فیلم و سریالسرگرمی

سریال زن قوی دو بونگ سون | بررسی و معرفی سریال دو بونگ سون قوی

معرفی بازیگران سریال کره ای زن قوی دو بونگ سون

سریال زن قوی دو بونگ سون یک سریال کره ای جدید و هیجان انگیز در سال 2023 است. در ادامه با بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای زن قوی دو بونگ سون در مجله ویکی با شما هستیم.

سریال زن قوی  یا سریال دو بونگ سون قوی یکی از سریال های کره ای است که در آن لی یو می در نقش اصلی به همراه کیم جونگ یون، کیم هه سوک، اونگ سونگ وو و بیون وو بازی می کند. سریال کره ای دو بونگ سون قوی دز ژانر اکشن، کمدی و جنایی ساخته شده است. این سریال در 16 قسمت توسط کیم جونگ شیک کارگردانی شده است.

این سریال اولین بار در JTBC در 7 اکتبر 2023 پخش شد. سریال زن قوی دو بونگ سون همچنین برای پخش در Netflix در مناطق انتخاب شده در دسترس است.

داستان سریال دو بونگ سون قوی

سریال زن قوی دو بونگ سون سریال کره ای زن قوی

گنگ نام سون در زمان کودکی خود در کشور مغولستان ناپدید شد. سال های زیادی گذشت و او برای پیدا کردن خانواده اش به کره جنوبی سفر می کند. او دارای قدرت های خاصی است. گنگ  بعد از جشتجوی فراوان هوانگ گئوم جو و مادربزرگ خودش گیل جونگ گان را در منطقه ای به نام گانگنام پیدا می کند.

پس از یک سری اتفاقات نام سون، مادر و مادربزرگش درگیر یک پرونده مواد مخدر می شوند. کارآگاهی به نام گانگ هی سیک در حال بررسی این پرونده است است.

بیشتر بخوانید: سریال پزشکی کره ای | لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

بازیگران سریال زن قوی دو بونگ سون

بازیگران این سریال از برجسته ترین و بهترین های کره هستند که در بسیاری از بهترین سریال های کره ای آنها را مشاهده کرده اید. در ادامه با معرفی بیوگرافی کوتاهی از هنرپیشه‌های سریال کره ای زن قوی همراه ما باشید.

لی یو می (Lee You Mi) در نقش گنگ نام سون

سریال کره ای دو بونگ سون قوی بازیگران سریال زن قوی کره ای

لی یومی از بازیگران سریال دو بونگ سون زن قوی در 18 ژوئیه 1994 در جئونجو، کره جنوبی به دنیا آمد. لی یو می یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است که اولین بازیگری خود را در سال 2009 انجام داد. در سال های بعد، کار او به نقش های کوچک در چندین فیلم و سریال تلویزیونی محدود شد. در 28 سپتامبر 2020، اعلام شد که لی قراردادی انحصاری با Varo Entertainment امضا کرده است.

در سال 2021، لی برای بازی در سریال بازی ماهی مرکب نتفلیکس در خارج از کره جنوبی به شهرت رسید. پس از موفقیت بین المللی سریال، تعداد فالوورهای لی در اینستاگرام از 40000 به بیش از 6.5 میلیون در عرض چند روز افزایش یافت. لی یو می اولین بازیگر کره ای شد که برنده «بازیگر مهمان برجسته» در امی هنرهای خلاقانه شد

او یک هنرپیشه است که برای بازی‌های Squid Game (2021)، Young Adult Matters (2020) و Hostage: Missing Celebrity (2021) و سریال کره ای زن قوی دو بونگ سون شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای 

کیم جونگ یون (Kim Jung Eun) در نقش هوانگ گئوم جو

سریال کره ای زن قوی دو بونگ سون بازیگران سریال دو بونگ سون قوی

جئونگ یون کیم از بازیگران سریال کره ای دو بونگ سون قوی در 4 مارس 1975 در سئول، کره جنوبی به دنیا آمد. در سال 1999 در جوایز درام ام بی سی برنده بهترین بازیگر زن جدید شد. در سال 2000 در جوایز درام SBS، او برنده جایزه برتری، بازیگر زن در یک کمدی کمدی شد. در سال 2001 او برنده جایزه در جایزه فرهنگی هنری Ae-Gyun شد. در سال 2002 در بیست و سومین دوره جوایز فیلم اژدهای آبی، جایزه ستاره محبوب را از آن خود کرد.

در سال 2004 در بیست و پنجمین دوره جوایز فیلم اژدهای آبی، او جایزه ستاره محبوب، در انجمن تبلیغ کنندگان کره برنده جایزه مدل خوب، در جوایز بهترین لباس مجلسی کره، در رده بهترین بازیگر زن فیلم، در هفدهمین جوایز گریم برنده شد. ، او برنده بهترین بازیگر زن، در جوایز درام SBS او برنده جایزه بزرگ (Daesang) و 10 ستاره برتر شد.

کیم جونگ یون در سریال دو بونگ سون زن قوی  نقش مادر گنگ نام سون که مدیر عامل شرکت رهنی گانگنام “گلد بلو” است را بر عهده دارد. او مانند دخترش با قدرتی مافوق بشری به دنیا می آید. او یک هنرپیشه است که برای پاریس ای یونین (2004)، سارنگی (2005) و ازدواج با مافیا (2002) و سریال Strong Girl Namsoon (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال هفت فراری کره ای

کیم هه سوک (Kim Hae Sook) در نقش گیل جونگ گان

هنرپیشه‌های سریال زن قوی کره ای بازیگران سریال کره ای زن قوی

کیم هه سوک  از بازیگران سریال دو بونگ سون زن قوی در 30 دسامبر 1955 در بوسان کره جنوبی به دنیا آمد. اولین بازی او در فیلم بازرس ارشد MBC در سال 1974 بود. از آن زمان، او بیش از 10 جایزه برنده شده است و بیش از 30 فیلم نیز بازی کرده است.

همچنین کتابی به نام «مادر ستاره های هالیو: داستان کیم هه سوک» منتشر شده است.او یک هنرپیشه است که برای فیلم‌های Thirst (2009)، ندیمه (2016) و The Thieves (2012)، سریال کره ای مادر من و سریال زن قوی دو بونگ سون 2023 شناخته شده است. او از دیگر بازیگران سریال زن قوی دو بونگ سون در نقش مادر بزرگ گنگ نام سون است.

بیشتر بخوانید: | معرفی داستان و بازیگران سریال بدترین شیطان کره ای

اونگ سونگ وو (Ong Seong Wu) در نقش گنگ هی سیک

زمان پخش سریال کره ای زن قوی / داستان سریال دو بونگ سون قوی کره ای

سئونگ وو اونگ در 25 آگوست 1995 در اینچئون  کره متولد شد. اونگ سونگ وو خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی زیر نظر Fantagio است. او عضو سابق گروه پسران کره جنوبی Wanna One است. او طی سال‌ها در برنامه‌های متنوع مختلف شرکت کرد و اولین حضور خود را به عنوان بازیگر در درام تلویزیونی «لحظه هجده» در سال 2019 انجام داد.

او یک تک‌آهنگ با نام «ما متعلق به ما» را در 9 ژانویه 2020 منتشر کرد. او به‌طور رسمی اولین آلبوم انفرادی خود را با اولین مینی آلبوم به نام LAYERS به همراه آهنگ عنوان «GRAVITY» در 25 مارس 2020 انجام داد. او برای فیلم «زندگی زیباست» در پنجاه و هشتمین دوره جوایز فیلم Daejong نامزد بهترین بازیگر مرد در جوایز اژدهای آبی و جایزه موج نو شد.

او بازیگری است که برای فیلم‌های Moment in Eighten (2019)، Life Is Beautiful (2022) و سریال Strong Girl Nam-soon (2023) شناخته شده است. اونگ در از بازیگران سریال کره ای زن قوی در تقش یک ستوان است که در اداره پلیس منطقه رودخانه گانگنام هان که در تحقیق در مورد پرونده های مواد مخدر تخصص دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال زندگی درخشان من

بیون وو سوک (Byeon Woo Seok) در نقش ریو شی اوه

سریال دو بونگ سون زن قوی سریال کره ای دو بونگ سون زن قوی

بیون وو سوک از بازیگران سریال دو بونگ سون قوی است که در 31 اکتبر 1991 در سئول، کره جنوبی متولد شد. او برای اولین بار در سال 2015 به عنوان یک مدل ظاهر شد و در سال 2016 به عنوان یک بازیگر در سریال تلویزیونی SBS “Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo” ظاهر شد. او در سال 2019 در مجموعه تلویزیونی JTBC “Flower Crew: Joseon Marriage Agency” ظاهر شد و مورد تحسین تماشاگران قرار گرفت.

او بازیگری است که برای فیلم‌های «وقتی گل‌ها شکوفا می‌شود»، «من به ماه فکر می‌کنم» (2021)، «عاشقان ماه: اسکارلت قلب ریو» (2016) و «دختر قرن بیستم» (2022) و سریال Strong Girl Namsoon (2023) شهرت دارد. وو سوک در نقش مدیرعامل شرکت پخش و فروش «دوگو» ایفای نقش می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال امپراطور اشک ها کره ای

لی سپونگ جون (Lee Seung Joon) در نقش گانگ بونگ گو

سریال Strong Girl Nam-soon سریال دو بونگ سون زن قوی چند قسمت است

لی سونگ جون از دیگران بازیگران سریال زن قوی کره ای است که در 11 فوریه 1974 متولد شد. او بازیگر و کارگردانی است که برای فیلم های خوب بد و عجیب (2008)، فرزندان خورشید (2016)، سریال کره ای دو بونگ سون قوی و جاسوس شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال بوکسور دوست داشتنی من کره

کلام آخر؛ سریال دو بونگ سون زن قوی کره ای

با بررسی سریال کره ای دو بونگ سون قوی با شما همراه بودیم. نظر شما درباره داستان و بازیگران سریال زن قوی دو بونگ سون چیست؟ آیا این سریال زا موفق می بینید؟ نظرات خودتان را با مجله ویکی درمیان بگذارید.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا