فیلم و سریالسرگرمی

هنرپیشه‌های پنت‌هاوس: جنگ در زندگی | معرفی بازیگران سریال پنت‌ هاوس جنگ در زندگی و نقش هایشان

هنرپیشه‌های پنت‌هاوس: جنگ در زندگی

در این مقاله به معرفی هنرپیشه‌های پنت‌هاوس: جنگ در زندگی، این سریال کره ای پرطرفدار می پردازیم. همچنین در ادامه به معرفی سریال ها و فیلم های بازیگران سریال پنت هاوس جنگ در زندگی خواهیم پرداخت. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال پنت هاوس: جنگ در زندگی یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی به کارگردانی جو دونگ مین و نویسندگی کیم سون اوک است. سریال Penthouse: War in Life داستان افراد اجتماعی زندگی در کاخ مجلل هرا و فرزندانشان را بیان می کند که به مدرسه هنری معتبر Cheong-ah می روند. اکثر بازیگران سریال پنت‌هاوس: جنگ در زندگی چندین نامزدی و جوایز را برای بازی خود در این سریال دریافت کرده اند. در ادامه با بازیگران اصلی سریال کره ای پنت‌هاوس: جنگ در زندگی بیشتر آشنا شوید.

بازیگران سریال پنت ‌هاوس جنگ در زندگی (Penthouse: War in Li)

در ادامه به معرفی هنرپیشه‌های پنت‌هاوس: جنگ در زندگی و همچنین اسم بازیگران سریال پنت هاوس همراه با نقش هاییشان می پردازیم. با ما باشید.

یوجین در نقش اوه یون هی

بازیگران سریال پنت هاوس/ بازیگران سریال پنت هاوس ویکی پدیا

کیم یوجین، معروف به یوجین، خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی از بازیگران اصلی سریال پنت هاوس جگ در زندگی است. او نقش اوه یون هی را بازی می کند که از یک پیشینه فقیر می آید و تلاش می کند تا دختر با استعدادش را به مدرسه هنر چئونگ آه برساند و به جامعه عالی قصر هرا بپیوندد. یوجین کار خود را به عنوان عضوی از گروه دخترانه S.E.S آغاز کرد. پس از انحلال گروه، یوجین اولین کار خود را در سال 2002 به عنوان بازیگر در درام Loving You (2002) انجام داد و به عنوان نقش های اصلی در چندین درام کره ای مانند Save the Last Dance for Me, Wonderful Life, Bread, Love and Dreams, A ظاهر شد. میراث صد ساله، همه چیز درباره مادرم و پادشاه شیرینی پزی، کیم تاکگو. او قبل از بازگشت به سینما از طریق سریال پنت هاوس مدتی از بازیگری فاصله گرفت تا زمان بیشتری را با خانواده خود بگذراند. جدا از بازیگری، یوجین دو کتاب نوشته است: اسرار زیبایی یوجین و زیبایی یوجین Get It Beauty و ریاست برند لباس توسط MOMO را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: سریال کره ای | معرفی بهترین سریال های کره ای تمام دوران

لی جی آه در نقش شیم سو ریون

اسم واقعی بازیگران سریال پنت هاوس / کاخ هرا در سریال پنت هاوس

لی جی آه از بازیگران سریال پنت هاوس: جنگ در زندگی نقش شیم سو ریون را بازی می کند. او نقش زن خانه دار متین و مهربان جون دان ته را بازی می کند که در واحد پنت هاوس هرا پالاس زندگی می کند. اما علیرغم نمای ساکت و منظمش، او رازی را حفظ می کند که به آرامی با پیشرفت سریال آشکار می شود. لی جی آه به خاطر بازی در چندین درام تلویزیونی مانند افسانه (2007)، ویروس بتهوون (2008)، آتنا: الهه جنگ (2010)، من هم، گل! (2011)، سه بار زن متاهل (2013)، و آقای من (2018). اما محبوب ترین شخصیت او هنوز نقش او در سریال پنت هاوس است.

بیشتر بخوانید: فیلم زامبی چینی

اوهم کی جون در نقش جو دان تائه

جنی در سریال پنت هاوس / عکس بازیگران سریال پنت هاوس

اوهم کی جون از بازیگران پنت هاوس جنگ در زندگی نقش رئیس حیله گر و جاه طلب جون دان تاه، یکی از شرورهای اصلی سریال را بازی می کند. اوهم کی جون قبل از شروع فعالیت بازیگری خود در تلویزیون و سینما، کار خود را به عنوان یک بازیگر تئاتر موزیکال تثبیت کرده است. او در درام‌های کره‌ای Life Special Investigation Team، Worlds Within، Hero، Dream High، Scent of a Woman و Phantom در نقش‌های فرعی ظاهر شد و نقش‌های اصلی را در فیلم Good Job، The Virus و درام پزشکی Heart Surgeons داشت. او برای ایفای نقش های شرور تازه کار نیست زیرا در فیلم Man of Vendetta و در فیلم حقوقی هیجان انگیز «مدافع بی گناه» به عنوان یک آنتاگونیست ظاهر شد. او همچنین در فیلم ترسناک قاتل تون نقش کارآگاهی را بازی کرد که به تحقیق درباره قتل های زنجیره ای می پرداخت.

کیم سو یون در نقش چئون سئو جین

پیج بازیگران پنت هاوس / بیوگرافی بازیگران جوان پنت هاوس

کیم سو یون از دیگر بازیگران سریال پنت هاوس جنگ در زندگی یکی از نقش های اصلی سریال را بازی می کند که نقش خواننده بسیار تحسین شده سوپرانو و مدیر مدرسه هنری Cheon Seo-Jin را بازی می کند. Cheon Seo Jin نقش رقیب اصلی Oh Yoon-Hee را بازی می کند و برای رسیدن به آنچه می خواهد دست به هر کاری می زند. این بازیگر نقش‌های مشابهی را در گذشته بازی کرده است و به خاطر نقش یک مجری زن دستکاری در درام All About Eve شناخته شده است. او همچنین در چندین درام مانند Reporting for Duty، Soonpoong Clinic، Iris و کمدی عاشقانه Prosecutor Princess ظاهر شد که در آن نقش بسیار متفاوتی را نسبت به نقش های جدی قبلی خود بازی کرد. بازی او در پنت هاوس منجر به برنده شدن جایزه بهترین بازیگر زن – تلویزیون در پنجاه و هفتمین دوره جوایز هنری Baeksang و جایزه بزرگ (Daesang) در جوایز SBS Drama 2021 شد. در مقاله‌ای توسط Soompi، تهیه‌کنندگان درام درباره عملکرد کیم سو یون در فصل آخر سریال به اشتراک گذاشتند. «شرور Cheon Seo Jin توانست به خاطر کیم سو یون متولد شود.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های the boys | معرفی بازیگران سریال پسران

یون جونگ هون در نقش ها یون چئول

بازیگران سریال پنت هاوس کره ای / بازیگران سریال پنت هاوس فصل اول

یون جونگ از هنرپیشه‌های پنت‌هاوس: جنگ در زندگی هون نقش دکتر مغرور اما ناامن ها یون چئول، شوهر چئون سو جین را بازی می کند. او در چندین درام مانند مرا در خاطراتت، بازگشت، تو فوق العاده، مورخ تازه کار و زوج اضطراری ظاهر شده است. او جایزه بهترین شخصیت را برای بازی در درام Return in SBS Drama Awards 2018 و جایزه بازیگر عالی را برای بازی در پنت هاوس در طول جوایز SBS Drama 2020 دریافت کرده است.

کیم هیون سو در نقش بائ رو نا

هنرپیشه‌های پنت‌هاوس: جنگ در زندگی / اسم بازیگران سریال پنت هاوس

کیم هیون سو نقش خواننده با استعداد بائه رونا، دختر اوه یون هی را بازی می کند که آرزوی ورود به مدرسه هنر چئون آه را دارد. کیم هیون سو اغلب به‌عنوان نسخه جوان‌تر نقش‌های اصلی در چندین درام کره‌ای از جمله ماسک عروس و عشق من از ستاره ایفای نقش می‌کرد. او نقش اصلی سریال Solomon’s Perjory را بازی کرد و در فیلم‌های Familyhood، The Swordsman و Silenced ظاهر شد که برای آن نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در چهل و نهمین جوایز Grand Bell شد. بازی او در مجموعه پنت هاوس باعث شد تا نامزد بهترین بازیگر زن جدید در پنجاه و هفتمین دوره جوایز هنری Baeksang شود.

بیشتر بخوانید: فیلم جزیره ای | معرفی بهترین فیلم های جزیره ای جهان

کیم یانگ دای در نقش جو سوک هون

بازیگران سریال The Penthouse: War in Life / بازیگران سریال پنت هاوس مرد

کیم یونگ دائه از بازیگران سریال پنت هاوس جنگ در زندگی نقش جو سوک هون ، پسر جون دان تائه را بازی می کند. کیم یانگ دایی اولین حضور خود را از طریق درام های تحت وب مانند Secret Crushes: Special Edition، Office Watch 2 و Just Too Bored انجام داد. در سال 2018، او اولین بازی خود را در تلویزیون از طریق درام The Time Left Between انجام داد. او در سال 2019 در چندین درام کره‌ای مانند شما فوق‌العاده و خوش آمدید به Waikiki 2 ظاهر شد. به غیر از بازی در سریال پنت‌هاوس در سال 2020، او همچنین در فیلم‌های When the Weather Is Fine، Cheat on Me If You Can بازی کرد و ساخت حضور ویژه در درام True Beauty و Undercover. در همان سال، کیم برنده جایزه Netizen، بازیگر در جوایز KBS Drama شد و در بخش بهترین بازیگر جدید جوایز SBS Drama و همچنین در بخش بهترین بازیگر جدید تلویزیون در 57th Awards Arts Baeksang نامزد شد.

هان جی هیون در نقش جو سوک کیونگ

بازیگران سریال پنت هاوس / هنرپیشه های The Penthouse: War in Life

هان جی هیون بازیگر و مدل از بازیگران سریال پنت هاوس فصل اول است. او در نقش سئوک کیونگ، خواهر دوقلوی جذاب و رقابتی سئوک هون ایفای نقش می کند و نقش مکمل او در سریال پن هاوس توجه زیادی را به خود جلب کرده است. او اولین بازیگری خود را در درام The Wind Blows در نقش مکمل انجام داد و نقش اصلی را در فیلم I Bet Everything بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده است

چوی ی بین در نقش ها یون بیول

بازیگران سریال پنت هاوس در برنامه / بازیگران سریال پنت هاوس جنگ در زندگی

چوی ی بین نقش ها یون بیول، دختر چئون سئو جین، رقابت‌گرا و کمال‌گرا را بازی می‌کند، که مانند مادرش هر کاری می‌کند تا دانش‌آموز برتر مدرسه هنر چئونگ آه باشد. او در درام های The Present Is Beautiful و Love & Wish ظاهر شد و در فیلم های Transaction Completed و Voice ظاهر شد. او برای بازی در پنت هاوس جایزه بهترین بازیگر زن جدید را در جریان جوایز درام SBS 2021 دریافت کرد.

جو سو-مین در نقش مین سئول-آ

بازیگران پنت هاوس جنگ در زندگی / هنرپیشه های The Penthouse: War in Life

جو سو مین از هنرپیشه‌های پنت‌هاوس: جنگ در زندگی نقش معلم با استعداد و مستقل مین سئول-آ را بازی می کند که مرگ مرموز او مرکز داستان فصل 1 خواهد بود. او در سریال های درام سئول 1945 (2006)، مغز (2011) و ملودی عشق ظاهر شد. (2013) و نقش اصلی را در درام پایان دوباره در سال 2020 بازی کرد. در سال 2019، او برنده بهترین بازیگر زن در یک درام تک بازیگری/ویژه/کوتاه برای بازی در تولد نامه شد و در سال 2020 نامزد بهترین بازیگر زن جدید در طول دوره شد. جوایز درام SBS برای نقش او در سریال پنت هاوس.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال دهن لق | معرفی هنرپیشه های سریال کره ای Big Mouth 2022

جمع بندی بازیگران سریال پنت هاوس: جنگ در زندگی

در این مقاله به معرفی بازیگران سریال The Penthouse: War in Life و معرفی نقش هایشان پرداختیم. همچنین اسم واقعی بازیگران پنت هاوس و نام اصلی بازیگران پنت هاوس را به ترتیب برای شما معرفی کردیم . شما بازی کدام یک از بازیگران سریال پنت هاوس جنگ در زندگی را دوست داشتید. نظرات خودتان را درباره این سریال در بخش نظرها برای ما کامنت کنید.

4.4/5 - (56 امتیاز)

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. سلام،ببخشید این سایت خیلی از بازیگران فیلم پنت هاوس را نداشت.اگر وقت کردید روزهای شنبه،۱ شنبه،۲شنبه،۳ شنبه،۴ شنبه و جمعه ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه جم دراما نگاه کنید تا بازیگران دیگر را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا