فیلم و سریالسرگرمی

معرفی سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت کره ای

سریال توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت (See You in My 19th Life)

سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت از جدیدترین سریال های کره ای در سال 2023 ایت. در این مقاله به بررسی داستان و بازیگران سریال توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت کره ای خواهیم پرداخت. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت یک مجموعه تلویزیونی درام، کمدی و فانتری کره ای با بازی Shin Hye-sun، Ahn Bo-hyun، Ha Yoon-kyung و Ahn Dong-goo است. در 17 ژوئن 2023 پخش شد و هر شنبه و یکشنبه ساعت 21:20 (KST) از tvN پخش شد. همچنین سریال See You in My 19th Life برای پخش در TVING و Netflix در دسترس است. این سریال با امتیاز 8.1 در IMDb توانسته طرفداران بسیاری را برای خود دست و پا کند.

داستان سریال توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت

داستان سریال توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت

بان جی اوم در سریال کره ای در نوزدهمین زندگیم میبینمت توانایی بی نظیری دارد. او می تواند تمامی خاطرات زندگی هایی که در گذشته داشته را به خاطر بسپارد. با تکرار تناسخ خود برای نزدیک به هزار سال، زندگی های خود را به یاد دارد. بعد از آنکه زندگی قبلی او بر اثر یک اتفاق تلخ کوتاه شد، او تصمیم گرفت تا با افرادی که در زندگی گذشته خود میشناخته دوباره ارتباط برقرار کند. او خاطراتی در هجدهمین زندگی خود داشته که ممکن است در نوزدهمین زندگی او مشکلاتی را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

بازیگران سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت

در ادامه به معرفی اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت می پردازیم. با ما باشید.

شین هه سان (Shin Hye Sun) بازیگر سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت در نقش بان جی اوم

بازیگران سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت

شین هی سان یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او اولین بازی خود را در مجموعه تلویزیونی مدرسه (2012) انجام داد و اولین نقش اصلی خود را در یک سریال در زندگی طلایی من (2017) بازی کرد. او بیشتر برای نقش‌هایش در سریال های تلویزیونی Angel’s Last Mission: Love (2019)، Still 17 (2018)، Hymn of Death (2018) و Mr. Queen (2020) شناخته می‌شود.

در سال 2020، شین در اولین نقش اصلی خود در فیلم قانونی بی گناهی (2020) ظاهر شد. او نقدهای مثبتی را برای بازی خود در آن دریافت کرد و در بخش بهترین بازیگر زن جدید در چهل و یکمین جوایز فیلم اژدهای آبی نامزد شد.

بیشتر بخوانید: سریال پزشکی کره ای | لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

آن بو هیون (Ahn Bo Hyun) بازیگر سریال توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت در نقش مون سو ها

هنرپیشه‌های سریال توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت

Ahn Bo Hyun از بازیگران سریال کره ای در نوزدهمین زندگیم میبینمت یک مدل است که تحت عنوان FN Entertainment به بازیگر تبدیل شده است. او به عنوان فارغ التحصیل از دبیرستان ورزشی بوسان در مسابقات بوکس آماتور شرکت می کرد و قبلاً مدال طلا را کسب کرده بود. او از زمان اولین بازیگری خود در سال 2014، در فیلم ها و درام های تلویزیونی مختلف ظاهر شد.

Ahn به موفقیت دست یافت و نقطه عطفی را در حرفه بازیگری خود از طریق Itaewon Class (2020) ایجاد کرد. او در هشتمین دوره جوایز ستاره APAN (29 سپتامبر 2022) برنده جایزه عالی، بازیگر درام OTT برای نقش‌هایش در Yumi’s Cells و My Name شد. Ahn Bo-Hyun در 16 مه 1988 متولد شد. او بازیگری است که برای کلاس Itaewon (2020)، Descendants of the Sun (2016) و Yumi’s Cells (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال مادر من کره ای

ها یون کیونگ (Ha Yoon Kyung) از هنرپیشه‌های در نوزدهمین زندگیم میبینمت در نقش یون چو وون

سریال در نوزدهمین زندگیم می بینمت کره ای / سریال تو را در نوزدهمین زندگی من می بینم

ها یون کیونگ یکی از بازیگران سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت است که در سئول، کره جنوبی متولد شد. او در رشته تئاتر دانشگاه ملی هنر کره، رشته تاریخ هنرهای بازیگری تحصیل کرد و فارغ التحصیل شد و در سال 2014 با حضور در فیلم “اجتماعی هراسی” اولین کار خود را آغاز کرد.

او در سال 2016 با حضور در فیلم «با من بمان» ادامه داد و بعداً در فیلم سینمایی «برگرد» (2020) بازی کرد. تیتراژ سریال‌های او شامل «فهرست پخش بیمارستان» در سال 2020، «او هرگز نمی‌دانست» در سال 2021 و «وکیل فوق‌العاده وو یانگ وو» در سال 2022 است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال پادشاه سرزمین کره ای 2023

آن دونگ گو (Ahn Dong Goo) از بازیگران سریال کره ای توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت در نقش ها دو یون

سریال کره ای در نوزدهمین زندگیم میبینمت / سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت بازیگران

Ahn Dong Goo در 2 نوامبر 1993 متولد شد یک بازیگر و مدل کره جنوبی است که توسط شرکت Ace اداره می شود. او از دانشگاه هانیانگ با مدرک لیسانس در رشته شیمی تئاتر و فیلم فارغ التحصیل شد. در سال 2019 اولین بازی خود را در سریال “باد می وزد” انجام داد. او بازیگری است که برای فیلم های The Silent Sea (2021)، Snowdrop (2021)،  The Law Cafe (2022) و سریال See You in My 19th Life (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال زنان کوچک کره ای

کیم شی آ (Kim Shi Ah) از بازیگران سریال کره ای در نوزدهمین زندگیم میبینمت در نقش یون جو وون

سریال کره ای توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت / سریال کره ای See You in My 19th Life 2023

سی آه کیم در 6 می 2008 به دنیا آمد. او یمی از هنرپیشه‌های سریال توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت است که برای فیلم های دریای خاموش (2021)، خانم باک (2018) و کشتن بوکسون (2023) شناخته شده است. او در سال 2019 جایزه “بهترین بازیگر زن” را در جشنواره فیلم مصر (SAFF) برای بازی در نقش “جی یون” در درام “خانم باک” در سال 2018 دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال روباه نه دم کره ای

لی هه یونگ (Lee Hae Young) از بازیگران سریال کره ای در نوزدهمین زندگیم میبینمت در نقش لی سانگ

سریال see you in my 19th life / سریال توی نوزدهمین زندگیم می بینمت کره ای

لی هه یانگ بازیگر اهل کره جنوبی است که در 7 سپتامبر 1970 به دنیا آمد. او از سال 1989 در این صنعت فعال بوده است. وی فارغ التحصیل دپارتمان تئاتر از موسسه هنر سئول است. لی هه یونگ در 7 سپتامبر 1970 به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های The Glory (2022)، Confidential Assignment (2017) و L.U.C.A: The Beginning (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال دکتر یوهان کره ای (Doctor John)

پارک سو یی (Park So Yi) بازیگر سریال See You in My 19th Life در نقش جوانی بانی جی

سریال در نوزدهمین زندگیم می بینمت کره ای / سریال تو را در نوزدهمین زندگی من می بینم

پارک سو یی یکی از بازیگران سریال توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت است که در 12 مارس 2012 در کره جنوبی به دنیا آمد. او اولین بازی خود را در سریال 2018 «موسترس. پارک به طور پیوسته برای بازی در فیلم کره جنوبی 2020، “رهایی ما از شر” شهرت داخلی پیدا کرد و نامزدی جایزه بهترین بازیگر زن جدید در فیلم در جوایز هنری Baeksang را به دست آورد. او برای ما را از شر (2020)، موش (2021) و SF8 (2020) می شناسیم.

بیشتر بخوانید: سریال اصل کاری کره ای

سخن پایانی؛ سریال کره ای توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت

در این مقاله با بررسی و معرفی سریال See You in My 19th Life همراه شما بودیم. نظر شما درباره داستان سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت کره ای چیست؟‌ بازیگران این سریال را چطور می بینید. نظرات خودتان را درباره سریال توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت با ما درمیان بگذارید.

3.9/5 - (12 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا