فیلم و سریالسرگرمی

سریال جونگ میونگ | معرفی بازیگران سریال جونگ میونگ کره ای

زمان پخش و عکس های سریال کره ای جونگ میونگ

سریال جونگ میونگ یکی از سریال های کره ای است که به تازگی از شبکه تماشا پخش می شود. در این مقاله به معرفی سریال کره ای جونگ میونگ می پردازیم و داستان و تاریخ پخش این سریال را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال جونگ میونگ کره ای (Splendid Politics) یک مجموعه تلویزیونی عاشقانه، تاریخی محصول سال 2015 کره جنوبی با بازی چا سونگ وون، لی یون هی سونگ است.  Choi Jung Gyuو Kim Sang Ho بصورت مشترک کارگردانی سریال افسانه جونگ میونگ را برعهده داشته اند. این سریال در 50 قسمت تولید شده است.

زمان پخش سریال کره ای جونگ میونگ از شبکه تماشا

زمان پخش سریال جونگ میونگ از شبکه تماشا / عکس بازیگران سریال جونگ میونگ

پخش سریال افسانه جونگ میونگ به تازگی از شبکه تماشا شروع شده. در این بخش به معرفی روزها و ساعت پخش سریال جونگ میونگ می پردازیم.

ساعت پخش سریال جونگ میونگ: هر روز در ساعت 19:00 از شبکه تماشا

تکرار سریال کره ای جونگ میونگ: درساعت های 01:00 و 07:00 و 13:00

داستان سریال جونگ میونگ کره ای

این سریال داستان زندگی جونگ میونگ را روایت می کند. جونگ میونگ فرزند ملکه و پادشاه کشور چوسان است. این کشور در چند سال گذشته درگیر اتفاقات و خطرات زیادی بوده و پادشاه سعی کرده تا به هرشکلی که شده کشور را حفظ کند. او در این مبارزه برای کشور مجبور می شود فرار کند و در معدن به کارهای سخت مشغول شود.
او بعد از مدتی به کشورش باز می گردد و با برادران ناتنی خود برای تبدیل کردن کشور کوچکشان به یک کشور قوی همکاری می کند. جونگ میونگ به هونگ جو وون که مسوئل اسلحه خانه است علاقه مند می شود و این عشق آغاز ماجرای جدید برای او است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

بازیگران سریال جونگ میونگ

در این بخش با معرفی هنرپیشه‌های سریال جونگ میونگ کره ای با ویکی همراه باشید.

لی یئون هی (Lee Yeon-hee) در نقش جونگ میونگ

بازیگران سریال جونگ میونگ / سریال جونگ میونگ چند قسمت است

لی از بازیگران سریال جونگ میونگ است که در منطقه بوندانگ سئونگنام، گیونگگی-دو، کره جنوبی به دنیا آمد. در تابستان 2001، لی 13 ساله پس از برنده شدن در رده “بهترین ویژگی” در مسابقه بهترین جوانان SM Entertainment، با موفقیت با SM Entertainment قرارداد امضا کرد. برای این مسابقه، او یک مونولوگ اجرا کرد و برای آهنگ «تا آخر دنیا» دانا گریس خواند، و همچنین ژست مدلینگ آزاد انجام داد. پس از پیوستن او به شرکت، او شروع به آموزش شدید بازیگری، آواز و رقص کرد.

شکست بزرگ لی در قالب فیلم “عشق اول یک میلیونر” با بازی در مقابل بازیگر محبوب هیون بین رخ داد. از طریق آن، او همچنین اولین خوانندگی خود را انجام داد و آهنگ “دو ر می” از صدای موسیقی را در فیلم و “اینسا” را در موسیقی متن اصلی خواند.

در سال 2007، بلافاصله پس از اولین همبازی‌های دختران نسل، او فاش کرد که اگر تصمیم نمی‌گرفت به عنوان بازیگر به حرفه‌اش ادامه دهد، به عضویت دختران نسل تبدیل می‌شد، زیرا که هنوز با هم تمرین می‌کردند.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال کره ای سلبریتی

چا سونگ وون (Seung-Won Cha) در نقش شاهزاده گوانگ هی

سریال کره ای جونگ میونگ / هنرپیشه‌های سریال جونگ میونگ

چا سئونگ وون از بازیگران جونگ میونگ و یک مدل اهل کره جنوبی است. او قبل از شروع حرفه ای موفق به عنوان مدل در سال 1988 مدرک مهندسی را از دانشگاه موکوون دریافت کرد. اگرچه اولین فیلم او در سال 1997 “تعطیلات در سئول” و بسیاری از نقش های بعدی او را به عنوان یک ستاره بزرگ معرفی نکرد، اما در سال 2000 توجه ها را به خود جلب کرد.  چا در سال 1992 ازدواج کرد. او و همسرش دو فرزند دارند، یک پسر متولد 1989 و یک دختر متولد 2003.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت کره ای

سئو کانگ جون (Seo Kang Joon) در نقش هونگ جوون

سریال جونگ میونگ کره ای / هنرپیشه‌های سریال جونگ میونگ

سئو کانگ جون بازیگران سریال کره ای جونگ میونگ و یک خواننده است. او که در استان گونپو گیونگگی در نقش لی سونگ هوان متولد شد، اولین بازیگری خود را در سال 2013 در درام تلویزیونی «بعد از مدرسه: خوش شانس یا نه» انجام داد. او پس از چند نقش کوچک دیگر در «دکتر خوب» و «خدمت‌کار خانه مشکوک» در سال 2013، در درام تلویزیونی محبوب «بانوی مجرد حیله‌گر» در سال 2014 به موفقیت دست یافت.

سئو همچنین یکی از اعضای گروه 5urprise است که در سال 2013 شروع به کار کرد و متشکل از 5 بازیگر است. او Fantagio را در پایان مارس 2020 ترک کرد و با آژانس جدیدی به نام Man of Creation (M.O.C) قرارداد امضا کرد. در 23 نوامبر 2021، او برای خدمت سربازی اجباری خود به عنوان سرباز وظیفه ثبت نام کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال پادشاه سرزمین کره ای 2023

کیم یئو جین (Kim Yeo Jin) درنقش کیم گائه شی

سریال Splendid Politics / بازیگران سریال کره ای جونگ میونگ

کیم یئو جین بازیگر سریال کره ای افسانه جونگ میونگ است. کیم اولین بازیگری خود را در نمایش صحنه ای “زنان برای چه زندگی می کنند” در سال 1995 انجام داد و از آن زمان تاکنون در سینما و تلویزیون فعال بوده است.

کیم به دلیل شرکت فعال در راهپیمایی‌های مختلف و فعالیت‌های گروه مدنی، جلب توجه عمومی به موضوعات بحث‌برانگیز اجتماعی و سیاسی، از جمله تلاش‌ها برای بازگرداندن کشتی‌سازان اخراج شده در صنایع سنگین هانجین، درخواست‌ها برای کاهش شهریه‌های دانشگاه و مخالفت با گروه چهار شهرت دارد. پروژه بزرگ رودخانه ها او اغلب نظرات خود را در سرویس شبکه اجتماعی توییتر بیان می کند و به عنوان یکی از محبوب ترین بازیگران اجتماعی شناخته می شود.

به دلیل فراخوان تحریم برنامه های شبکه MBC توسط او ، MBC در سال 2011 کیم را ممنوع کرد که منجر به حضور چهره های برجسته از محافل دانشگاهی، ادبی و رسانه ای شد. کیم همچنین برای سیاستمداران لیبرال رو مو هیون، مون جائه این و پارک وون سون کمپین زده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال زنان کوچک کره ای

کیم جائه وون (Kim Jae Won) در نقش پادشاه اینجو

ازدواج جونگ میونگ / خلاصه سریال جونگ میونگ

کیم جائه وون یکی از بازیگران جونگ میونگ است که در سال 2001 در کمدی تلویزیونی “عسل عسل” اولین بازیگری خود را انجام داد و یک سال بعد با بازی در درام موفق “عاشقانه” در سال 2002 به شهرت رسید. او از آن زمان تاکنون در بسیاری از نقش‌های مشهور سینمایی و تلویزیونی بازی کرده است، از جمله «می‌توانی قلب من را بشنوی» (2011)، «می ملکه» (2012)، «رسوایی: یک حادثه شوکه‌کننده و اشتباه» (2013) و «سیاست پر زرق و برق» (2015).

کیم جائه وون در سال 2013 با همسرش پارک سئو یون ازدواج کرد. کیم جائه از هنرپیشه‌های جونگ میونگ در نقش پادشاه اینجو است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال روباه نه دم کره ای

هان جو وان (Han Joo Wan) در نقش کانگ این وو

فیلم جونگ میونگ قسمت آخر / سریال افسانه جونگ میونگ

هان جو وان از هنرپیشه‌های جونگ میونگ اهل کره جنوبی است. او حرفه بازیگری خود را در فیلم‌های کوتاه مستقلی مانند لی سونگ هی ایل عجیب و غریب، تابستان گذشته و خروج لی سانگ وو آغاز کرد. جووان هان برای فیلم های Meloholic (2017)، Hwayi: A Monster Boy (2013) و After Love (2016) و سریال Splendid Politics شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال دکتر یوهان کره ای (Doctor John)

کیم مین سئو (Kim Min Seo) در نقش جو سو یونگ

بازیگران سریال جونگ میونگ با عکس / سریال کره ای افسانه جونگ میونگ

کیم مین سو یک یکی از بازیگران جونگ میونگ کره ای است. او اولین بار به عنوان کیم سه ها در گروه دخترانه سه نفره کی پاپ کوتاه مدت، که در سال های 1999-2000 فعال بود، شروع به کار کرد. وقتی مینت منحل شد، به بازیگری روی آورد. کیم بیشتر برای بازی در نقش یون بو کیونگ شرور در درام دورهمی «ماه در آغوش خورشید» شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: سریال بورا دبورا کره ای | بررسی داستان و بازیگران سریال دبورا

جو سونگ ها (Jo Sung Ha) از بازیگران جونگ میونگ در نقش کانگ جو سان

جو سونگ ها از هنرپیشه‌های جونگ میونگ یک بازیگر کهنه کار کره جنوبی برنده جایزه است. او اولین بازی خود را در سال 1997 در فیلم «Insh’allah» انجام داد و از آن زمان فعالیت پرباری در سینما، تلویزیون و تئاتر داشته است.  او بیشتر به خاطر بازی در فیلم های «دریای زرد» (2010) و «بی پناه» (2012) و همچنین سرال های تلویزیونی «شبه جزیره کره» (2012)، «مرد بی گناه» (2012)، «ایریس» شناخته می شود.

II» (2013)، «کتاب خانواده گو» (2013)، «خانواده وانگ» (2013)، «سیاست پر زرق و برق» (2015)، «قهرمان محله» (2016) و «K2» (2016) از دیگر آثار او هستند. او از موسسه هنر سئول فارغ التحصیل تئاتر شد. او با سانگ آه ران یی ازدواج کرده و دارای دو فرزند هستند.

بیشتر بخوانید: سریال زن قوی دو بونگ سون

عکس های سریال جونگ میونگ

بازیگران جونگ میونگ / هنرپیشه‌های جونگ میونگ فیلم جونگ میونگ / ازدواج جونگ میونگ ملکه شدن جونگ میونگ / عکس جونگ میونگ واقعی جونگ میونگ چند قسمت است / افسانه جونگ میونگ عکس جونگ میونگ / سریال جونگ میونگ چند قسمت است بازیگران فیلم جونگ میونگ / هونگ جوون در جونگ میونگ بازیگر نقش جونگ میونگ / بازیگر جونگ میونگ خلاصه سریال جونگ میونگ / عکس بازیگران سریال جونگ میونگ عکس جونگ میونگ و هونگ جوون / داستان جونگ میونگ

بیشتر بخوانید: فهرست بهترین فیلم های چینی همه دوران

سخن پایانی؛ سریال افسانه جونگ میونگ

در این مقاله به معرفی بازیگران و بررسی داستان سریال کره ای جونگ میونگ پرداختیم. نظر شما درباره سریال Splendid Politics چیست؟ آیا شما هم از طرفداران بهترین سریال های کره ای هستید. نظرات خودتان را سریال جونگ میونگ کره ای با ما درمیان بگذارید.

 

 

3.7/5 - (46 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا