فیلم و سریالسرگرمی

بازیگران سریال قضاوت | معرفی کامل هنرپیشه‌های سریال قضاوت

بازیگران سریال قضاوت

برای آشنایی با هنرپیشه‌های سریال قضاوت و همچنین بیوگرافی کوتاهی از بازیگران سریال قضاوت تا انتهای این مقاله با ما باشید. در این مطلب به معرفی فیلم ها و سریال های بازیگران سریال ترکی قضاوت خواهیم پرداخت. با ویکی همراه باشید.

هنرپیشه‌های سریال قضاوت

اگر میخواهید با بازیگران سریال Yargi 2021آشنا شوید در ادامه به معرفی اجمالی همه بازیگران قضاوت خواهیم پرداخت.

پینار دنیز (Pınar Deniz)

هنرپیشه‌های سریال قضاوت / بازیگران سریال قضاوت

پینار دنیز متولدٔ 4 نوامبر 1993 یک هنرپیشه اهل ترکیه است. او بیشتر برای نقش‌هایش در Vatanım Sensin (2016–2018)، Aşk 101 (2020–2021) و Yargı (2021–2022) شناخته می‌شود. دنیز برای بازی در فیلم İnsanlar İkiye Ayrılır (2020) نامزد جایزه انجمن منتقدان فیلم ترکیه شد. پینار در سریال ترکیه ای قضاوت در نقش وکیل سیلین ارگووان کایا، یکی از بازیگران سریال قضاوت در نقش های اصلی است.

اورگانجی اوغلو (Kaan Urgancıoğlu)

بازیگران قضاوت / هنر پیشه های سریال قضاوت

Kaan Urgancioglu در 8 مه 1981 در ازمیر، ترکیه به دنیا آمد. از طرف پدرش ترک تبار و از طرف مادرش آلبانیایی و سوری تبار است. در سال 2002، زمانی که هنوز در دانشگاه بود، به توصیه دمت آکباغ، یکی از دوستان خانوادگی، به عنوان بازیگر شروع به کار کرد. اورگانجی اوغلو اولین نقش خود را به عنوان نقش اول در سریالی که برای هشتمین بار بر اساس کتاب کمیک تاریخی Karaoğlan ساخته شده بود، داشت. او در سریال جوانان “Kampüsistan” بازی کرد. او در بسیاری از سریال ها و فیلم های پرمخاطب بازی کرد. در سال 2008 به آمریکا رفت و به مدت 6 ماه در آنجا بازیگری خواند. او بیشتر به خاطر ایفای نقش امیر کوزکو اوغلو در سریال Kara Sevda، یکی از موفق ترین سریال های ترکی در سطح بین المللی و تنها سریال ترکی در تاریخ که برنده جایزه بین المللی امی برای «بهترین تله نوولا»، به همراه دو جایزه بین المللی دیگر شناخته شده است. او همچنین در سریال نتفلیکس Aşk 101 بازی کرد که اولین بار در سال 2020 پخش شد. در سال 2021، او در Yargı ایفای نقش می کند و نقش های اصلی را با پینار دنیز، که قبلاً در سریال اصلی نتفلیکس Love 101 همبازی شده بود، به اشتراک می گذارد. اورگانجی اوغلو در سریال قضاوت نقش ایلگاز کایا را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان سریال سه سکه | معرفی هنرپیشه‌های سه قرون (Üç Kuruş)

مهمت ییلماز (Mehmet Yılmaz Ak)

بازیگران سریال ترکی قضاوت / بازیگران سریال یارگی 2021

Mehmet Yılmaz Ak هنرپیشه‌های سریال قضاوت متولد 8 فوریه 1986 بازیگر و نمایشنامه‌نویس ترک است. علاوه بر شرکت در بسیاری از پروژه های تئاتر، اولین تجربه بازیگری تلویزیونی او در سریال تلویزیونی از دست رفته بود. او بازیگری است که برای فیلم های Halka (2019)، Inside (2016) و Fatma (2021) شناخته شده است. او در این سریال در نقش پارس سچکین بازیگری می کند.

باشاک گومولچینل‌اوغلو (Başak Gümülcinelioğlu)

بازیگران سریال قضاوت ترکیه / بازیگر سریال قضاوت

باشاک مه از بازیگران سریال قضاوت است در 22 سپتامبر 1991 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او در دوران دبیرستان خود در TASIS (مدرسه آمریکایی در سوئیس) در لندن، انگلستان، کالج دو لمان در ژنو، سوئیس، و c.e.r.a.n تحصیل کرد. در بروکسل، بلژیک. Gümülcinelioglu شروع به آموزش تئاتر موزیکال در ایالات متحده، تئاتر دولتی که با همکاری ‘آنی’ روی صحنه رفت، در این نمایش موزیکال بازی کرد، پس از آموزش به ترکیه بازگشت، دانشکده معماری و طراحی دانشگاه Bahçesehir، فارغ التحصیل از گروه معماری، استانبول. پایان نامه طراحی معماری دانشگاه فنی او مدرک کارشناسی ارشد خود را در مقطع کارشناسی آغاز کرد. او در حین ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد، در آکادمی موسیقی و هنرهای دراماتیک لندن پذیرفته شد و دوره آموزش نمایش و بازیگری جلوی دوربین را گذراند. او در تئاتر مردمی استانبول و تئاتر BKM و در مجموعه های تلویزیونی مختلفی بازی کرد. باشاک نقش نوا سچکین و از بازیگران سریال Yargi 2021 در نقش های اصلی است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال پنت‌ هاوس جنگ در زندگی و نقش هایشان

اوقور اصلان (Uğur Aslan) از بازیگران سریال ترکی قضاوت

بازیگران مرد سریال قضاوت / بازیگران فیلم قضاوت

اوغور اصلان از هنرپیشه‌های سریال قضاوت متولد 9 فوریه 1972در هاتای ترکیه بازیگر سینما تلوزیون، تئاتر و موسیقی‌دان ترکی سریال ترکی قضاوت است. او در سریال قضاوت پخش شده از کانال دی، نقش کمیسر ارن را بازی می کند. اصلان بازیگری را با نمایش های تئاتری که در دوران دبیرستان بازی می کرد آغاز کرد. او مورد توجه گروه تئاتر فرهنگ هاتای قرار گرفت و تجربه بازیگری خود را با نمایش بیر شهناز اویون اثر تورگوت اوزاکمان آغاز کرد. اصلان با بیان اینکه در کنار بازیگری به موسیقی نیز علاقه دارد و در اوقات فراغت خود ویولن و نی می نوازد، با اجرای تئاتر موزیکال به نام «آفارا: موزیکال عربی» در جمع حاضران شرکت کرد. او همچنین در یک دانشگاه خصوصی به تدریس بازیگری می پردازد. اوغور اصلان در سال 1999 با فیلمنامه نویس Sema Ergenekon ازدواج کرد و دارای سه فرزند، دو دختر و یک پسر است.

اوقور پولات (Uğur Polat)

بیوگرافی بازیگران قضاوت / بازیگر های سریال یارگی

اوغور هاکان پولات از بازیگران سریال قضاوت متولد 4 سپتامبر 1961 بازیگر تئاتر، سینما و سریال های تلویزیونی ترکی است. او در سال 1978 به تئاتر هنری آنکارا پیوست. او در سال 1981 در رشته تئاتر هنرستان دولتی دانشگاه معمار سنان تحصیل کرد. او به مدت 16 سال در تئاتر دولتی و 30 نمایش تئاتر شرکت کرد. او در سال 1996 جایزه تئاتر عصمت کونتای را دریافت کرد. او برای فیلم هایی که ترجمه کرد جوایز زیادی دریافت کرد. برخی از آن ها؛ «بهترین بازیگر مرد» در جشنواره فیلم پرتقال طلایی آنتالیا با غلات سالکیم هانیم; او در سال 1990 با فیلم همه درها بسته جایزه «بازیگر آینده‌دار» را از جشنواره فیلم آنکارا دریافت کرد. اوقور یکی از هنرپیشه‌های سریال قضاوت و در کتا تیلمن بازی می کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال ارباب حلقه ها | معرفی هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

شکران اوالی (Şükran Ovalı) از بازیگران سریال ترکی قضاوت

بازیگران سریال ترکی Yargı (dizi) / هنرپیشه‌های سریال ترکی قضاوت

Şükran Ovalı از بازیگران سریال یارگی قضاوت متولد 1 آوریل 1985 یک هنرپیشه اهل ترکیه است. اوالی در منطقه اشرفپاشا ازمیر به دنیا آمد. او بیشتر دوران کودکی خود را در Bahçelievler، ازمیر گذراند. او پس از تحصیل در دبستان مصطفی اورجان و دبیرستان فوزی چاکماک، تحصیلات دبیرستان خود را در دبیرستان Göztepe Selma Yiğit Alp به پایان رساند و پس از آن به استانبول رفت. او در مرکز هنری Müjdat Gezen در رشته بازیگری تحصیل کرد. او اولین حضور تلویزیونی خود را با سریال دنیای اسرار انجام داد و پس از آن در سریال های مختلف تلویزیونی ظاهر شد. در سال 1385 اولین تجربه سینمایی خود را با بازی در فیلم پارس: عملیات گیلاس تجربه کرد. شکران یکی از بازیگران زن سریال قضاوت است.

اونور دورماز (Onur Durmaz) از بازیگران سریال Yargi 2021

بازیگران مرد سریال قضاوت / بازیگر های فیلم قضاوت ترکیه ای

اونور دورماز در 13 ژوئن 1991 در ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و دستیار کارگردان است که برای فیلم یارگی (2021)، باشگاه (2021) و با مدیر من تماس بگیرید (2020) شناخته شده است. او از بازیگران سریال قضاوت ترکیه است که در نقش انگین تیلمن به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های the boys | معرفی بازیگران سریال پسران

نیلگون (Nilgün Türksever) بازیگر زن سریال یارگی

بازیگران زن سریال ترکی قضاوت / بازیگر های خانم فیلم قضاوت ترکیه ای

Nilgün Türksever از بازیگران فیلم قضاوت در 30 سپتامبر 1977 در بورسا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با بازی های حیات سیرلری (2017)، یارگی (2021) و سیب ممنوعه (2018) شناخته می شود. او نیز از بازیگران قضاوت و در نقش لاچین بازی کرده است.

پینار چاگلار گنچتورک (Pınar Çağlar Gençtürk)

هنر پیشه ای زن سریال قضاوت / بازیگران سریال Yargi 2021

پینار چاگلار گنچتورک زاده 6 مارس 1982 یک هنرپیشه اهل ترکیه است. او موفق‌ترین بازیگر نقش مکمل زن کمدی یا موزیکال را در هفدهمین دوره جوایز تئاتر آفیفه با بازی خود به نام «باشگاه مردمی انفرادی» دریافت کرد. او همچنین با همین بازی برنده جایزه Sadri Alışık برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او نقش شخصیت آیلین را در سریال تلویزیونی قضاوت بازی می کند.

بیشتر بخوانید: فیلم های افغانی | معرفی بهترین فیلم های سینمایی افغانستانی

 سخن پایانی بازیگران سریال یارگی 2021

با معرفی معرفی بازیگران و هنرپیشه‌های سریال قضاوت و همچنین مختصر توضیحی از بیوگرافی بازیگران قضاوت در  کنار شما بودیم. نظر شما در مورد بازیگران سریال قضاوت چیست؟ برای ما در بخش نظرات کامنت بگذارید.

4.2/5 - (70 امتیاز)

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

  1. لحظه ی آخر شوهرش اومد.معلوم نشد زندس،توهم زده،چه جوری.مبهم تموم شد.

  2. سلام کمنون از این سریال قشنگتون وبازیگران خوب این سریال من منتظر سری جدیدش هستم وهنوز که قسمت آخرش میلینم برا ایلگاز وجیلین گریه میکنم که چرا ایلگاز کشتن ممنونم ومنتظر سری جدید هستم

  3. سلام نام تولگا دستیار جیلین تو سریال قضاوت چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا