فیلم و سریالسرگرمی

سریال ترکی وحشی ؛ بررسی داستان و بازیگران سریال وحشی ترکی

سریال وحشی ترکی (Yabani)

سریال ترکی وحشی (Yabani) از جدیدترین سریال های ترکیه در سال 2023 است. در این مقاله با بررسی داستان و بازیگران سریال وحشی ترکی همراه مجله ویکی باشید.

سریال وحشی ترکی به کارگردانی چاغاتای توسون ژانر درام برای کانال FOX ترکیه ساخته خواهد شد. هالیت اوزگو ساری و سیمای بارلاس و شبنم حسنی سوقی از بازیگرن سریال ترکی وحشی هستند. زمان پخش سریال ترکی وحشی از اواخر شهریور در ساعت 20:00 از کانال فاکس ترکیه خواهد بود.

داستان سریال ترکی وحشی

زمان پخش سریال ترکی وحشی سریال Yabani

سریال Yabani داستان جوانی به نام یامان را روایت می کند که خانواده ای ندارد و به همراه سه دوست خودش زندگی می کند. یامان زندگی سخت و پر از چالشی داشته و در خیابان بزرگ شده است. همه ماجرا از شبی که سامان به همراه دوستش آلاز و رویا به کلاب شبانه رفته بودند آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: سریال حلقه ترکی | معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی حلقه

بازیگران سریال وحشی ترکی

سریال وحشی دارای بازیگران مشهور و توانمند ترکیه ای بسیاری است. در ادامه به بررسی  و معرفی بیوگرافی کوتاهی از هنرپیشه‌های سریال وحشی ترکی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

هالیت اوزگور ساری (Halit Özgür Sari) در نقش یامان

تعداد قشمت های سریال ترکی وحشی خلاصه سریال وحشی

هالیت در سال 1993 در استانبول به دنیا آمد. او 1.78 متر قد و 67 کیلوگرم وزن دارد. Halit Özgür Sari که از دانشگاه بیلگی استانبول، گروه اقتصاد فارغ التحصیل شده است، بازیگری را نزد اسرا کیزیلدوغان در کارگاه حرفه ای بازیگری پایه و پیشرفته آموخت. Halit Özgür Sari برای اولین بار با سریال قبیله ای Dirilis: Ertugrul در نقش سلیمان آلپ مقابل دوربین ها قرار گرفت.

بیشتر شهرت هالیت بخاطر بازی در سریال خواهر و برادرانم در نقش قدیر است. او در سریال نتفیلکس محافظ و سریال اتاق قرمز نیز ایفای نقش کرده است. هالیت یکی از طرفداران سرسخت باشگاه فوتبال فنرباغچه است. او از اصلی ترین بازیگران سریال ترکی وحشی در نقش یامان است.

بیشتر بخوانید: سریال خیانت ترکی | بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی خیانت

سیمای بارلاس (Simay Barlas) در نقش رویا

بازیگر نقش رویا در سریال ترککی وجشی سریال وحشی ترکی چند قسمت است

سیمای بارلاس از بازیگران سریال وحشی ترکیه ای است که در 7 می 1999 در استانبول به دنیا آمد. سیمای مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه بیلگی استانبول اخذ کرده است. او در سال 2014 و با بازی در سریال Paramparça به شهرت رسید. سیمای در سال 2016 جایزه بازیگر جوان با استعداد سال و بهترین بازیگر زن را از دانشگاه کارادنیز تکنیک ترکیه دریافت کرده است.  او یک هنرپیشه است که برای سریال ترکی عزیز، Ömer (2023)، Dijital Esaret (2022) و استانبول ظالم (2019) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترانه تابستان | بررسی داستان و بازیگران سریال آهنگ تابستانی

برتان اصلانی (Bertan Asllani) در نقش آلاز

داستان سریال وحشی ترکی زمان پخش سریال ترکی وحشی

برتان اصلانی از هنرپیشه‌های سریال ترکی وحشی در 3 جولای 1990 در اسکوپیه مقدونیه متولد شد. او بازیگر و آهنگساز است که برای عشق و اسرار (2019)، Aynur Aydin: Salla (2018)، Ögrenci Evi (2021) و سریال پشت پرده ازدواج شناخته شده است. او از سال 2020 با هازال سنل ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال مولانا جلال الدین رومی

شبنم حسن سوقی (Sebnem Hassanisoughi) در نقش شبنم مادر رویا

بازیگران سریال وحشی ترکی سریال ترکی Yabani

شبنم حسن سوقی از بازیگران سریال ترکی وحشی است که در استانبول به دنیا آمد. پدرش ایرانی آذربایجانی تبار است. مادرش ترک است. او در سال 2007 از هنرستان ملی هنرهای زیبای دانشگاه معمار سینان در رشته هنرهای نمایشی فارغ التحصیل شد. سپس مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته فیلم و نمایش در دانشگاه کدیر هاس گرفت. شبنم به کار نمایش و تئاتر علاقه بسیاری دارد و همیم امر باعث شده در نمایش های زیادی حضور داشته باشد.

شبنم در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ازمیر جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کرد و در هجدهمین دوره جوایز صدری علیسیک جایزه ویژه آیهان ایسیک را دریافت کرد. وی همچنین با دریافت جایزه ویژه بیستمین سال بیستمین جشنواره بین المللی فیلم زنان جاروب پرنده تجلیل شد. پس از آن، سبنم در فیلم “پروانه ها” شرکت کرد که جایزه بزرگ هیئت داوران را در ساندنس 2018 دریافت کرد. شبنم یکی از اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم شب های سیاه تالین / PÖFF در سال 2019 بود.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال هی سلطان ترکی

یوردار اکور (Yurdaer Okur) در نقش سرکان پدر آتآلاز

سریال ترکیه ای وحشی سریال یابانی ترکی

Yurdaer Okur در 29 اکتبر 1974 در ریزه به دنیا آمد. او بعدها کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه هنرهای زیبای معمار سنان دریافت کرده است. در سال 1999 پس از معرفی به جنکو ارکال بازیگر تئاتر، به تئاتر دوستلار پیوست و در نمایش پابرهنه در آتن به ایفای نقش پرداخت. در سال بعد به عنوان بازیگر پاره وقت در تئاتر دولتی استانبول شروع به کار کرد. در سال 2002 به جمع بازیگران تئاتر دولتی دیاربکر پیوست.

او از سال 2000 در تئاترهای دولتی ترکیه نقش آفرینی و کارگردانی کرد. در سال 2020، او در سریال قیام عثمان در نقش بالگی بازی کرد. در سال بعد او شروع به به تصویر کشیدن طغرل بوزان در سریال پادشاهی ترکی دیگری بازی کرد و از معرفی هنرپیشه‌های آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی بود. یوردار اکور از بازیگران سریال وحشی ترکیه ای در نقش پدر آتش سرکان است.

بیشتر بخوانید: برسی داستان و معرفی بازیگران سریال نامادری ترکی

دولونای سویسرت (Dolunay Soysert) در نقش نسلیهان مادر آلاز

هنرپیشه‌های سریال ترکی وحشی سریال Yabani

Dolunay Soysert در 25 مارس 1973 در آدانا، ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای Mavi Gözlü Dev (2007)، Orada (2009) و Kayip (2013) و سریال Yabani شناخته شده است. او قبلا با سینان توزکو ازدواج کرده بود.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال روحتم خبردار نمیشه

سزار اریکای (Sezer Aricay) در نقش جسور

بازیگران سریال وحشی ترکی زمان پخش سریال ترکی وحشی

سزر آریکای از بازیگران سریال ترکی وحشی در 21 اکتبر 1991 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای ماگارسوس (2023)، 10 Days of a Curious Man and Son Parti (2022) و سریال Yabani شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

عایشه گل اونسال (Aysegül Ünsal) در نقش فریده

سریال وحشی چند قسمت است / سریال یابانی ترکیه

عایشه گل اونسال در 17 اوت 1973 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های فرماندار (2009)، قلب وحشی (2023) و عشق و نفرت (2016) شناخته شده است. عایشه گل در سریال یابانی ترکیه ای در کاراکتر فریده ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی یاقوت کبود

عثمان الکاش (Osman Alkas) در نقش اشرف

فیلم yabani / سریال ترکی یابانی

عثمان الکاس در 3 نوامبر 1955 در نیکوزیا قبرس به دنیا آمد. او بازیگر و نویسنده ای است که با بازی های Mortal World (2018)، Bir Baba Hindu (2016)ُ، Ivy (2015) و فیلم ترکی وحشی شناخته شده است. او در سریال ترکی یابانی در نقش اشرف علی سویسالان بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

رامیز ملاموسا (Ramiz Mullamusa) در نقش امید

هنرپیشه‌های سریال وحشی بازیگران سریال ترکی وحشی

رامیز ملاموسا از هنرپیشه‌های سریال وحشی ترکی در 24 ژوئن 1999 در هاتای ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با بازی‌های I Kept In My Heart (2022)، Back Streets (2006) و Love 101 (2020) و سریال یابانی 2023 شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی فداکار ؛ معرفی بازیگران سریال فداکار 

سخن پایانی؛ سریال Yabani

در این مقاله به معرفی سریال جدید ترکی وحشی پرداختیم. نظر شنا درباره داستان و بازیگران سریال ترکیه ای وحشی چیست؟ آیا سریال ترکی وحشی می تواند به یک سریال محبوب ترکی تبدیل شود؟ لطفا نظرات خودتان را درباره سریال وحشی ترکی با ما درمیان بگذارید.

4.3/5 - (40 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا