فیلم و سریالسرگرمی

بررسی داستان و بازیگران سریال دروغگوی دوست داشتنی من

سریال دروغگوی دوست داشتنی من از جدیدترین سریال های 2023 کره ای است. در این مقاله با بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای دروغگوی دوست داشتنی من همراه مجله ویکی باشید.

سریال دروغگوی دوست داشتنی من کره ای (My Lovely Liar) یک سریال تلویزیونی در ژانر کمدی و فانتزی به کارگردانی Nam Sung-woo با بازی کیم سو هیون و هوانگ مین هیون است.

زمان پخش سریال دروغگوی دوست داشتنی من در 31 ژوئیه 2023 بوده است و هر دوشنبه و سه‌شنبه ساعت 20:50 (KST) از tvN پخش می‌شود. همچنین این سریال برای پخش در پلتفرم های Viki و Viu در مناطق خاصی در دسترس است. تعداد قسمت های سریال دروغگوی دوست داشتنی من کره ای هنوز مشخص نیست.

داستان سریال کره ای دروغگوی دوست داشتنی من

بازیگران سریال دروغگوی دوست داشتنی من / هنرپیشه‌های سریال دروغگوی دوست داشتنی من

سریال دروغگوی دوست داشتنی من داستان یک زن به نام موک سول هی را روایت می کند که  توانایی عجیبی در شنیدن دوروغ های اطرافیان خودش دارد و می تواند بفهمد طرف مقابل تا چه اندازه راست می گوید. او تکیه بر این توانایی خود نمی تواند به مردم اعتماد کند و سریعا حقیقت را آشکار می کند.

موک سول هی با یک مظنون به قتل به نام کیم دو ها روبرو می شود که در همسایگی او مخفی شده است. بعد از مدتی علاقه ای بین آنها شکل می گیرد اما تازه آغاز ماجراست…

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

بازیگران سریال دروغگوی دوست داشتنی من

بازیگران این سریال از هنرمندان مشهور کشور کره هستند. در ادامه این مقاله با معرفی هنرپیشه‌های سریال دروغگوی دوست داشتنی من کره ای با ما همراه باشید.

کیم سو هیون (Kim So Hyun) در نقش موک سول هی

سریال کره ای دروغگوی محبوب من / بازیگران سریال کره ای دروغ های بیهوده

کیم سو هیون یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است که توسط Ium Hashtag اداره می شود. کیم سو هیون در 4 ژوئن 1999 در استرالیا به دنیا آمد اما در سال 2003 زمانی که چهار ساله بود به کره جنوبی نقل مکان کرد و در حال حاضر در دانشگاه هانیانگ در رشته تئاتر تحصیل می کند.

او کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک در سال 2006 آغاز کرد. او اولین نقش اصلی خود را در سریال نوجوانان “تو کی هستی: مدرسه 2015” در سال 2015 ایفا کرد. او برای بازی در «رودخانه‌ای که ماه طلوع می‌کند» نامزد جایزه هنر Baeksang برای بهترین بازیگر زن تلویزیون شد و یکی از جوان‌ترین نامزدهای این جایزه شد.

کیم با 7.1 میلیون فالوور موفق‌ترین اکانت اینستاگرام 2018 شد. کیم در سن 21 سالگی به جوانترین بازیگر زن کره جنوبی تبدیل شد که بیش از 10 میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارد. او یکی از  بازیگران سریال کره ای دروغگوی دوست داشتنی من است که با فیلم های Who Are You: School 2015 (2015)، امپراطور: صاحب ماسک (2017) و خانه دار مشکوک (2013) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال پزشکی کره ای | لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

هوانگ مین هیون (Hwang Min Hyun) در نقش کیم دو ها

بازیگران سریال کره ای دروغگوی دوست داشتنی من / تعداد قسمت های سریال دروغگوی دوست داشتنی من کره ای

مین هیون هوانگ در 9 آگوست 1995 به دنیا آمد. هوانگ مین هیون خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی است. او یکی از اعضای سابق NU’EST و Wanna One است. او اولین نقش اصلی خود را در سریال اینترنتی “Live On” در سال 2020 داشت. هوانگ جدا از حرفه بازیگری، در صنعت مد و زیبایی نیز شناخته شده است. او به عنوان سفیر برند، میوز و مدل برای بسیاری از برندهای دیگر مانند Innisfree، Yohai Snacks، K-Swiss، Moncler و غیره انتخاب شده است.

هوانگ اولین آلبوم انفرادی خود را با اولین مینی آلبوم به نام حقیقت یا دروغ به همراه آهنگ عنوان “سمت پنهان” در 27 فوریه 2023 انجام داد. او یکی از هنرپیشه‌های سریال دروغگوی دوست داشتنی من است که برای فیلم های Live On (2020)، کیمیاگری روح ها (2022) و سریال My Lovely Liar (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال جونگ میونگ کره ای (Splendid Politics)

لی سی وو (Lee Si Woo) در نقش شا اون

سریال کره ای دروغ های بیهوده / سریال دروغ های بیهوده کره ای

لی سی وو یک مدل و یکی از بازیگران سریال دروغگوی دوست داشتنی من و اهل کره جنوبی است. او در حال حاضر زیر مجموعه Big Picture Entertainment است. او حرفه مدلینگ خود را در اواخر دهه 2010 آغاز کرد و در سال 2018 روی جلد مجله کره جنوبی Graphy ظاهر شد و در سال 2020 در یک موزیک ویدیو برای BTOB بازی کی پاپ ظاهر شد. او برای اولین بار در سریال درام «سیزیف: اسطوره» به عنوان یک بازیگر نقش آفرینی کرد.

اولین نقش اصلی او در سریال اینترنتی «دوست پسر من باش» بود. لی سی وو بازیگری است که برای Sijipeuseu: The Myth (2021)، Arthdal Chronicles (2019) و Money Heist: Korea – Joint Economic Area (2022) و همچنین سریال My Lovely Liar 2023 شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال سلبریتی | بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال کره ای سلبریتی

سئو جی هون (Seo Ji Hoon) در نقش لی کانگ مین کارآگاه

بازیگران سریال کره ای دروغ های بیهوده / سریال دروغگوی دوست داشتنی من قسمت آخر

سئو جی هون در 25 آوریل 1997 متولد شد. سئو جی هون بازیگر کره جنوبی تحت مدیریت کو است. او در سریال موفق “سیگنال” در نقش جانگ تائه جین شرور برای اولین بار بازی کرد. او بعداً اولین نقش های اصلی خود را در فیلم «Matching Boys Archery» در نقش یو جی وان به دست آورد.

سئو جی هون از بازیگران سریال کره ای دروغگوی دوست داشتنی من است که برای فیلم های School 2017 (2017)، سیگنال (2016) و Revenge of Others (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال مادر من کره ای

یون جی اون (Yun Ji On) در نقش چو دوک چان

سریال دروغگوی دوست داشتنی من کی میاد / سریال کره ای دروغگوی محبوب من

یون جی اون یک بازیگر اهل کره جنوبی با مدیریت Ium Hashtag است. او از دپارتمان بازیگری دانشگاه کیونگگی فارغ التحصیل شد. در سال 2016 اولین بازی خود را به عنوان بازیگر انجام داد. پس از اولین بازی خود به عنوان بازیگر، او در تعدادی از سریال ها و چندین فیلم از جمله خانه ماهنامه، تو بهار من هستی و یادگار ظاهر شد. یون جی اون از بازیگران سریال دروغگوی دوست داشتنی من کره ای است که در نقش چو دوک چان مدیر عامل شرکت J Entertainment ایفای نقش می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین عکس های لیسا | زیباترین عکسهای لیسا

جین کیونگ (Jin Kyung) در نقش چا هیانگ سوک

دروغگوی دوست داشتنی من سریال کره ای / سریال دروغگوی دوست داشتنی من قسمت

جین کیونگ یک هنرپیشه اهل کره جنوبی زیر نظر YG Entertainment است. جین برای اولین بار در سال 1998 روی صحنه رفت و ده سال را در تئاتر گذراند، قبل از اینکه در سینما و تلویزیون فعال شود. او برنده بهترین بازیگر نقش مکمل زن در پنجاهمین جوایز هنری Baeksang برای فیلم مهیج نظارتی Cold Eyes (2013) شد. جین کیونگ در برنامه واریته فاش کرد که در گذشته ازدواج کرده بود اما اکنون طلاق گرفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین عکس های جنی کیم، محبوب ترین عضو بلک پینک

نام هیون وو (Nam Hyun Woo) در نقش چو جائه چان

سریال دروغگوی دوست داشتنی من کره ای / سریال کره ای دروغگوی محبوب من

نام هیون وو یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او در رشته تئاتر از دانشگاه هنر بوسان فارغ التحصیل شد. او در سال 2015 به عنوان بخشی از گروه در نمایشنامه “چهار فصل” اولین نقش را بازی کرد و سال بعد اولین نقش متمایز خود را در نمایشنامه “حقیقت شما را آزاد خواهد کرد” به دست آورد.

او در چندین سریال اینترنتی ظاهر شد و بخشی از بازیگران اصلی فصل 3 احیای “SNL Korea” بود، اما شخصیت های او به خصوص به یاد ماندنی نبودند و پس از پایان فصل او با ایفای نقش در فیلم “پونگ، روانپزشک چوسون” به بازیگری بازگشت. نام از هنرپیشه‌های سریال دروغگوی دوست داشتنی من کره ای در نقش برادر کوچکتر Deuk-chan، مدیر برنامه ریزی J Entertainment است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های دخترانه | معرفی 10 فیلم سینمایی دخترانه

سخن پایانی؛ سریال My Lovely Liar 2023

در این مقاله سعی کردیم بررسی ومعرفی داستان و مادر سول بازیگران سریال دروغگوی دوست داشتنی من کره ای بپردازیم. نظر شما درباره سریال کره ای دروغگوی دوست داشتنی من چیست؟ بازی کدام هنرپیشه این سریال را پسندید؟ نظرات خودتان را درباره این سریال در بخش نظرات با ما در میان  بگذارید.

4.1/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا