فیلم و سریالسرگرمی

سریال پشت لمس تو | معرفی داستان و بازیگران سریال کره ای پشت لمس تو

معرفی سریال کره ای پشت لمس تو (Behind Your Touch)

سریال کره ای پشت لمس تو (Behind Your Touch) از جدیدترین سریال های کیدراما است. در این مقاله سعی می کنیم داستان و بازیگران سریال کره ای پشت لمس تو بررسی و معرفی کنیم. تا انتهای مقاله همراه مجله ویکی باشید.

سریال پشت لمس تو یک مجموعه تلویزیونی کره ای به کارگردانی کبم یوک هون و چوی بو یون با بازی هان جی مین، لی مین کی و سوهو است. این سریال در ژانر کمدی، عاشقانه و معمایی ساخته شده است. سریال کره ای پشت لمس تو در تاریخ 12 اوت 2023 از JTBC پخش شد. سریال پشت لمس تو درشبکه نتفلیکس نیز برای مناطق مشخص شده نیز در دسترس است.

داستان سریال کره ای پشت لمس تو

بازیگران سریال پشت لمس تو / هنرپیشه‌های سریال پشت لمس تو کره ای

داستان سریال پشت لمس تو کره ای مردمی را روایت می کند که در یک مزرعه روستایی زندگی می کنند. محوریت داستان بر روی یک دامپزشک بنام بونگ یه بون و یک کارآگاه بنام مون جانگ یول است. بونگ یه بون دارای قدرت روان خوانی فوقع العاده و مون جانگ یول نیز یک کاراگاه خوش اخلاق است. این دو در جریان حل یک ماجرای جنایی با یکدیگر آشنا می شوند و این آشنایی زمینه عشقی است که در بین آنها شکل می گیرد.

بیشتر بخوانید: سریال پزشکی کره ای | لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

بازیگران سریال پشت لمس تو

بازیگران سریال کره ای پشت لمس تو از مشهورترین هنرپیشه های کره ای هستند. در ادامه به معرفی اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال پشت لمس تو می پردازیم.

هان جی مین (Han Ji Min) در نقش بونگ یه بون

سریال پشت لمس تو / سریال کره ای پشت لمس تو

هان جی مین یک هنرپیشه و مدل اهل کره جنوبی است. در حالی که در سال 1999 هنوز در دبیرستان تحصیل می کرد، او یک مدل بود که در تبلیغات و موزیک ویدیوها ظاهر شد قبل از اینکه در سال 2003 توجه بیشتری را به خود جلب کرد و در درام های تلویزیونی کره ای موفق “All In” و “Dae Jang Geum” ظاهر شد. هان همچنین در فیلم Resurrection بازی موفقی داشت که جایزه بهترین بازیگر زن جدید KBS را برای او به ارمغان آورد.

هان جی مین همچنین برنده جایزه بهترین لباس برای جوایز بازیگری MBC در سال 2007 شد. هان جایزه بهترین بازیگر زن اژدهای آبی 2018 را برای بازی در نقش یک محکوم سابق که زندگی او توسط یک دختر کوچک در فیلم Miss Baek تغییر می کند، برد. در سال 2009، هان جی مین کتابی با عنوان «ما قبلاً دوستان هستیم: کتاب اهدای هان جی مین در فیلیپین» منتشر کرد که شامل داستان‌ها و نقاشی‌هایی بود که تجربیات او از داوطلب شدن او در یک مدرسه روستایی کوهستانی فیلیپین را شرح می‌داد.

در سال 2006، یک تصادف رانندگی که در صحنه فیلم Wolf اتفاق افتاد باعث آسیب جدی به هان و همبازی اش اریک مون شد. این موضوع باعث شد که نمایش سریال بارها به تعویق بیفتد و تصمیم گرفته شود که فقط نمایش را متوقف کند و تنها سه قسمتی که قبلا پخش شده بود باقی بماند. هان جی مین از بازیگران سریال پشت لمس تو در نقش بونگ یه بون دامپزشک بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

لی مین کی (Lee Min Ki) در نقش مون جانگ یول

سریال پشت لمس تو کره ای سریال Behind Your Touch

لی مین کی بازیگر، مدل و خواننده کره جنوبی است که اولین بازیگری خود را در سال 2004 در درام تلویزیونی “برادرم بزرگتر من” انجام داد. او همچنین در فیلم‌های بلند به ایفای نقش پرداخته است که مهم‌ترین آنها در باکس آفیس Haeundae و Quick بوده اند.

لی از آگوست 2014 تا اوت 2016 به عنوان کارمند خدمات عمومی در ارتش خدمت کرد. او زیر نظر سانگ یانگ اینترتینمنت است. لی مین کی برای موج جزر و مد (2009)، یک روز خوب برای داشتن یک رابطه (2007) و چون این اولین زندگی من است (2017) شناخته شده است. لی از هنرپیشه‌های سریال کره ای پشت لمس تو درنقش کاراگاه است.

بیشتر بخوانید: سریال عزیزترینم | معرفی بازیگران سریال کره ای عزیزترینم

سوهو (Suho) در نقش کیم سون وو

سوهو (Suho) بازیگران سریال پشت لمس تو

کیم جون میون که بیشتر با نام هنری سوهو شناخته می شود، خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی است. او عضو گروه پسرانه کی پاپ EXO  است. سوهو در سال 2006 پس از اینکه توسط یک مدیر بازیگری SM در خیابان ها کشف شد، به سیستم بازیگری SM Entertainment پیوست. سوهو اولین کار خود را با EXO-K در 8 آوریل 2012 با آهنگ “MAMA” انجام داد.

در سال 2016، کیم اولین بازی خود را در فیلم مستقل با عنوان «سفر یک طرفه» انجام داد. سوهو در 30 مارس 2020، با انتشار اولین نمایش طولانی خود با عنوان “Self Portrait” و تک آهنگ اصلی آن “Let’s Love” به عنوان یک نوازنده شروع به کار کرد و چهارمین عضو اکسو شد که به عنوان خواننده انفرادی دبیو کرد.

پس از ترخیص از سربازی، سوهو دومین مینی آلبوم خود را در 4 آوریل 2022 با عنوان “Grey Suit” منتشر کرد. سوهو در 14 مه 2020 برای خدمت اجباری سربازی نام نویسی کرد و در 14 فوریه 2022 مرخص شد. سوهو از بازیگران سریال سریال کره ای پشت لمس تو است که در نقش کیم سون وو کارگر فروشگاه بازی کرده داست.

بیشتر بخوانید: سریال سلبریتی | بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال کره ای سلبریتی

جو مین کیونگ (Joo Min Kyung) در نقش بائه اوک هی

بازیگران سریال کره ای پشت لمس تو هنرپیشه‌های سریال پشت لمس تو

جو مین کیونگ یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او اولین بازیگری خود را در سال 2014 انجام داد. از آن زمان، او در فیلم‌ها و درام‌های تلویزیونی مختلفی از جمله «Yoo Na’s Secret» (2014)، «عشق من یون دونگ» (2015)، «اسکچ» (2018)، و تو را درست کن» (2020) بازی کرده است. مین میونک از بازیگران سریال پشت لمس تو مره ای در نقش اوک هی است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال در نوزدهمین زندگیم میبینمت کره ای

کیم هی وون (Kim Hee Won) در نقش وون جونگ موک

هنرپیشه‌های سریال کره ای پشت لمس تو سریال پشت لمس شما

کیم هی وون متولد 10 ژانویه 1971 و یکی از هنرپیشه‌های سریال پشت لمس تو کره ای است. از سال 2007، او نقش‌های مکمل را در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی، به ویژه مردی از ناکجاآباد (2010)، آقای برو (2013) و Misaeng: Life Incomplete (2014) بازی کرده است. او در سریال Behind Your Touch در نقش رییس اداره خشونت پلیس موجین ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال اصل کاری کره ای | بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال اصل کاری پیدا شده

پارک سونگ یون (Park Sung Yun) در نقش جونگ هیون اوک

داستان سریال پشت لمس تو / سریال پشت لمس تو

پارک سونگ یون یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او برای بازی در درام هایی مانند زنگ عشق، من، مغاک، انعکاس تو، دو سول سول لا لا سول و رکورد جوانی شناخته شده است. او همچنین در فیلم‌های The Silenced، Peppermint Candy، The Wailing، The Client، Vanishing Time: A Boy Who Returned و Believer ظاهر شد. او از بازیگران سریال کره ای پشت لمس تو در نقش عمه ی بون که یک پرستار در بیمارستان حیوانات بونگ بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال پادشاه سرزمین کره ای 2023

جونگ یی رنگ (Jung Yi Rang) در نقش نا میران

سریال کره ای Behind Your Touch / زمان پخش سریال پشت لمس تو کره ای

جونگ یی رانگ از بازیگران سریال پشت لمس تو کرهای و یک کمدین است. او از دبیرستان بانپو فارغ التحصیل شد و بعداً مدرک لیسانس تئاتر و فیلم را از دانشگاه هوسو گرفت. او همچنین در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه هانیانگ تحصیل کرد، اما برنامه کارشناسی ارشد را رها کرد.

جونگ در نمایش کمدی “مردم به دنبال خنده” در سال 2005 ظاهر شد اما اولین حضور رسمی خود را در سال 2008 به عنوان بخشی از هفدهمین دوره استخدام باز برای کمدین ها در MBC انجام داد. او در «SNL Korea» فعال بود و شخصیت او به خاطر فحش دادن زیاد به یادگار ماند. او در سال 2015 نام خود را از Jeong Myeong Ok به نام فعلی خود تغییر داد و تصمیم گرفت در سال 2018 بازیگری را دنبال کند. او متاهل و دارای دو فرزند است و در حال حاضر توسط توتال ست مدیریت می شود. جونگ یی رنگ در سریال Behind Your Touch در نقش کاراگاه زن بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال مادر من کره ای

کلام پایانی؛ سریال Behind Your Touch

در این مقاله سعی داستان بازیگران و موضوع سریال کره ای پشت لمس تو را بررسی کردیم. نظر شما درباره داستان و هنرپیشه‌های سریال پشت لمس تو چیست؟ لطفا نظرات خودتان را درباره سریال پشت لمس تو کره ای در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. مقاله در مورد بازی 200 لی مینکی در سریال کره ای پشت تو لمس تو /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا