فیلم و سریالسرگرمی

بهترین انیمیشن های ۲۰۲۳ |‌ برترین انیمیشن 2023 کدام است؟

انیمیشن جدید ۲۰۲۳

اگر به دنبال جدیدترین انیمیشن های ۲۰۲۳ هستید با معرفی بهترین انیمیشن های 2023 همراه مجله ویکی باشیید. در این مقاله جدید ترین و بهترین کارتون های ۲۰۲۳ که انتظار می رود در سال 2023 اکران شوند را بررسی خواهیم کرد.

سال 2023 در حال شکل گیری سالی برجسته برای فیلم های مورد انتظار 2023 و انیمیشن های جدید است. از بازسازی‌های فرنچایز و دنباله‌ها گرفته تا پروژه‌های پرشور سال های گذشته و انیمیشن های جدید ۲۰۲۳ در آستانه یک سال طلایی برای صنعت انیمیشن هستیم.

بهترین انیمیشن های 2023

در ادامه چند مورد از هیجان انگیزترین کارتون های ۲۰۲۳ که قرار است در سال 2023 اکران شوند، را معرفی می کنیم.

انیمیشن ۲۰۲۳جدید Spider-Man: Across the Spider-Verse

انیمیشن جدید ۲۰۲۳ / انیمیشن 2023

  • تاریخ انتشار: 2 ژوئن 2023 (12 خرداد 1402)
  • ژانر: ابرقهرمانی

انیمیشن 2023 اسپایدرمن که طرفداران انیمیشن و کتاب های مصور منتظر آن بودند. از کارگردان انیمیشن Soul، Kemp Powers و Avatar: The Last Airbender، Joaquim Do Santos، کارگردان انیمیشن Joaquim Do Santos، Spider-Man: Across the Spider-Verse با مایلز مورالس (Shameik Moore) محله دوستانه خود بروکلین روبرو می شود که خود را در مرکز یک فیلم می بیند. کارتونی چند وجهی پر از قهرمانان عنکبوتی دیگر برای بدست آوردن او، از جمله خود مرد عنکبوتی 2099، میگل اوهارا (اسکار آیزاک).

Spider-Verse اصلی تبدیل به یک کلاسیک فوری و نقطه عطفی در سبک سازی انیمیشن شد که طی چهار سال از زمانی که از طریق فیلم هایی مانند The Bad Guys و نمایش هایی مانند Arcane منتشر شد، صنعت را تحت تاثیر قرار داد. با قضاوت بر اساس تریلرهایی که تاکنون از کارتون ۲۰۲۳ اسپایدرمن منتشر شده است، این انیمیشن جدید در حال حاضر یک تحول خیره کننده از جلوه های بصری فیلم اول با انیمیشن است.

بیشتر بخوانید: اسم تمام کارتون های باربی به فارسی از ابتدا تا به امروز

انیمیشن The Super Mario Bros. Movie از انیمیشن های جدید 2023

انیمیشن های ۲۰۲۳ / جدیدترین انیمیشن های 2023

  • تاریخ انتشار: 7 آوریل 2023 (18 فروردین 1402)
  • ژانر: کمدی، ماجراجویی، فانتزی

در اعلام اولیه Illumination Entertainment که به فیلمی از نمادین ترین فرنچایز نینتندو، بازیگران کریس پرت در نقش ماریو و Teen Titans Go پرداخته است! خالقان مایکل جلنیک و آرون هوروات روی صندلی کارگردانی، کارتون ۲۰۲۳ برادران سوپر ماریو به سرعت تبدیل به فیلمی تفرقه‌انگیز برای طرفداران هاردکور شد تا هیجان‌زده شوند، حتی شک دارند که مشارکت خالق شیگرو میاموتو بتواند این فیلم را از تبدیل شدن به یک فیلم دیگر برای بازی‌های ویدیویی نجات دهد.

با این حال، این تردیدها به سرعت با انتشار اولین تریلرهای امیدوارکننده این انیمیشن ۲۰۲۳، که از توجه باورنکردنی فیلم به جزئیات، جلوه های بصری پر جنب و جوش و رویکرد بازیگوش به شخصیت که به نظر می رسید دنیای Mushroom Kingdom را مانند قبل زنده می کند، از بین رفت. همچنین با بازی چارلی دی، آنیا تیلور جوی، کیگان-مایکل کی و جک بلک، به نظر می‌رسد این فیلم یکی از بهترین انیمیشن های 2023 و خیره‌کننده‌ترین آثار بصری ایلومینیشن و معیاری در اقتباس‌های وفادار از بازی‌های ویدیویی است که با فیلم لایو اکشن 1993 فاصله زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و شخصیت های انیمه مرد اره ای

انیمیشن جدید ۲۰۲۳ TMNT: Mutant Mayheme

جدیدترین انیمیشن ۲۰۲۳ / بهترین کارتون های ۲۰۲۳

  • تاریخ انتشار: 4 آگوست 2023 (4 مرداد 1402)
  • ژانر: اکشن و ماجراجویی

انیمیشن۲۰۲۳ لاک پشت های نینجا جهش یافته نوجوان دوباره با یک تکرار جدید باز گشته است. تنها در دهه گذشته، برادران پیتزا دوست دو فیلم لایو اکشن و دو سریال تلویزیونی انیمیشن جداگانه داشته اند. از زمانی که این فرنچایز توسط Viacom در سال 2009 خریداری شد، Nickelodeon به سرعت کار خود را برای محبوب کردن TMNT برای نسل جدید و طرفداران قدیمی‌تر انجام داده است.

انیمیشن جدید۲۰۲۳ Mutant Mayhem که توسط ست روگن تهیه شده و توسط آلوم Gravity Falls و جف رو، کارگردان مشترک The Mitchells vs. لاک‌پشت‌ها با ترکیبی از انیمیشن‌های دو بعدی و سه‌بعدی شبیه به کار رو در ماشین‌ها و تمرکز بر جنبه نوجوانی شخصیت‌ها در درجه اول. این فیلم یکی از بهترین انیمیشن های 2023 است که دارای تعداد زیادی صحنه های اکشن و هنرهای رزمی متحرک خواهد بود تا حتی مسن ترین طرفدار TMNT را راضی کند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2022 دوبله فارسی

انیمیشن Wish از بهترین انیمیشن های سال ۲۰۲۳

بهترین انیمیشن های ۲۰۲۳ / بهترین کارتون های 2023

  • تاریخ انتشار: 22 نوامبر 2023 (1 آذر 1402)
  • ژانر: موزیکال

شرکت والت دیزنی، همراه با این انیمیشن جدید در سال 2023، “100 سال شگفتی” را با مجموعه ای از رویدادها و مراسم بزرگداشت جشن می گیرد. کارتون جدید ۲۰۲۳ Wish علاوه بر اینکه شصت و دومین فیلم انیمیشن استودیو انیمیشن است، افتخار متمایز و انتظار زیادی برای اکران در این صدمین سالگرد دارد.

از کارگردانی تارزان و فروزن، کریس باک و رایا و فاون ویراسانتورن، نویسنده آخرین اژدها، انیمیشن ویش به داستان (آریانا دبوز)، دختری جوان از یک پادشاهی جادویی را روایت می کند که با ستاره‌ای آرزومند زنده روبرو می‌شود که او را به یک ماجراجویی بزرگ می‌برد. همانطور که از دیزنی انتظار دارید. در حالی که این مفهوم بسیار ساده به نظر می رسد و برای دیزنی معمولی است، Wish ممکن است اعتبار خود را به عنوان انیمیشن های 2023 این استودیو برای کشف قدرت و جذابیت رویاهایی که برای صد سال در این شرکت و در محبوب ترین آثار کلاسیک آن وجود داشته است، به دست آورد.

این کارتون جدید ۲۰۲۳ همچنین تلفیقی از سبک‌های انیمیشن کلاسیک و مدرن دیزنی را نوید می‌دهد که بسیاری امیدوارند فیلم در نهایت از تکنیکی استفاده کند که دیزنی با آن در فیلم کوتاه PaperMan 2012 مخاطبان را شگفت‌زده کرد.

بیشتر بخوانید: سریال آتاتورک دیزنی پلاس

انیمیشن Elemental از جدید ترین کارتون های ۲۰۲۳

بهترین انیمیشن های سال ۲۰۲۳ / بهترین انیمیشن های جدید 2023

  • تاریخ انتشار: 16 ژوئن 2023 (26 خرداد 1402)
  • ژانر: کمدی، ماجراجویی

اگر اسباب بازی ها احساسات داشتند چه؟ چه می شد اگر ماشین ها احساسات داشتند؟ چه می شد اگر FEELINGS احساسات داشت؟ اکنون پیکسار در این کارتون سینمایی ۲۰۲۳ در عنصری به عناصر طبیعت خود احساسات می دهد. پیتر سون، کارگردان دایناسور خوب، Elemental دنیایی را ارائه خواهد کرد که در آن موجودات آتش، آب، گیاهان، هوا و صخره ها در یک کلان شهر به نام شهر عنصر همزیستی می کنند.

این انیمیشن جدید 2023 داستان عاشقانه بین وید آبکی (مامودو آتی) و امبر آتشین (لیا لوئیس) را دنبال می کند. از زمان رونق انیمیشن CGI در بیش از 20 سال پیش، جلوه های عنصری مانند آب و آتش هنوز توسط بسیاری از استودیوهای انیمیشن کامپیوتری، از جمله Pixar، سخت ترین چیزها برای ارائه باورپذیر در نظر گرفته می شود. پیکسار ساختن یک دنیای کامل بر اساس این نوع جلوه‌ها نشان می‌دهد که استعداد واقعی پیکسار در این است که چگونه داستان‌های آن به الهام بخشیدن به پیشرفت‌های فناوری انیمیشن کمک می‌کنند و بالعکس.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین انیمه پسرانه جهان

کارتون Chicken Run: Dawn of the Nugget از بهترین انیمیشن های جدید ۲۰۲۳

کارتون های جدید ۲۰۲۳ / انیمیشن جدید۲۰۲۳

  • زمان انتشار: 10 نوامبر 2023 (19 آبان 1402)
  • ژانر: کمدی

کارتون2023 جدید Chicken Run یک انیمیشن کمدی ماجراجویی استاپ موشن محصول 2000 است که توسط Pathé و Aardman Animations با مشارکت DreamWorks Animation تولید شده است. اولین فیلم بلند آردمن، توسط پیتر لرد و نیک پارک بر اساس فیلمنامه ای از کری کرک پاتریک و بر اساس داستانی اصلی از لرد و پارک ساخته شد. صداپیشگان این فیلم جولیا ساوالها، مل گیبسون، تونی هایگارث، میراندا ریچاردسون، فیل دنیلز، لین فرگوسن، تیموتی اسپال، ایملدا استونتون و بنجامین ویترو هستند.

داستان این کارتون ۲۰۲۳ درباره گروهی از جوجه‌های انسان‌نما بریتانیایی است که یک خروس آمریکایی به نام راکی رودز را تنها امید خود برای فرار از مزرعه می‌بینند که صاحبانشان می‌خواهند آنها را به پای گوشت تبدیل کنند. انتظار می رود این انیمیشن جدید از بهترین انیمیشن های سال ۲۰۲۳ باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های شمشیری تاریخی

کارتون Nimona از جدیدترین انیمیشن های 2023

برترین کارتون ۲۰۲۳ / انیمیشن جدید 2023

  • تاریخ انتشار: 4 مارس 2023 (14 اسفند 1402)
  • ژانر: کمدی، ماجراجویی، فانتزی، علمی

تعطیلی ناگهانی استودیوی انیمیشن Blue Sky در سال 2021 موجی از شوک را در سراسر صنعت انیمیشن ایجاد کرد زیرا خانه ای که عصر یخبندان ساخته بود در حال تکمیل جاه طلبانه ترین فیلم خود یعنی انیمیشن 2023 نیمونا بود. از دو کارگردان فیلم جاسوسان در مبدل در سال 2019 و بر اساس رمان شی-را و دونده نمایش شاهزاده خانم های قدرت، ND استیونسون، نیمونا در سال 2015 توسط انیمیشن قرن بیستم به عنوان انیمیشن فانتزی گسترده بعدی آسمان آبی معرفی شد.

آسمان آبی تا زمانی که استودیو بسته شد، 75 درصد از انیمیشن را به پایان رسانده بود و صدها هنرمند را بیکار کرده بود و آینده فیلم در هاله ای از ابهام بود. خوشبختانه، این کارتون جدید اکنون در سال 2023 در نتفلیکس اکران خواهد شد. به لطف آناپورنا پیکچرز، که تولید این کارتون سینمایی ۲۰۲۳ را پس از یک جنبش پرطرفدار رسانه های اجتماعی که آن را از بلاتکلیفی نجات داد، بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

انیمیشن How Do You Live از بهترین انیمیشن های ۲۰۲۳

بهترین کارتون سینمایی ۲۰۲۳ / جدیدترین انیمیشن های 2023

  • تاریخ انتشار: 14 جولای 2023 (23 تیر 1402)
  • ژانر: کمدی، ماجراجویی

در معرفی لیست بهترین انیمیشن های 2023 به آخرین عنوان از کارتون های جدید ۲۰۲۳ می رسیم. چطوری زندگی می کنی؟ یک فیلم انیمیشن ژاپنی به نویسندگی و کارگردانی هایائو میازاکی و محصول استودیو گیبلی است. این انیمیشن۲۰۲۳ از رمانی به همین نام در سال 1937 نوشته جنزابورو یوشینو الهام گرفته شده است، اما داستانی اصلی دارد که اقتباس مستقیم از رمان نیست.

از این کارتون سینمایی ۲۰۲۳ به عنوان یک «فیلم فوق العاده بزرگ» یاد شده است که نوید داستانی خارق العاده را می دهد که معنای زندگی و شرایط انسانی را به شیوه سنتی گیبلی بررسی می کند. این کارتون2023 در 14 جولای 2023 در ژاپن اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های سریع و خشن ۱۰ 

سخن آخر بهترین انیمیشن های ۲۰۲۳

علاوه بر این انیمیشن های جدید 2023 معرفی شده در این لیست چندین کارتون جدید دیگر نیز توسط شرمت ها و استودیوهای مختلف منتشر خواهند شد که در بروزرسانی های بعدی به آنها اشاره خواهد شد. به نظر شما بهترین انیمیشن ۲۰۲۳ کدام عنوان خواهد بود؟ کدام انیمیشن جدید ۲۰۲۳ را بهتر از بقیه می بینید؟ از انیمیشن های اکران شده 2023 خبر دارید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا