فیلم و سریالسرگرمی

سریال عزیزترینم | معرفی بازیگران سریال کره ای عزیزترینم

بررسی سریال عزیزترین من (My Dearest)

سریال عزیزترینم (My Dearest) یکی از جدیدترین سریال های کره ای در سال 2023 است. در این نوشتار به معرفی داستان و بازیگران سریال کره ای عزیزترینم می پردازیم. یا مجله ویکی همراه باشید.

سریال عزیزترینم کره ای یک سریال عاشقانه، تاریخی و جنگی به کارگردانی مشترک چئون سو جین و کیم سونگ یونگ است. پخش فصل اول این سریال در 20 قسمت از 4 آگوست 2023 از شبکه‌ MBC TV شروع شده است. نویسندگی سریال کره ای عزیزترین من را هوانگ جین یونگ برعهده داشته و بازیگران کره از قبیل نام گونگ مین، آن اون-جین و لی هاک-جو در این سریال به ایفای نقش کرده اند.

داستان سریال عزیزترین من

سریال عزیزترینم کره ای / سریال عزیزترین من

داستان سریال عزیزترینم کره ای یک داستان عاشقانه است که در دوره چوسان اتفاق می افتد. دوره ای که در آن مردم به دلیل جنگ و تهاجم در وضعیت بدی زندگی می کنند. لی جانگ هیون یک مردی بسیار مرموز و شاد است ولی در واقع اینگونه نیست.

او مردی پیچیده و دارای رازهای بسیاری است و نمی تواند آن راز ها را برای کسی فاش کند. او پس از ملاقات زنی به نام یو گیل چائه زندگی اش تغییر می کند. یو گیل چای یک دختر از خانواده اصیل است. او دختر دوست داشتنی و سرشار از اعتماد به نفس است. آنها در بهبهه جنگ عاشق همدیگر می شوند و این آغاز یک ماجرای جذاب عاشقانه است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای 

بازیگران سریال عزیزترینم

همانطور که در بالا گفته شد بازیگران سریال کره ای عزیزترینم از هنرپیشه های کره ای معروف هستند. در ادامه به معرفی بیوگرافی کوتاهی از هنرپیشه‌های سریال عزیزترینم کره ای همراه ما باشید.

نام کونگ مین (Nam Koong Min) در نقش لی جانگ هیون

سریال کره ای عزیزترین من / سریال My Dearest

نام کونگ مین بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس اهل کره جنوبی است. او در سال 2001 به عنوان یک بازیگر در فیلم “بانجی جامپینگ خودشون” بازی کرد، زمانی که برنده پنجمین مسابقه ستاره موسیقی وی جی شد. نام کونگ مین سه بار نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد در یک سریال تلویزیونی در بیکسانگ برای بازی در فیلم‌های «به یاد داشته باشید- جنگ پسر» (2015)، «کیف رئیس» (2017) و «لیگ بخار داغ» (2019) شده است.

این مجموعه تلویزیونی به دلیل فیلمنامه با کیفیت خود بازخوردهای مثبتی دریافت کرد و به رتبه های بالایی دست یافت. او برنده پنجاه و ششمین جایزه هنری Baeksang 2020 برای بهترین درام شد. او برای این سریال اولین جایزه داسانگ خود را از جوایز درام SBS 2020 دریافت کرد. او همچنین از بازیگران سریال پزشکی کره ای دکتر زندانی در سال 2019 نیز بوده است.

در فوریه 2016، نامکونگ تایید کرد که با بازیگر جین آه ریوم قرار دارد. در 28 سپتامبر 2022، آژانس Namkoong Min، 935 Entertainment، ازدواج آینده او را با Jin Ah Reum اعلام کرد. مراسم عروسی آنها در 7 اکتبر 2022 برگزار شد. نام کونگ مین از بازیگران سریال عزیزترینم در نقش لی جانگ هیون است.

بیشتر بخوانید: سریال های شبیه سریال کره ای پسران برتر از گل

آن یون جین (Ahn Eun Jin) در نقش یو گیل چای

بازیگران سریال عزیزترینم / سریال عزیزترینم بازیگران

آنه یون جین یکی از هنرپیشه‌های سریال عزیزترین من و اهل کره جنوبی است. او در سال 2012 با یک سریال موزیکال شروع به کار کرد و به بازی در نمایش های مختلف دیگر، مانند درام “oksusu” “Number Woman Gye Sook Ja” در نقش یک هنرپیشه نامتعارف به نام Joanna ادامه داد. وی در رشته ی هنر دانشگاه ملی هنر کره تحصیل کرده .

در سال 2019، او جایزه غیرمنتظره را در اولین جوایز OCN برای ایفای نقش سو جونگ هوا در «غریبه‌ها از جهنم» به دست آورد. او در سریال My Dearest در نقش یو گیل چائه ایفای نقش کرده است. همچنین در مجموعه های دلقک تاجدار، خاطرات یک دادستان و تسخیرشده در سال ۲۰۱۹ و پلی لیست بیمارستان در سال 2021، فیلم جغد شب در 2022 و شهروند دوک هی و  مامان بد در سال 2023 و به تازگی در فصل دوم سریال عزیزترینم بازی کرده. هم بازی جدید او در فصل دوم سریال عزیزترینم نام گونگ مین است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال دروغگوی دوست داشتنی من

لی هاک جو (Lee Hak Joo) در نقش نام یئون جون

هنرپیشه‌های سریال عزیزترین من / بازیگران سریال کره ای عزیزترینم

در ادامه معرفی بازیگران سریال عزیزترین من به لی هاک جو می رسیم. او یک بازیگر اهل کره جنوبی است که توسط SM Entertainment (SM C&C) مدیریت می شود. او اولین بازی خود را در سال 2012 در فیلم کوتاه “اندوه شیرین” انجام داد. هاک جو پس از ساخت تعدادی فیلم کوتاه دیگر، در سریال تلویزیونی «عشق من یون دونگ» در سال 2015 به موفقیت دست یافت. او در نوامبر 2022 با دوست دختر غیر مشهور خود ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال جونگ میونگ کره ای (Splendid Politics)

لی دا این (Lee Da In) در نقش کیونگ یون آئه

بازیگران سریال عزیزترینم ترکی / بازیگران سریال عزیزترین من

لی دا این یکی دیگر از بازیگران سریال عزیزترینم  و اهل کره جنوبی است. او دختر بازیگران کیون می ری و ایم یونگ گیو است. پدر و مادرش در سال 1993 طلاق گرفتند. وقتی مادرش در سال 1998 دوباره ازدواج کرد، ناپدری او، تاجر لی هونگ هون، به طور قانونی او و خواهر بزرگترش، لی یو بی، که او نیز بازیگر است، به فرزندی پذیرفت. آنها یک برادر ناتنی به نام لی کی باک دارند.

او از طرف مادری خود از نوادگان قبیله هوانگان کیون است، که باعث می شود او از نوادگان گیئون هوان، که اولین پادشاه پادشاهی هوباکجه در طول سه پادشاهی بعدی کره بود، باشد. از طریق آژانس بازیگری 9ato Entertainment، در 24 مه 2021 تایید شد که او با لی سونگ گی قرار دارد. او در 7 آوریل 2023 در یک مراسم عروسی خصوصی با لی سونگ گی ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید: سریال سلبریتی | بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال کره ای سلبریتی

کیم یون وو (Kim Yoon Woo) در نقش ریانگ یون

هنرپیشه‌های سریال عزیزترینم / سریال My Dearest

کیم یون وو متولد 9 ژانویه 1989 یک هنرپیشه اهل کره جنوبی تحت کمپانی Wells Entertainment است. کیم یک بازیگر تازه مار است که بیشتر برای بازی در سریال های تلویزیونی دنیای متاهلی (2020) و نام من (2021) و همچنین سریال My Dearest 2023 شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال مادر من کره ای

کیم سو آن (Kim Seo An) در نقش یونگ رانگ

تعداد قسمت های سریال کره ای عزیزترینم / سریال عزیزترین من

کیم سو آن، که قبلاً با نام کیم مین آ شناخته می‌شد، یکی از هنرپیشه‌های سریال عزیزترین من و اهل کره جنوبی است که اولین بازی خود را در سریال «Miss Independent Ji Eun 2» در سال 2019 انجام داد. او از زمان شروع کارش در سال 2019 تحت شرکت موسیقی اسنوفینگر بوده است و در سپتامبر 2021 شرکت موسیقی اسنوفینگر را ترک کرد. در ژانویه 2023 او قرارداد انحصاری با واست اینترتینمنت دارد. میک در سریال عزیزترینم کره ای در نقش یونگ رانگ بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت کره ای

جی سئونگ هیون (Ji Seung Hyun) در نقش گو وونگ مو

سریال کره ای عزیزترین من / داستان سریال عزیزترینم کره ای

جی سونگ هیون از بازیگران سریال کره ای عزیزترینم یک بازیگر اهل کره جنوبی است که در آندونگ کره متولد شد. او در دانشگاه کیونگ هی سئول در رشته زبان و ادبیات انگلیسی تحصیل کرد و اولین بازیگری خود را در فیلم “رویای غاز” (2008) انجام داد. او در سال 2010 با حضور در “OB & GY” (2010) سریال درام خود را به نمایش گذاشت.

جی سئونگ هیون همچنین در عناوین درام موفقی مانند «کارآگاه آلیس 2» (2016)، «آقای آفتاب» (2018) و «جستجو: WWW» (2019) بازی کرده است. سئونگ هیون در سال 1390 ازدواج کرد و دو دختر دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال پادشاه سرزمین کره ای 2023

سریال عزیزترینم فصل دوم

aziztarinam2

در فصل اول سریال کره ای عزیزترینم شاهد داستانی عاشقانه که بین یک زن نجیب زاده و مردی مرموز به نام جان هیوک که در زمان تهاجم امپراتوری چینگ به چوسان رخ می دهد بودیم، اکنون در فصل دوم و در ادامه خط داستان نیز روابط جانگ هیون(نام گونگ مین) با دوستش و نامزدش و عشقش را نمایش می دهد که حالا در میان جنگ در مسیر پر پیچ و خمی قرارگرفته است و باید ببینیم چگونه پیش میرود .
داستان فصل دوم سریال عزیزترین من در مورد اتفاقات زندگی یو گیل چه (آن یون جین) و عشقش لی جانگ هیون  است که در زمان تهاجم چینگ به چوسان اتفاق می‌افتد. این داستان براساس ماجراهای تاریخی واقعی ساخته شده است.
هنرپیشه‌های عزیزترینم در فصل دوم نیز نام گونگ مین و آن یو جین و کارگردان آن کیم سونگ یونگ می‌باشند.
پخش سریال کره ای عزیزترین من از ۱۳ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۱ مهر ۱۴۰۲) آغاز شده است.

سخن پایانی؛ سریال My Dearest

در این مقاله داستان و بازیگران سریال عزیزترینم کره ای را بررسی و معرفی کردیم. به نظر شما آیا سریال کره ای عزیزترینم می تواند از سریال های موفق کره باشد. نظر شما درباره بازیگران سریال عزیزترین من چیست؟ لطفا دیدگاه خودتان را درباره این سریال در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

4.5/5 - (16 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا