فیلم و سریالسرگرمی

بررسی سریال تو رویای من هستی چینی (You Are Desire)

معرفی بازیگران سریال چینی تو رویای من هستی

سریال تو رویای من هستی یک سریال جدید چینی در ژانر عاشقانه و تینیجری است. در این نوشتار به بررسی داستان و بازیگران سریال چینی تو رویای من هستی خواهیم پرداخت. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال تو رویای من هستی چینی (You Are Desire) یک سریال در ژانر عاشقانه و مدرسه ای محصول سال 2023 است. کارگردانی این سریال را دنگ کی بر عهده دارد. سریال تو رویای من هستی در 30 قسمت 45 دقیقه ای ساخته شده است. این سریال در روزهای دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه از شبکه Mango TV پخش می شود.

داستان سریال چینی تو رویای من هستی

سریال تو رویای من هستی چینی / سریال تو سرنوشت من هستی چینی / سریال You Are Desire

والدین لین یو جینگ پس از طلاق به شهری جدید نقل مکان کردند. لین یو جینگ در مدرسه جدید با شن خوان مه فردی بد اخلاق و شر است آشنا می شود. پس از اتمام مدرسه آنها دوباره در دانشگاه همدیگر را ملاقات می کنند. لین یو جینگ به جهت ازدواج دوباره پدرش بسیار ناراحت و پر از استرس و نگرانی بود ، اما نامادری و برادر ناتنی او که فو مینگ شیو نام دارد از او به گرمی استقبال کردند. او همیشه فکر می کرد ادغام شدن با یک جامعه جدید بسیار دشوار است اما پس از دیدار گرم با خانواده جدیدش با همکلاسیان جدید خودش در دانشگاه هم به سرعت دوست می شود.

زمانی که او داشت خودش را با تغییرات جدید وفق می داد و همه چیز طبق روال پیش می رفت، مادر او، لین ژی، او را به زور به زادگاهش می برد. یک سال بعد، او دوباره با شن خوان در دانشگاه دیدار می کند. او بعدا متوجه می‌شود که خانواده شن خوان روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اند و او هنوز از این ضربه بهبود نیافته است. با کمک لین یو جینگ و همکلاسی هایشان، شن خوان به آرامی آن خاطرات تلخ را پشت سر می گذارد. لین یو جینگ نیز جهت خود را در زندگی پیدا می کند. اما اتفاقات جدید در راه است.

بیشتر بخوانید: بررسی سریال برای همیشه از دستت دادم چینی

بازیگران سریال تو رویای من هستی

در ادامه با معرفی بیوگرافی کوتاهی از اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال تو رویای من هستی چینی با ما همراه باشید.

سابرینا ژوانگ (Sabrina Zhuang) در نقش لین یو جینگ

هنرپیشه‌های سریال تو رویای من هستی چینی / سریال You Are Desire

سابرینا در سال 2012 در فیلم “پیرمرد آرزوها” بازی کرد. در سال 2017 در فیلم احساسی شهری “خانم پافس” و سریال “هرگز نرفته” بازی کرد. در سال 2019، یو جینگ در سریال عاشقانه جوانان “کوه ها و اقیانوس ها” شرکت کرد. سابرینا از بازیگران سریال چینی تو رویای من هستی در نقش لین یو جینگ است.

بیشتر بخوانید: معرفی و بررسی سریال هفت زندگی دوستت دارم

ژو یی ران (Zhou Yi Ran) در نقش شن خوان

داستان سریال تو رویای من هستی چینی / هنرپیشه‌های سریال چینی تو رویای من هستی

ژو یی ران متولد چونگ کینگ خواننده و بازیگر چینی است. او اولین کار خود را در سال 2017 به عنوان عضوی از Yi’an Music Club، یک گروه موسیقی چند بعدی انجام داد. با این حال، در سال 2018، او اعلام کرد که گروه را ترک خواهد کرد. او بازیگری خود را در سال 2018 با ایفای نقش مکمل در فیلم برو برادر آغاز کرد. او اولین نقش اصلی خود را در سریال چینی 2020 «بوم! رونق!’ بازی کرد. او از اصلی ترین بازیگران سریال تو رویای من هستی در نقش شن خوان می باشد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال افسانه آنل چینی

فان شی ران (Fan Shi Ran) در نقش گو ژیا

بازیگران سریال تو رویای من هستی / سریال چینی تو رویای من هستی

فن شیران از هنرپیشه‌های سریال تو رویای من هستی، متولد سال 1999 در چنگدو، 164 سانتی متر قد دارد و در سال 2017 در بخش نمایش آکادمی تئاتر شانگهای تحصیل کرده است. او اولین بازیگری خود را در سال 2020 انجام داد. فن شیران با فیلم های One Week Friends (2022)، Shao Nian Bai Ma Zui Chun Feng و Break Through the Darkness (2021) و سریال You Are Desire شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال شاهدخت و گرگینه چینی

چن هی یی (Chen He Yi) در نقش فو مینگ

تعداد قسمت های سریال تو رویای من هستی / بازیگران سریال تو رویای من هستی چینی

چن هه یی بازیگر چینی متولد شیجیاژوانگ، هبی است. او اولین بار در سال 2019 در درام «ارگ زندگی 2» بازی کرد. در سال 2020، او داوطلب حمایت از افرادی شد که از اوتیسم و سایر ناتوانی های ذهنی رنج می برند. چن هه یی برای زیبایی انعطاف پذیری (2023)، تابستان دوباره (2021) و بو هه ژی شیا (2021) و سریال چینی تو رویای من هستی شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال آتش بازی قلبم (Fireworks of My Heart)

بیان تیان یانگ (Bian Tian Yang) در نقش وانگ یی یانگ

سریال تو سرنوشت من هستی / بازیگران سریال چینی تو سرنوشت من هستی

تیانیانگ از هنرپیشه‌های سریال تو رویای من هستی است که برای سریال گوسفند بدون چوپان (2019)، گو دونگ جو ژونگ جو ژی لو بائو چینگ دان (2021) و آخرین نامه (2018) و همچنین سریال تو سرنوشت من هستی شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال عاشق لبخندت شدم چینی

لیائو ینیوئه (Yinyue Liao) در نقش ژو رو یی

سریال چینی تو سرنوشت من هستی / بازیگران سریال تو سرنوشت من هستی

لیائو یین یوئه از بازیگران سریال تو روی من هستی متولد چونگ کینگ بازیگر چینی است. او از دانشگاه امور مالی و اقتصاد جنوب غربی فارغ التحصیل شد. لیائو برای سریال های Last One Standing (2019)، Meet Yourself (2023) و Crimson River (2020) و سریال You Are Desire شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال چینی عشق پنهان (Hidden Love 2023)

سخن پایانی؛ سریال You Are Desire

در این مقاله به معرفی داستان  و بازیگران سریال چینی تو رویای من هستی پرداختیم. نظر شما درباره سریال تو رویای من هستی چینی چست؟ بازی کدام یک از بازیگران این سریال را پسندید؟ لطفا نظرات خودتان را درباره سریال تو رویای من هستی با ما درمیان بگذارید.

4.8/5 - (9 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا