فیلم و سریالسرگرمی

سریال دختر نقاب دار |‌بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای دختر نقاب دار

سریال دختر نقاب دار (Mask Girl)

سریال دختر نقاب دار (Mask Girl) از جدیدترین سریال های 2023 کره ای است. با بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال کره ای دختر نقاب دار همراه مجله ویکی باشید.

سریال دختر نقاب دار کره ای یک سریال تلویزیونی استریم محصول سال 2023 کره جنوبی است . کارگردانی این سریال را کیم یونگ هون بر عخهده دارد و بازیگرانی همچون لی هان بیول، گو هیون جونگ، نانا، آن جائه هونگ و یوم هیه ران در آن به ایفای نقش پرداخته اند .

سریال کره ای دختر نقاب دار در ژانر هیجان انگیز، معمایی، کمدی و درام در 7 قسمت 60 دقیقه ای تولید شده است. سریال دختر نقابدار بر اساس سریالی به همین نام توسط Mae-mi و Hee-se ساخته شده است که بین سال های 2015 و 2018 منتشر شده است. انتشار این سریال در 18 اوت 2023 توسط نتفلیکس انجام شد.

داستان سریال کره ای دختر نقاب دار

سریال Mask Girl سریال دختر نقابدار

داستان سریال دختر نقاب دار زندگی کیم مو می را روایت می کند. او یک زن معمولی و کارمند است که بخاطر ظاهرش بشدت احساس حقارت می کند. کیم در شبکه های اجتماعی با ماسکی بر صورتش ظاهر می شود و این برای او زمینه شروع یکسری اتفاقات است.

جو اوه نام همکار کیم است که به او علاقه بسیاری دارد ولی او نیز مانند کیم است. تنها سرگرمی و علاقه جو اوه نام تماشای برنامه های اینترنتی است. او در یک اتفاق غیرمنتظره با کیم مو درگیر ماجراهای جذابی می شود.

بیشتر بخوانید: سریال عزیزترینم | معرفی بازیگران سریال کره ای عزیزترینم

بازیگران سریال دختر نقاب دار

در ادامه به معرفی اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال دختر نقاب دار کره ای خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

لی هان بیول (Lee Han Byeol) در نقش کیم مومی دختر ماسکی

هنرپیشه‌های سریال دختر نقاب دار کره ای / سریال کره ای دختر نقابدار

لی هان بیول متولد 118 مارس 1992 و یک هنرپیشه اهل کره جنوبی زیر نظر Ace Factory است. او اولین بازیگری خود را در سریال سریال Mask Girl نتفلیکس به عنوان بازیگر اصلی انجام داد. او همچنین در سال 2020 در فیلم Lizard Girl نیز ایفای نقش کرده بود.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت کره ای

گو هیون جونگ (Go Hyun Jung) در نقش کیم مو می

داستان سریال کره ای دختر نقاب دار / سریال Mask Girl

هیون جونگ گو از بازیگران سریال دختر نقاب دار است که در 2 مارس 1971 در هواسون کره به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای ملکه بزرگ سئوندوک (2009)، زن در ساحل (2006) و خانم توطئه گر (2012) و سریال سریال کره ای دختر نقابدار شناخته شده است.

گو هیون جونگ پس از ازدواج با چائبول چونگ یونگ جین در سال 1995 بازنشسته شد، ولی بعد از طلاق در سال 2003 به بازیگری برگشت. گو از آن زمان عنوان برترین ستاره در کره را دوباره به دست آورد و پس از موفقیت سریال های ملکه سئوندوک و دایمول به پردرآمدترین بازیگر زن تلویزیون تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال مادر من کره ای

نانا (Nana) در نقش کیم مو می (پس از جراحی پلاستیک)

سریال کره ای دختر نقابدار / سریال دختر نقاب دار کره ای

نانا مدل، هنرپیشه و عضو سابق گروه کی پاپ، After School است. او همچنین یکی از اعضای سابق A.S Red and Orange Caramel (بعد از واحدهای فرعی مدرسه) و گروه super idol، Dazzling Red است. قبل از اولین حضورش در فیلم After School، در سال 2009، او در سال 2009 در مسابقه سوپر مدل آسیا پاسیفیک شرکت کرد و روی باند رویداد جایزه دختران در ژاپن رفت.

نانا حرفه بازیگری خود را با نقش‌هایی در فیلم‌های Loves Weaves Through a Millennium (2015)، Go Lala Go 2 (2015) آغاز کرد و به‌ویژه برای بازی به عنوان یک شخصیت فرعی در بازسازی کره جنوبی سریال آمریکایی The Good Wife شناخته می‌شود. که 2 نامزدی دریافت کرد و جایزه بهترین بازیگر زن تازه کار را در جوایز هنرمندان آسیا 2016 دریافت کرد. او اولین نقش اصلی خود را در سریال درام سال 2019 OCN با نام Kill It بازی کرد. نانا از هنرپیشه‌های سریال دختر نقاب دار در نقش کیم مو می بعد از عنل جراحی پلاستیک است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال دروغگوی دوست داشتنی من

آن جائه هونگ (Ahn Jae Hong) در نقش جو اوه نام

بازیگران سریال دختر نقاب دار / تعداد قسمت های سریال کره ای دختر نقاب دار

آن جائه هونگ یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او توسط J Wide-Company مدیریت می شد، اما در 1 دسامبر 2021، قراردادی را با مدیریت MMM امضا کرد. Ahn از دانشگاه Konkuk در رشته فیلم فارغ التحصیل شد. او برنده بهترین بازیگر مرد (2015)، بهترین بازیگر جدید (2015/2017) و جایزه محبوبیت در سال 2017 شد. Ahn برنده مدل برتر تبلیغاتی (2016) شد. او یکی از بازیگران سریال دختر نقاب دار کره ای در نقش جو اوهنام است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال جونگ میونگ کره ای (Splendid Politics)

یوم هی ران (Yeom Hye Ran) در نقش کیم کیونگ جا

سریال دختر نقاب دار (mask girl) / خلاصه سریال دختر نقابدار

یئوم هی ران یکی از هنرپیشه های سریال کره ای دختر نقابدار و اهل کره جنوبی است. یوم کار خود را در تئاتر در سال 1999 آغاز کرد و در سال 2003 اولین بازی خود را روی پرده سینما انجام داد. او از آن زمان تاکنون نقش های مکمل را در فیلم و تلویزیون بازی کرده است، به ویژه دوستان عزیزم (2016)، من می توانم صحبت کنم (2017)، زندگی (2018)، وقتی کاملیا بلومز، شکلات (2019-2020)، و شاهد بی گناه (2019) و سریال Mask Girl.

او اولین نقش اصلی خود را در سریال « The Uncanny Counter » با نقش «چو مائه اوک» به دست آورد. او در سریال کره ای دختر نقابدار نقش میونگ جا را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: سریال پزشکی کره ای | لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

چوی دانیل (Choi Daniel) در نقش پارک کیم هون

سریال کره ای دختر نقابدار / بازیگران سریال Mask Girl

چوی دانیل از بازیگران سریال دختر نقاب دار یک بازیگر، دی جی و مجری تلویزیون کره جنوبی زیر نظر J,Wide-Company است. او بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های «فرقه‌بازان»، «Hick Through the Roof»، «Cyrano Agency»، «Baby Faced Beauty» و «School 2013» شناخته می‌شود. او همچنین از سال 2011 در رادیو جهانی KBS و از سال 2013 یک دی جی در KBS 2FM است.

دیگر بازیگران سریال دختر نقابدار کره ای

  • پارک جونگ هوا (Park Jung-hwa)‌ در نقش لی ای رئوم
  • کیم مین سئو (Kim Min-seo) در نقش کیم یه چون
  • مون سوک (Moon Sook) در نقش سیم یانگ هی
  • هان جائه یی (Han Jae-Yi) در نقش کیم چون آئه
  • شین یه سو (Shin Ye-seo) در نقش دختر مو می
  • کیم گا هی (Kim Ga-hee) در نقش یو سانگ سون

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای 

هنریشهه ای دختر نقاب دار / زمان پخش سریال دختر نقابدار کره ای

سخن پایانی؛ سریال Mask Girl 2023

در این مقاله به بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای دختر نقاب دار پرداختیم. نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا سریال دختر  نقابدار می تواند از بهترین سریال های کره ای در سال 2023 باشد. نظرات خودتان را  درباره این سریال با ما درمیان بگذارید.

4.5/5 - (15 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا