فیلم و سریالسرگرمی

هنرپیشه‌های تازه عروس | معرفی بازیگران سریال تازه عروس

بیوگرافی بازیگران سریال تازه عروس

در این مقاله به معرفی هنرپیشه‌های تازه عروس، سریال ترکی شبکه Show TV می پردازیم. برای آشنایی با بازیگران سریال تازه عروس با مجله ویکی همراه باشید.

سریال تازه عروس یک مجموعه تلویزیونی ساخت ترکیه در ژانر کمدی، عاشقانه و درام به کارگردانی ارسوی گولر است. اصلی ترین بازیگران تازه عروس جسیکا می و تولگا مندی هستند. پخش سریال ینی گلین از تلویزیون شو تی وی در تاریخ 11 مارس 2017 با امضای پروسه فیلم آغاز شد. این سریال متشکل از 3 فصل با پخش شصت و سومین قسمت آن در 24 نوامبر 2018 به پایان رسید.

داستان سریال Yeni Gelin از این قرار است که بلا دختری اسپانیایی، عاشق مردی ترک به نام هازار می شود. آنها برخلاف میل خانواده تصمیم به ازدواج می گیرند. بلا یک دختر مدرن است و خانواده هزار بسیار سنتی هستند، بنابراین فرهنگ های آنها به هم می خورد.

فهرست مطلب

معرفی بازیگران سریال تازه عروس

در ادامه این بخش به معرفی اسامی بازیگران سریال ترکی تازه عروس و همچنین بیوگرافی بازیگران سریال تازه عروس بصورت مختصر خواهیم پرداخت. در این لیست سعی شده تمامی هنرپیشه‌های تازه عروس معرفی شوند.

جسیکا می (Jessica May) در نقش بلا بوزوک (Bella)

هنرپیشه های سریال ترکی تازه عروس / اسم واقعی بلا در تازه عروس

اسم واقعی بلا در تازه عروس جسیکا می است که در 5 دسامبر 1993 در پاراناسیتی برزیل به دنیا آمد. زندگی می با ملاقات با عکاس ترک، حسین کارا، که بعداً ازدواج کرد، تغییر کرد. او به عنوان یک عروس خارجی توجه مطبوعات ترکیه را به خود جلب کرد، اغلب در برنامه های گفتگو حضور داشت و از داستان عشق و علاقه خود به فرهنگ ترکیه گفت. و در نهایت به بازی در سریال Yeni Gelin ختم شد.

جسیکا می بعدها در فیلم سینمایی درت بنده بازی کرد و با ماریا و مصطفی بازی در تلویزیون های ترکیه را ادامه داد. جسیکا می از بازیگران تازه عروس در نقش بلا بوزوک است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال پشت پرده ازدواج

تولگا مندی (Tolga Mendi) در نقش هازار بوزوک (Hazar)

اسم واقعی بازیگران سریال تازه عروس / بازیگران سریال تازه عروس ترکی

تولگا مندی از بازیگران فیلم تازه عروس در ازمیر به دنیا آمد. تولگا مندی که 2 ترم بازیگری خوانده بود، در برنامه های Aci Ask (2016) از Show TV و Ruzgarin Heart از تلویزیون فاکس ظاهر شد. Yeni Gelin سریال تلویزیونی است که در سال 2017-2018 از شبکه Show TV پخش شد. با شخصیت هزار اتفاق افتاد.

او امسال در سریال سول یانیم (2020) که از شبکه استار تی وی پخش شد، نقش سلیم کوتلوسوی را به عنوان یک ستاره بازی می کند. تولگا مندی از اصلی ترین هنرپیشه های تازه عروس ترکی است که نقش هازار را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم

فریده هلال آکین (Feride Hilal Akin) بازیگر نقش شیرین در سریال تازه عروس (Sirin Bozok)

شیرین در سریال تازه عروس / اسم اصلی شیرین در سریال تازه عروس

اسم اصلی شیرین در سریال تازه عروس فریده هلال آکین است. او که از هنرپیشه های سریال ترکی تازه عروس است در 8 مارس 1996 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و آهنگساز است که برای ینی گلین (2017)، فریده هلال آکین: یوک یوک (2019) و کافالار کاریسیک (2018) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال اشک و لبخند

مصطفی آوکیران (Mustafa Avkiran) در نقش کالندر بوزوک (Kalender)

اسامی بازیگران سریال ترکی تازه عروس / هنرپیشه های تازه عروس ترکی

مصطفی آوکیران در سال 1963 در غازیانتپ ترکیه به دنیا آمد. او از هنرپیشه‌های تازه عروساست که برای فصل شکار (2010)، مردی در خیابان (1995) و ینی گلین (2017) شناخته شده است. مصطفی آوکیران از بازیگران سریال تازه عروس در نقش کالندر بوزوک است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

اجه ایرتم (Ece Irtem) بازیگر نقش آفت در سریال تازه عروس (Afet)

آفت در سریال تازه عروس / عکس بازیگران سریال تازه عروس

Ece Irtem از هنرپیشه های تازه عروس ترکی در 5 ژانویه 1991 در سیواس ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای فیلم های Yeni Gelin (2017)، Zengo (2020) و Bay Yanlis (2020) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عزیز

داغهان کوله گچ (Dağhan Külegeç) در نقش کاغان بوزوک (Kaan)

عکس شیرین در سریال تازه عروس / عکس بلا در سریال تازه عروس

او بازیگر، نویسنده و کارگردان ترکیه ای است. او بیشتر برای بازسازی ترکی داوسون کریک «کاواک یلری» شناخته می شود. او در سریال های محبوب جوانان «لیسه دفاعی» و سریال جنایی «هیرسیز پولیس» نقش های فرعی را ایفا کرد. او در کمدی عاشقانه «کیراز موسمی» و سریال کمدی «ینی گلین» بازی کرد. داغهان یکی از هنرپیشه‌های تازه عروس است که در نقش کاغان به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عشق منطق انتقام

بهار سوئر (Bahar Süer) در نقش نازگل (Nazgül)

بیوگرافی شیرین درسریال تازه عروس / اسم واقعی بازیگران سریال تازه عروس

بهار سوئر یکی دیگر از بازیگران فیلم تازه عروس است که در 13 فوریه 1985 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای Yeni Gelin (2017)، Avrupa Avrupa (2011) و Fandom (2021) شناخته شده است. بهار در سریال تازه عروس ترکی در نقش نازگل بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال چشم چران عمارت 

اونور بایتان (Onur Baytan) بازیگر نقش فرهاد در سریال تازه عروس (Ferhat)

 فرهاد در سریال تازه عروس / هنرپیشه های سریال ترکی تازه عروس

اونور بایتان از هنرپیشه های سریال ترکی تازه عروس است که با فیلم های Yeni Gelin (2017)، Meleklerin Aski (2018) و Feride Hilal Akin & Onur Baytan: Airilik Zor (2017) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های کورولوش عثمان

سما کچیک (Sema Keçik) در نقش معتبر دوران (Möhteber)

هنرپیشه های تازه عروس ترکی / اسامی بازیگران سریال ترکی تازه عروس

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال تازه عروس به سما کجیک می رسیم که در سال 1965 در آگری ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای فیلم های Yeni Gelin (2017)، Love Me (2017) و Ask Yeniden (2015) شناخته شده است. او از هنرپیشه‌های تازه عروس در نقش معتبر است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال غنچه های زخمی

لاله باشار (Lale Başar) در نقش کامیلا اوزتورک (Kamilla)

اسم بازیگران سریال تازه عروس / هنرپیشه‌های تازه عروس

لاله بسار از بازیگران تازه عروس در 27 ژانویه 1964 در اردو، ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای «خانه هیچکس» (2013)، «دنیز یلدیزی» (2009) و «زمزمه اگر فراموش کنم» (2014) شناخته شده است. او در سریال تازه عروس ترکی نقش کامیلا را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های سه قرون (Üç Kuruş)

رنان بیلک (Renan Bilek) از هنرپیشه‌های تازه عروس در نقش کامیل اوزتورک (Kamil)

بازیگران فیلم تازه عروس بیوگرافی / بازیگران سریال تازه عروس

رنان بیلک از بازیگران فیلم تازه عروس در 6 اکتبر 1968 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های Time Goes By (2010)، Pocket Hercules: Naim Süleymanoglu (2019) و Yesil Deniz (2014) شناخته شده است. او در نقش کامیل بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال حماسه ترکی

شیلان ماکال (Silan Makal) از بازیگران تازه عروس در نقش دیلان (Dilan)

 تازه عروس آنر بایتان / بازیگران تازه عروس ترکی

شیلان ماکال در 26 می 1993 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای فیلم Yeni Gelin (2017) شناخته شده است. او از بازیگران سریال تازه عروس ترکی در نقش دیلان است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال قضاوت

بورچین بیلدیک (Burçin Bildik) در نقش مسلیم (Müsellim)

بازیگران سریال تازه عروس ترکی / هنر پیشه های سریال ترکی تازه عروس

از دیگر اسامی بازیگران سریال ترکی تازه عروس بورچین بیلدیک است که در 18 مارس 1968 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های Sag Salim 2: Sil Bastan (2014)، Sag Salim (2012) و Yeni Gelin (2017) شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

زینب کانکوده (Zeynep Kankonde) در نقش آیشه (Ayse)

بازیگران زن سریال تاره عروس / بازیگران سریال Yeni Gelin

زینپ کانکونده از هنرپیشه‌های تازه عروساست که  در 3 مارس 1980 در اسکی شهیر ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای Arif V 216 (2018)، Kuzey Yildizi (2019) و Görümce (2016) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های آکوامن ۲

یونجا شاهینباش (Yonca Sahinbas) از هنرپیشه‌های تازه عروس در نقش آسیه (Asiye)

بازیگران Yeni Gelin / هنرپیشه‌های تازه عروس

Yonca Sahinbas از بازیگران سریال تازه عروس است که با 1001 Nights (2006)، Yeni Gelin (2017) و Dila Hanim (2012) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال تایلندی عاشقانه مافیایی

سخن آخر؛ هنرپیشه‌های تازه عروس

در این مقاله اسامی بازیگران سریال ترکی تازه عروس و بیوگرافی بازیگران سریال تازه عروس به صورت مختصر شرح دادیم. نظر شما در مورد بازیگران سریال تازه عروس چیست؟ بازی کدام یک از هنرپیشه‌های تازه عروس را پسندید؟ نظرات خودتان را در بخش کامنت ها درباره بازیگران فیلم تازه عروس با ما در میان بگذارید.

 

4.4/5 - (64 امتیاز)

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا