فیلم و سریالسرگرمی

معرفی سریال بوکسور دوست داشتنی من | بررس داستان و بازیگران

سریال کره ای بوکسور دوست داشتنی من

سریال بوکسور دوست داشتنی من از سریال های جدید کره ای در سال 2023 است. در این مقاله با بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای بوکسور دوست داشتنی من همراه مجله ویکی باشید.

سریال بوکسور دوست داشتنی من کره ای (My Lovely Boxer 2023) یک سریال تلویزیونی در حال اجرا با بازی لی سانگ یوب، کیم سو هی، پارک جی هوان، کیم هیونگ موک، کیم جین وو، ها سونگ ری است. سریال کره ای بوکسور دوست داشتنی من در تاریخ 21 آگوست 2023 در شبکه KBS2 شروع به پخش کرده است و هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 21:45 (KST) از این شبکه پخش می شود.

داستان سریال کره ای بوکسور دوست داشتنی من

سریال بوکسور دوست داشتنی من کره ای سریال My Lovely Boxer 2023

سریال بوکسور دوست داشتنی من داستان زندگی یک زن بوکسور ستاره به نام لی کوون سوک را روایت می کند. او سه سال پیش برای داشتن یک زندگی جدید و راحت ناپدید شده بود. ملاقات لی کوون سوک با کیم ته یانگ که یک مربی ورزشی است و سعی می کند او را به میادین باز گرداند نقطه عطف جدیدی در زندگی او است.

لی کوون سوک در 17 سالگی در مسابقات بوکس ظاهر شد و در هیچ مسابقه ای شکست نخورد و از محبوبیت بالایی برخوردار بود. ولی او ناگهان نا پدید شد. او زندگی جدید و آرامی را به دور از بوکس برای خود ساخته است.باید دید که سرانجام این ملاقات چه خواهد شد. آیا او دوباره به بوکس باز می گردد؟

بیشتر بخوانید: سریال دختر نقاب دار |‌بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای دختر نقاب دار

بازیگران سریال بوکسور دوست داشتنی من

در ادامه با معرفی اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال بوکسور دوست داشتنی من همراه ما باشید.

کیم سو هی (Kim So Hye) در نقش لی کوون سوک

بازیگران سریال بوکسور دوست داشتنی من

سو هی کیم از بازیگران سریال کره ای بوکسور دوست داشتنی من است که در 19 ژوئیه 1999 به دنیا آمد. او یک خواننده و هنرپیشه اهل کره جنوبی است که با S&P Entertainment قرارداد امضا کرده است. S&P Entertainment لیبل مدیریتی خود سوهه است که او در ژوئن 2016 ایجاد کرد. او بیشتر به خاطر کسب رتبه پنجم در نمایش بقای گروه دخترانه K-pop Mnet، Produce 101 و عضویت در گروه دخترانه I.O.I شناخته شده است.

پس از انحلال I.O.I، So Hye تصمیم گرفت خوانندگی را ترک کند و روی حرفه بازیگری خود با بازی در بسیاری از فیلم های ویژه درام و درام های وب متمرکز شد. او بازیگری است که برای زمستان مهتابی (2019)، Guimoon: The Lightless Door (2021) و آیا ما عاشق هستیم؟ (2020) و سریال My Lovely Boxer 2023 شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: سریال به سوی زمان تو | بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای به سوی زمان تو

سانگ یوب (Lee Sang Yeob) در نقش کیم ته یونگ

بازیگران سریال کره ای بوکسور دوست داشتنی من / خلاصه سریال بوکسور دوست داشتنی من

لی سانگ یوب در 8 می 1983 در کره به دنیا آمد. لی تحت مدیریت UNGBIN Entertainment است. او تنها نوه رئیس سابق دونگوک جائکانگ، کیم جونگ جین است. سانگ یوب اولین بازیگری خود را در سال 2007 در درام «یک زن شاد» انجام داد و بعداً اولین نقش اصلی خود را در «عشق بده» در سال 2013 بازی کرد. در همان سال، او جایزه بهترین بازیگر جدید را در جوایز درام MBC دریافت کرد.

با بازی در درام خانوادگی سال 2020 “یک بار دیگر” بود که او به رسمیت شناخته شد. او برنده چهار جایزه از جمله جایزه برتر برتر در جایزه ستاره APAN و جایزه Netizen در جوایز درام KBS شد. او بازیگری است که برای Jang Ok-jung، Living by Love (2013)، آنفولانزا (2013)، Good Casting (2020) و سریال بوکسور دوست داشتنی من 2023 شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال پشت لمس تو | معرفی داستان و بازیگران سریال کره ای پشت لمس تو

ها سئونگ ری (Ha Seung Ri) در نقش نقش جونگ سو یون

هنرپیشه‌های سریال بوکسور دوست داشتنی من / داستان سریال بوکسور دوست داشتنی من کره ای

ها سونگ ری از هنرپیسه‌های سریال کره ای بوکسور دوست داشتنی من در 9 ژانویه 1995 به دنیا آمد. او یک هنرپیشه کره ای است که با فیلم های I Saw the Devil (2010)، All of Us Are Dead (2022) و Dead Again (2017) شناخته شده است. ها سونگ ری در این سریال یک تیم لیدر است.

بیشتر بخوانید: سریال عزیزترینم | معرفی بازیگران سریال کره ای عزیزترینم

پارک جی هوان (Park Ji Hwan) در نقش کیم اوه بوک

هنرپیسه‌های سریال کره ای بوکسور دوست داشتنی من / تعدا قسمت های سریال بوکسور دوست داشتنی من

پارک جی هوان یک یکی از بازیگران سریال بوکسور دوست داشتنی من و یک بازیگر است. او ابتدا در فیلم موهای زرد (1999) ظاهر شد و اولین فیلم بلند خود را در شهر خشونت (2006) انجام داد. از آن زمان پارک در فیلم‌ها و درام‌های تلویزیونی متعددی از جمله The Outlaws (2017)، Untouchable (2017) و Black Dog (2019) بازی کرده است.

پارک که در ابتدا به حرفه ای در طراحی مد علاقه مند بود، مسیر خود را تغییر داد و تصمیم گرفت در آکادمی هنرهای فیلم کره شرکت کند. او پس از کار در پروژه‌های بسیاری به عنوان یک شخصیت فرعی، اخیراً نقش‌های محوری‌تری را ایفا کرده است، از جمله نقش یک پدر مجرد درگیر در ما بلوز (2022). او در سریال بوکسور دوست‌داشتنی من نقش یک بازیساز حرفه ای را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: سریال تا ابد عشق | معرفی داستان و بازیگران سریال چینی عشق همیشگی

کیم جین وو (Kim Jin Woo) در نقش هان جائه مین

سریال بوکسور دوست‌داشتنی من کره ای / زمان پخش سریال کره ای بوکسور دوست داشتنی من

کیم جین وو از بازیگران سریال کره ای بوکسور دوست داشتنی من در 26 سپتامبر 1991 به دنیا آمد. او بازیگری است که برای تلفن همراه جادویی (2016)، سریال بوکسور دوست‌داشتنی من (2023) و دفتر استراتژی آینده YG (2018) شناخته شده است. کیم در این سریال در نقش اولین عشق کوون سوک بازی می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی سریال هفت زندگی دوستت دارم

کیم هیونگ موک (Kim Hyung Mook) در نقش لی چول یونگ

سریال My Lovely Boxer 2023 / سریال بوکسور دوست داشتنی من کره ای

کیم هیونگ موک از بازیگران سریال بوکسور دوست داشتنی من است که در 28 مارس 1974 متولد شد. او بازیگری است که برای فیلم های کشیش آتشین (2019)، وینچنزو (2021) و بچه های بد: فیلم (2019) شناخته شده است. او در سریال کره ای بوکسور دوست داشتنی من در نقش پدر کوون سوک که قهرمان سابق سبک وزن WBA است ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی سریال تو رویای من هستی چینی (You Are Desire)

سخن آخر؛ سریال My Lovely Boxer 2023

با بررسی و معرفی داستان و بازیگران سریال بوکسور دوست داشتنی من کره ای همراه شما بودیم. نظر شما در باره این سریال جدید کره ای چیست؟ بازیکران و داستان سریال کره ای بوکسور دوست داشتنی من را چطور می بینید. برای ما در بخش نظرات بنویسید.

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا