فیلم و سریالسرگرمی

سریال امپراطور اشک ها | معرفی داستان و بازیگران سریال پادشاه اشک ها کره ای

زمان پخش سریال کره ای امپراطور اشک ها در شبکه تماشا

سریال سریال امپراطور اشک ها محصول سال 2021 کشور کره جنوبی است. با بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال پادشاه اشک ها کره ای همراه مجله ویکی باشید.

سریال پادشاه اشک‌ها، لی بنگ وون (The King of Tears, Lee Bang Won) یک سریال تلویزیونی است که جو سانگ ووک بازیگر مشهور کره ای در نقش اصلی بازی می‌کند. این سریال داستان یی بانگ وون، سومین پادشاه چوسون را از منظری جدید به تصویر می‌کشد. سریال کره ای امپراطور اشک ها اولین بار در KBS1 در 11 دسامبر 2021 پخش شد و شنبه ها و یکشنبه ها ساعت 21:40 (KST) تا 1 مه 2022 پخش شد.

زمان پخش سریال کره ای امپراطور اشک ها کره ای

سریال امپراطور اشک ها

پخش سریال امپراطور اشک ها در شبکه تماشا از 25 شهریور 1402 آغاز شده است. زمان پخش سریال پادشاه اشک ها از شبکه تماشا هرشب در ساعت 19:00 خواهد بود و تکرار آن در ساعت های 01:00 بامداد، 07:00 صبح و 13:00 ظهر روز بعد خواهد بود.

داستان سریال کره ای امپراطور اشک ها

سریال کره ای پادشاه اشک لی بانگ وون بر اساس داستانی واقعی داستان تاسیس امپراطوری جدید چوسان را بعد از پایان امپراطوری گوگوریو را روایت می کند. در این میان لی بانگ وون با بدست گرفتن ابتکار عمل سعی می کند امپراطوری جدید چوسان را تاسیس کند. او سومین فرمانروای سلسله چوسان کره و پدر پادشاه سجونگ کبیر است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال بوکسور دوست داشتنی من 

بازیگران سریال امپراطور اشک ها

در ادامه با معرفی اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال پادشاه اشک ها کره ای همراه باشید. معرفی بیوگرافی و عکس بازیگران سریال سریال امپراطور اشک ها لی بانگ وون را در ادامه برای شما فراهم است.

جو سانگ ووک (Joo Sang Wook) در نقش

هنرپیشه‌های پادشاه اشک لی بانگ وون

جو سانگ ووک از بازیگران سریال پادشاه اشک ها اهل کره جنوبی است و در در 18 ژوئیه 1978 بدنیا آمد. او بیشتر به خاطر نقش‌هایش در حماسه نسلی « Giant»، سریال جنایی « Special Affairs Team TEN»، کمدی رمانتیک «بانوی مجرد حیله‌گر» و «تولد یک زیبایی» شناخته می‌شود. او تا آخرین اپیزود سریال در سال 2013 یکی از بازیگران ثابت نمایش واریته‌ی «Qualifications of Men» بود.

او بازیگری است که برای فیلم های غول (2010)، پرندگان خار (2011) و دکتر خوب (2013) شناخته شده است. او از 25 مه 2017 با Ye-ryeon Cha ازدواج کرده است. آنها در 30 جولای 2018 صاحب یک فرزند دختر شدند.

بیشتر بخوانید: سریال به سوی زمان تو | بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای به سوی زمان تو

پارک جین هی (Park Jin Hee) در نقش ملکه وونگ یونگ

بازیگران امپراطور اشک ها

جین هی پارک از بازیگران سریال کره ای امپراطور اشک ها در 8 ژانویه 1978 در سئول، کره جنوبی متولد شد. او بیشتر به خاطر نقش‌های اصلی‌اش در مجموعه‌های تلویزیونی « Please Come Back, Soon Ae»، «جنگ پول» و «غول» و همچنین برای فیلم «سایه‌ها در قصر» شناخته می‌شود.

پارک اولین بازیگری خود را در سال 1996 در درام نوجوانانه Start انجام داد و در سال 1998 در فیلم ترسناک Whispering Corridors به شهرت رسید. پارک در 11 می 2014 در هتل شیلا با دوست پسرش که یک وکیل بود ازدواج کرد. او اولین فرزند خود را در دسامبر 2014 به دنیا آورد. او دومین فرزند خود را در 16 ژوئن 2018 به دنیا آورد.

بیشتر بخوانید: سریال دختر نقاب دار |‌بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای دختر نقاب دار

کیم یئونگ چول (Kim Yeong Cheol) در نقش لی سونگ گی

سریال امپراطور اشکها

یئونگ چول کیم  از بازیگران سریال پادشاه اشک ها لی بانگ وون در 25 فوریه 1953 در دایگو، کره جنوبی به دنیا آمد.اولین حضور او در لبخند سفید بود. از دیگر نقش های برجسته می توان به ایفای نقش یک رئیس گانگستر در A Bittersweet Life و معاون مدیر NSS در IRIS اشاره کرد. او بازیگری است که برای یک زندگی تلخ (2005)، مرد شاهزاده خانم (2011) و آیلیسو (2009) و همچنین سریال امپراطور اشک ها شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال پشت لمس تو | معرفی داستان و بازیگران سریال کره ای پشت لمس تو

یه جی وون (Ye Ji Won) در نقش ملکه شین دوک

فیلم امپراطور اشک ها

یه جی وون از بازیگران سریال کره ای پادشاه اشک ها ، متولد 1 فوریه 1973 در سئول، یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است که توسط The Queen AMC اداره می شود. او برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم “اول باید ببوسیم” در پنجاه و چهارمین دوره جوایز هنری Baeksang شد.

او به‌خاطر نقش اصلی‌اش در کمدی پرطرفدار دفتر خاطرات خانم قدیمی و نقش‌های جدی‌ترش در هونگ سانگ سو و فیلم‌های Turning Gate و Ha Ha Ha Ha و سریال پادشاه اشک لی بانگ وون شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: سریال عزیزترینم | معرفی بازیگران سریال کره ای عزیزترینم

اوم هیو سوپ (Uhm Hyo Sub) در نقش لی باگ وو

بازیگران سریال امپراطور اشک ها

اوم هیو سوپ در اینچئون، کره جنوبی متولد شد. او عمدتاً نقش‌های فرعی را در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی بازی می‌کند. او بیشتر برای سریال کره ای سلبریتی، سریال Battle for Happiness و سریال Agency شناخته می شود. اوم هیو سوپ در سریال کره ای امپراطور اشک ها در نقش لی باگ وو ایفای نقش کرده است.

لی تائری در نقش (Yi Je, Prince Yangnyeong) از بازیگران امپراطور اشک ها

بازیگران فیلم امپراطور اشک ها

لی تائری (Lee Tae-ri) یکی از هنرپیشه‌های پادشاه اشک لی بانگ وون است که در 28 ژوئن 1993 در سئول، کره جنوبی به دنیا آمد. خانواده او شامل پدر، مادر و یک خواهر که از او بزرگتر می باشد. او تحصیلات خود را در دبیرستان Paikyang به پایان رساند و در حال حاضر مشغول به تحصیل در رشته تئاتر در موسسه هنر دانشگاه چانگ آنگ است. Lee Tae-ri سال 2008 در جام قهرمانی فوتبال جوانان سئول FC با به ثمر رساندن 10 گل در یک بازی امتیاز بهترین بازیکن را دریافت کرد. او می خواست یک فوتبالیست حرفه ای شود، اما در نهایت با ورود به دبیرستان، متوجه شد استعدادش در بازیگری بیشتر از بازی فوتبال است. لی اولین بار در سن پنج سالگی با ایفای نقش در کمدی سون پونگ در سال 1998 و به دنبال آن درام های تاریخی امپراطور میونگ سونگ و جانگ گیل سان شروع به کار کرد. در سال 2005، او با یو سونگ هو در برنامه کودکان شبکه KBS : ‘جنگجویان جادویی’ بازی کرد.در سال 2012، لی تایری پس از بازی در درام تاریخی موفق Moon Embracing the Sun به شهرت رسید و پس از آن تا کنون در چندین مجموعه سریال و فیلم از جمله سریال امپراطور اشکها حضور داشته است.

 

 

بیشتر بخوانید: سریال تا ابد عشق | معرفی داستان و بازیگران سریال چینی عشق همیشگی

کلام آخر؛ The King of Tears, Lee Bang Won

در این مقاله به معرفی داستان و بازیگران سریال پادشاه اشک ها کره ای پرداختیم. نظر شما درباره بازیگران و کلیت داستان سریال کره ای پادشاه اشک ها لی بانگ وون چیست؟ آیا سریال امپراطور اشک ها لی بانگ وون را تماشا کرده اید؟ نظرات خودتان را درباره سریال امپراطور اشک ها کره ای در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

 

3.9/5 - (15 امتیاز)

نوشته های مشابه

11 دیدگاه

  1. خيلى سريال قشنگ و آموزنده اى بود واقعا. يعنى ذات قدرت و سياست رو به بهترين شكل به تصوير كشيد.

  2. سلام خواهشمندم سریال جومونگ راپخش نکنیدخیلی تکراری

  3. چرا دوباره قراره جومونگ پخش شه کاش میشد سریال های جدید تاریخی کره ای که اومدن و پخش میکردین مثل عاشقان آسمان سرخ

    1. چطور جرعت میکنی
      ای گستاخ
      چرا معطلید بروید طبیب را بیاورید
      بانو را به اقامتگاهش ببرید
      قربان من اشتباه کردم مرا بکشید😂😂😂😂

  4. تورو خدا بعد از سریال امپراطور اشک ها جومونگ و نگذارید . این همه سریال کره ای . موهیول و بگذارید .جومونگ خیلی دیگه تکراری شده

  5. خیلی سریال قشنگی است، وبازیگرانش چقدر طبیعی نقش آفرینی می‌کنند. این سریال نشون میده که حرص قدرت چقدر می تواند ویرانگر باشد

  6. سلام لطفا سریال های کره ای سرنوشت و سایمدانگ و جواهری در قصر و جونگ میونگ و امپراطور اشک ها و افسانه جومونگ رو از شبکه امید پخش کنید با تشکر

  7. سلام بادیدن این سریال هیچ شخص عاقلی آرزوی امپراطورشدن راندارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا