فیلم و سریالسرگرمی

انیمه مرد اره ای | معرفی داستان و شخصیت های انیمه مرد اره ای

انیمه Chainsaw Man

اگر از طرفداران شونن یا انیمه هستید، این اولین باری نیست که درباره انیمه مرد اره ای می شنوید. پس از واکنش های مثبت بینندگان، مانگای مرد اره ای اکنون انیمه مرد اره ای اقتباسی توسط یکی از با استعدادترین استودیوی تولید انیمه چند وقت اخیر MAPPA تولید شده. با مجله ویکی همراه باشید.

ممکن است شک داشته باشید که آیا داستان دیگری از کشتن شیاطین می‌تواند چیز جدیدی را معرفی کند، اما ما از شما می‌خواهیم فرصتی به این داستان سیاه بدهید. انیمه مرد برقی 2022 دارای پلات سازی شدید و توسعه شخصیت عالی است و مطمئناً شما را شگفت زده خواهد کرد.

حلا سوال اصلی این است که انیمه مرد اره ای چند قسمت دارد؟ علاوه بر فصل‌های جدید مانگا مرد اره ای که از ژوئیه 2022 از سر گرفته شد، اقتباس انیمه مورد انتظار مرد اره‌ای برقی قرار است در 11 اکتبر 2022 نمایش داده شود! در این مقاله در مورد شخصیت های اصلی انیمه مرد اره ای، داستان انیمه مرد اره ای و جزئیات جالب از دنیای اینمه Chainsaw Man و تعداد قسمت های انیمه مرد اره ای 2022 صحبت خواهیم کرد.

چرا مانگای مرد اره برقی اینقدر محبوب است؟

مانگای مرد اره برقی / انیمه Chainsaw Man

با تاثیر از 11 جلد اول مانگا Chainsaw Man که در میان طرفداران انیمه در سراسر جهان مورد توجه قرار گرفت، در ژوئن 2021، کانال AnimeHype در یوتیوب اولین تریلر انیمه مرد اره ای را آپلود کرد. در حال حاضر، این تریلر بیش از 13 میلیون بازدید داشته است که جذابیت زیاد خود را برای طرفداران انیمیشن نشان می دهد.

مجموعه ای از مانگای مرد اره ای زنجیری که توسط تاتسوکی فوجیموتو نوشته شده است در هفته نامه شونن جامپ از سال 2018 تا 2020 منتشر شد. با 11 جلد در مجموع، هنوز تمام نشده است و فصل‌های جدیدی از جولای 2022 به صورت هفتگی منتشر می‌شوند.

انیمه مرد اره ای 2022 اقتباسی توسط استودیوی MAPPA تولید می‌شود که همچنین به خاطر کارشان در سریال‌ های Attack on Titan Final Season، Jujutsu Kaisen، Dororo و Yuri شناخته می‌شود. تیم کارگردانی انیمیشن مرد اره‌ای برقی شامل نام‌های امیدوارکننده‌ای چون ریو ناکایاما، ماکوتو ناکازونو و تاتسویا یوشیهارا است. فوجیموتو همچنین به دلیل شخصیت‌پردازی سخت‌گیرانه‌اش در کار قبلی‌اش، Fire Punch، شهرت دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین انیمه پسرانه جهان

خلاصه داستان انیمه مرد اره ای

انیمه مرد اره ای / مانگای مرد اره ای برقی

داستان انیمه مرد اره ای در دنیایی تخیلی رخ می دهد که نه تنها انسان ها بلکه شیاطین نیز در آن زندگی می کنند.

درانیمه انیمه چینساومن شیاطین در جهنم متولد می شوند و این توانایی را دارند که شکل و ویژگی های بدترین ترس های انسانی را به خود بگیرند. شیاطین تفنگ، شیاطین مار، شیاطین فاکس – امکانات واقعا بی پایان هستند. اما هر چه ترس رایج تر یا گسترده تر باشد، شیطانی که آن را تجسم می کند قوی تر است و بالعکس.

به عنوان مثال، شیطان جهنم را در نظر بگیرید، که یکی از قدرتمندترین آنهاست، زیرا اکثر مردم از مرگ و رفتن به جهنم می ترسند. از طرف دیگر، شیاطین انگور بسیار ضعیف هستند، زیرا به ندرت با کسی روبرو می شوید که از انگور می ترسد.

بسیاری از خوانندگان سبک نگارش و داستان نویسی تاتسوکی فوجیموتو را بسیار سریع می دانند. برخی از پیچش‌های داستانی ممکن است باعث شود شما احساس ناامیدی یا حتی عصبانیت کنید. اما، لطفا، نتیجه گیری عجولانه نکنید، ما باید تمام پاسخ ها را در قسمت 2 دریافت کنیم.

بیشتر بخوانید: اسم تمام کارتون های باربی به فارسی

شخصیت های انیمه مرد اره ای

انیمه مرد اره ای قسمت 1 / شخصیت های انیمه مرد اره ای

انیمه مرد اره ای 2022 دارای شخصیت های بسیار متنوع با شخصیت های منحصر به فرد است و این چیزی است که داستان را بسیار جذاب می کند. اما ما بر روی سه فرد جالب تمرکز خواهیم کرد که اتفاقاً شخصیت های اصلی مرد اره برقی نیز هستند: دنجی، پاور و آکی.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان انیمه Sword Art Online

شخصیت دنجی یا شیطان در انیمه مرد اره ای

دانلود انیمه مرد اره ای بدون سانسور / انیمه مرد اره ای چند قسمت دارد

دنجی اولین شخصیتی انیمه انیمه چینساومن است که با او آشنا می شویم و همچنین قهرمان داستان مرد اره برقی است. او که از خانواده ای فقیر بود، نتوانست تحصیلات رسمی بگیرد. مرگ پدرش دنجی را با بدهی هنگفتی روبه‌رو کرد و او را مجبور کرد که برای یاکوزا به عنوان شکارچی شیطان کار کند.

اما یک روز، دنجی که به یاکوزا خیانت کرده و تقریباً کشته شده بود، توانست با گرفتن قدرت سگ شیطان خود به نام پوچیتا، از مرگ فرار کند، در حالی که خود را به هیبرید انسان و شیطان تبدیل کرد. و اینگونه بود که یک شیطان مرد اره برقی جدید متولد شد.

دنجی در مرد اره ای کاملاً شخصیتی است، در عین حال رک، خودخواه و ساده لوح است. نه همه می توانند انرژی او را کنترل کنند و نه همه او را دوست خواهند داشت. وقتی نمایش را تماشا می کنید خودتان متوجه خواهید شد. دنجی همچنین دیوانه وار شیفته ماکیما رهبر جوخه شکارچیان شیطان ایمنی عمومی است.

بیشتر بخوانید: انیمیشن جدید ۲۰۲۲ دوبله فارسی

شخصیت پاور در انیمه مرد اره ای

انیمه چینساومن / انیمه مرد اره برقی

پاور در امیه مرد اره ای یک شیطان خونی است با نفرت و تشنه خون شدید نسبت به انسان ها که تنها با غرایز شیطانی او توجیه می شود. ممکن است برخی او را دختری بی مغز بدانند، در حالی که برخی دیگر شخصیت کودکانه و معصوم او را می پرستند.

به عنوان شریک دنجی در بخش آزمایشی 4 از شکارچیان شیطان ایمنی عمومی، این دو نفر با انرژی و اشتیاق بسیار بالا به شیطان لگد می زنند. با کمال تعجب، بزرگترین رویای پاور به سادگی نخست وزیر شدن است.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی داستان انیمیشن آرزو 2023

شخصیت آکی در انیمه مرد اره ای

شخصیت های انیمه مرد اره ای / مرد اره ای به انگلیسی

Aki Hayakawa که پس از کشته شدن تمام خانواده اش توسط یک شیطان، یتیم است، نفرت شدیدی از شیاطین و عزم راسخ برای انتقام مرگ خانواده اش دارد.

آکی همچنین یک شکارچی شیطان ایمنی عمومی در انیمه چینساومن است. او معمولاً کت و شلوار مشکی می‌پوشد که موهایش را به شکل تاپ گره بسته است، یا به قول پاور، نخل نارگیلی. آکی فردی محتاط و قابل اعتماد است که برخلاف دنجی یا پاور، دارای حس عدالت و آرمان های بزرگی است که همیشه از آنها حمایت می کند.

بیشتر بخوانید: شخصیت های شرور برتر انیمیشن ها در سال های گذشته

سخن پایانی؛ انیمه مرد اره ای

در این مقاله به بررسی و معرفی انیمه مرد اره ای پرداختیم. همچنین خلاصه داستان انیمه مرد اره ای و شخصیت های انیمه مرد اره ای 2022 را بررسی کردیم. نظرات خودتان را درباره انیمه Chainsaw Man 2022 در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

 

4.2/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

    1. طبق شنیده ها ممکن است تاریخ انتشار فصل دوم مرد اره ای در پاییز 2023 باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا