فیلم و سریال

بررسی داستان و بازیگران سریال با شوهرم ازدواج کن

سریال Marry My Husband 2024

سریال با شوهرم ازدواج کن یک سریال در حال پخش کره ای در سال 2024 است. ما در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن  می پردازیم. همراه مجله ویکی باشید.

این سریال توسط Shin Yoo-dam نویسندگی شده است و پارک مین یونگ، نا این وو، لی یی کیونگ و سونگ ها یون در آن بازی می کنند. سریال با شوهرم ازدواج کن بر اساس یک رمان به همین نام است. زمان پخش سریال با شوهرم ازدواج کن برای اولین بار در 1 ژانویه 2024 در شبکه tvN پخش بود و در حال حاظر هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 20:50 (KST) زمان پخش می‌شود.

سریال Marry My Husband برای پخش در TVING در کره جنوبی و در Amazon Prime Video در مناطق منتخب شده در سراسر جهان به استثنای کره جنوبی و چین در دسترس است.

داستان سریال با شوهرم ازدواج کن

داستان سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن

پارک مین هوان و کانگ جی وون یک زوج هستند، ولی زندگی جالبی ندارند و رابطه این دو به جهت خودخواهی مین هوان و دخالت های مادرش به مشکل برخورده است. خرج زندگی آنها را جی وون نان در می آورد، این در حالی است که مین هوان بیکار و بدهکار است. مین هوان در کارهای خانه کمکی به جی وون نمی کند و او مجبور است همه کارها را خودش انجام دهد.

جی وون بعد از اینکه می فهمد سرطان دارد پی به رابطه و خیانت شوهرش و دوست صمیمی اش می برد و مشاهده آنها در این وضع و درگیری با آنها باعث می شود که جی وون به قتل برسد.

جی وون در زندگی بعدی خودش به 10 سال قبل تر بر می گردد. او مصمم است که کاری کند تا سو مین با مین هوان ازدواج کند. در همین رئیس جی وون به او علاقه مند می شود و این شروع یک داستان پرماجرا است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

بازیگران سریال با شوهرم ازدواج کن

در ادامه با معرفی هنر‌پیشه های با شوهرم ازدواج کن کره ای هرماه ما باشید.

پارک مین یانگ (Park Min Young) در نقش کانگ جی وون

سریال با شوهرم ازدواج کن بازیگران

پارک مین یانگ از اصلی ترین بازیگران سریال با شوهرم ازدواج کن  و اهل کره جنوبی است و با شرکت  Hook Entertainment  تحت قرارداد است. پارک  در سال 2013، از دانشگاه دونگوک در رشته تئاتر فارغ التحصیل شد. او اولین بازی خودش  را در یک آگهی تبلیغاتی در سال 2005 انجام داد.

در سال2022 طبق گزارشی خبر داده شد که پارک مین یانگ با تاجر ثروتمند کانگ در رابطه است و همچنین ادعاهای مختلفی علیه وی مطرح شد.  از دیگر فیلم ها و سریال های پارک مین یانگ می توان به Castle in the Time (2023)، Love in Contract (2022)، Forecasting Love and Weather (2022)، When the Weather Is Fine (2020) و Her Private Life (2019) و بسیاری کار دیگر نام برد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های پزشکی کره ای

نا این وو (Na In Woo) در نقش یو جی هیوک

سریال با شوهرم ازدواج کن قسمت

از دیگر هنرپیشهه ای سریال با شوهرم ازدواج کن نا این وو است. وو در سال 2015 با سریال درخشش یا دیوانه شو شروع به کار کرد. او با سریال آقای ملکه شهرت بسیاری پیدا کرد و شناخته شد. اولین نقش اصلی او در سریال 2021 در سریال رودخانه ای که ماه طلوع می کند بود.

نا این وو در گروه فیلم و تئاتر در دانشگاه دانکوک تحصیل کرده اس. در سال 2019 او هنری خود را از Na Jong Chan به Na In Woo تغییر داد. از دیگر فیلم ها و سریال های نا این وو می توان از Longing for You (2023)، The Golden Spoon (2022)، Jinxed at First (2022)، Cleaning Up (2022)، Her Bucket List (2021)، Mr. Queen (2020) و بسیاری کار دیگر نام برد.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور سونگ جونگ-کی

لی یی کیونگ (Lee Yi Kyung) در نقش پارک مین هوان

سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن

لی اولین بازیگری خود را در سال 2011 انجام داد و اولین بار با بازی در نقش یک دانش آموز سرکش در سریال نوجوانان مدرسه 2013 به رسمیت شناخته شد. پس از آن، او نقش های مکمل را در درام های تلویزیونی مانند عشق من از ستاره (2013) و فرزندان خورشید (2016) بازی کرد. لی پس از نقش کمدی خود در Confession Couple به محبوبیت دست یافت و برای اولین نقش اصلی خود در Welcome to Waikiki (2018) انتخاب شد و از نظر حرفه ای برای لی موفق بود، زیرا او همچنین در نقش بازیگر نقش اول در فیلم بچه های هیچکس که مورد استقبال منتقدان قرار گرفت بازی کرد.

لی همچنین در هر دو فیلم مستقل و تجاری ظاهر شده است، به ویژه در شب سفید لیسونگ هی ایل (2012) و یک در یک (2014) کیم کی دوک. در سال 2018، او در دو فیلم درام هیولاها و فیلم ترسناک Pension: Dangerous Encounter بازی کرد. لی در این سریال نقش شوهر جی وون قبل از بازگشتش و دستیار مدیر تیم بازاریابی U&K Food 1 دارا است.

بیشتر بخوانید: سریال های شبیه سریال کره ای پسران برتر از گل

سونگ ها یون (Song Ha Yoon) در نقش جونگ سومین

بازیگران سریال با شوهرم ازدواج کن

سونگ ها یون بازیگر و مدل کره جنوبی متولد 2 دسامبر 1986 یکی دیگر از بازیگران سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن است

سونگ در سال 2003 در سریال  KBS2 Sang Doo، Let’s Go to School، در کنار بی راین و گونگ هیو جین اولین کار را شروع کرد. او برای بازی در نقش کیم بایول در فیلم کودک و من با جانگ گئون سوک شناخته شده است. سونگ ها یون با نام هنری کیم بیول شروع به کار کرد اما در سال 2012 شروع به استفاده از نام هنری فعلی خود کرد.

سونگ ها یون در سریال با شوهرم ازدواج کن در نقش جونگ سو مین بهترین دوست جی وون که با شوهرش رابطه نامشروع دارد را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی مین هو

لی گی کوانگ (Lee Gi Kwang) در نقش بک یون هو

سریال 2024 Marry My Husband

لی گی کوانگ متولد 30 مارس 1990، معروف به گیکوانگ یا کیکوانگ، خواننده، ترانه سرا و بازیگر کره جنوبی است. او ابتدا به عنوان خواننده انفرادی با نام هنری AJ (Ace Junior) شروع به کار کرد و اولین مینی آلبوم خود را به نام First Episode: A New Hero در 4 آوریل 2009 منتشر کرد. در اکتبر 2009، او به عنوان رقصنده اصلی، تصویری و خواننده اصلی شروع به کار کرد. گروه پسر Beast که در فوریه 2017 به هایلایت تغییر نام داد.

او حرفه بازیگری خود را با یک نقش مکمل در کمدی محبوب تلویزیونی High Kick Through the Roof (10-2009) آغاز کرد و در درام های شاهزاده من (2011)، من نیز، گل نقش های مکمل داشت! (2011)، خانم پلیس (2015)، هیولا (2016)، دایره (2017)، و دوست داشتنی وحشتناک (2018)، او همچنین به عنوان MC برای نمایش های مختلف مانند Hot Brothers و Inkigayo تبدیل شد.

لی گی کوانگ در سریال کره ای با شوهرم ازدواج کن در نقش بک یو هو همکلاسی جی وون در دبیرستان که یک سرآشپز خوش تیپ و محبوب است بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای به سوی زمان تو

گونگ مین جونگ (Gong Min Jung) در نقش یانگ جو ران

خلاصه داستان سریال با شوهرم ازدواج کن کره ای

گونگ مین جونگ متولد 30 سپتامبر 1986 کیم مین جونگ یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او مدرک لیسانس خود را از گروه هنر فیلم دانشگاه کنکوک فارغ التحصیل کرد. گونگ مین جونگ برای بازی هایش در سه فیلم هونگ سانگ سو، خودت و تو، تنها در ساحل در شب و علف شناخته شده است.

همچنین برای نقش هایش در درام های تلویزیونی مانند دمای عشق (2017). در کارهای تلویزیونی او، مانند همسر آشنا (2018) و Sweet Munchies (2020). محبوب ترین نقش او تا به امروز پیو می سئون، پرستار دندانپزشکی، در سریال تلویزیونی رام-کام Hometown Cha-Cha-Cha (2021) است. در سال 2020، او جایزه فوق‌العاده بهترین بازیگر مرد را در بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم شگفت‌انگیز Bucheon برای فیلم Zombie Crush: Heyri دریافت کرد.

گونگ مین جونگ در سریال با شوهرم ازدواج کن در نقش یانگ جو ران همکار جی وون که دستیار مدیر تیم بازاریابی U&K Food 1 ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی سریال عزیزترین من (My Dearest)

دیگر بازیگران سریال کرخ ای با شوهرم ازدواج کن

  • چوی گیو ری در نقش یو هی یون همکار جی وون
  • کیم جونگ هی در نقش کیم کیونگ ووک رئیس جی وون و مدیر تیم بازاریابی شرکت
  • ها دوکوان در نقش لی سوک جون رئیس برنامه ریزی استراتژیک گروه
  • مون سونگ کیون در نقش یو هان ایل پدربزرگ جی هیوک
  • جونگ کیونگ سون در نقش کیم جائوک مادر مین هوان
  • جونگ سوک یونگ در نقش کانگ هیون مو پدر جی وون
  • چو جین سه در نقش چو دونگ سوک برادر کوچکتر جی هیوک
  • مون سو یونگ در نقش کیم شین وو شریک دونگ سوک

سریال کره ای Marry My Husband (2024)

سخن آخر

سریال با شوهرم ازدواج کن از جدیدترین سریال های کره ای در سال 2024 است که طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این نوشتار به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال با شوهرم ازدواج کن پرداختیم. نظر شما درباره این سریال و بازیگران آن چیست؟ لطا در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

به این مقاله امتیاز دهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا