فیلم و سریالسرگرمی

بازیگران سریال خواستگاری تجاری (Business Proposal)

معرفی هنرپیشه‌های یک خواستگاری کاری

در این مقاله با معرفی بازیگران سریال خواستگاری تجاری از سریال های کره ای جدید و و پرطرفدار با ما باشید. در ادامه با معرفی نقش هنرپیشه‌های یک خواستگاری کاری همراه مجله ویکی باشید.

سریال خواستگاری تجاری یک سریال کمدی رمانتیک کره ای است. سریال ازدواج تجاری به کارگردانی پارک سون هو و نویسندگی هان سئول هی و هونگ بو هی در سال 2020 شروع به ساخته شدن کرده است. بازیگران خواستگاری تجاری در نقش های اصلی هنرپیشه هایی همچون آن هیو سئوپ، کیم سه جونگ، کیم مین کیو و سئول این آه هستند.

سریال ازدواج تجاری داستان شین هاری، کارمندی را روایت می کند که می پذیرد به جای دوستش به یک قرار برود، اما متوجه می شود که قرار او در واقع رئیس اوست. این سریال از 28 فوریه تا 5 آوریل 2022 هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:00 (KST) در 12 قسمت از تلویزیون SBS پخش می شود.

هنرپیشه‌های یک خواستگاری کاری

بازیگران خواستگاری تجاری از معروف ترین و شناخته شده ترین بازیگران کره ای حال حاظر هستند. در ادامه با معرفی اسم بازیگران سریال خواستگاری تجاری همراه با عکش آنها در این سریال همراه شما خواهیم بود.

کیم سه جونگ (Kim Se-jeong) در نقش شین ها ری

هنرپیشه‌های یک خواستگاری کاری

کیم سه جونگ از هنرپیشه‌های یک خواستگاری کاری، که بیشتر به نام  سجونگ شناخته می شود، خواننده و بازیگر کره ای است. او عضو Gugudan و زیر گروه آن Gugudan SeMiNa و عضو سابق گروه دخترانه I.O.I است. او به عنوان مجری برنامه “استعدادهای برای فروش” در سال 2016 خدمت کرد و در ژانویه 2017 به عنوان یک MC دائمی برای نمایش “Get it Beauty” انتخاب شد.

او اولین بازیگری خود را در درام تلویزیونی “School 2017” در سال 2017 انجام داد. او همچنین یکی از بازیگران فیلم “Busted!” در سال  2018 بود. سجونگ نقش اصلی را در کمدی رمانتیک اسرارآمیز 2019 “I Wanna Hear Your Song” و در درام فوق قهرمانی OCN در سال 2020 “The Uncanny Counter” بازی کرد که رکورد جدیدی را برای بالاترین رتبه‌بندی بیننده‌ای که تا به حال در OCN به دست آورده است را به نام خود ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: سریال پزشکی کره ای | لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

آن هیو سوپ (Ahn Hyo-seop) در نقش کانگ ته مو

بازیگران سریال خواستگاری تجاری

Ahn Hyo-Seop از بازیگران سریال خواستگاری تجاری در 17 آوریل 1995 در سئول، کره جنوبی به دنیا آمد. او توسط JYP Entertainment در جایی که او یک کارآموز موسیقی بود کشف شد و به او پیشنهاد شد در گروه Kpop GOT7 باشد، او این پیشنهاد را رد کرد. اگرچه او در آواز، رقص، ویولن و پیانو استعداد دارد، اما علاقه اصلی او بازیگر شدن بود.

او به عنوان بازیگر در Kdramas Still 17، Dr. Romantic 2، Abyss، Lovers of the Red Sky و The Office Blind Date ظاهر شد. آن هیو سوپ در سال 2018 در جوایز درام SBS و در سال 2020 در BaekSang برنده بهترین بازیگر جدید مرد شد. جوایز هنری Ahn Hyo-Seop در سال 2020 در جوایز SBS Drama برنده جایزه بازیگر عالی شد. او برنده بهترین بازیگر مرد و بهترین زوج در جوایز SBS Drama 2021 شد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای | معرفی 10 سریال کره ای تخیلی

سول این آه (Seol In-ah) از بازیگران خواستگاری تجاری در نقش جین یونگ سو

بازیگران خواستگاری تجاری

سئول این آه از بازیگران فیلم خواستگاری تجاری در 3 ژانویه 1996 در کره جنوبی به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای عشق زیبا، زندگی شگفت انگیز (2019)، مدرسه 2017 (2017) و دختر قوی بونگ سون (2017) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال های شبیه سریال کره ای پسران برتر از گل

کیم مین کیو (Kim Min-kyu) در نقش چا سونگ هون

هنرپیشه‌های خواستگاری تجاری

مین کیو کیم از هنرپیشه‌های یک خواستگاری کاری در 25 دسامبر 1994 در کره به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های چون این اولین زندگی من است (2017)، Just Between Lovers (2017) و پس من با ضد طرفدارم ازدواج کردم (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ژائو لوسی

لی دوک هوآ (Lee Deok-hwa) در نقش رئیس کانگ دا-گو

بازیگران فیلم خواستگاری تجاری

در ادامه معرفی اسم بازیگران سریال خواستگاری تجاری به یکی دیگر از بازیگران ممرد سریال یک خواستگاری تجاری می رسیم. Lee Deok-hwa در 8 مه 1952 متولد شد. او از بازیگران خواستگاری تجاری است که برای تاریخچه مرد سالاری (2012)، سالئولیلاتدا (1993) و قصر خون (2013) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده است

بائه وو هی (Bae Woo-hee) در نقش گو یو-رای

بازیگران زن خواستگاری تجاری کره ای

Bae Woo-Hee از بازیگران سریال خواستگاری تجاری برای Times (2021)، Business Proposal (2022) و Birthcare Center (2020) شناخته شده است. او در سریال ازدواج تجاری نقش گو یو رای را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی دونگ ووک

چوی بیونگ چان (Choi Byung-chan) در نقش شین ها-مین

بازیگر سریال خواستگاری تجاری

بیونگچان یک بازیگر کره ای است که برای ساسی، برو برو (2015)، پیشنهاد تجاری (2022) و عشق پادشاه (2021) شناخته شده است. او یکی دیگر از بازیگران خواستگاری تجاری است که در این سریال نقش شین ها مین را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی مین هو

جونگ یانگ جو (Jung Young-joo) در نقش هان می-مو

کانگ ته مو در خواستگاری تجاری

در معرفی هنرپیشه‌های یک خواستگاری کاری به یکی از بازیگران زن سریال خواستگاری تجاری می رسیم. جونگ یانگ جو با فیلم‌های «وقتی گل‌ها شکوفا می‌شوند»، «من به ماه فکر می‌کنم» (2021)، «کشیش آتشین» (2019) و «او روان‌سنجی» (2019) شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور پارک سو-جون

کیم کوانگ کیو (Kim Kwang-kyu) در نقش شین جونگ-هه

بازیگران سریال خواستگاری تجاری ویکی پدیا

کیم کوانگ-گیو یکی دیگر از هنرپیشه‌های یک خواستگاری کاری  است که با فیلم های I Hear Your Voice (2013)، Haunters (2010) و Hwarang: The Poet Warrior Youth (2016) شناخته شده است. او در این سریال نقش شین جونگ هه را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های پنت‌هاوس: جنگ در زندگی

یون سانگ جونگ (Yoon Sang-jeong) در نقش کیم هی-جی

بازیگران سریال خواستگاری کاری

یون سانگ جونگ یکی دیگر از بازیگران سریال خواستگاری تجاری است که با آثار تو بهار من هستی (2021)، تابستان محبوب ما (2021) و پیشنهاد تجاری (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور سونگ جونگ

سونگ وون سوک (Song Won-seok) در نقش لی مین-وو

بازیگران خواستگاری کاری

این بازیگر کره ای یعنی Won-Seok برای 8 Years (2020)، Business Proposal (2022) و Lovers of the Red Sky (2021) شناخته شده است. سونگ وون سوک در سریال ازدواج تجاری نقش لی مین وو را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: انیمه کره ای | معرفی بهترین انیمه های کره ای

کیم هیون سوک (Kim Hyun-sook) در نقش یئو ایو-جو

بیوگرافی بازیگران سریال خواستگاری تجاری

کیم هیون سوک از هنرپیشه‌های یک خواستگاری کاری است که با عنوان آیا شما هم انسان هستید؟ (2018)، خانم بی ادب یانگ آئه (2007) و زیبایی 200 پوندی (2006) شناخته شده می شود. او یکی از بازیگران سریال خواستگاری تجاری در نقش یئو ایو جو است.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور کیم سو هیون

سئو های وون (Seo Hye-won) بازیگر نقش جو وی جونگ در سریال ازدواج تجاری

بازیگران سریال خواستگاری تجاری فصل دوم

سئو هی وون نیز یکی از بازیگران خواستگاری تجاری است که برای کیمیاگری روح ها (2022)، دیوانه برای یکدیگر (2021) و وکیل فوق العاده وو (2022) شناخته شده است.

هان جی هیو (Han Ji-Hyo) از هنرپیشه‌های یک خواستگاری کاری در نقش دا-هیه

بازیگران سریال خواستگاری تجاری

بازیگر سریال خواستگاری تجاری متولد 5 جولای 2000 در سئول، با بازی در سریال دو دوست در نقش بانو دانگ نیو معروف شد. You Raise Me Up (2021), Hospital Playlist  , Tomorrow , Royal Secret Agent,Unasked Family,Work Later, Drink Now,Dear X Who Doesn’t Love Me  از دیگر آثار او هستند. او اکنون 33 سال دارد , و بازی خود را در سال 2019 در درام بیست بیست بازی کرد و در حال حاضر در دانشکده هنرهای نمایشی سئول در بخش تئاتر و فیلم تحصیل می کند. او در سریال کره ای خواستگاری تجاری در نقش دا-هیه ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ۲۰۲۳ | معرفی فیلم های جدید 2023

سخن آخر؛ بازیگران خواستگاری تجاری

در این مقاله به بررسی و معرفی اسم بازیگران سریال خواستگاری تجاری و عکس بازیگران فیلم خواستگاری تجاری پرداختیم. نظر شما درباره هنرپیشه‌های یک خواستگاری کاری چیست؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

طرحواره پیدا نشد.
3.8/5 - (13 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا