فیلم و سریالسرگرمی

بررسی و معرفی بازیگران سریال گلهای خونی (Kan Çiçekleri)

معرفی سریال گل های خونی (کان چیچکلری)

در این مقاله از به معرفی بازیگران سریال گلهای خونی ترکی خواهیم پرداخت. در اینجا بیوگرافی بازیگران سریال گلهای خونی به همراه عکس آنها مورد بررسی قرار خواهیم داد. با معرفی هنرپیشه‌های سریال گلهای خونی همراه مجله ویکی باشید.

سریال گلهای خونی (Kan Çiçekleri) یک سریال عاشقانه ترکی و محصول سال 2023 ترکیه است که از کانال 7 پخش می شود. کارگردانی سریال ترکی گل های خونی را لونت تورکان و اومر بایکول بر عهده دارند. فیلمنامه توسط Nuriye Bilici، Münevver Yıldız، Burak Acar، Melike Yaman و دفتر خاطرات Miraç نوشته شده است. هنرپیشه‌های گلهای خونی از بازیگران زیاد مطرح ترکیه نیستند.

زمان پخش سریال گل های خون برای ما ایرانی ها ااز دوشنبه تا جمعه ساعت 16:45 دقیقه از کانال 7 ترکیه است. اگر از ما می پرسید که سریال گل های خونی چند قسمت است؟ باید بگوییم که با توجه به پیشینه سریال های ترکی نمیتوانیم تعداد قسمت مشخصی را برای سریال Kan Çiçekleri به شما اعلام کنیم.

سریال گلهای خونی / سریال Kan Çiçekleri

فهرست مطلب

داستان سریال گلهای خونی

دیلان توسط خانواده اش مجبور به ازدواج ناخواسته می شود. باران به نوعی می خواهد به خونخواهی در خانواده اش پایان دهد و جلوی آنها را بگیرد. بنابراین خانواده تصمیم می گیرند که باران باید با دیلان ازدواج کند و از این طریق جلوی خونخواهی گرفته شود. در روند بعدی، عشق و علاقه شدید باران و دیلا به یکدیگر آغاز می شود. این یک سریال بسیار جالب است که می تواند به ویژه برای کسانی که عاشق داستان های عاشقانه هستند ترجیح داده شود. پخش گل های خونی که از شبکه هفت روی اکران شد با کادری موفق و قوی و سوژه قابل توجه خود همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ | بهترین سریال های ترکی 2023

فصل دوم سریال گلای خونی

بعد از ماجرای تنفر و عشق واقعی بین دیلان و باران حالا با شروع فصل دوم جاجراهای جدید در حال شکل گسرس است. باید دید آیا این عشق به سرانجام می رسد؟ فصل دوم سریال ترکی گل‌های خونی از کانال 7 ترکیه شروع به پخش کرده است. در ادامه با تاریخ و زمان پخش فصل دوم سریال ترکی گل های خونی همراه ما باشید.

زمان پخش فصل دوم سریال گلهای خونی : از دوشنبه 27 شهریور

روز پخش فصل 2 سریال ترکی گل های خونی : از دوشنبه تا جمعه

ساعت پخش فصل دو سریال گل های خونی : ساعت 16:45

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم جنگی ترکیه ای کماندویی

بازیگران سریال گلهای خونی

هنرپیشه‌های گلهای خونی بیشت از بازیگران تازه کار ترکیه هستند ولی با توجه به استقبال خوب از این سریال می توان انتظار داشت که کارهای بیشری از بازیگران سریال گلهای خونین خواهیم دید. در ادامه با بیوگرافی بازیگران سریال گلهای خونی همراه باشید.

یامور یوکسل (Yagmur Yuksel) در نقش دیلان در سریال سریال گل های خونی

بازیگران سریال گلهای خونی / سریال ترکیه ای گلهای خونی

یامور یوکسل از بازیگران سریال گل های خونی است که با نام یاغمور اون نیز شناخته می شود، که  با بازی نقش سو در سریال قول طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. یامور اون علاوه بر بازیگری کار گویندگی و دوبله نیز انجام داده است. یامور اون برای Kan Çiçekleri (2022) و Hyper Games Conference 2022 (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی قبیله ای | بهترین سریال های ترکی با محوریت قبیله و خانواده

باریش بکتاش (Baris Baktas) در نقش باران در سریال گلهای خونی

بازیگران سریال گلهای خونین / سریال ترکیه ای گل های خونی / باریش بکتاش

باریش بکتاش از بازیگران سریال گلهای خونی در 12 فوریه 1997 در بتمن به دنیا آمد. او به موسیقی علاقه مند است و در حال حاظر به آموزش آواز می پردازد. او در چندین نمایش تئاتر از جمله «سینیر» و «آغاچلار آیاکتا اولور» به ایفای نقش پرداخت. باریش بکتاش پس از گذراندن دوره آموزش بازیگری، ابتدا در فیلم جنگی ملازگیر 1071 به عنوان فرمانده پچنگ ایفای نقش کرد که هنوز اکران نشده است. در سال 2022 از بازیگران سریال کان چیچکلری بود که از شبکه 7 پخش می شد. باریش بکتاش برای سریال ترکی گل های خون (2022)، سبررو (2021) و شماره: 26 اعدام (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

دیلک گولر (Dilek Güler) بازیگر نقش جوریه دمیر در سریال سریال گل های خونی

بیوگرافی بازیگران سریال گلهای خونی / سریال گلهای خونی ترکی

دیلک گولر از هنرپیشه‌های سریال گلهای خونی با فیلم های قبرستان (2022)، هکیم اوغلو (2019) و ماراسلی (2021) شناخته می شود. این بازیگر جوان یکی از بازیگران آینده دار ترکیه بشمار می رود.

بیشتر بخوانید: سریال یاقوت کبود |‌بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی یاقوت کبود

اکرم آرال تونا (Ekrem Aral Tuna) بازیگر نقش جودت دمیر در سریال سریال ترکی گل های خونی

بازیگران سریال گل های خونی / سریال کان چیچکلری ترکیه ای

اکرم آرال تونا از بازیگران سریال گلهای خونین متولد 15 ژانویه 1991 است و در استانبول ترکیه زندگی می کند. او بازیگری است که برای عشق زخمی (2016-2018) شناخته شده است. علاوه بر این، او اولین نقش را در فیلم Recep Ivedik 4 (2014) داشته است. او در کنار بازیگری، روانشناس بالینی است. اکرم آرال تونا در بسیاری از فیلم‌های کوتاه و تبلیغات تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های تازه عروس | معرفی بازیگران سریال تازه عروس

سلینای تاسول (Selinay Tasol) در نقش زمروت دمیر در سریال گلهای خونی

بازیگران سریال گلهای خونین / یامور یوکسل بازیگر ترکیه

Selinay Taşol بازیگر سریال و تئاتر است. او در ازمیر زندگی می کند. سلنای تاسول با فیلم کان چیچکلری (2022) شناخته می شود. او یکی از بازیگران سریال گل های خونی ترکیه ای است که در نقش زمرد دمیر ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی هنرپیشه‌های چشم‌ چران عمارت (Yalı Çapkını)

گوکسل کایهان (Göksel Kayahan) در نقش جیهان

هنرپیشه‌های گلهای خونی

گوکسل کیاهان از بازیگران سریال گلهای خونی در 3 اکتبر 1995 در استانبول به دنیا آمد. پدرش یک سرهنگ بازنشسته است، بنابراین مدتی در اقامتگاه های نظامی زندگی می کرد. گوکسل کیاهان برای Trust (2020) و Blood Flowers (2022) شناخته شده است. او در سریال ترکی گل های خونی نقش جهان کارابی را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی وحشی | بررسی داستان و بازیگران سریال وحشی ترکی

جانسو تومان (Cansu Tuman) از هنرپیشه‌های سریال گلهای خونی در نقش

سریال ترکی گلهای خونی / سریال گل های خونی چند قسمت است

جانسو تومان متولد 25 نوامبر 1994 در استانبول ترکیه است. نام کامل او Cansu Büşra Tuman است. جانسو دانشجوی دانشگاه فرهنگ استانبول است که در رشته زیست شناسی مولکولی تحصیل کرده بود، و در آکادمی هنر عثمان یاغموردلی نیز بازیگری خوانده است. Cansu Tuman از سال 2015 در فیلم ها و سریال های تلویزیونی مختلفی مانند Arka Sokaklar، Kiralık Aşk، Ufak Tefek Cinayetler، Öğretmen، Alparslan Büyük Selçuklu، Teşkilat بازی کرده است. او همچنان در پروژه های جدید شرکت می کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خواهران و برادران

هیلال کووت (Hilal Kuvvet) از هنرپیشه‌های گلهای خونی  در نقش حنیفه دمیر

 سریال گل های خونی چند قسمت است / سریال گلهای خونی قسمت آخر

او از بازیگران سریال گل های خونی است کهدر استانبول به دنیا آمد. هیلال بازیگر، نویسنده، کارگردان، طراح صحنه و لباس نیز است. هلال کووت علاوه بر فعالیت در تئاتر، از سال 2021 در سریال های ترکی مختلفی مانند آپارتمان معصومین، سریال ترکیه ای گل های خون بازی کرده است. او همچنان در پروژه های جدید شرکت می کند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال آلپ ارسلان (Alparslan: Büyük Selçuklu)

برکای چینار (Berkay Cinar) در نقش علی در سریال گلهای خونی

هنرپیشه‌های سریال گلهای خونی

برکای چینار از هنرپیشه‌های گلهای خونی در سال 1996 بدنیا آمد. برکای چینار اولین تجربه بازیگری تلویزیونی خود را با سریال مهرم انجام داد. در سال 2022 در سریال گل های خون که از شبکه هفت پخش می شد بازی کرد. برکای چینار بیشتر برای سایر بن (2017) و سریال ترکی گل های خون (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی ملکه (Kraliçe) | معرفی بازیگران سریال ملکه ترکی

نورای شرف اغلو (Nuray Serefoglu) در نقش کادر گولر

بازیگران سریال Kan Çiçekleri

نورای سرف اوغلو از بازیگران سریال گلهای خونی در 8 سپتامبر 1973 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای بازی های Kuzgun (2019)، Circle (2017) و Between Family (2017) شناخته شده است. نورای در سریال گلهای خونین ترکیه ای در نقش کادر گولر ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های کورولوش عثمان | معرفی بازیگران سریال قیام عثمان

حسن بالیکتاش (Hasan Balliktas) هنرپیشه نقش سیت دمیر در سریال گل های خونی

بازیگران سریال کان چیچکلری / سریال گلهای خونی قسمت آخر

حسن بالیکتاش از هنرپیشه‌های گلهای خونی در 10 آوریل 1962 در سیواس ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای الیف (2014)، آرکا سوکاکلار (2006) و کورسون یاراسی (2003) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال تشکیلات | بیوگرافی هنرپیشه‌های تشکیلات ترکی

بوسه بدیر (Buse Bedir)  از بازیگران سریال ترکی گل های خونی در نقش گل گولر

سریال گل های خونین

بوسه بدیر از هنرپیشه‌های سریال گلهای خونی در سال 1997 در استانبول به دنیا آمد. او 165 سانتی متر قد و 46 کیلوگرم دارد. او فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه اوکان است. Buse Bedir از سال 2020 در فیلم ها و سریال های تلویزیونی مختلفی مانند پرواز پرنده، خیابان های پشتی، ایمنی و سریال ترکیه ای گل های خون بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال بابا | بیوگرافی بازیگران سریال بابا (Baba)

یلماز اولوتاش (Yilmaz Ulutas) بازیگر نقش نقش حسن در سریال گلهای خونی

سریال ترکی گلهای خونی

یلماز اولوتاس از بازیگران سریال گل های خونی است که با سریال های سرف سوزو (2020)، قطعاتی از دنیایی دیگر (2021) و ساواشی (2017) شناخته شده است. او در این سریال ترکی گل های خونی در نقش حسن کارابی بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های منو بشنو | معرفی بازیگران سریال منو بشنو

نالان اورگوت (Nalan Örgüt) در نقش آزاده کارابی

سریال گل های خونین ترکیه ای / سریال گلهای خونی قسمت آخر

نالان اورگوت از بازیگران سریال گلهای خونی در 17 می 1961 در ازمیر به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر کنسرواتوار دولتی دانشگاه معمار سینان است. نالان اورگوت که در استانبول به زندگی و کار خود ادامه می دهد، علاوه بر کار تئاتر، فیلم ها و سریال های زیادی مانند همه درها بسته شد از سال 1990، بورنوا بورنووا، برای من ناراحت نباش، وضعیت رابطه مختلط، من مامان ترسیده، ماهی در آب، زندگی من، عشق اتفاقی و سریال گل های خونی ترکی در فیلم ها بازی کرده اند.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال روحتم خبردار نمیشه

ارول یاوان (Erol Yavan) در نقش کودرت کارابی

فصل دوم گل های خونی / سریال گلهای خونی فصل دوم

ارون در 30 اوت 1971 در ترکیه به دنیا آمد. ا. در زمینه بازیگری، موسیقی و مد و فشن فعالیت می کند و یکی از بازیگران باتجربه و خوشتیپ ترکیه ای است. ارول یاوان برای فیلم های Taken 2 (2012)، Dügün Dernek (2013) و Yalan Dolan (2019) و سریال ترکی گل های خونی شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال اشک و لبخند عربی

سخن آخر؛ سریال گل های خونی

سریال گلهای خونی قسمت آخر / سریال گل های خونی قسمت

در این مقاله به معرفی سریال گل های خونی پرداختیم. همچنین بازیگران سریال گلهای خونی را به شما معرفی کردیم. نظر شما درباره سریال کان چیچکلری چیست؟ از بازی کدام یک از هنرپیشه‌های سریال گلهای خونی خوشتان آمده. نظرات خودتان را درباره سریال Kan Çiçekleri یا ما درمیان بگذارید.

4.3/5 - (145 امتیاز)

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. سریال بسیار زیبایی است مخصوصا نقش باران
    نمونه یک مرد واقعی که یک زن میتونه بهش تکیه کنه آرزوی هر زنی هست که چنین همسر فوق العاده ای داشته باشه.

  2. واقعا گلهای خونی خیلی سریال قشنگیه من دوست دارم فیلمشو

  3. سلام من عاشق این سریال هستم ،به نظر من تو کل سریال های رمانتیک ترکیه ،تنها سریالی که با احساس هست و خیانت و جنگ های بیهوده توش نیست همین گل های خونین هست امیدوارم فقط آخرش با مرگ شخصیت های اصلی تموم نشه که حسابی من یکی نا امید میشم

  4. سریال بسیار زیبایی است به خصوص نقش باران
    نمونه یک مرد واقعی که یک زن میتونه بهش تکیه کنه
    ایول باران

  5. خیلی خیلی عالی من سریال های زیادی از ترکیه می بینم هر چند بعضی اوقات خیلی ملال آور هستن ولی این سریال فوق العاده ست امیدوارم موفق باشن

  6. من اگه یه روز نبینم این فیلمو کلا فکرم مشغوله انقدر که قشنگه این سریال انقدر که بازی باران کارابی عالی هستش تمام حرکاتش نگاهاش دیالوگاش چقدر طراحی خوبی داره نمونه عالی یه آدم درستکارو متشخص و آقا. الانم دیگه خیلی خیلی حساس شده فیلم. منتظرم ببینم کی اول اعتراف می کنه به عشقش.

  7. سریال عالی از هرنظر
    باورتون نمیشه هفته پیش یه سکانس تو اینستا دیدم نوشته بود وای دیلان صدا کرد مشتاق شدم ببینم موضوع فیلم چیه درعرض چند روز شبانه روز نگاه کردم حتی یک شب. از ساعت ۱۱ شب شروع به دیدن سریال کردم از ۴۵ تا۵۷ لحظه به لحظه عاشق باران وشخصیتش شدم واقعن باریش‌نقش باران رو هاریکا بازی میکنه باران یه مرد به تمام معنا
    البته ازعشق قشنگ زمردوعلی هم نباید گذشت هرروز ساعت ۵از شبکه ۷ترکیه پخش میشه ببینم انگشتررو چطوری میده دیلان خانم

  8. چقدر قشنگه سریالش. من زبان اصلی نگاه می کنم بی نظیره. دیلان و باران عالی بازی می کنن مخصوصا باران. من عاشق فیلم شدم مخصوصا اون قسمتایی که استاد متین اومده بود باران خیلی غیرتی شده بود واقعا قشنگ‌بود.‌الانم که دیلان عاشق باران شده خیلی دیدنی تره

  9. عاشق نقش باران کارابی شدم واقعا از همه نظر مردانگی داره هم خیلی ظریف و دقیقه تو رابطش هم صلابت و ابهت داره ،بسیار مهربون و بخشنده و خیلی با اخلاقه فقط حیف بخاطر گذشته ش نمیتونه با زنش همیشه نرم رفتار کنه واز یه طرفم اصلا دوست نداره دلشو بشکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا