فیلم و سریالسرگرمی

سریال ترکی فداکار ؛ معرفی بازیگران سریال فداکار (Fedakar)

بررسی داستان و زمان پخش سریال فداکار ترکی

در این مقاله به معرفی سریال فداکار ترکی از جدیدترین سریال های ترکیه ای 2023 خواهیم پرداخت با بررسی و معرفی زمان پخش و بازیگران سریال ترکی فداکار (Fedakar) با مجله ویکی همراه باشید.

پخش سریال فداکار ترکی که از چندی پیش به صورت روزانه از شبکه هفت ترکیه آغاز شد، هر هفته ادامه دارد. سریال ترکی فداکار ویژه علاقه مندان به تماشای سریال های روزانه هر روز در برنامه روزانه شبکه 7 قرار گرفته است. سریال ترکی فداکار با بازیگران موفق و با موضوعش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

زمان پخش سریال فداکار ترکی

سریال فداکار آخر هفته هر هفته از شبکه هفت پخش می شود. پخش سریال ترکی فداکار از 27 اسفند ماه هر هفته شنبه تا یکشنبه ساعت 19 به روی اکران شبکه 7 می رود. به جز روزهای هفته، سریال Fedakar 2023 هر روز ساعت 19:00 آخر هفته ها به روی پرده می رود. هنوز اطلاعاتی درباره اینکه سریال ترکی فداکار چند قسمت است در دسترس نیست.

خلاصه داستان سریال ترکی فداکار

سریال Fedakar 2023 / هنرپیشه های فداکار ترکی

موضوع سریال فداکار از این قرار است تاریک که می‌خواهد از قاتل برادرش انتقام بگیرد و الیف که نمی‌تواند با این واقعیت روبرو شود که تنها چیزی که در زندگی باید به آن چنگ بزند قاتل است. الیف که مادرش را در سنین جوانی از دست داد، خواهری فداکار است که از خواهر و برادرهایش سیر و نارین نگهداری می کند.

در حالی که الیف زندگی پر از مشکلات را سپری می کند، خواهر کوچکترش نارین را از دست می دهد و تنها سیفر با او می ماند. در حالی که دو برادر یکدیگر را نگه داشته اند، الیف ناگهان از این ادعا که خواهرش سیفر قاتل است، ویران می شود. زندگی شاد و آرام تاریک، تنها وارث هلدینگ کاراجا، یکی از معدود شرکت های ترکیه، با قتل خواهر بزرگترش که او را بسیار دوست دارد، ناگهان تغییر می کند.

تاریک الیف را می‌دزدد تا سیفر را بگیرد که ناپدید شده زیرا فکر می‌کرد که سیفر خواهر بزرگ‌ترش یسیم را کشته است. در حالی که طارق قسم می خورد که انتقام خواهرش را بگیرد، الیف و تاریک برای عشقی غیرممکن به راه افتادند. سریال فداکاری ترکی سریالی است که برای دوستداران سریال های عاشقانه ترکی می تواند بسار جذاب باشد.

بیشتر بخوانید: فیلم ترکی جدید ۲۰۲۳ | بهترین فیلم های ترکیه ای 2023

بازیگران سریال فداکار ترکی

در ادامه به معرفی اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال فداکار ترکیه خواهیک پرداخت. بازیگران سریال ترکی فداکار از هنرپیشه های جدید ترکیه با قدرت بالا در بازیگری هستند.

برکای ولی (Berkay Veli) در نقش تاریک در سریال سریال Fedakar

زمان پخش سریال ترکی فداکار

برکای ولی بازیگر خوش تیپ متولد آنکارا متولد 1 جولای 1993 است. ولی پس از اتمام تحصیلات کارشناسی خود در بخش تئاتر کنسرواتوار دولتی دانشگاه هاجت تپه آنکارا، در نمایش های مختلف تئاتر نیز شرکت کرد. این بازیگر خوش تیپ که درگیر بیماری سرطان است 1.78 متر قد و 78 کیلوگرم وزن دارد.

برکای ولی با فیلم های «مرا رها نکن» (2018)، «فداکار» (2023) و «هفت ن دوز» (2017) شناخته شده است. او نقش تاریک در سریال ترکی فداکار را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی | معرفی بهترین سریال های پادشاهی ترکی

ایبوکه ییلماز (Aybüke Yilmaz) در سریال فداکار در نقش الیف

هنرپیشه‌های سریال فداکار ترکیه / بازیگر نقش الیف در سریال ترکی فداکار

Aybüke Yılmaz در سال 1993 در سامسون متولد شد. او بازیگر، مدل و بازیگر تئاتر است. او اولین تجربه بازیگری تلویزیونی خود را با سریال تلویزیونی Kırmızı Oda انجام داد که در آن به عنوان بازیگر مهمان بازی کرد. آیبوکه یلماز برای فیلم‌های Fedakar (2023) و Aydilge: Ask for Beginners (2018) شناخته می‌شود. او نقش الیف در سریال فداکار را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های قبیله ای ترکیه ای

اژدر اوزکار سیگیل (Ejder Özkarsligil) در نقش سیفر

بازیگران سریال ترکی فداکار / سریال فداکار ترکیه

Ejder Özkarsligil یکی از بازیگران سریال فداکار ترکیه است که با سه نامه: Adak (2019)، Fedakar (2023) و Savasci (2017) شناخته شده است. اژدر در این سریال در نقش سیفر بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

مهربان ار (Mihriban Er) در نقش هولیا در سریال ترکیه ای فداکار

بازیگران زن سریال فداکار / سریال ترکی فداکار چند قسمت است

مهربان ار در 7 سپتامبر 1966 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای الف (2020)، مهر قرن (2016) و زشت زیبا (2013) شناخته شده است. مهربان نقش هولیا در سریال ترکی فداکار را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بازیگران سریال گلهای خونی

سرن یاووز (Ceren Yavuz) در نقش گوزیده

بازیگران سریال فداکار ترکی / بازیگر نقش گوزیده در سریال ترکی فداکار

سرن یاووز یکی دیگر از هنرپیشه‌های سریال فداکار است که برای زیباتر از تو (2022) و پرندگان زخمی (2019) شناخته شده است. او بازیگر نقش گوزیده در سریال فداکار ترکیه را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی ملکه (Kraliçe) | معرفی بازیگران سریال ملکه ترکی

ییگیت اسر (Yigit Eser) از هنرپیشه‌های سریال فداکار در نقش سوکی

هنرپیشه‌های سریال ترکی فداکار / معرفی سریال فداکار

ییگیت ایسر از دیگر بازیگران سریال فداکار ترکی با بازی Fedakar (2023) و Kurulus: Osman (2019) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:‌ معرفی 7 فیلم جنگی ترکیه ای کماندویی

ادا کاراگدیک (Eda Karagedik) در نقش گونول

تاریخ پخش سریال ترکی فداکار / بازیگر گونول در سریال فداکار

ادا کاراگدیک از جدیدترین بازیگران ترکیه ای است که برای فداکار (2023) در یکی از اولین حوضور های خود به عنوان بازیگر شناخته شده است. ادا بازیگر نقش گونول در سریال ترکی فداکار است.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی هنرپیشه‌های چشم‌ چران عمارت (Yalı Çapkını)

قهرمان سوری (Kahraman Sivri) ار بازیگران فداکار ترکی در نقش فرهات

تعداد قسمت های سریال ترکی فداکار / خلاصه داستان سریال فداکار

قهرمان سیوری برای فیلم‌های برتس بورگاندی سوریه (2017)، Lie Dolan (2019) و Circle (2017) شناخته شده است. او در این سریال در نقش فرهاد بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خواهران و برادران

آلسا دمیرجان (Alessa Demircan) در نقش چیچک

داستان سریال ترکی فداکار / بازیگر نقش چیچک در سریال فداکار

السا دمیرجا بازیگر سریال فداکار ترکیه ای است که بیشتر برای این سریال ترکی جدید 2023 شناخته می شود. السا بازیگر نقش چیچک در سریال سریال Fedakar است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال غنچه های زخمی 

احسان گول (Ihsan Gül) در نقش گورکان

سریال ترکی فداکار چند قسمت است / سریال ترکی فداکار کی پخش می شود

احسان گل از بازیگران سریال ترکی فداکار است که بیشتر برای سریال های فداکار(2023)و گودال (2016) شناخته شده است. او همچنین یکی از بازیگران سریال آلپ ارسلان نیز است.

Emek Büyükçelik Uyar در نقش فاطما

بازیگران سریال فداکار

یکی از بازیگران سریال فداکار امک بویوکچلیک است که در ژانویه 1980 در ازمیر به دنیا آمد. او از دانشگاه سلیمان دمیرل، دانشکده هنرهای زیبا، گروه بازیگری تئاتر فارغ التحصیل شد. پس از فارغ التحصیلی به بازی خود در تئاترهای مختلف ادامه داد. او همچنین در بخش عکاسی و فیلمبرداری دانشگاه آنادولو تحصیل کرده و علاوه بر بازیگری به عکاسی نیز علاقه دارد. در حال حاضر امک بویوکچلیک به عنوان مربی تئاتر در مرکز هنرهای زیبای کوپرو، به عنوان بازیگر در تئاتر دولتی ازمیر، و به عنوان بازیگر در چندین سریال تلویزیونی مانند سریال فداکار هنرنمایی کرده است. او اکنون متاهل و دارای یک دختر می باشد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال تشکیلات | بیوگرافی هنرپیشه‌های تشکیلات ترکی

سخن پایانی؛ هنرپیشه‌های سریال فداکار ترکی

در این مقاله به معرفی و بررسی همه بازیگران و تعداد قسمت های سریال ترکی فداکار 2023 پرداختیم. لطفا نظرات خودتان را درباره سریال فداکار ترکیه ای با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

طرحواره پیدا نشد.
4.3/5 - (15 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا