فیلم و سریالسرگرمی

نمایش‌های تلویزیونی با حضور پارک سو-جون | بهترین فیلم‌های پارک سو-جون

بهترین سریال ها و فیلم‌های پارک سو-جون

در این مقاله به معرفی نمایش‌های تلویزیونی با حضور پارک سو-جون و فیلم‌های پارک سو-جون خواهیم پرداخت. با معرفی بهترین فیلم ها و سریال های پارک سئو جون همراه مجله ویکی باشید.

پارک سئو جون متولد 16 دسامبر 1988یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. پارک سئو جون بیشتر به خاطر ایفای نقش در سریال های کره ای عاشقانه شناخته شده است. البته پارک سو-جون فیلم های مشهوری نیز دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

معرفی نمایش‌های تلویزیونی با حضور پارک سو-جون

پارک سو-جون بیشتر بخاطر بازی اش در سریال های کره ای شناخته می شود که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. در این بخش به معرفی بهترین سریال های پارک سوجون از نگاه تماشاگران خواهیم پرداخت.

سریال Gyeongseong Creature (2022)

سریال جدید پارک سئو جون / جدیدترین فیلم های پارک سو-جون

سریال Gyeongseong Creature جدیدترین سریال پارک سوجون با همکاری بازیگرانی مانند هان سو هی، سو هیون، کیم هه سوک، جو هان چول و وی هاجون است. این سریال در بهار سال 1945، زمانی که گیونگ سونگ (نام قدیمی سئول) در تاریک ترین دوران خود بود، داستان افرادی را به تصویر می کشد که به شدت در مرز بین مرگ و زندگی می جنگند. این سریال در نمیه اول سال 2023 از شبکه منفلیکس پخش خواهد شد. از این رو سریال Gyeongseong Creature اولین سریال پارک سئو جون 2023 خواهد بود.

سریال Youn’s Stay (2021) از سریال های پارک سوجون

سریال پارک سو-جون / سریال پارک سئو جون و کیم جی وون

Youn’s Stay نیز از سریال های پارک سوجون  در سال 2021 است که در 8 ژانویه در tvN پخش شد و هر جمعه ساعت 21:10 (KST) پخش می شود. این سریال داستان یک تغییر نام تجاری از آشپزخانه یون است که در آن بازیگران یک مهمانخانه هانوک را اداره می کنند، مخصوصاً برای خارجی هایی که کمتر از یک سال در کره جنوبی زندگی کرده اند.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی مین هو 

سریال Itaewon Class (2020)

نمایش‌های تلویزیونی با حضور پارک سو-جون / سریال پارک سئو جون

سریال Itaewon Class از سریال هایی که پارک سئو جون بازی کرده محصول 2020 کره جنوبی با بازی پارک سئو جون، کیم دامی، یو جائه میونگ و کوون نارا است. این اولین سری است که توسط شرکت پخش فیلم Showbox تولید می شود. از 31 ژانویه تا 21 مارس 2020 در JTBC در کره پخش شد و در سراسر جهان در نتفلیکس پخش شد. این سریال برنده بهترین سریال درام در بیست و پنجمین جوایز تلویزیونی آسیا شد. این سریال از بهترین سریال های پارک سئو جون است.

سریال What’s Wrong with Secretary Kim (2018)

سریال های پارک سئو جون / سریال جدید پارک سئو جون 2020

سریال چه مشکلی با وزیر کیم دارد یکی دیگر از نمایش‌های تلویزیونی با حضور پارک سو-جون و محصول سال 2018 است که در آن پارک سئو جون و پارک مین یانگ بازی می‌کنند. این بر اساس رمانی با همین عنوان از جونگ کیونگ یون است که برای اولین بار در سال 2013 منتشر شد، که سپس توسط KakaoPage در سال 2015 به صورت سریالی در یک کمیک Webtoon تبدیل شد. این سریال از 6 ژوئن تا 26 ژوئیه 2018 در 16 قسمت در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از شبکه tvN پخش شد. این سریال عاشقانه پارک سو جون از زیباترین نمایش های تلوزیونی او است.

بیشتر بخوانید: سریال تایلندی عاشقانه مافیایی

سریال Hwarang: The Poet Warrior Youth (2017)

سریالهای پارک سوجون / فیلم‌های پارک سو-جون

Hwarang: The Poet Warrior Youth از بهترین سریالهای پارک سوجون با بازی گو آ را، و پارک هیونگ سیک است. این داستان حول محور گروه نخبه ای از مردان جوان به نام هوارنگ می چرخد که شور، دوستی و عشق خود را در آشفتگی پادشاهی سیلا (57 قبل از میلاد تا 935 پس از میلاد) کشف می کنند. این سریال تاریخی پارک سو-جون که از 19 دسامبر 2016 تا 21 فوریه 2017 هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:00 (KST) از KBS2 پخش می شود.

این نمایش برای بازیگران پر ستاره مورد توجه قرار گرفت، اما به دلیل داستان سرایی حواس پرت و طرح توسعه نیافته آن مورد انتقاد قرار گرفت. در سی و یکمین جوایز درام KBS، چوی وون یانگ برنده “بهترین بازیگر نقش مکمل مرد” شد و پارک سئو جون نامزد دریافت جایزه معتبر “جایزه برتری برتر” شد. از این رو این سریال یکی از برترین سریال های پارک سئو جون است.

سریال Fight for My Way (2017)

فیلم های پارک سئو جون / سریال پارک سوجون

از دیگر نمایش‌های تلویزیونی با حضور پارک سو-جون سریال Fight For My Way است که  یک سریال تلویزیونی کره جنوبی با بازی پارک سئو جون و کیم جی وون به همراه آن جائه هونگ و سونگ ها یون است. در 22 مه 2017، هر دوشنبه و سه‌شنبه ساعت 22:00 (KST) از KBS2 پخش شد. این سریال در تمام مدت پخش خود پیشتاز اسلات بود و برای 3 هفته متوالی در صدر شاخص محبوبیت تلویزیون قرار گرفت و برای طرح واقع گرایانه و اجرای عالی آن مورد ستایش قرار گرفت. Fight for My Way از بهترین سریال های عاشقانه پارک سئو جون است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عشق منطق انتقام

سریال Kill Me, Heal Me (2015)

بهترین سریال های پارک سئو جون / فیلم های پارک سوجون

مرا بکش، مرا شفا بده از بهترین سریال های پارک سئو جون محصول 2015 کره جنوبی با بازی جی سونگ، هوانگ جونگ-ئوم، پارک سئو جون، اوه مین سوک و کیم یو ری است. این سریال از 7 ژانویه تا 12 مارس 2015 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 21:55 در 20 قسمت از MBC پخش شد. این مجموعه شامل اختلال هویت تجزیه ای و عناصر کودک آزاری به عنوان موضوعات محوری است.

بهترین فیلم‌های پارک سو-جون

در این قسمت به می پردازیم. برای مشاهده

فیلم The Marvels (2023)

فیلم جدید پارک سئو جون / سریال جدید پارک سئو جون 2021

، The Marvels یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس کامیکس مارول ساخته شده و شخصیت‌های کارول دانورز / کاپیتان مارول، کامالا خان / خانم مارول و مونیکا رامبو را به نمایش می‌گذارد. این فیلم که توسط استودیوی مارول تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است، قرار است دنباله ای بر کاپیتان مارول (2019)، ادامه مجموعه دیزنی + خانم مارول (2022) و سی و سومین فیلم در دنیای سینمایی مارول باشد. MCU). با توجه به اینکه این فیلم ساخته استدیو مارول است حتما از بهترین فیلم های جدید پارک سوجون در سال 2023 خواهد بود.

فیلم Parasite (2019) از بهترین فیلم های پارک سوجون

تمام فیلم های پارک سئو جون / معرفی فیلم های پارک سئو جون

انگل از فیلم‌های پارک سو-جون و یک فیلم کمدی تاریک مهیج کره جنوبی محصول سال 2019 به کارگردانی بونگ جون هو است که فیلمنامه را به همراه هان جین وون نوشته و تهیه کننده فیلم است. این فیلم با بازی سونگ کانگ هو، لی سان کیون، چو یئو جونگ، چوی وو شیک، پارک سودام، جانگ هی جین، پارک میونگ هون و لی جونگ یون، خانواده فقیری را دنبال می کند که طرحی برای استخدام شدن توسط یک خانواده ثروتمند و نفوذ در خانواده آنها با ظاهر شدن به عنوان افراد غیر مرتبط و بسیار واجد شرایط. انگل از معروف ترین فیلم های پارک سئو جون است.

فیلم The Divine Fury (2019)

فیلم های پارک سئو جون / فیلم‌های پارک سو-جون / فیلم هایی که پارک سئو جون بازی کرده

خشم الهی از فیلم های پارک سوجون یک فیلم ترسناک اکشن محصول سال 2019 به نویسندگی و کارگردانی کیم جو هوان است. در این فیلم پارک سئو جون، آن سونگ کی و وو دو هوان ایفای نقش می کنند. این فیلم در 31 جولای 2019 منتشر شد. این فیلم از بهترین و شناخته شده ترین فیلم‌های پارک سو-جون است.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بازیگران سریال چشم چران عمارت (Yalı Çapkını)

سخن پایانی سریال ها و فیلم های پارک سئو جون

در این نوشتار به معرفی و بررسی نمایش‌های تلویزیونی با حضور پارک سو-جون و فیلم هایی که پارک سئو جون بازی کرده پرداختیم. به نظر شما کدام یک از فیلم ها و سریالهای پارک سوجون جالب تر از بقیه هستند. از تجربه دیدن فیلم و سریال پارک سوجون برای ما بنویسید.

4.2/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا