فیلم و سریالسرگرمی

بازیگران سریال تشکیلات | بیوگرافی هنرپیشه‌های تشکیلات ترکی

هنرپیشه‌های سریال تشکیلات ترکیه ای

در این مقاله بازیگران سریال تشکیلات را بررسی می کنیم و معرفی کوتاهی از بیوگرافی بازیگران سریال تشکیلات و نقش همه هنرپیشه‌های تشکیلات در این سریال خواهیم داشت . با بررسی و معرفی بازیگران تشکیلات ترکی با مجله ویکی همراه باشید.

سریال Teşkilat یک مجموعه تلویزیونی ترکیه ای اکشن و درام است که اولین قسمت آن در 7 مارس 2021 پخش شد که به زندگی خصوصی و همچنین زندگی تجاری یک تیم ویژه کار در سازمان اطلاعات ملی ترکیه می پردازد. بازیگران سریال تشکیلات ترکی از هنرپیشه های معروف ترکیه هستند.

بازیگران سریال تشکیلات ترکی

در ادامه اسم بازیگران سریال تشکیلات ترکی به همراه عکس آنها در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با معرفی بازیگران سریال تشکیلات ترکیه با ما همراه باشید.

دنیز بایسال یورتجو (Deniz Baysal) بازیگر نقش زهرا در سریال تشکیلات

زهرا در سریال تشکیلات / اسم بازیگران سریال تشکیلات ترکی / بازیگران تشکیلات

دنیز بایسال  از هنرپیشه‌های تشکیلات متولد 5 آوریل 1991 یک هنرپیشه اهل ترکیه است. از سن 10 سالگی شروع به تحصیل در رشته بازیگری در تئاتر شهری کارسیاکا ازمیر کرد. او همچنین به مدت 10 سال به عنوان بازیگر تئاتر فعالیت کرد و با تشویق و حمایت معلم تئاتر وارد عرصه بازیگری شد.

دنیز با بازی در سریال Kaçak Gelinler (2014) از سال 2014 تا 2015 شناخته شده است. دنیز بیش از 3 میلیون فالوور اینستاگرام و بیش از 247500 دنبال کننده در توییتر دارد. او در Karsiyaka ترکیه به همراه خواهرش به دنیا آمد و بزرگ شد. او در سال 2016 با باریش یورتچو آشنا شد. او نقش زهرا در سریال تشکیلات را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید ۲۰۲۳

چاغلار ارطغرل (Caglar Ertugrul) در نقش سردار قلیچ ارسلان

بازیگران سریال تشکیلات ترکی / بازیگران فیلم تشکیلات / عکس بازیگران سریال تشکیلات

چاگلار ارطغرول از هنرپیشه‌های تشکیلات در 5 نوامبر 1987 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. اولین حضور او در تلویزیون با بازیگری در سریال “Benim Için Üzülme” در سال 2012 آغاز شد. سپس در چندین سریال تلویزیونی مانند “Boynu Bükükler”، “Galip Dervis”، “Kurt Seyit ve Shura”، “Beyaz Karanfil” بازی کرد.

در سال 2016 چاگلار ارطغرول در سریال درام «فازیلت هانیم و کیزلاری» در نقش یاگیز اگمن درخشید. او سپس هنر خود را در یک کمدی در نقش Kerem Yigiter در سریال رمانتیک-کمدی “Afili Ask” در سال 2019 ثابت کرد. سردار و زهرا در سریال تشکیلات نقش روبروی همدیگر را بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی قبیله ای

مراد ییلدیریم (Murat Yıldırım) در نقش عمر آتماجا

بیوگرافی بازیگران سریال تشکیلات / بازیگران سریال تشکیلات فصل دوم

مورات یلدریم یکی دیگر از هنرپیشه‌های تشکیلات در 13 آوریل 1979 در قونیه ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و نویسنده ای است که برای بازی سکوت (2012)، کریمه (2014) و Gecenin Kraliçesi (2016) شناخته شده است. وی از 25 دسامبر 2016 با ایمان آلبانی ازدواج کرده است. او قبلا با بورچین ترزی اوغلو ازدواج کرده بود.

مراد ییلدیریم یکی از مشهورترین هنرپیشه های ترکیه است و از بازیگران سریال تشکیلات فصل سوم است که در نقش عمر آتماجا ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی ملکه (Kraliçe)

ازگی ایوب اوغلو (Ezgi Eyüboğlu) بازیگر نقش جرن اوزدوغا

بازیگر جرن در سریال تشکیلات / هنرپیشههای تشکیلات ترکیه ای (فیلم)

Ezgi Eyüboglu از بازیگران سریال تشکیلات ترکی و مدل ترکیه ای است. او بیشتر برای بازی در شخصیت Aybüke Hatun در سریال محبوب قرن باشکوه (2011) شناخته شده است. ازگی که از بازیگران فیلم تشکیلات  است برای Kalbim Seni Seçti (2011)  نیز مشهور است.

ازگی در سال 2012 او در سریالی به نام سودان بیکمیس بالیکلار (2012) ایفای نقش کرد و شخصیت زینب را بازی کرد. او یکی دیگر از هنرپیشه‌های این سریال است که در نقش جرن در سریال تشکیلات ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

مسعود آکوستا (Mesut Akusta) در نقش مته یوجسوی

بازیگران سریال تشکیلات ترکی / بازیگران سریال تشکیلات فصل سوم

مسعود آکوستا از بازیگران فیلم تشکیلات ترکی در 22 فوریه 1964 در ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر و دستیار کارگردان است که برای همه چیز عالی خواهد بود (1998)، معجزه در سلول شماره 7 (2019) و سنتی بکلرکن (2006) شناخته شده است.

مسعود آکوستا از بازیگران سریال تشکیلات ترکیه است که در نقش مته یوجسوی ایفای نقش کرده است. این بازیگر در سریال های ترکی بسیاری بازی کرده و از بازیگران مشهور و کارکشته ترکیه می باشد.

بیشتر بخوانید: معرفی 7 فیلم جنگی ترکیه ای کماندویی

ازگی شنلر (Ezgi Şenler) در نقش پینار در سریال تشکیلات

 بازیگران سریال تشکیلات فصل سوم / بازیگر پینار در سریال تشکیلات

ازگی سنلر از بازیگران سریال تشکیلات ترکی در 11 فوریه 1993 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او برای فیلم های The Shadow Team (2021)، Crossroads (2016) و In Good Hands (2022) شناخته شده است. ازگی شنلر به خاطر حضورش در تلویزیون شهرت دارد. او بیشتر برای بازی در نقش Mercan Alacan در سریال Nefes Nefese در سال 2018 شناخته شده است.

او همچنین به دلیل حضورش در رسانه های اجتماعی و به اشتراک گذاری مدلینگ و عکس های سرش از طریق اینستاگرام برای بیش از 240000 دنبال کننده اش شناخته شده است. او با نقش پینار در سریال تشکیلات بسیار مشهور تر شده است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های تازه عروس | معرفی بازیگران سریال تازه عروس

تونجر سلمان (Tuncer Salman) در نقش دایی هاکی

بوسه سردار و زهرا در سریال تشکیلات / بازیگران فیلم تشکیلات ترکی

او از بازیگران سریال تشکیلات است در سال 1990 از گروه بازیگری تئاتر کنسرواتوار دولتی دانشگاه هاجت تپه فارغ التحصیل شد. او علاوه بر بازیگران تئاتر شما برای فیلم های سینمایی و تلویزیونی بعدی نیز کار می کند. تونجر با نمایش “خوش آمدید ناظم” به عنوان اولین پروژه تئاتر به روی صحنه رفت. تونجر سلمان از هنرپیشه‌های تشکیلات است که با بازی در نقش دایی هاکی بسیار محبوب شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خواهران و برادران

نیهات آلتین کایا (Nihat Altınkaya) در نقش هولکی در سریال تشکیلات

 بازیگران سریال تشکیلات ترکیه / هولکی در سریال تشکیلات / عکس بازیگران سریال تشکیلات

نیهات از بازیگران سریال ترکی تشکیلات است که در 28 سپتامبر 1979 در کارابوک ترکیه به دنیا آمده است. او بازیگری است که با بازی در برنامه های تلویزیونی مختلف ترکیه از جمله Söz (2017)، Karadayi (2012) و Medcezir (2013) به شهرت رسید. او اولین فیلم بلند خود را در فیلم Ask Üçgeni (2009) انجام داد. او در سال 2010 با ایمره آلتینکایا ازدواج کرد و فرزندانی به نام های ملک و آیسه دارد.

او با Tolga Saritas در سریال Söz (2017) در سال 2017 ظاهر شد. نیهات از بازیگران فیلم تشکیلات ترکی است که در نقش هولکی ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

سردار یگین (Serdar Yeğin) در نقش اوزای چلنکلی

هنرپیشه‌های سریال تشکیلات ترکی / بازیگران تشکیلات / بازیگران سریال ترکی تشکیلات

سردار یگین از بازیگران سریال تشکیلات در سال 1980 در بورسا ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های The Shadow Team (2021)، Kiliç Günü (2010) و Across the Sea (2014) شناخته شده است.  چاغلار از بازیگران تشکیلات  است که نقش اوزای را ایفا میکند.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های چشم‌ چران عمارت (Yalı Çapkını)

احمد اوغور سای (Ahmet Uğur Say) در نقش گورجان یوجسوی

هنرپیشه‌های تشکیلات / بازیگران سریال تشکیلات

احمد اوگور سی با فیلم های The Shadow Team (2021)، Valley of the Wolves: Ambush (2007) و Vatanim Sensin (2016) شناخته شده است. او از بازیگران سریال ترکی تشکیلات است که نقش گورجان را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های منو بشنو

گورکان اویگون (Gürkan Uygun) بازیگر نقش ییلدیریم یامان

 بازیگر کودک فیلم تشکیلات / بازیگر نقش ییلدیریم در سریال تشکیلات

گورکان اویگون از بازیگران فیلم تشکیلات ترکی، زاده ۲۷ مه ۱۹۷۴، ازمیت بازیگر تئاتر، سریال و سینما اهل ترکیه است. او بیشتر برای بازی در نقش ممتی در دره گرگ ها شناخته می شود. او به مدت 10 سال در سریال کورتلار وادیسی پوسو در نقش شخصیت میماتی بازی کرد. بعدها در سریال قرن باشکوه نقش شخصیت معمار سینان را برای چندین قسمت بازی کرد. او بین سال های 2013 تا 2015 در سریال کچاک نقش سرهات هاکری را بازی کرد.

دره گرگها: عراق (2006) و کورتلار وادیسی ایراک (2005). از دیگر مارهای او به شمار می آید. گورکان بازیگر نقش ییلدیریم در سریال تشکیلات است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال بابا (Baba)

سخن پایانی؛ هنرپیشه‌های تشکیلات

در این مقاله به معرفی بیوگرافی بازیگران سریال تشکیلات به صورت مختصر پرداختیم. نظ شما درباره بازیگران فیلم تشکیلات چیست؟ کدام یک از هنرپیشه‌های تشکیلات از بقیه بهتر بود. نظرات خودتان را درباره بازیگران تشکیلات ترکیه با ما درمیان بگذارید.

4.2/5 - (10 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. من خودم بیشتر نقش سردار و یلدریم را زیاد تر دوست داشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا