فیلم و سریالسرگرمی

نمایش‌های تلویزیونی با حضور یو سونگ-هو | فیلم‌های یو سونگ-هو

فیلم های و سریال های یو سئونگ هو

در این مطلب به بررسی و معرفی نمایش‌های تلویزیونی با حضور یو سونگ-هو و فیلم‌های یو سونگ-هو خواهیم پرداخت. برای آگاهی از بهترین سریال های یو سئونگ هو و همچنین فیلم های یو سئونگ هو با ویکی همراه باشید.

یو سونگ هو متولد 17 اوت 1993 یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است که به عنوان یک بازیگر کودک در فیلم راه به خانه (2002) به شهرت رسید. از آن زمان، او در دوران کودکی و نوجوانی در بسیاری از سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی بازی کرد.

از فیلم های و سریال های یو سئونگ هو می توان به درام حقوقی به یاد داشته باشید (2015)، فیلم های تاریخی Joseon Magician (2015) و Seondal: The Man Who Sell the River (2016) و همچنین درام تاریخی The Emperor: Owner of بازی کرد. Mask (2017)، سریال کمدی عاشقانه I’m Not a Robot (2017) و درام دبیرستانی My Strange Hero (2018) از SBS اشاره کرد.

در ادامه به معرفی بهترین فیلم های یو سونگ-هو و همچنین بهترین سریال های یو سونگ هو می پردازیم.

نمایش‌های تلویزیونی با حضور یو سونگ-هو

در این بخش به معرفی بهترین سریال های یو سونگ هو که تا کنون بازی کرده و از امیتاز بالایی در Imdb برخوردارند خواهیم پرداخت. با معرفی نام سریال های یو سئونگ هو همراه ما باشید.

سریال I Am Not A Robot از

نمایش های تلویزیونی با حضور یو سئونگ-هو / بهترین سریال یو سئونگ هو

سال ساخت: 2017-2018

امتیاز ای ام دی بی: 8.0

من یک ربات نیستم یکی از سریال های کره ای با بازی یو سونگ هو، چاه سو بین و ام کی جون است. این فیلم توسط کیم سون می نوشته شده و جونگ دای یون آن را کارگردانی کرده است. تولید سریال برای ام بی سی May Queen Pictures است.[3] از 6 دسامبر 2017 تا 25 ژانویه 2018، چهارشنبه ها و پنجشنبه ها ساعت 21:55 (KST) در تلویزیون MBC پخش شد.

کیم مین گیو ثروت و موفقیت دارد، اما به دلیل حساسیتی که به مردم دارد، زندگی ای منزوی دارد. او سپس با دختری آشنا شده و عاشق او می شود که برای دوست پسر سابقش که یک استاد ربات های نابغه است وانمود می کند ربات است.

سریال My Strange Hero

فیلم های یو سئونگ هو و کیم سو هیون / نام سریال های یو سئونگ هو

سال ساخت: 2018-2019

امتیاز ای ام دی بی: 7.3

سریال قهرمان عجیب من یکی از بهترین سریال های یو سونگ هو با بازی جو بوآه و کواک دونگ یون است. از 10 دسامبر 2018 تا 4 فوریه 2019 در روزهای دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:00 (KST) شبکه SBS پخش شد. در لیست سریال های یو سئونگ هو من به این سریال علاقه خاصی دارم.

زمانی که کانگ بوک سو دانش آموز دبیرستانی بود، به دروغ متهم به ارتکاب خشونت شد و از مدرسه اخراج شد. این به دلیل عشق اول او سون سو-جونگ و یک دانش آموز پسر اوه سه هو بود. کانگ بوک سو اکنون بزرگ شده است، اما زندگی او به آرامی پیش نرفته است. برای انتقام گرفتن از سون سو جونگ و اوه سه هو، او به عنوان دانش آموز به همان دبیرستان برمی گردد. محیط مدرسه تغییر کرده است و کانگ بوک سو درگیر موارد غیرمنتظره می شود.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور پارک سو-جون

سریال Moonshine

سریال های جدید یو سئونگ هو / سریال های تاریخی یو سئونگ هو

سال ساخت: 2021

امتیاز ای ام دی بی: 7.4

از سریال های جدید یو سئونگ هو، سریال مهتاب است که یکی از نمایش‌های تلویزیونی با حضور یو سونگ-هو، لی هی ری، بیون وو سوک و کانگ می نا است. داستان چهار جوان را روایت می کند که بزرگ می شوند، دوستی برقرار می کنند و در دوران ممنوعیت شدید الکل عاشق می شوند. از 20 دسامبر 2021 تا 22 فوریه 2022 در روزهای دوشنبه و سه شنبه ساعت 21:30 (KST) KBS2 به مدت 16 قسمت پخش شد.

سریال The Emperor: Owner of the Mask

دانلود سریال های یو سئونگ هو / سریال های عاشقانه یو سئونگ هو

سال ساخت: 2017

امتیاز ای ام دی بی: 7.4

امپراطور: صاحب نقاب یک سریال تلویزیونی کره جنوبی با بازی یو سونگ هو، کیم سو- است. هیون، کیم میونگ سو، یون سو هی، هیو جون هو و پارک چول مین. هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 22:00 (KST) از 10 می تا 13 ژوئیه 2017 در 40 قسمت از MBC پخش شد.

داستان این سریال در قرن هجدهم چوسون می گذرد و داستان ولیعهد لی سان و مبارزه او با یک سازمان قدرتمند و ثروتمند Pyunsoo hwe را روایت می کند که کشور را در پشت صحنه کنترل می کند. او تبدیل به یک امید برای مردمی می شود که به دلیل طمع پیونسو hwe که سعی در خصوصی سازی آب کشور داشتند از بی آبی رنج می برند. لی سان با کمک زنی که دوستش دارد، گایون، بر سختی ها غلبه می کند و به عنوان یک حاکم عادل رشد می کند.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی مین هو

سریال Memorist

لیست سریال های یو سئونگ هو / اسم سریال های یو سئونگ هو

سال ساخت: 2020

امتیاز ای ام دی بی: 7.7

مموریست یکی دیگر از نمایش‌های تلویزیونی با حضور یو سونگ-هو و محصول 2020 با بازی لی سه یونگ و جو سونگ ها است. بر اساس وبتون داوم 2016–2018 با همین نام توسط Jae Hoo، از 11 مارس تا 30 آوریل 2020 از tvN پخش شد. اسین سریال داستان دونگ باک، کارآگاهی با قدرت های ماوراء طبیعی را روایت می کند. این سریال از نگاه بسیاری از مخاطبان

سریال Remember

نمایش‌های تلویزیونی با حضور یو سونگ-هو / سریال های یو سئونگ هو

سال ساخت: 2015

امتیاز ای ام دی بی: 7.8

به یاد داشته باشید یک سریال کره ای با بازی یو سونگ هو، پارک سونگ وونگ، پارک است. مین یونگ، نامکونگ مین، و جونگ هی سونگ در این سریال بازی کرده اند به یاد داشته باشیداز 9 دسامبر 2015 تا 18 فوریه 2016 در SBS به مدت 20 قسمت پخش شد.

بازی یو سونگ هو برای او یک جایزه عالی برای بازیگر در ژانر درام، در جوایز درام SBS 2016، و همچنین نامزدی برای جایزه برتر برتری، بازیگر، در نهمین جوایز درام کره به ارمغان آورد. بازی نامکونگ مین به عنوان آنتاگونیست داستان برای او جایزه عالی بازیگری در سریال کوتاه، در پنجمین جوایز ستاره APAN، و همچنین نامزدی جایزه بزرگ در جوایز درام SBS 2016 و بهترین بازیگر مرد در پنجاه و دومین جوایز هنری Baeksang را به همراه داشت. این ها نمونه ای از جوایز یو سونگ-هو برای این سریال بود.

جین وو مرد جوانی است که به بیماری ناشناخته مبتلاست که به او اجازه می دهد همه چیز را با جزئیات به خاطر بسپارد. برای اینکه ثابت کند پدرش بی گناه است، وکیل می شود و تیمی را تشکیل می دهد تا با استفاده از حافظه او پرونده های مختلف را حل کند. این مجموعه از بهترین سریال های یو سئونگ هو در دوران کاری اش است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال هایی که جی چانگ ووک بازی کرده است

بهترین فیلم‌های یو سونگ-هو

در ادامه این مقاله به معرفی بهترین فیلم های یو سونگ هو می پردازیم.

فیلم The Magician

فیلم‌های یو سونگ-هو / فیلم های یو سئونگ هو

سال ساخت: 2015

امتیاز ای ام دی بی: 5.8

جادوگر یک فیلم فانتزی و از بهترین فیلم های یو سئونگ هو محصول سال 2015 کره جنوبی به کارگردانی کیم دائه سونگ است. این فیلم در دسامبر 2015 منتشر شد. در دوران سلسله جوسون در کره، شاهزاده خانم برای داشتن یک ازدواج سودمند به کینگ سفر می کند. در سفر خود به کینگ، او با یک شعبده باز آشنا می شود و عاشق او می شود.

فیلم سینمایی Special Cargo

فیلم های یو سئونگ هو و پارک شین هه / فیلم های یو سئونگ هو و کیم سو هیون

سال ساخت: 2022

امتیاز ای ام دی بی: 6.4

تحویل ویژه یک فیلم اکشن جنایی کره ای از فیلم های که یو سئونگ هو بازی کرده محصول سال 2022 است که توسط پارک دای مین برای ام پیکچرز نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم با بازی پارک سودام، سونگ سائه‌بایوک و کیم اوی سونگ حول محور یک راننده تحویل‌دهنده (پارک سودام) با نرخ موفقیت 100% می‌چرخد، همه چیز زمانی شروع می‌شود که او درگیر یک حادثه غیرمنتظره بعد از یک جوان می‌شود. کودک (جونگ هیون جون) سوار ماشینش می شود. این فیلم در 12 ژانویه 2022 در سینما اکران شد.

بیشتر بخوانید: سریال های شبیه سریال کره ای پسران برتر از گل

فیلم Seondal: The Man Who Sells the River

بهترین فیلم های یو سئونگ هو / فیلم جدید یو سئونگ هو

سال ساخت: 2016

امتیاز ای ام دی بی: 6.6

سئوندال: مردی که رودخانه را می فروشد از فیلم های یو سئونگ هو که با نام کیم سئوندال نیز شناخته می شود، یک فیلم کره جنوبی است که بر اساس رمانی طنز و طنز باستانی درباره کیم سئون دال که فروش داشته است. کنار رودخانه تادونگ فیلمبرداری در 5 ژوئن 2015 آغاز شد و در 30 سپتامبر 2015 به پایان رسید.

این فیلم بر اساس شخصیت شیاد محبوب KIM Seon-dal از داستان های عامیانه کره ای که آب رودخانه Daedong را می فروخت ساخته شده است.

فیلم سینمایی Blind از بهترین فیلم های یو سئونگ هو

فیلم کره ای با بازی یو سئونگ هو / فیلم های عاشقانه یو سئونگ هو

سال ساخت: 2011

امتیاز ای ام دی بی: 6.8

کور از فیلم‌های یو سونگ-هو یک فیلم جنایی محصول سال 2011 به کارگردانی آن سانگ هون با فیلمنامه چوی مین سوک است که برنده نمایشگاه پروژه “Hit By Pitch” که توسط انجمن تهیه کنندگان فیلم کره در سال 2009 برگزار شد. کیم هانول و یو سئونگ هو در آن بازی می کنند.

سوآ بینایی و برادر بچه اش را در یک تصادف رانندگی از دست می دهد. دیگر از آکادمی پلیس خبری نیست. 3 سال بعد او سوار تاکسی می شود که با یک زن برخورد می کند. سو-آ خارج می شود. پس از گزارش آن، یک پلیس با او کار می کند و یاد می گیرد که 4 حواس دیگر او “دیدن” هستند.

بیشتر بخوانید: سریال تایلندی عاشقانه مافیایی

فیلم Hearty Paws از فیلم های سینمایی یو سئونگ هو

لیست فیلم های یو سئونگ هو / دانلود فیلم های یو سئونگ هو

سال ساخت: 2006

امتیاز ای ام دی بی: 7.5

در ادامه لیست فیلم های یو سئونگ هو به معرفی فیلم قلب است که همچنین به عنوان پنجه های دلچسب نیز شناخته می شود، یک فیلم درام کره ای محصول سال 2006 به کارگردانی پارک یون هیونگ و اوه دال کیون است می رسیم. پسر جوانی برای تولد 6 سالگی خواهر کوچکترش توله سگی را دزدید. این فیلم از بهترین فیلم‌های یو سونگ-هو است.

سخن پایانی

در این مقاله از ویکی به معرفی بهترین فیلم ها و سریال های یو سئونگ هو پرداختیم. شما کدام نمایش‌های تلویزیونی با حضور یو سونگ-هو را دوست داشتید. فیلم برتر یو سونک هو از نظر شما کدام است. در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

4.3/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا