فیلم و سریالسرگرمی

سریال بورا دبورا کره ای | بررسی داستان و بازیگران سریال دبورا

معرفی سریال کره ای بورا دبورا

سریال بورا دبورا (Bo Ra! Deborah) یک سریال عاشقانه و کمدی کره ای است. در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بیوگرافی بازیگران سریال کره ای بورا دبورا خواهیم پرداخت. با مجله ویکی همراه باشید.

کارگردانی سریال دبورا را لی تائه جون و سئو مین جوگ مشترکا بر عهده دارند. از بازیگران سریال بورا دبورا کره ای یو این نا در نقش اصلی به همراه یون هیون مین، جو سانگ ووک، هوانگ چان سونگ و پارک سو جین را می توان نام برد.

سریال Bo Ra Deborah اولین بار در 12 آوریل 2023 در ENA پخش شد. زمان پخش سریال بورا دبورا هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 21:00 به وقت کره جنوبی است. سریال دبورا برای پخش در Amazon Prime Video در مناطق انتخاب شده در دسترس است.

داستان سریال کره ای بورا دبورا

داستان سریال کره ای بورا دبورا / سریال Bo Ra! Deborah

یون بورا یک نویسنده است و با نام مستعار دبورا کار می کند. او نویسنده یک کتاب پرفروش در مورد عشق است و همچنین به عنوان یک مربی دوستیابی مشهور است. او به عنوان مربی دوستیابی سخنان معروف زیادی را بیان کرده و همدردی مردم را به دست آورده است. به عنوان دبورا، یون بو-را صادق، شوخ و محبوب در بین زنان است. به عنوان Yeon Bo-Ra، همه چیز برای او متفاوت است. او در طول سریال Bo Ra Deborah با لی سو هیوک درگیر می شود.

لی سو هیوک به عنوان برنامه ریز انتشارات کار می کند. او مردی غیرقابل پیش بینی است. او گاهی با زنان ملایم و پرشور است، اما گاهی بی تفاوت و سرد. عشق برای او خیلی سخت است. او دبورا را دوست ندارد که انگار همه چیز را در مورد عشق می داند، اما به طور غیرمنتظره ای با او درگیر می شود و با تغییری در زندگی اش روبرو می شود.

در همین حال هان سانگ جین مدیر عامل شرکت انتشارات جینری است. او دوست نزدیک و شریک تجاری لی سو هیوک است. هان سانگ جین شوخ، باهوش و خوش اخلاق است. او را همه دوست دارند. او ترجیح می دهد به جای یک رابطه عاشقانه عمیق، سبک زندگی آزادانه را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: سریال پزشکی کره ای | لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

بازیگران سریال بورا دبورا کره ای

در ادامه این مقاله با معرفی هنرپیشه‌های سریال بورا دبورا (Bo Ra! Deborah) همراه ما باشید.

یو این نا (Yoo In Na) بازیگر نقش دبورا در سریال بورا دبورا

سریال Bo Ra Deborah / بازیگران سریال بورا دبورا کره ای

یو این نا بازیگر و دی جی اهل کره جنوبی و از بازیگزان سریال دبورا است. یو در 16 سالگی به عنوان یک خواننده شاگرد در سال 1998 به یک آژانس سرگرمی پیوست و تقریباً بخشی از یک گروه دخترانه شده بود. پس از 11 سال و پنج آژانس مختلف، او نتوانست مشهور شود. یو گفت که در به خاطر سپردن رقص مورد نیاز خوانندگان کی پاپ مشکل داشت و پس از هشت ساعت تمرین در روز، شش روز در هفته، از تبدیل شدن به یک بت انصراف داد.

در سال 2006، یون به عنوان یک بازیگر به YG Entertainment پیوست. او اولین بازیگری خود را در سال 2009 به عنوان نقش مکمل در کمدی کمدی “High Kick Through the Roof” انجام داد. او به عنوان بازیگر نقش اول در «Queen In Hyun’s Man» به شهرت رسید که منجر به ایفای نقش مکمل در فیلم پرمخاطب «عشق من از ستاره» شد. یو RJ برای برنامه KBS Cool FM “Let’s Crank Up the Volume” بود که بالاترین امتیاز رادیویی را دارد. یو این نا در سریال Bo Ra! Deborah نقش بورا را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: فیلم سینمایی کره ای عاشقانه دانشگاهی | فیلم های مدسه ای کره ای

یون هیون مین (Yoon Hyun Min) بازیگر نقش لی سو هیوک در سریال دبورا

هنرپیشه‌های سریال بورا دبورا / سریال دبورا

یون هیون مین بازیکن سابق بیسبال اهل کره جنوبی است که تبدیل به بازیگر شده است. یون پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان Cheongwon در سال 2005 بازیکن بیسبال برای عقاب های هانوها و در سال 2006 دوسان بیرس بود. او پس از تماشای “در جستجوی کیم جونگ ووک” عاشق صحنه شد و در سال 2007 ورزش را ترک کرد و بازیگری را آغاز کرد. با بازی در موزیکال «بیداری بهار».

یون بعداً به درام های تلویزیونی منتقل شد و اولین بازی خود را در درام OCN “Joseon Mystery Detective Jeong Yak-Yong” انجام داد. یون اولین نقش اصلی خود را در درام خانوادگی «دختر من، گئوم سا وول» در سال 2015 بازی کرد. او پس از بازی در درام جنایی “تونل” شهرت بیشتری به دست آورد. او یکی از هنرپیشه‌های سریال بورا دبورا در نقش لی سو هیوک است.

بیشتر بخوانید: سریال وظیفه بعد از مدرسه

پارک سو جین (Park So Jin) بازیگر نقش لی یو جونگ در سریال کره ای بورا دبورا

بازیگران سریال دبورا / سریال کره ای بورا دبورا

پارک سو جین خواننده، ترانه سرا و بازیگر اهل کره جنوبی است. او عضو گروه دخترانه کی پاپ “Girl’s Day” است که از سال 2019 در وقفه بوده است. او در ژانویه 2019 Dream T Entertainment را ترک کرد. در 19 مارس 2019، شرکت noon فاش کرد که یک قرارداد انحصاری با Sojin امضا کرده است. پارک از بازیگران سریال بورا دبورا در نقش لی یو جونگ است.

بیشتر بخوانید: سریال بی وقفه | بررسی داستان و بیوگرافی بازیگران سریال بی وقفه

جو سانگ ووک (Joo Sang Wook) در نقش هان سانگ جین

 سریال کره ای بورا دبورا / سریال Bo Ra Deborah

جو سانگ ووک از هنرپیشه‌های بورا دبورا است. او بیشتر به خاطر نقش‌هایش در حماسه نسلی «غول»، جنایی «تیم امور ویژه TEN»، کمدی رمانتیک «بانوی مجرد حیله‌گر» و «تولد یک زیبایی» شناخته می‌شود. او تا آخرین اپیزود سریال در سال 2013 یکی از بازیگران ثابت نمایش واریته‌ی «Qualifications of Men» بود.

در 28 مارس 2016، آژانس او تأیید کرد که او با همبازی خود در «وسوسه پر زرق و برق»، Cha Ye Ryeon قرار می‌گیرد. آنها در 25 مه 2017 ازدواج کردند. آنها در 30 جولای 2018 صاحب اولین فرزندشان یک دختر شدند.

بیشتر بخوانید: سریال اصل کاری کره ای

کیم یه جی (Kim Ye Ji) از هنرپیشه‌های سریال بورا دبورا در نقش یئون بو می

سریال Bo Ra! Deborah / هنرپیشه های دبورا

کیم یه جی از بازیگران سریال دبورا زیر نظر Inyeon Entertainment است، او اولین بازی خود را در سال 2019 در “دفترچه خاطرات یک دادستان” انجام داد. او همچنین در چند موزیک ویدیو (M/V) مانند “Let’s Just Sing” اثر Willow (2020) و “Hate Love Songs” جین مینهو (2021) بازی کرد.

بیشتر بخوانید: سریال مهمانسرای رمانتیک | بررسی و معرفی سریال مهمانسرای رمانتیک کره ای

هوانگ چان سونگ (Hwang Chan Sung) درنقش نوح جو هوان

سریال بورا / زمان پخش سریال بورا دبورا کره ای

هوانگ چان سونگ که با نام چانسونگ نیز شناخته می شود، خواننده، ترانه سرا، رپر و بازیگر اهل کره جنوبی است. او یکی از اعضای گروه پسر کره‌ای 2PM است که در سال 2008 شروع به کار کرد. در 15 دسامبر 2021، اعلام شد که هوانگ ازدواج خواهد کرد و نامزد او اولین فرزندشان را باردار است.

هوانگ اعلام کرد که قرارداد خود را با JYP Entertainment در ژانویه 2022 پایان خواهد داد. در 3 مارس 2022، او قرارداد انحصاری را با L’ جولای اینترتینمنت امضا کرد.در 26 جولای 2022 آژانس او اعلام کرد که چانسونگ پدر شده است. هوانگ یکی از بازیگران سریال کره ای بورا دبورا در نقش نوح جو هوان است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خواستگاری تجاری (Business Proposal)

کلام آخر؛ سریال دبورا

در ادامه معرف بهترین سریال های کره ای در مجله ویکی در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال بورا دبورا پرداختیم. نظر شما درباره سریال کره ای بورا دب.ره چیست. بازی کدام بازیگر سریال دبورا را می پسندید. نظرات خودتان را درباره سریال Bo Ra Deborah با ما درمیان بگذارید.

3.8/5 - (13 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا