فیلم و سریالسرگرمی

بازیگران سریال عشق منطق انتقام / معرفی هنرپیشه‌های عشق منطق انتقام

بازیگران عشق منطق انتقام

در این مقاله به بررسی و معرفی هنرپیشه‌های عشق منطق انتقام و بیوگرافی کوتاهی از آنها خواهیم پرداخت. با لیست بازیگران سریال عشق منطق انتقام در مجله ویکی همراه ما باشید.

معرفی و بررسی داستان فیلم ترکی عشق منطق انتقام

سریال عشق منطق انتقام از سریال های ترکی شبکه فاکس ترکیه (FOX) است که انتشار آن از جوئن 2021 میلادی (تیر 1400) شروع و در آپریل 2022 (فروردین 1401) در 42 قسمت به پایان رسید. در فیلم عشق منطق انتقام از یک خانم مکار و حیله گر الهام گرفته شده بود. سریال ترکی عشق منطق انتقام از شبکه ام  بی سی پرشیا با دوبله فارسی پخش شد.

داستان فیلم عشق منطق انتقام از این قرار است که زن و شوهری بعد از چندین سال زندگی مشترک از هم جدا می شوند. پس از آن مرد ناگهان ثروتمند می شود و با شروع کار همسر سابقش با او، زندگیشان دوباره تغییر می کند.

معرفی هنرپیشه‌های عشق منطق انتقام

در ادامه این مقاله با بررسی اسامی بازیگران سریال عشق منطق انتقام و بیوگرافی مختصری از آنها به همراه کارهای دیگر بازیگران عشق منطق انتقام با ما همراه باشید.

بورچو اوزبرک (Burcu Özberk) بازیگر نقش اسرا در سریال عشق منطق انتقام

 اسرا در سریال عشق منطق انتقام / اسرا در فیلم عشق منطق انتقام

اسم واقعی اسرا در سریال عشق منطق انتقام بورچو اوزبرک است که در 12 دسامبر 1989 در اسکی شهیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای افیلی اسک (2019)، دیرنیس کاراتای (2018) و گونسین کیزلاری (2015) شناخته شده است.

او به عنوان بهترین بازیگر تلویزیون و تئاتر برای زنده کردن شخصیت اصلی نازلی یلماز در مجموعه تلویزیونی Günesin Kizlari در سال 2015 شناخته شد. او اولین بار در سال 2013 در نمایش Muhtesem Yüzyil به شهرت رسید. بورچو نقش اسرا در عشق منطق انتقام رابرعهده دارد.

ایلهان شن (Ilhan Sen) در نقش اوزان در سریال عشق منطق انتقام

چشمچران عمارت مرت رمضان دمیر / اوزان در فیلم عشق منطق انتقام

اسم اصلی اوزان در سریال عشق منطق انتقام ایلهان شن است. او بازیگر، مهندس ساختمان، مدل و ورزشکار جوان سابق ترکیه است. او در 19 دسامبر 1987 در شومن بلغارستان به دنیا آمد. او اولین بازی خود را با بازی در درام تاریخی Mehmed: Bir Cihan Fatihi در سال 2018 انجام داد. پس از آن در چهار نقش مکمل دیگر در شاهین تپسی (2018)، Eskiya Dünyaya Hükümdar Olmaz (2019)، رامو (2020) و Seni Çok ظاهر شد.

ایلهان از بازیگران عشق منطق انتقام، از طرفداران پر و پا قرص فیلم است. او را می توان یک سینماگر واقعی نامید. او همچنین به عنوان خواننده و نویسنده به ادبیات علاقه مند است. ورزش یکی دیگر از علایق بزرگ اوست. او همچنین آسمان و اسنوبرد می کند. اسب سواری نیز از مهارت های اوست. او علاوه بر اینکه شنونده موسیقی بسیار خوبی است، گیتار هم می نوازد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال چشم چران عمارت (Yalı Çapkını)

ملیسا دونگل (Melisa Dongle) در نقش سینار یلماز

الیف در سریال عشق منطق انتقام / اسرا در عشق منطق انتقام

ملیسا دونگل در 18 سپتامبر 1999 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای انتقام منطقی عشق (2021)، در من را می‌کوبید (2020) و بارباروس حیرالدین سلطانین فرمانی شناخته می‌شود. ملیسا از هنرپیشه‌های عشق منطق انتقام است که در نقش سینار بازی کرده است.

بوراک بوروک (Burak Yörük) در نقش چینار ایلماز

بازیگران فیلم عشق منطق انتقام / بازیگران سریال ترکی عشق منطق انتقام

او یکی از بازیگران سریال عشق منطق انتقام است که از سال 2004 به عنوان یک بازیگر کودک شروع به کار کرد. خانواده مادری او آلبانیایی تبار هستند.. او در برنامه تلویزیونی Ben Onu Çok Sevdim در نقش آیدین مندرس ظاهر شد. همچنین در سریال تلویزیونی “20 Minutes” بازی کرد. در سال 2017 در اولین فیلم “4N1K” به شهرت رسید. به خاطر بازی در نقش باریس اوزنسوی در فیلم و سریال تلویزیونی “4N1K” شناخته شده است. او در سریال «براج» نسخه بازسازی شده فیلم ترکی «براج» بازی کرد که تاریک آکان و ترکان سورای اوایل بازی کردند.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم

زینب کانکونده (Zeynep Kankonde) در نقش منکسه ارتن

بازیگر نقش اسرا در عشق منطق انتقام / عشق منطق انتقام محمت یلماز

زینب کانکونده از هنرپیشه‌های عشق منطق انتقام در 3 مارس 1980 در اسکی شهیر ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای ARIF V 216 (2018)، Kuzey Yildizi (2019) و Görümce (2016) شناخته شده است. او از بازیگران عشق منطق انتقام است مه در نقش منکسه بازی کرده است.

مهمت ایلماز (Mehmet Yilmaz) در نقش موسی

اوزان در سریال عشق منطق انتقام / بیوگرافی بازیگران سریال عشق منطق انتقام

مهمت یلماز برای سریال ترکی عشق منطق انتقام (2021) شناخته شده است. خانواده او ترک تبار هستند که از شومن بلغارستان مهاجرت کرده اند. او نیز از بازیگران فیلم عشق منطق انتقام است که در نقش موسی ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال قیام عثمان

سرن کوچ (Ceren Koç) در نقش الیف

اوزان در سریال عشق منطق انتقام / بیوگرافی بازیگران سریال عشق منطق انتقام

سرن کوچ متولد 1390 و بازیگر نقش الیف در سریال عشق منطق انتقام در ترکیه است که برای فیلم های Tek Yürek (2019)، Ver Elini Ask (2017) و Bay Yanlis (2020) شناخته شده است.

گونای کاراجااوغلو (Günay Karacaoglu) در نقش زومروت

اسم اصلی اوزان در سریال عشق منطق انتقام / بازیگران عشق منطق انتقام

Günay Karacaoglu از بازیگران زن سریال عشق منطق انتقام ترکیه ای است که در 13 مارس 1971 در قیصری ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Gençligim Eyvah (2020)، ترکان در فضا (2006) و Yarim Elma (2002) شناخته شده است. او قبلا با Sevket Çoruh ازدواج کرده بود.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال غنچه های زخمی

محمت کورهان فیرات (Mehmet Korhan Firat) در نقش اکرم ارتن

زمان پخش سریال عشق منطق انتقام / بیوگرافی اسرا در سریال عشق منطق انتقام

مهمت کورهان فیرات در 26 اوت 1988 در ارزنجان ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های The Hill (2010)، Ekip 1: Nizama Adanmis Ruhlar (2012) و Bizim Hikaye (2017) شناخته شده است. در سریال عشق منطق انتقام محمت کورهان در نقش اکرم ایفای نقش می کند.

سودا باش (Sevda Baş) در نقش زینب

آخر سریال عشق منطق انتقام چی میشه / بازیگر عشق منطق انتقام

سودا باش از بازیگران زن عشق منطق انتقام ترکی است که برای سریال ترکی Aşk Mantık İntikam (2021) و کاناگا (2018) شناخته شده است. او در این سریال نقش زینب را عهده دار است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال حماسه ترکی (Destan)

سینان سیچیم اوغلو (Sinan Sicimoğlu) در نقش سینان

هنرپیشه‌های عشق منطق انتقام / اسرا در فیلم عشق منطق انتقام

Sinan Sicimoglu از هنرپیشه‌های عشق منطق انتقام است که در 17 نوامبر 1990 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. ملیت او نیمه ایرلندی و نیمه ترک است. او یک بازیگر است که برای نیویورک در نیویورک (2019)، جاده رویاها (2021)، ساواشی (جنگجو) (2020) و ینی حیات 2020 شناخته شده است

سخن پایانی بازیگران سریال عشق منطق انتقام

در اینجا به معرفی اصلی ترین بازیگران سریال عشق منطق انتقام پرداختیم و با بویگرافی و عکس های هنرپیشه‌های عشق منطق انتقام آشنا شدید. به نظر شما کدام یک از بازیگران سریال ترکی عشق منطق انتقام بازی خوبی در این فیلم داشتند؟ بهترین بازیگران فیلم عشق منطق انتقام کدام ها هستند. لطفا نظرات خودتان را در بخش نظرات برای ما بنویسید.

 

 

4.8/5 - (9 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا