فیلم و سریالسرگرمی

سریال تا ابد عشق | معرفی داستان و بازیگران سریال چینی عشق همیشگی

سریال چینی تا ابد عشق Forever Love 2023

سریال تا ابد عشق از جدیدترین سریال های چینی در سال 2023 است. در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال چینی تا ابد عشق خواهیم پرداخت. با بررسی این سریال زیبا همراه مجله ویکی باشید.

سریال عشق همیشگی یا تا ابد عشق یک سریال عاشقانه و درام چنی در سال 2023 است. Chen Fang Tong ، Dai Gao Zheng و  Ma Xin Yuاز اصلی ترین بازیگران سریال چینی تا ابد عشق هستند. این سریال در 30 قسمت 12 دقیقه ای از 31 آگوست تا 21 سپتامبر 2023 از شبکه Tencent Video چین پخش شد.

داستان سریال عشق همیشگی چینی

سریال تا ابد عاشق چینی / سریال Forever Love 2023 سریال چینی عش همیشگی

داستان سریال عشق تا ابد چینی روایتگر عشق لین شین تونگ یک دختر میلیارد چینی به یک پسر فقیر به اسم چی شان است. لینگ شین با مخالفت های شدید پدرش مواجه می شود. در مراسم نامزدی این دو اتفاقات غیر منتظره ای رخ می دهد که منجر به فوت لین گوفو پدر لین شین می شود.

یک کاراگاه کارکشته مسئول یافتن حقیقت این ماجرا می شود و در طول تحقیقات به رازها و حقایق جالبی دست پیدا می کند. این اتفاقات باعث می شود که لین شین تونگ در عشقش به لینگ شین دچار تردید شود. سریال چینی عشق همیشگی داستانی جذاب از عشق و خیانت است.

بیشتر بخوانید: بررسی سریال تو رویای من هستی چینی (You Are Desire)

بازیگران سریال تا ابد عشق چینی

بازیگران این سریال از هنرپیشه های معروف کشور چین هستند. این سریال به سبب داستان هیجانی و عاشقانه و بازیگران جذاب خودش در بین ایرانیان جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. در ادامه با معرفی بیوگرافی هنرپیشه‌های سریال چینی عشق همیشگی با ما همراه باشید.

چن فانگ تانگ (Chen Fang Tong) در نقش لین شین تونگ

سریال چینی تا ابد عشق بازیگران سریال عشق همیشگی

چن فانگ تانگ بازیگر و مجری چینی است که با نام لین کیانلو در نانپینگ، استان فوجیان متولد شد. او از دانشکده هنر پخش و میزبانی دانشگاه ارتباطات چین فارغ التحصیل شد. او در سال 2015 با حضور در برنامه گفتگوی احساسی “آکادمی عشق” به طور رسمی وارد عرصه نمایش شد. فانگتونگ چن از بازیگران سریال چینی تا ابد عشق است که برای Jun Jiu Ling (2021)، Always Have, Always Will (2021) و Heart of Loyalty (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی سریال هفت زندگی دوستت دارم

دای گائو ژنگ (Dai Gao Zheng) در نقش کین مو یائو

سریال چینی عشق همیشگی بازیگران سریال تا ابد عشق

دای گائو ژنگ یکی از بازیگران سریال عشق همیشگی چینی است که توسط Beijing SG-Culture Media مدیریت می شود. او در نیجیانگ، سیچوان، چین به دنیا آمد. او در سال 2013 از آکادمی مرکزی درام، گروه بازیگری، فارغ التحصیل شد. او برای سریال های Maid’s Revenge و Bride’s Revenge و سریال چینی تا ابد عشق شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: بررسی سریال برای همیشه از دستت دادم چینی

ماژین یو (Ma Xin Yu) در نقش ژیا یو وی

سریال تا ابد عشق چینی هنرپیشه‌های سریال عشق همیشگی

ماژین یو از هنرپیشه‌های سریال تا ابد عشق است که در 20 نوامبر 1995 در چین متولد شد. او برای سریال های Rise of the Jurassic (2022)، My Dear Destiny (2020) و سریال Forever Love (2023) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال کره ای پشت لمس تو

هو دونگ (Hou Dong) در نقش چی شان

سریال عشق همیشگی چینی هنرپیشه‌های سریال تا ابد عشق سریال عشق ابدی چینی

هو دونگ متولد 18 نوامبر 1995 از بازیگران سریال چینی تا ابد عشق است که با سریال های  You are the Miracle (2019)، Shan yu yi wen (2020)، The Legend of Enveloped Demons (2022) و همچنین سریال چینی عشق همیشگی شناخته می شود. هو دونگ در این سریال در نقش چی شان دوست پسر لین شین تونگ بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال عزیزترینم | معرفی بازیگران سریال کره ای عزیزترینم

هو شی فان (Hu Xi Fan) در نقش ژائو مو

بازیگر سریال چینی تا ابد عشق بازیگران سریال چینی عشق همیشگی سریال چینی عشق ابدی

 

هو شی فان بازیگر چینی متولد ییچون، استان جیانگشی و فارغ التحصیل آکادمی فیلم پکن است. بازیگری او در سال 2013 با حضور در درام های تلویزیونی “گرگ تنها”، “ستون اول” و “من و مادربزرگ افسانه ای من” آغاز شد. او از بازیگران سریال تا ابد عشق چینی در نقش ژائو مو است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای دختر نقاب دار

سخن پایانی؛ سریال چینی تا ابد عشق

در این مقاله با سریال چینی عشق همیشگی چینی از جدیدترین سریال های چینی 2023 آشنا شدید. نظر شنا درباره داستان سریال تا ابد عشق چینی چیست؟ هنرپیشه های سریال عشق همیشگی چینی را چطور دیدید؟ لطفا نظرات خودتان را درباره Forever Love 2023 با ما درمیان بگذارید.

3.8/5 - (28 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا