فیلم و سریالسرگرمی

انیمه کره ای | معرفی بهترین انیمه های کره ای

انیمه های کره ای سینمایی

بهترین انیمه کره ای را می شناسید؟ اگر دوست دارید با بهترین انیمه های کره ای آشنا شوید ما در مجله ویکی انیمه های کره ای معروف را به شما معرفی خواهیم کرد.

در چند سال اخیر انیمه های کره ای بسیار محبوب و مورد توجه قرار گرفته اند. به همین علت قصد داریم در این لیست بهترین انیمه های ساخت کره را باهم بررسی کنیم. به نظر شما بهترین انیمه کره ای کدام عنوان است؟

بهترین انیمه های کره ای

چند عنوان از برترین انیمه های کره ای را باهم بررسی می کنیم. این لیست ترتیب خاصی ندارد و فقط چند عنوان از انیمه های معروف کره ای معرفی شده اند.

انیمه کره ای Sky Blue یا Wonderful Days 

انیمه های کره ای عاشقانه / انیمه کره ای دخترانه / جدیدترین انیمه های کره ای

  • سال ساخت: 2003
  • ژانر: اکشن و ماجراجویی
  • امتیاز ای ام دی بی: 6.7
  • مدت زمان فیلم: 86 دقیقه

با نام متفاوتی به نام روزهای شگفت انگیز، برای اولین بار در ژوئیه 2003 منتشر شد. این انیمه کره ای عاشقانه زیر نظر کیم مون سانگ که به عنوان یکی از نویسندگان پارک جون یونگ نیز فعالیت می کرد، عرضه شد. داستان این انیمه در سال 2142 می گذرد و مربوط به آلودگی محیطی است که منجر به فروپاشی انسان ها و تمدن آنها شده است. شهری به نام اکوبان که از نظر تکنولوژی شهری پیشرفته است ساخته شد و تمام انرژی را از سیستمی به نام DELOS می گیرد.

این سیستم از تمام آلودگی ها به صورت متبلور برای تولید برق استفاده می کند. استخراج کربنیت توسط افرادی انجام می شد که قبلاً در خارج از شهر پیشرفته در منطقه ای به نام بایر زندگی می کردند. در میان آن شهروندان جوانی به نام شعاع نیز وجود داشت. او عاشق دوست دوران کودکی خود به نام جی شد. با ورود یک شخصیت جدید، عشق به مثلث تبدیل می شود. جدا از پرداختن به تخریب و آلودگی محیط زیست، به مبارزه طبقاتی نیز می پردازد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های ۲۰۲۳ |‌ برترین انیمیشن 2023 کدام است؟

انیمه My Beautiful Girl, Mari؛ بهترین انیمه های کره ای سینمایی

انیمه کره ای عاشقانه / انیمه کره ای جدید / برترین انیمه کره ای

  • سال ساخت: 2002
  • ژانر: درام و فانتزی
  • امتیاز ای ام دی بی: 6.5
  • مدت زمان فیلم: 86 دقیقه

دختر زیبای من، ماری یک انیمه ساخت کره جنوبی و محصول سال 2002 است. داستان یک پسر جوان در تعطیلات تابستانی را دنبال می کند و به پروازهای فانتزی سوررئالیستی می رود. کیم نام وو در طول زندگی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که اطرافیانش دائما او را ترک می کنند.

بهترین دوست او، جون هو، قصد دارد در سئول تحصیل کند و به نوعی مادر بیوه اش نیز با توجه بیشتر به دوست پسر جدیدش، او را ترک می کند. او برای فرار به دنیای رویا می رود و در آنجا با دختری به نام ماری آشنا می شود. داستان به دنبال نام وو در کشف خود و بلوغ است. این انیمه از بهترین انیمه های کره ای تاریخ است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین انیمه های موزیکال جهان

انیمه Aachi & Ssipak از بهترین انیمه های کره ای

انیمه کره ای قدیمی / انیمه کره ای اکشن / بهترین انیمه های کره ای

  • سال ساخت: 2006
  • ژانر: اکشن و کمدی
  • امتیاز ای ام دی بی: 90 دقیقه
  • مدت زمان فیلم: 6.8

آچی و سیپاک یک فیلم انیمه تخیلی کره ای محصول سال 2006 است. این انیمه های کره ای سینمایی یک کمیک است که توسط Jo Beom Jin کارگردانی شده است که او نیز به عنوان یکی از نویسندگان فعالیت می کند. داستان جایی در آینده است، زمانی که بشر از تمام انرژی و همچنین منابع سوخت خود استفاده کرده است. برای جایگزینی انرژی و سوخت، آنها روش جدیدی را برای استفاده از فضولات انسان به عنوان انرژی یا سوخت طراحی کرده اند.

برای محدود کردن کنترل فضولات، دولت افراط کرده و باعث شده است که آنها با یبوست مواجه شوند. با رسیدن به شخصیت عنوان، یعنی آچی و سیپاک، آنها برای زنده ماندن در این دنیاها تلاش می کنند.آنها با یک کارگردان پورن و ستاره پورن که نامش زیباست ملاقات کردند. به نوعی زیباست که یک حلقه صورتی در درون او ایجاد شود، اما منجر به یک نوع استثنایی از یبوست شده است.

به همین دلایل او تحت تعقیب پلیس و دیگر شخصیت های داستان قرار گرفت. برای به دست آوردن تمام انرژی به عنوان یک منبع، مردم شروع به ساختن یک شهر جدید با مدفوع خود کرده اند. همچنین با نصب یک تراشه در هر شهروند سعی در تولید و کنترل این انرژی دارند. این تراشه نوع محدودی از مدفوع تولید می کند که به توسعه انرژی کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اسم تمام کارتون های باربی به فارسی

انیمه کره ای Blade of the Phantom Master

انیمه کره ای جنگی/ انیمه کره ای ۲۰۲۲ / انیمه های کره ای

  • سال ساخت: 2004
  • ژانر: اکشن و فانتزی
  • امتیاز ای ام دی بی: 6.2
  • مدت زمان فیلم: 87 دقیقه

Blade Of The Phantom Master یکی از انیمه های کره ای و ژاپنی و یک همکاری بین این دو کشور است.. این انیمه با موضوع اکشن و همچنین فانتزی حماسی ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی جوجی شیمورا و آن تائه کان منتشر شد. داستان مربوط به سرزمینی خیالی به نام جوشین است. در این سرزمین، یک مامور مخفی دولت زندگی می کرد که با لباس مبدل به حومه شهر سفر می کرد.

این مأموران توسط پادشاه به دلیل یافتن و مجازات برخی از مقامات فاسد دولتی برای اجرای عدالت به شهروندان کشور متهم شدند. در ابتدای سریال، سرزمین خیالی ویران شد و به پادشاهی های بسیاری تقسیم شد. اکثر این پادشاهی ها توسط پادشاهان فاسد و ظالم اداره می شدند و اینگونه بود که این مأموریت به وجود آمد و ممکن شد. این در ماجرای مونسو می افتد که به حومه شهر می رود و به مسائل مربوط به سقوط سرزمین خیالی می پردازد.

قهرمان داستان مونسو است که به عنوان یک ژنرال نظامی به عنوان یک ضد قهرمان در نظر گرفته می شود. مونسو به دلیل آسمش همیشه یک دستگاه استنشاقی به همراه دارد که دور گردنش می‌چرخد. هنگامی که مونسو به هدف خود می رسید، با دوستانی از گذشته خود ملاقات کرد که بعداً به تیم دشمن او پیوستند.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و شخصیت های انیمه مرد اره ای

انیمه The Fake از بهترین انیمه های کره ای

انیمه کره ای 2022 / انیمه کره ای عاشقانه مدرسه ای / انیمه کره ای

  • سال ساخت: 2013
  • ژانر: درام و تریلر
  • امتیاز ای ام دی بی: 6.8
  • مدت زمان فیلم: 101 دقیقه

The Fake که یکی از بهترین انیمه های کره ای به حساب می آید، برای اولین بار در سپتامبر 2013 اکران شد. این انیمه به کارگردانی و همچنین نویسندگی یئونگ سانگ هو، با برنده شدن جوایز متعدد، تمام دستاوردهای خود را به دست آورده است. داستان مربوط به شخصیت Choi Gyeong Seok است. زمانی که شهرداری سد جدیدی ساخت، سعی شد مردم روستا را به مکانی جدید منتقل کند.

سرنوشت همه این افراد در قهرمان داستان است زیرا او به روستاییان گفت که یک کلیسای جدید و مسکن جدید ساخته خواهد شد. او همچنین می گوید که همه مردم به بهشت خواهند رفت و کلیسا می تواند جایگاه آنها را در بهشت حفظ کند. در پشت همه این نمایندگان مذهبی، چوی در واقع در حال تخریب و کلاهبرداری از روستاییان برای اسکان مجدد آنها است. تنها مانعی که او در هدفش با آن مواجه است، شخصیتی شکاک به نام کیم مین چول است.

بیشتر بخوانید: انیمه های پسرانه | معرفی بهترین انیمه پسرانه جهان

انیمه Oseam بهترین انیمه کره ای

انیمه های کره ای معروف / انیمه های کره ای سینمایی / انیمه های کره ای جدید

  • سال ساخت: 2003
  • ژانر: خانوادگی
  • امتیاز ای ام دی بی: 6.9
  • مدت زمان فیلم: 75 دقیقه

انیمه کره Oseam انیمه ای است که بر اساس تم مذهبی کره ای ساخته شده است. کارگردانی این انیمه توسط سونگ باک یئو بوده که در 25 آوریل 2003 منتشر شده است. در داستان مربوط به دو یتیم است که گامی و برادرش گیلسون هستند. پس از آمدن به گامی، او یک دختر بسیار ملایم و همچنین یک دختر محجوب با یک معلولیت نابینایی است. در مقابل او، گیلسون، یک شخصیت شیطون قرار دارد.

آنها با داشتن پناهندگان در یک معبد بودایی، سعی می کنند در کارها و سایر بخش های زندگی به یکدیگر کمک کنند. آنها سعی می کنند بر از دست دادن مادر و همچنین خانه خود که به دلیل یک حادثه آتش سوزی رخ داده است، غلبه کنند. برادر گیلسون، که برای درک شرایط بسیار جوان است، هنوز معتقد است که مادرشان را حتماً پیدا خواهند کرد. این انیمه یکی از بهترین انیمه های کره ای تاریخ است.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی داستان انیمیشن آرزو 2023 | انیمیشن wish دیزنی

سخن پایانی؛ انیمه های کره ای برتر

در این مقاله به معرفی برترین انیمه های کره ای پرداختیم. به نظر شما بهترین انیمه های کره ای سینمایی کدام ها هستند؟ کدام یک از انیمه های ساخت کشور کره می تواند در این لیست حضور داشته باشد. برای ما از تجربه مشاهده انیمه کره ای بنوسید.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا