فیلم و سریالسرگرمی

بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال مادر من کره ای

سریال کره ای مادر من (Mother of Mine)

در این مقاله به بررسی سریال کره ای مادر من (Mother of Mine) می پردازیم و در ادامه خلاصه داستان و بازیگران سریال مادر من کره ای را معرفی خواهیم کرد. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال مادر من کره ای یک مجموعه تلویزیونی است که در سال 2019 با کارگردانی کیم جونگ چانگ ساخته شده است. این سریال از 23 مارس تا 22 سپتامبر 2019 در 108 قسمت از KBS2 پخش شد. این سریال به تازگی از شبکه جم دراما پخش می شود.

داستان سریال کره ای مادر من

پارک سون جا در حالی یک رستوران کوچک را اداره می کند که سه دخترش می سان، می ری و می هی را به تنهایی بزرگ کرده است. دختر اول او، می سان ازدواج کرده و یک دختر دارد. می سان مشغول کار و مراقبت از خانواده اش است. دختر دوم Mi Ri به مادرش بسیار اهمیت می دهد. او به خودش اطمینان دارد و در کارش خوب است.

می ری با همکارش تائه جو وارد یک رابطه عاشقانه می شود. او کوچکترین پسر خانواده صاحب شرکت است. کوچکترین دختر Mi Hye است. او قبلاً یک رمان نویس آسنده دار بود، اما دیگر نیست. او در رستوران به مادرش کمک می کند.

سریال کره ای مادر من چند قسمت است / سریال کره ای مادر من قسمت آخر

سریال مادر من کره ای داستان زندگی یک مادر و 3 دختر در جامعه امروزی کره است. سریال Mother of Mine پیامی را در مورد نرخ پایین باروری، نرخ طلاق و مشکلات نسل جوانی که از ازدواج اجتناب می کنند، منتقل می کند.

زمان پخش سریال مادر من کره ای

همان طور که در بالا اشاره شد سریال کره ای مادر من در سال 2019 از KBS2 کره جنوبی پخش شد. شبکه جم دراما از اردیبهشت 1402 شروع به پخش این سریال کرده است. سریال مادر من کره ای روزهای جمعه تا چهارشنبه از ساعت 20:00 در شبکه جم دراما نمایش داده می شود. تکرار این سریال در ساعت های 16:00 و 08:00 و 00:00 از همین شبکه پخش می شود.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال دکتر یوهان کره ای (Doctor John)

بازیگران سریال مادر من کره ای

در این بخش به معرفی هنرپیشه‌های سریال مادر من کره ای خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

کیم سه هوک (Kim Hae Sook) بازیگر نقش پارک سون جا در سریال مادر من

هنرپیشه‌های سریال مادر من کره ای / داستان سریال کره ای مادر من

کیم هه سوک یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. اولین بازیگری او در فیلم بازرس ارشد MBC در سال 1974 بود. از آن زمان تاکنون او بیش از 10 جایزه برنده شده است، او همچنین بیش از 30 فیلم را بازی کرده است. همچنین کتابی به نام «مادر ستاره‌های هالیو: داستان کیم هه سوک» منتشر شده است.

کیم هه سوک از بازیگران سریال کره ای مادر من است در 30 دسامبر 1955 در بوسان کره جنوبی به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های Thirst (2009)، ندیمه (2016) و The Thieves (2012) و فیلم مادر من شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بررسی سریال وظیفه بعد از مدرسه کره ای

کیم سو یون (Kim So Yeon) از هنرپیشه‌های سریال کره ای مادر من در نقش  می ری

بازیگران سریال مادر من کره ای / سریال Mother of Mine

کیم سو یئون یکی از بازیگران سریال کره ای مادر من است که تحت قرارداد با J,Wide-Company است. او بیشتر برای بازی در مجموعه تلویزیونی همه چیز درباره حوا و آیریس شناخته می شود. از سال 2005، او “هفت شمشیر” اثر تسوئی هارک را اجرا کرد. در سال 2008، او همچنین نقش اصلی را در سریال Gourmet داشت. او یکی از بازیگران اصلی سریال  موفق آیریس بود. او نقش یک مامور کره شمالی به نام کیم سون هوا را بازی می کند.

کیم سو یئون همچنین نقش اصلی در سریال عاشقانه Prosecutor Princess را در کنار ستاره اخیر Chono Yoo gun و Iljimae، Park Shi Hoo، ایفا کرده است. در سال 2010، او به عنوان مهمان در اسپین آف Iris Athena: Goddess of War بازی کرد و در دو قسمت دوباره نقش خود را در نقش کیم سون هوا بازی کرد.

در 6 سپتامبر 2016، تایید شد که کیم سو یون و بازیگر لی سانگ وو با هم رابطه دارند. این زوج سر صحنه سریال آخر هفته ای ام بی سی “Happy Home” با هم آشنا شدند و در ژوئن 2017 ازدواج کردند.

بیشتر بخوانید: سریال بورا دبورا کره ای | بررسی داستان و بازیگران سریال دبورا

کیم ها کیونگ (Kim Ha Kyung) بازیگر نقش می هی در سریال Mother of Mine

سریال کره ای مادر من چند قسمت است / سریال مادر من کره ای

کیم ها کیونگ از اصلی ترین هنرپیشه های سریال مادر من کره ای است که در 18 سپتامبر 1992 در کره جنوبی به دنیا آمده است. ها کیونگ کیم با فیلم های «پس من با ضد هوادارم ازدواج کردم» (2021)، «365: سال را تکرار کن» (2020) و «فیلم کره ای مادر من» (2019) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی سریال اصل کاری کره ای

یو سان (Yoo Sun) بازیگر نقش می سان در سریال مادر من کره ای

فیلم کره ای مادر من / زمان پخش سریال کره ای مادر من از شبکه جم دراما

وانگ یو سان که با نام حرفه ای یو سان شناخته می شود در 11 فوریه 1976 در کره جنوبی به دنیا آمد.  او یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او بیشتر برای درام خانوادگی محبوب «پسران خیلی عالی من» و همچنین فیلم‌های «خانه سیاه»، «خزه»، «Glove» و «مامان گریه نکن»، The Sons of Sol Pharmacy House (2009)، Moss (2010) و Geomeun jip (2007) و سریال Mother of Mine شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی سریال مهمانسرای رمانتیک کره ای

هونگ جونگ هیون (Hong Jong Hyun) از هنرپیشه های سریال مادر من در نقش تائه جون

سریال کره ای مادر من چند قسمت است / فیلم مادر من کره ای

هونگ جونگ هیون از بازیگران سریال کره ای مادر من یک بازیگر و مدل اهل سئول کره جنوبی، تحت قرارداد با شرکت C-JeS Entertainment است. او بیشتر به خاطر نقش‌هایش در سریال‌های تلویزیونی Vampire Idol، Jeon Woo Chi و Dating Agency: Cyrano شناخته می‌شود. جونگ هیون در سال 2011 برنده جوایز قو بهترین لباس مجلسی کره شد. او بازی در فصل 4 ازدواج کردیم از قسمت 91 با خواننده و بازیگر بت کیم یو را شروع می شود.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی دونگ ووک

کی ته یونگ (Ki Tae Young) بازیگر سریال مارد من در نقش کیم وو جین

بازیگران سریال کره ای مادر من / زمان پخش سریال مادر من

ته یونگ کی در 9 دسامبر 1978 در کره جنوبی به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم مادر من (2019)، ترولی (2022) و خانواده سلطنتی (2011) شناخته شده است.او در 23 ژوئیه 2011 در کلیسای جونگ آنگ در استان گیونگگی، کره جنوبی، با بازیگر یوجین کیم ازدواج کرد.

آنها اولین بار هنگام بازی با هم در درام “جستجوی عشق” با نام “Creating Destiny” آشنا شدند. اولین فرزند این زوج، دختری به نام کی رو هی، در آوریل 2015 به دنیا آمد. این زوج دومین دختر خود را به نام رورین (لورین) در 18 آگوست 2018 به دنیا آوردند.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور کیم سو هیون

سخن پایانی؛ بازیگران سریال کره ای مادر من

در این مقاله اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال مادر من کره ای را معرفی کردیم. همچنین داستان و ساعت پخش سریال کره ای مادر من از شبکه جم دراما را مورد بررسی قرار دادیم. لطفا نظرات خودتان را درباره سریال کره ای مادر من با ما درمیان بگذارید.

4.2/5 - (32 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا