فیلم و سریالسرگرمی

سریال خیاط | معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی خیاط

سریال خیاط ترکی نتفلیکس (Terzi 2023)

سریال خیاط (Terzi) یک سریال ترکیه جدید است. در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال خیاط ترکی خواهیم پرداخت. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال Terzi شبکه نتفلیکس به عنوان یک سریال درام معمایی هیجان انگیز ترکیه ای علاقه مندان بسیاری را از سراسر جهان برای خود دست و پا کرده است. بنابراین، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد داستان، عوامل و بازیگران سریال خیاط بدانید را برای شما فراهم کرده ایم.

سریال ترکی خیاط با بازی Çağatay Ulusoy، Salih Bademci، Şifanur Gül و Olgun Shimşek است. این سریال توسط OGM Pictures تهیه شده و توسط Cem Karcı کارگردانی شده است. سریال ترزی در 2 مه 2023 در نتفلیکس پخش شد.

داستان سریال ترکی خیاط

سریال خیاط فصل سوم / سریال خیاط قسمت اخر
سریال خیاط چند قسمت است

سریال خیاط بر روی یک جوان خیاط تمرکز دارد که در بحبوحه مرگ پدربزرگش، مردی که این تجارت را از او به ارث برده است تمام تلاش خود را می کند تا با اسرار خانوادگی کنار بیاید. وقتی پدربزرگش فوت می کند همراه با پدرش مصطفی که بیمار روانی است و هوش کودکی دارد به استانبول می آید. برای پیامی وجود پدرش مایه شرمساری بوده است.

این سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ داستان زندگی سخت او را روایت می کند که در آن او عاشق مشتری خود، عروسی می شود که برای دوخت لباس عروسش استخدام می شود. اسوت برای فرار از رابطه بسیار بدش با دیمیتری، به طور مرموزی با اسرار خودش در زندگی پیامی و مصطفی ظاهر می شود.

تاریخ و زمان پخش سریال ترکی خیاط ترکیه ای

سریال ترزی / سریال terzi / سریال خیاط فصل اول

فصل اول و دوم سریال ترکی خیاط از 12 اردیبهشت، بصورت اینترنتی در پلتفرم نتفلیکس منتشر شد. پس از پایان دو فصل اول سریال ترکی خیاط زمان پخش فصل 3 سریال خیاط نیز مشخص شده است. سریال خیاط به احتمال زیاد در ماه مهر (اوایل اکتبر 2023) از نتفلیکس در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ستاره شمالی ترکی

بازیگران سریال خیاط ترکی

در ادامه اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال خیاط را معرفی خواهیم کرد.

چاغاتای اولوسوی (Çagatay Ulusoy) بازیگر نقش پیامی خیاط

سریال خیاط ترکی / سریال خیاط فصل دوم

چاغاتای اولوسوی متولد 23 سپتامبر 1990 یکی از بازیگران سریال ترکی خیاط و یک مدل ترک است که فعالیت خود را در سریال تلویزیونی Adını Feriha Koydum در نقش امیر سرافوغلو آغاز کرد. از آن زمان، او نقش های اصلی بیشتری در Medcezir (2013-2015)، بازسازی سریال تلویزیونی O.C، در سریال تلویزیونی İçerde داشته است و از سال 2018 تا 2020 او نقش اصلی را در اولین سریال ترکی نتفلیکس The Protector بازی کرد.

اولوسوی جوایز متعددی از جمله جایزه پروانه طلایی، جوایز سبک Elle، مرد سال جی کیو ترکیه و ستاره تلویزیونی خاورمیانه جی کیو را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال تردید ترکی (hercai)

سیفانور گول (Şifanur Gül) بازیگر نقش اسوت در سریال خیاط

بازیگران سریال خیاط ترکیه ای / فصل دوم سریال خیاط کی منتشر میشود

سیفانور گل از بازیگران سریال خیاط در 26 نوامبر 1997 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای فیلم خیاط (2023)، آکیف و سودیم سنی بیر کر (2019) شناخته شده است. سیفانور گول در این سریال در نقش اسوت ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بازیگران سریال گلهای خونی (Kan Çiçekleri)

صالح بادمجی (Salih Bademci) بازیگر سریال ترکی خیاط در نقش دیمیتری

هنرپیشه‌های سریال خیاط ترکیه ای / سریال خیاط چند قسمته

Salih Bademci متولد 15 اوت 1984 یکی از هنرپیشه‌های سریال خیاط ترکیه ای است. پس از حضور در یک نقش فرعی در سال 1994، اولین بازی اصلی خود را با فیلم باردا ساخته سردار آکار انجام داد و سپس با سریال دوره موفق الودا روملی در اولین نقش خود در تلویزیون ظاهر شد. از دیگر سریال های دوره او می توان به «Öyle Bir Geçer Zaman Ki»، «Fatih»، «Kulüp» اشاره کرد.

در سال 2014 برای بازی در سریال Kanal D Zeytin Tepesi در نقش آکین انتخاب شد، در همان سال به بازیگران سریال جنایی کمدی محبوب اولان استانبول پیوست و شخصیت جیحون را به تصویر کشید. در سال 2015 با بازی در سریال کمدی عاشقانه Kiralık Aşk که در آن نقش سینان کاراکایا را بازی کرد، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. او همچنین در İstanbulu Gelin که بین سال‌های 2017 و 2019 پخش شد، نقش اصلی را داشت.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد ترکی

اجه سوکان (Ece Sükan) بازیگر سریال خیاط ترکی در نقش سوزی

سریال ترکی خیاط / تیزر سریال خیاط

Ece Sükan (متولد 1977) استایلیست، مدیر خلاق و ویراستار مد ترک است که در استانبول و نیویورک کار می کند. او را “ستاره ترکی استایل استایل” نامیده اند. او در سریال پرمخاطب «حزیران گچسی» بازی کرده است. سوکان از سال 2008 تا 2012 سردبیر Vogue ترکیه بود و قبلاً مدیر مد در Marie Claire ترکیه بود. او یکی از اولین صاحبان بوتیک بود که در سال 2009 یک بوتیک لباس قدیمی در استانبول به نام Ece Sukan Vintage افتتاح کرد.

سبک سوکان در وبلاگ‌های مد تأثیرگذار مختلفی مانند The Sartorialist، The Coveteur، Viste la Calle و Manrepeller پوشش داده شده است. او با امیت بنان ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال نامه خداحافظی ترکی

انگین سنکان (Engin Senkan) از بازیگران سریال خیاط در نقش پدر پیامی

هنرپیشه‌ های سریال ترکی خیاط / بازیگران سریال خیاط ترکی

Engin Shenkan از هنرپیشه‌ های سریال خیاط متولد 1 ژانویه 1944 در استانبول و بازیگر تئاتر و سینما اهل ترکیه است. او با سیدیکا شنکان ازدواج کرده و دو دختر دارد. او در این سریال نقش پدر معلول پیامی را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال هرچه باداباد ترکیه ای

 هیودا زیزان الپ (Hivda Zizan Alp) از هنرپیشه‌های سریال خیاط

زمان پخش سریال خیاط ترکی / بازیگران سریال خیاط سلطنتی

هیودا زیزن آلپ در 9 نوامبر 1993 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای فیلم های خیاط (2023)، فی (2017) و دختر سفیر (2019) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال گل جمال | معرفی بازیگران سریال ترکی گلجمال (Gülcemal)

اولگون شیمشک (Olgun Simsek) از بازیگران سریال خیاط در نقش مصطفی.

بازیگران سریال ترکیه ای خیاط / بازیگر سریال خیاط

ولگون شیمشک در روستای Yenice در Büyükorhan، بورسا به دنیا آمد. او در سال 1993 بازیگری را به صورت حرفه ای آغاز کرد. شیمشک در سال 1998 در فیلم پیتزا کاریسیک (1998) بازی کرد که برای آن جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم آنکارا را به دست آورد.

در سال 2004 در فیلم Yazi Tura (2004) به کارگردانی Ugur Yücel بازی کرد و در آن نقش یک سرباز معلول را بازی کرد. او برای این کار جوایز متعددی از جمله پرتقال طلایی بهترین بازیگر مرد و همچنین جوایز بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم آنکارا، جشنواره فیلم استانبول، جشنواره پیله طلایی آدانا و جوایز سیاد را به دست آورد. ولگون شیمشک یکی از هنرپیشه‌های سریال ترکی خیاط در نقش مصطفی است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی فداکار | معرفی بازیگران سریال فداکار (Fedakar)

اِوریم آلاسیا (Evrim Alasya) در نقش کیراز در سریال خیاط

سریال terzi / اِوریم آلاسیا بازیگر سریال ترکی خیاط

آلاسیا اولین حضور تلویزیونی خود را با یک نقش کوچک در سریال تلویزیونی محبوب Bir Istanbul Masalı انجام داد. او سپس برای بازی در نقش خواننده عشوه گر “Balçiçek” در سریال تلویزیونی Gönülçelen در سال 2010 مورد توجه قرار گرفت. موفقیت او با بازی کوتاه او در درام تاریخی Muhteşem Yüzyıl، که در آن او نقش یک حفصه سلطان جوان را به تصویر کشید، به دست آمد.

اوریم آلاسیا بین سال‌های 2015 تا 2016 در سریال Güneşin Kızları نقش اول را داشت. در سال 2020، ایفای نقش او از شخصیت ملیحه در سریال تلویزیونی Kırmızı Oda با تحسین منتقدان مواجه شد. او در حال حاضر در سریال Kızılcık Şerbeti نقش Kıvılcım Arslan را بازی می کند. اِوریم آلاسیا یکی از بازیگران سریال ترکی خیاط در نقش کیراز است.

ودات ارینچی (Vedat Erincin) در نقش آری

سریال خیاط چند قسمت است / بازیگران فیلم خیاط

ودات ارینچین از هنرپیشه‌های سریال خیاط در سال 1957 به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های A Most Wanted Man (2014)، آلمان: به آلمان خوش آمدید (2011) و Dschermeni (2017) شناخته شده است. او با لیلی هوسر ازدواج کرده است. آنها یک فرزند دارند.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های چشم‌ چران عمارت (Yalı Çapkını)

لیلا گورمن (Lila Gürmen) بازیگر نقش لیا در سریال ترزی

معرفی سریال ترکی خیاط / بازیگران فیلم خیاط ترکی

لیلا که در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد، دختر یک مدیر بانک است. لیلا در کنسرواتوار فرانتس شوبرت در وین-اتریش حضور یافت. او در شمال آلمان بزرگ شد و پس از اتمام دبیرستان به اتریش نقل مکان کرد. از سال 1989، لیلا در اتریش/آلمان و ترکیه به عنوان بازیگر، در تئاتر و همچنین در فیلم و تلویزیون کار کرده است. او یکی از بازیگران سریال خیاط ترکیه ای است که در نقش لیا بازی کرده است.

بیراک توزوناتاچ (Berrak Tüzünataç) در نقش جمره

فیلم ترکی خیاط / فیلم خیاط ترکی
بازیگران سریال ترکیه ای خیاط

Berrak Tüzünataç در یالوا به دنیا آمد و با خانواده اش به استانبول نقل مکان کرد. او تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی را در دانشگاه استانبول آغاز کرد. بیراک در همان سال در موزیک ویدیو آهنگ سردار اورتاک به نام Canima Minnet مورد توجه قرار گرفت. او به عنوان مجری در تلویزیون شماره یک کار می کرد. او به یک آژانس مدل پیوست و در کارگاه BKM دروس بازیگری گذراند. توزوناتاچ اولین بازیگری خود را در Beyzanin Kadinlari انجام داد و حالا در سریال ترکی خساط در نقش جمره به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید: معرفی کامل داستان و بازیگران سریال خواهران و برادران

هولیا دویار (Hülya Duyar) از بازیگران سریال خیاط ترکی

داستان سریال خیاط ترکی / اسامی بازیگران سریال خیاط

هولیا دویار در 26 ژوئن 1970 در سیواس ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و کارگردان بازیگری است که برای فیلم های محافظ (2018)، خانه ای از حیوانات (2010) و پسر طلایی (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال بابا | بیوگرافی بازیگران سریال بابا (Baba)

سخن آخر؛ سریال ترکی خیاط (Terzi)

در این مقاله به بررسی بازیگران و خلاصه داستان سریال ترکی خیاط پرداختیم. آیا سریال ترزی را تماشا کرده اید؟  نظر شما در باره بازیگران سریال خیاط چیست؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید

4.5/5 - (13 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا