فیلم و سریالسرگرمی

انیمه هلک | بررسی داستان و شخصیت های انیمه Helck 2023

انیمه جدید Helck 2023

انیمه‌ها همیشه دیدگاهی متفاوت به نبرد انسان و شیاطین داشته‌اند. جهان‌هایی که در آن تشخیص خیر از شر به عواملی، متفاوت‌تر از نژاد موجودات بستگی دارد. انیمه هلک یکی از همین انیمه‌هاست که با ژانری کمدی، فانتزی و اکشن شما را به میدان مبارزه بین انسان‌ها و شیاطین می‌برد. در این مقاله از مجله ویکی به معرفی انیمه Helck می‌پردازیم.

اگر به ژانرهای فانتزی و اکشن علاقه دارید، انیمه هلک می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این انیمه با داستان جذاب و دیدنی روایت قهرمانی متفاوت و مهربان را بیان می‌کند که چشم به تاج پادشاهی شیاطین دوخته است. در مطلب پیش رو با این انیمه، امتیازات، کاراکترها و نقد آن آشنا خواهید شد.

داستان انیمه هلک؛ زنده‌باد پادشاه شیاطین جدید

داستان انیمه هلک

سه ماه پس از شکست پادشاه شیاطین به دست قهرمان انسان‌ها، تورنمنتی در سرزمین هیولاها برگزار می‌شد تا برنده این تورنمنت به‌عنوان پادشاه شیاطین جدید تاج‌گذاری کند. وظیفه نظارت بر این تورنمنت را یکی از چهار ارباب نخبه امپراطوری شیاطین به نام “ورمیلوی سرخ” بر عهده دارد؛ اما اتفاقی عجیب در تورنمنت رخ‌داده است. قهرمانی از نژاد انسان به نام “هلک” در میان شرکت‌کنندگان حضور دارد که با دست‌خالی تک‌تک رقبایش را شکست می‌دهد. لا وجود نژاد متفاوتی که دارد تمام تماشاچی‌ها به او علاقه‌مند شده‌اند و تشویقش می‌کنند.

“ورمیلو” به هلک اعتماد ندارد. هرچند “هلک” می‌خندد و فریاد می‌زند که می‌خواهد سلطنت انسان‌ها را پایان دهد؛ اما در انتها باز هم قهرمانی از میان انسان‌هاست و با قدرتی که به نمایش گذاشته، می‌تواند دردسر بزرگی برای امپراطوری باشد و هرطورشده باید متوقف شود. اما قوانین تورنمنت از “هلک” محافظت می‌کند پس تنها راه چاره این است که به شکلی مسابقه را دست‌کاری کنند تا “هلک” شکست بخورد.

بیشتر بخوانید: انیمه جاسوسی | معرفی بهترین انیمه های جاسوسی جهان

کاراکترهای انیمه هلک

در ادامه با معرفی شخصیت های انیمه هلک همراه ما باشید.

 هلک Helck

 هلک Helck

هلک کاراکتر اصلی انیمه است. بر خلاف بیشتر انیمه‌های ژاپنی که کاراکتر اصلی آنها ظاهری کوچک اندام و لطیف دارند، هلک مردی بلند و هیکلی با موهای نقره‌ای و چشمان آبی است. هلک و برادر او دو قهرمان قلمروی انسان‌ها بودند. اما حالا بنا به دلایلی هلک به انسان‌ها پشت کرده یا حداقل این‌طور وانمود می‌کند. او مسیر طولانی و پر خطری را از قلمرو انسان‌ها تا امپراطوری شیاطین طی کرد‌ه و حالا می‌خواهد برای تاج پادشاه شیاطین رقابت کند.

هلک بر خلاف ظاهر خشن و جنگجویی که دارد بسیار مهربان است. او رقبای خود را با دستان خالی شکست می‌دهد و سعی می‌کند تا صدمه‌ شدیدی به آن‌ها نرسد. به نظر نمی‌رسد که محدودیتی برای قدرت، استقامت و سرعت هلک وجود داشته باشد. با اینکه توانی‌های جادویی هم دارد؛ اما سبک مبارزه او بیشتر با استفاده از تکنیک‌های فیزیکی است. در کنار همه این‌ها هلک در زمینه آشپزی هم استعداد بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: انیمه های پسرانه | معرفی بهترین انیمه پسرانه جهان

ورمیلوی سرخ  Vermilio”the Red

ورمیلوی سرخ  Vermilio"the Red" در انیمه هلک 2023

“ورمیلو” یکی از چهار ارباب نخبه امپراطوری است. گروهی که از قدرتمندترین شیطان‌ها تشکیل شده‌اند تا به امور سرزمین شیاطین نظارت داشته باشند و از مرزهای آن دفاع کنند. به دلیل این‌که “آزودورای آبی”، یکی دیگر از اربابان نخبه و مسئول برگزاری تورنمنت، به‌شدت زخمی شده بود “ورمیلو” این مسئولیت را بر عهده گرفت. او دختری است با موهای سرخ که معمولاً خیلی زود عصبی می‌شود؛ اما تمام تلاش خود را برای محافظت از گونه شیاطین و پادشاهی به کار می‌برد.

توانایی‌‌های ورمیرو بیشتر شامل قدرت‌های جادویی است و در مبارزات از عنصر آتش به عنوان جادوی خود استفاده می‌کند. او می‌تواند این عنصر را به وجود بیاورد و شکل آن را تغییر بدهد. تخصص او بیشتر در زمینه حملات فراگیر است یعنی می‌تواند در چشمی به‌هم‌زدن دشمنان خودش را به صورت گروهی از بین ببرد البته که این توانایی به نیروهای خودی اطرافش نیز صدمه می‌زند.

بیشتر بخوانید: انیمه کره ای | معرفی بهترین انیمه های کره ای

هون HON

هون HON در انیمه هلک

شخصیت‌های انیمه Helck 2023 به دو نژاد انسان‌ها و شیاطین تقسیم می‌شوند. اما نژاد شیاطین به تنهایی شامل موجودات مختلف با ظاهر و قدرت‌های مختلف است. هرچند که به نظر می‌رسد قدرت‌های برتر امپراطوری شیاطین دارای ظاهری انسانی و متمایل به الف‌ها هستند. هون مدیریت تورنمنت و دستیار “ورمیلو” در این زمینه است. ظاهر این کاراکتر ترکیبی از فوکو خفاش می‌باشد که با تک شاخی روی پیشانی کامل می‌شود.

هون شخصیتی ساده و مهربان دارد و باتوجه‌به نوع رفتار دیگر کاراکترها با او می‌توان گفت چندان مورداحترام بالادستی‌ها نیست. با این‌که توانایی‌های مبارزه او پایین به نظر می‌رسد، تخصص هون در مشاوره و پشتیبانی است.

بیشتر بخوانید: انیمه موزیکال | معرفی بهترین انیمه های موزیکال جهان

کنروس سریع‌السیر  Kenros

کنروس سریع‌السیر  Kenros در انیمه هلک

کنروس یکی دیگر از شخصیت‌های انیمه می‌باشد که در فصل اول، تابه‌حال نقش پررنگی داشته است. این کاراکتر با ظاهری الفی و گوش‌های تیز و مویی طلایی در انیمه حضور دارد. توانایی‌های کنروس بیشتر از همه چیز روی سرعت بالای او متمرکز است. او با شرکت در مسابقه انتخاب پادشاه شیاطین جدید قصد رسیدن به این عنوان را داشت؛ اما پس از آشنایی با هلک به‌شدت به رفتار و شخصیت او علاقه‌مند شد و حالا به نظر می‌رسد، از صمیم قلب می‌خواهد هلک پادشاه جدید باشد.

شخصیت کنروس در انیمه بسیار دوستانه و البته بی‌خیال است. رفتار او با هلک به گونه ایست که بیشتر حس می‌شود او را به عنوان برادری بزرگ‌تر می‌بیند.

بیشتر بخوانید: انیمه مرد اره ای | معرفی داستان و شخصیت های انیمه مرد اره ای

هیورای نامیرا   “Immortal” Hyura

هیورای نامیرا   "Immortal" Hyura در انیمه هلک

هیورا ظاهری شبیه به الف‌ها، با پوستی بنفش و چشمانی مشکی طلایی دارد که نمایانگر نژاد اهریدو در شیاطین است. رفتار هیورا نشان‌دهنده هوش بالای اوست و در اعتماد به دیگران بااحتیاط عمل می‌کند او خودش را یکی از رقبای اصلی هلک در تصاحب مقام پادشاه شیاطین می‌بیند. جدای از توانایی بالا در شمشیرزنی، قدرت هیورا بیشتر به نژاد اهریدو او برمی‌گردد بازیابی پرسرعت این نژاد از صدمات و زخم‌هایی که به آن‌ها وارد می‌شود باعث شده استقامتی بالا داشته باشند چنان که عنوان نامیرا روی آن‌ها نشسته است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های ۲۰۲۳ |‌ برترین انیمیشن 2023 کدام است؟

نقد انیمه هلک

نقد انیمه هلک

همان‌طور که گفته شد ژانر انیمه HELCK 2023 بیشتر فانتزی، اکشن و ماجراجویی با رگه‌هایی از کمدی است. با وجود این‌که موضوع جنگ بین شیاطین و انسان‌ها در انیمه‌ها بسیار استفاده شده اما نوآوری‌هایی در انیمه هلک وجود دارد. ایستادن قهرمان داستان در کنار نژاد شیاطین یکی از موضوعاتی است که تنها در برخی از انیمه‌ها به چشم می‌خورد. البته خود این که هلک می‌خواهد پادشاه شیاطین شود از منظر جایگاه کاملاً متضاد پادشاه شیاطین و قهرمان نوعی نوآوری است.

نمی‌توان گفت انیمه هلک از نظر گرافیکی حرف چندانی برای گفتن دارد؛ اما باید اشاره کرد، همان‌طور که گفتیم در کاراکترسازی شخصیت هلک بر خلاف شیوه مرسوم انیمه‌ها به‌جای ظاهری لاغر و ظریف از المان‌های انیمیشن‌سازی غرب استفاده شده است. برای درک بهتر این موضوع می‌توانید این کاراکتر را با شخصیت هی من HE-man در انیمیشن کلاسیک و آمریکایی با همین نام مقایسه کنید و شباهت‌های بسیار این دو را ببینید.

با وجود گرافیکی ساده و داستان یک‌دست انیمه Helck 2023 ، این انیمه توانسته با روایتی زیبا، طنزی دلنشین و محدود قلب مخاطبان خود را به دست بیاورد به‌طوری‌که امتیازات انیمه Helck 2023 در سایت انیمه لیست 7.34 از 10 و در سایت IMDb برابر 7.5 از 10 می‌باشد. همچنین با ورود به این سایت‌ها می‌توانید تریلر انیمه Helck 2023 را نیز مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی اسم تمام کارتون های باربی به فارسی از ابتدا تا به امروز

کلام آخر

امیدواریم از این نقد و برسی لذت و استفاده کامل را برده باشید. اگر به دنبال انیمه‌ای با داستان نه‌چندان پیچیده هستید که بتواند در کنار جذابیت مبارزه‌ای، لبخندی بر لبتان بیاورد و می‌خواهید کاراکتری با ظاهر متفاوت از کاراکترهای همیشگی انیمه را دنبال کنید. پیشنهاد می‌کنیم همین حالا اقدام به دانلود انیمه Helck2023 کنید. تعداد قسمت‌های انیمه هلک آن‌طور که اعلام شده 24 اپیزود بیست و دودقیقه‌ای در فصل اول می‌باشد و زمان پخش انیمه هلک از تاریخ 12 جولای 2023 هر چهارشنبه در تلویزیون ژاپن است.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا