فیلم و سریالسرگرمی

بررسی داستان و بازیگران سریال زنان کوچک کره ای

سریال کره ای زنان کوچک (Little Women 2022)

سریال زنان کوچک کره ای یکی از سریال های کره ای پر طرفدار در سال 2022 بود. در این مقاله با معرفی خلاصه داستان و بازیگران سریال کره ای زنان کوچک از مجله ویکی همراه شما هستیم.

سریال زنان کوچک (Little Women 2022) یک سریال تلویزیونی کره ای به کارگردانی کیم هی وون است که بازیگرانی مانند کیم گو یون، نام جی هیون و پارک جی هو در آن بازی می کنند. این سریال از 3 سپتامبر تا 9 اکتبر 2022 در روزهای شنبه و یکشنبه tvN در ساعت 21:10 پخش شد. سریال کره ای زنان کوچک در نتفلیکس نیز در دسترس است. امتیاز imdb این سریال 7.8 است.

داستان سریال کره ای زنان کوچک

سریال زنان کوچک کره ای / بازیگران سریال زنان کوچک

داستان سریال زنان کوچک کره ای درباره سه خواهر است که در فقر بزرگ شده اند و وابستگی شدیدی به همدیگر دارند. این خواهران در یک حادثه بزرگ درگیر می شوند و با ثروتمندترین خانواده کشور روبرو می شوند.

خواهر بزرگ اوه این جو می خواهد با پول از خانواده اش محافظت کند. او که در فقر شدید بزرگ شد، تنها رویای او این بود که مانند سایر افراد عادی زندگی کند، اما یک حادثه بزرگ زندگی او را کاملاً متزلزل می کند.

خواهر دوم اوه این کیونگ یک گزارشگر خبری است که نمی‌خواهد در مقابل پول سر تعظیم فرود بیاورد و هدفش این است که همیشه آنچه را که درست است انجام دهد. وقتی یک پرونده مرموز از اوایل دوران خبرنگاری اش به او برمی گردد، او شروع به جست و جو برای یافتن حقیقت می کند.

اوه این هی، کوچکترین دختر، تحت تأثیر عشق خواهران بزرگترش قرار می گیرد که برای او سخت کار می کنند. اگرچه او به دلیل وضعیت مالی خانواده هرگز حتی از لوازم هنری مناسبی استفاده نکرده است، اما با استعداد طبیعی خود وارد دبیرستان هنر می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

بازیگران سریال زنان کوچک کره ای

در ادامه به معرفی اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال زنان کوچک خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

کیم گو اون (Kim Go Eun) بازیگر سریال زنان کوچک در نقش اوه این جو

سریال زنان کوچک کره ای / بازیگران فیلم زنان کوچک

کیم گو اون در 2 ژوئیه 1991 در سئول، کره جنوبی به دنیا آمد. او تحت قرارداد کمپانی BH Entertainment است. اولین نقش کیم روی پرده در سال 2012 در فیلم تحسین شده “A Muse” بود. بازی متهورانه و ناتورالیستی او در این فیلم تحسین او را در کره جنوبی به ارمغان آورد. با وجود اینکه با پیشنهادات زیادی روبرو شد، تصمیم گرفت برای بازگشت به مدرسه و پایان تحصیلاتش استراحت کند. دو سال بعد، کیم در سال 2014 در فیلم جنایی «هیولا» به سینما بازگشت.

در سال 2019، کیم به عنوان سفیر شانل در کره جنوبی معرفی شد و بعداً به عنوان یکی از هفت چهره برای کمپین Chanel “J12 Turns 20” در سال 2020 انتخاب شد. در سال 2019، کیم گو یون به عنوان سفیر افتخاری برای گردش منابع وزارت محیط زیست در 30 آگوست 2019 در مرکز مطبوعات کره برگزار شد. او برای فیلم های A Muse (2012)،Guardian: The Lonely and Great God (2016) و Cheese in the Trap (2016) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال پزشکی کره ای | لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

نام جی هیون (Nam Ji Hyun) از بازیگران سریال کره ای زنان کوچک در نقش اوه این کیونگ

سریال کره ای زنان کوچک / بازیگران سریال زنان کوچک کره ای

Nam Ji Hyun یکی از هنرپیشه‌های سریال کره ای زنان کوچک است که توسط “Management SOOP” مدیریت می شود. نام کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک آغاز کرد، اما با موفقیت از یکی از هنرمندان کودک برتر صنعت به یک بازیگر برجسته تبدیل شد. نام در سال 2014 در دانشگاه سوگانگ به عنوان رشته روانشناسی ثبت نام کرد و در 18 فوریه 2020 فارغ التحصیل شد.

نام جی هیون در 17 سپتامبر 1995 در اینچئون کره به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های 100 Days My Prince (2018)، Hwayi: A Monster Boy (2013) و Shopping King Louie (2016) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال های شبیه سریال کره ای پسران برتر از گل

پارک جی هو (Park Ji Hoo) بازیگر سریال کره ای زنان کوچک در نقش اوه این هی

سریال زنان کوچک کره ای / اسامی بازیگران فیلم زنان کوچک

در ادامه معرفی اسامی بازیگران فیلم زنان کوچک به پارک جی هو می رسیم. او از بازیگران سریال کره ای زنان کوچک است که در 7 نوامبر 2003 به دنیا آمد. او بیشتر به خاطر نقش اولش در فیلم تحسین شده «خانه مرغ مگس خوار» در سال 2018 شناخته می شود. او اولین بازی خود را از طریق فیلم کوتاه خانه بدون من در سال 2016 انجام داد. او برای بازی در این فیلم به شهرت رسید و جوایز متعددی را به دست آورد.

او در سال 2019 برنده هجدهمین جشنواره فیلم ترایبکا برای بهترین بازیگر زن، سی و نهمین جایزه انجمن منتقدان فیلم کره، هشتمین جایزه بهترین ستاره، چهارمین جشنواره فیلم آسیای شرقی لندن، نوزدهمین جوایز کارگردانی کات و جایزه Cine 21 برای بهترین بازیگر زن جدید شد. در سال 2020، او برنده هفتمین جایزه فیلم گل وحشی برای بهترین بازیگر زن شد. او برای فیلم های House of Hummingbird (2018)، All of Us Are Dead (2022) و Little Women (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال مادر من کره ای

وی ها جون (Wi Ha Joon) از هرنپیشه های سریال زنان کوچک کره ای در نقش چوی دو ایل

سریال Little Women 2022 / بیوگرافی بازیگران فیلم زنان کوچک

وی ها جون متولد سوان-میون، شهرستان واندو، بازیگر و مدل کره جنوبی است که توسط MSTeam Entertainment اداره می شود. او دانشجوی سابق دانشگاه سونگ کیول در دانشکده تئاتر و فیلم، رشته تئاتر است. او در سال 2015 در فیلم «دختر قفسه سکه» بازی کرد.

وی هاجون در 5 آگوست 1991 در کره جنوبی به دنیا آمد. او بازیگری است که برای سریال های Squid Game (2021)، Gonjiam: Haunted Asylum (2018) و Bad and Crazy (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال اصل کاری پیدا شده

اوم جی وون (Uhm Ji Won) بازیگر سریال زنان کوچک کره ای در نقش و سانگ آه

هنرپیشه‌های سریال کره ای زنان کوچک / سریال زنان کوچک چند قسمت است

با بیوگرافی بازیگران فیلم زنان کوچک و معرفی اوهم جی وون با شما هستیم. اوهم جی وون از بازیگران سریال کره ای زنان کوچک در 25 دسامبر 1977 در کره جنوبی به دنیا آمد. اوهم جی وون اولین بازیگری خود را در اواخر دهه 1990 انجام داد و پس از بازی در سریال کره ای توکوساتسوی Vectorman، در تعدادی از فیلم ها و سریال های تلویزیونی درام ظاهر شد. در سال 2004، او در کنار هان سوک کیو و لی یون جو در فیلم The Scarlet Letter ظاهر شد و نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در جوایز فیلم اژدهای آبی شد.

او در می 2014 با یک معمار ازدواج کرد. آنها بچه ندارند. در 6 آوریل 2021 او طلاق خود را اعلام کرد. او بازیگری است که برای سریال های امید (2013)، زن گمشده (2016) و ساکت شده (2015) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال کره ای ذهن زیبا

اوم کی جون (Uhm Ki Joon) بازیگر سریال Little Women در نقش پارک جائه سانگ

بازیگران سریال زنان کوچک کره ای / سونگ جونگ کی در سریال زنان کوچک

اوهم کی جون از هنرپیشه های سریال زنان کوچک است. او بازیگر مشهور موسیقی است. او اولین بار در سال 1996 شروع به کار کرد و در لیست بلند بالایی از سریال های موزیکال شناخته شده ظاهر شد. او در ام وی “سه نفر” لی کی چان با کیم سان آه و در “آنیونگ سئوموسال” ام وی از Toy ظاهر شد.

او جایگزین چو کیو هیون از Super Junior در موزیکال The Three Musketeers شد. اوهم برنده جوایز درام KBS در سال 2008 به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای «جهانی که در آن زندگی می‌کنند» دریافت کرد. او همچنین در سال 2020 با نقش اصلی خود در “پنت هاوس” در نقش جو دان تائه شهرت بیشتری به دست آورد. اوهم کی جون با بازی های Ghost (2012)، پنت هاوس: جنگ در زندگی (2020) و Man of Vendetta (2010) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال بورا دبورا کره ای | بررسی داستان و بازیگران سریال دبورا

جون چائه‌ یون (Jeon Chae-eun) از بازیگران سریال کره ای زنان کوچک در نقش هیورین

خلاصه فیلم زنان کوچک کره ای / تیزر سریال زنان کوچک / سریال زنان کوچک قسمت آخر

جئون چای یون از بازیگران سریال زنان کوچک (2022)، قاضی شیطان (2021) و اگر بخواهی بر من (2022) است که برای آنها بیشتر شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال روباه نه دم کره ای

پارک بو کیونگ (Park Bo-kyung) از هنرپیشه های سریال زنان کوچک کره ای در نقش گو سویم

سریال کره ای زنان کوچک / سریال Little Women 2022 /

پارک بو کیونگ در سال 1981 به دنیا آمد. او بازیگری است که برای سریال Little Women (2022)، گانگستر، پلیس، شیطان (2019) و حرکت (2023) شناخته شده است. او از سال 2011 با جین سون کیو ازدواج کرده است. آنها دو فرزند دارند.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال دکتر یوهان کره ای (Doctor John)

کانگ هون (Kang Hoon) از بازیگران سریال کره ای زنان کوچک در نقش جونگ هو

اسامی بازیگران فیلم زنان کوچک / بیوگرافی بازیگران فیلم زنان کوچک

در انتهای معرفی کانگ هون می رسیم که برای سریال زنان کوچک (2022)، آستین قرمز (2021) و سریال مهمانسرای رمانتیک (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال وظیفه بعد از مدرسه | بررسی داستان و معرفی بازیگرن سریال Duty After School

سخن پایانی؛

در این مقاله به معرفی هنرپیشه های سریال کره ای زنان کوچک پرداختیم و داستان آن را مورد بررسی قرار دادیم. بازی کدام یک از بازیگران سریال زنان کوچک پسندید؟ نظر شما درباره داستان سریال Little Women 2022 چیست؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

 

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا