فیلم و سریالسرگرمی

سریال سلبریتی | بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال کره ای سلبریتی

سریال کره ای سلبریتی (Celebrity 2023)

سریال سلبریتی (Celebrity 2023) از جدیدترین سریال های کره ای است. در این مقاله از مجله ویکی به معرفی بازیگران سریال کره ای سلبریتی و بررسی داستان آن خواهیم پرداخت.

سریال کره ای سلبریتی به کارگردانی کیم چول کیو و نویسندگی کیم یی یونگ کی، یک سریال رازآلود و هیجانی کره ای است که در 30 ژوئن 2023 از شبکه نتفلیکس منتشر شده است. سریال سلبریتی کره ای داستان افرادی را روایت می کند که درگیر زرق وبرق شبکه های اجتماعی امروزی شده اند و و به اصطلاح خود سلبریتی هستند. این سریال به سرعت توانسته مخاطبان بسیاری را در سراسر جهان به خود اختصاص دهد.

داستان سریال کره ای سلبریتی

داستان سریال کره ای سلبریتی / سریال کره ای celebrity

اکثر اشخاصی که جذب شبکه های اجتماعی می شوند اعتقاد دارند از این شبکه ها می توان صاحب پول و قدرت و شهرت شد. داستان سریال سلبریتی زندگی دختری به اسم سو آه ری است که جذب شبکه های اجتماعی می شود و برای کسب پول و شهرت و قدرت دست به هرکاری میزند تا از بقیه دوستان و رقبای خود عقب نمایند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

بازیگران سریال سلبریتی

هنرپیشه‌های سریال سلبریتی از بازیگران بنام کره ای هستند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

پارک گیو یونگ (Park Gyu Young) بازیگر سریال سلبریتی در نقش سو آه ری

بازیگران سریال سلبریتی / سریال کره ای celebrity

پارک گییونگ در 27 جولای 1993 در بوسان کره به دنیا آمد. او اولین بازیگری خود را در موزیک ویدیو جو کوون “Crosswalk” در سال 2016 انجام داد. پارک در دبیرستان زبان های خارجی بوسان تحصیل کرد و در سال 2020 از دانشگاه یونسی از گروه پوشاک و محیط زیست فارغ التحصیل شد. پارک بیشتر به خاطر نقش‌هایش برای فیلم های خانه شیرین (2020)، قاضی شیطان (2021) و بازی ماهی مرکب (2021) شناخته شده است.

در آگوست 2019، پارک JYP Entertainment را ترک کرد و به Saram Entertainment پیوست. در جوایز درام KBS 2021، پارک برنده جایزه بهترین بازیگر زن جدید و جایزه بهترین زوج (با کیم مین جائه) برای بازی در «دالی و شاهزاده کج» شد.

بیشتر بخوانید: سریال پزشکی کره ای | لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

کانگ مین هیوک (Kang Min Hyuk) بازیگر سریال کره ای سلبریتی در نقش هان جون

سریال سلبریتی کره ای / سریال سلبریتی ها

کانگ مین هیوک درامر، بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی است. او درامر گروه راک کره جنوبی CN Blue است. کانگ مین هیوک بازیگری خود را در یک فیلم آکوستیک در کنار همکارش لی جونگ هیون، عضو CN Blue آغاز می کند. به دلیل مهارت بازیگری، او سپس نقش دیگری در SBS Drama It’s Okay, Daddy’s Girl دریافت کرد.

مین هیوک همچنین در Heartstrings، یک ملودرام جوان کره جنوبی در کنار رهبر CN Blue، جونگ یونگ هوا، ایفای نقش کرد. بازی طبیعی او در نقش «یئو جون هی» در «قلب‌ها» او را به نقش دیگری در یک درام محبوب با عنوان «شوهرم خانواده تشکیل داد» در نقش «سه کوانگ» که برادر پلی‌بوی شخصیت اصلی است تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت کره ای

لی چونگ آه (Lee Chung Ah) از بازیگران سریال سلبریتی در نقش یون شی هیون

سریال سلبریتی کره ای / هنرپیشه‌های سریال سلبریتی

چونگ آه لی در 25 اکتبر 1984 در انسان کره به دنیا آمد. پدر او بازیگر لی سونگ چول است. لی چونگ آه بیشتر برای بازی در فیلم محبوب «وسوسه گرگ ها» در سال 2004 شناخته می شود. او توسط آژانس استعدادیابی Kingkong نمایندگی شده است. او از سال 2013 تا 2018 با بازیگر کره ای لی کی وو، که در طول فیلمبرداری “فروشگاه گل پسر رامیون” با او آشنا شد، دوست بودند.

او یکی از هنرپیشه‌های سریال کره ای سلبریتی است که برای فیلم های خوب بد، عجیب (2008)، Neukdaeui yuhok (2004) و یافتن آقای سرنوشت (2010) و سریال Celebrity 2023 شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال پادشاه سرزمین کره ای 2023

لی دونگ گان (Lee Dong Gun) از بازیگران سریال کره ای سلبریتی در نقش جین ته جون

بازیگران سریال کره ای سلبریتی / هنرپیشه‌های سلبریتی

لی دونگ گان از بازیگران سریال کره ای سلبریتی و یک خواننده است. او اولین آلبوم موسیقی خود را در سال 1998 منتشر کرد و پس از آن اولین نقش بازیگری خود را در درام تلویزیونی “Ad Madness” در سال 1999 منتشر کرد.

در 28 فوریه 2017 تأیید شد که لی دونگ گان با جو یون هی، همبازی اش در “آقایان خیاط فروشی وولگیسو” (2016) قرار ملاقات دارد. لی در 2 می 2017 اعلام کرد که ازدواج خود را ثبت کرده اند و در انتظار اولین فرزند خود هستند. این زوج در 29 سپتامبر 2017 یک مراسم عروسی خصوصی برگزار کردند و در 14 دسامبر 2017 صاحب یک نوزاد دختر شدند. این زوج پس از سه سال ازدواج در 29 می 2020 طلاق گرفتند.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال زنان کوچک کره ای

جون هیو سونگ (Jeon Hyo Sung)‌ بازیگر سریال سلبریتی کره ای در نقش اوه مین هی

هنرپیشه‌های سریال کره ای سلبریتی / خلاصه سریال سلبریتی

جئون هیو سونگ خواننده و بازیگر کره جنوبی تحت شرکت IOK از آوریل 2021 است. او در 13 اکتبر 2009 با انتشار تک آهنگ “I Want You Back” در گروه دختران کره جنوبی Secret تحت عنوان TS Entertainment شروع به کار کرد. هیوسانگ در سال 2014 به عنوان یک هنرمند انفرادی با عنوان آهنگ “Bood-night Kiss” از آلبوم خود “Top Secret” شروع به کار کرد.

در سپتامبر 2017، او یک شکایت علیه TS Entertainment تنظیم کرد تا بی اعتبار بودن قرارداد انحصاری خود با آژانس را تأیید کند. در مارس 2018، او خروج خود از Secret و TS Entertainment را اعلام کرد. او از بازیگران سریال سلبریتی است که برای گربه عزیزم (2014)، حافظ (2020) ، ناسونگجوکین بوسئو (2017) و سریال Celebrity 2023 شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال روباه نه دم کره ای

Moon Tae Yu (مون تائه یو) از هنرپیشه‌های سریال سلبریتی کره ای

بازیگران سریال سلبریتی کره ای / سریال Celebrity 2023

مون تائه یو بازیگر کره جنوبی است که به طور گسترده در زمینه موسیقی و تئاتر شناخته شده است. او اولین بار در سال 2007 با موزیکال “خانم ها و آقایان” شروع به کار کرد و در سریال Celebrity 2023 بیشتر شناخته شد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال مادر من کره ای

سخن پایانی؛ 

در این مقاله به معرفی بازیگران سریال کره ای سلبریتی و معرفی دیگر کارهای آنها پرداختیم. همچنین داستان سریال سلبریتی را بررسی کردیم. نظر شما درباره سریال جدید سلبریتی چیست؟ آیا این سریال کره ای می تواند موفق باشد. آیا نتفلیکس فصل دوم سریال سلبریتی را خواهد ساخت؟ نظرات خودتان را باز ما درمیان بگذارید.

 

4.4/5 - (13 امتیاز)

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. به نظرم این فیلم بهترین فیلمی بود که دیدم خیلی مشتاقم فصل دوم هم برسه به شدت بهم انگیزه داد دوسش دارم مخصوصا پارک کیو یونگ و کانگ مین هیوک

    1. فصل دوم سریال سلبریتی هنوز مشخص نیست ساخته بشه یا نه
      اطلاع رسانی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا