فیلم و سریالسرگرمی

معرفی داستان و بازیگران سریال زندگی درخشان من

زمان پخش سریال کره ای زندگی درخشان من از شبکه جم دراما

سریال زندگی درخشان من محصول سال 2017 کره جنوبی است. در این مقاله با بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال کره ای زندگی درخشان من همراه مجله ویکی باشید.

سریال زندگی درخشان من کره ای (My Golden Life) در طی سال های 2017 و 2018 در ژانر کمدی، درام و عاشقانه ساخته و از شبکه KBS2 کره پخش شد. بازیگران مشهوری مانند پارک سی هو، شین هی سان، لی تائهوان و سئو یون سو در این مینی سریال عاشقانه ایفای نقش کرده اند. سریال زندگی درخشان من کره ای در طول این سالها امتیاز  7.6 را از سایت IMDb بدست آوده است.

داستان سریال زندگی درخشان من کره ای

داستان سریال زندگی طلایی من داستان یک زن به نام سئواست که یک فرصت عالی شغلی نصیبش می شود اما بنا به دلایلی گرفتار یک مخمصه می شود و هرچقدر تلاش می کند نمی تواند این مشکل را حل کند. از سوی دیگر مردی به نام چوی دو عاشق سئو می شود و فکر می کند که می تواند با او خوشبخت شود.

سریال My Golden Life / سریال زندگی درخشان من کره ای

زمان پخش سریال کره ای رندگی درخشان من از جم دراما

سریال My Golden Life از انتهای شهریور 1402 از شبکه جم دارما شروع به پخش کرده است که در این مدت طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. زمان پخش سریال کره ای زندگی درخشان من از جم دراما بصورت زیر است:

روز پخش سریال کره ای زندگی درخشان من در شبکه جم دراما : از جمعه تا چهارشنبه

ساعت پخش سریال زندگی درخشان من در شبکه جم دراما : ساعت 18:00

تکرار سریال زندگی درخشان من از جم دراما : ساعات 14:00 ، 10:00 و 22:00 همان روز و روز بعد

بیشتر بخوانید: سریال پزشکی کره ای | لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

بازیگران سریال زندگی درخشان من

در ادامه با بررسی و معرفی کوتاهی از بیوگرافی هنرپیشه‌های سریال زندگی درخشان من همراه ما باشید.

شین هه سان (Shin Hye Sun) در نقش سئو جی آن

سریال زندگی درخشان من بازیگران سریال زندگی درخشان من چند قسمت است

شین هه سان یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او اولین بازی خود را در مجموعه تلویزیونی مدرسه 2013 (2012) انجام داد و اولین نقش اصلی خود را در سریال زندگی طلایی من (2017) بازی کرد. او بیشتر برای نقش‌هایش در درام‌های تلویزیونی Angel’s Last Mission: Love (2019)، Still 17 (2018)، Hymn of Death (2018) و Mr. Queen (2020) شناخته می‌شود.

در سال 2020، شین در اولین نقش اصلی خود در فیلم قانونی بی گناهی (2020) ظاهر شد. او نقدهای مثبتی را برای بازی خود در آن دریافت کرد و در بخش بهترین بازیگر زن جدید در چهل و یکمین جوایز فیلم اژدهای آبی نامزد شد. شین از هنرپیشه‌های سریال زندگی درخشان من در نقش سئو است.

بیشتر بخوانید: سریال امپراطور اشک ها | معرفی داستان و بازیگران سریال پادشاه اشک ها کره ای

پارک شی هو (Park Shi Hoo) در نقش چوی دو کیونگ

بازیگران سریال زندگی درخشان من / هنرپیشه‌های سریال زندگی درخشان

پارک شی هو یکی از بازیگران سریال زندگی درخشان من و متولد آپریل 1978 در کره جنوبی است. او فعالیت خود را به عنوان یک مدل لباس زیر و بازیگر صحنه آغاز کرد، سپس اولین حضور رسمی خود در تلویزیون را در سال 2005 انجام داد. پس از چندین سال بازی در نقش های مکمل، شی هو در سال 2010 با سریال های کمدی عاشقانه محبوب “ملکه معکوس ها” و “دادستان” به شهرت رسید. شاهزاده”. پس از آن نقش های اصلی در درام “مرد شاهزاده خانم” و فیلم هیجان انگیز “اعتراف به قتل” به دست آمد.

در سال 2013، شی هو با اتهامات تجاوز جنسی بک زن 22 ساله روبرو شد، اما از این اتهام تبرئه شد. او اعتراف کرد که با این زن رابطه جنسی داشته است، اما ادعا کرد که این رابطه با رضایت بوده است. پس از این رسوایی، حرفه شی هو به طور موقت متوقف شد. شی هو در سال 2015، دو سال پس از جنجال خود، در سریال کابلی “قهرمان محله” به عرصه سرگرمی کره ای بازگشت.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال بوکسور دوست داشتنی من

سئو یون سو (Seo Eun Soo) در نقش سئو جی شو

بازیگران سریال کره ای زندگی درخشان من / هنرپیشه‌های سریال زندگی درخشان

یون سو از بازیگران سریال زندگی طلایی من در 2 مارس 1994 به دنیا آمد. سئو یون سو بازیگر و مدل اهل کره جنوبی تحت استودیوی HighZium است. او اولین بازیگری خود را در درام تلویزیونی سال 2016 “جنسیت مجسم” انجام داد. او بازیگری است که برای سریال کره ای زندگی درخشان من (2017)، جادوگر: قسمت 2 – یکی دیگر (2022) و دوئل (2017) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال به سوی زمان تو | بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای به سوی زمان تو

لی تائه هوان (Lee Tae Hwan) در نقش سون وو هیوک

زمان پخش سریال کره ای رندگی درخشان من از جم دراما / سریال کره ای My Golden Life

لی ته هوان در 21 فوریه 1995 در سئول کره به دنیا آمد. لی ته هوان بازیگر، خواننده کره جنوبی و عضو 5urprise است، یک گروه بازیگری متشکل از پنج بازیگر که کار خود را به عنوان بازیگر آغاز کردند و سپس به خوانندگی مشغول شدند. در سال 2013 در سن 18 سالگی، لی اولین بازیگری خود را همراه با سایر اعضای 5urprise در سریال “بعد از مدرسه: خوش شانس یا نه” انجام داد. او جایزه مدل تازه کار را در ششمین جشنواره مدل آسیا در سال 2011 دریافت کرد.

او Fantagio را در پایان مارس 2020 ترک کرد و با آژانس جدیدی به نام Man of Creation (M.O.C) قرارداد امضا کرد. او بازیگری است که برای فیلم های W (2016)، دبیرستان King of Savvy (2014) و Splendid Politics (2015) و سریال My Golden Life شناخته شده است. لی تائه هوان از بازیگران سریال کره ای زندگی درخشان من در نقش سون وو هیوک است.

بیشتر بخوانید: سریال تا ابد عشق | معرفی داستان و بازیگران سریال چینی عشق همیشگی

لی دا این (Lee Da In) در نقش چوی سئو

داستان سریال زندگی درخشان من کره ای / خلاصه سریال کره ای زندگی درخشان من

لی دا این از بازیگران سریال کره ای زندگی درخشان من در 5 نوامبر 1992 در سئول، کره به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای Aelliseu (2020)، Nice Shorts (2010) و Hwarang: The Poet Warrior Youth (2016) و سریال زندگی درخشان من کره ای شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال دختر نقاب دار |‌بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای دختر نقاب دار

لی تائه سونگ (Lee Tae Sung) در نقش سئو جی تائه

ساعت پخش سریال کره ای زندگی درخشان من / بازیگر سریال زندگی درخشان من

تائه سونگ در 21 آوریل 1985 متولد شد. او بازیگر و مدیر تولید است که با موشک چوچو، زندگی طلایی من (2017) و سه خواهر و برادر جسور (2022) شناخته می شود. او برای تیم بیسبال Playboys بازی می کرد. او همچنین یک افسر ذخیره تمام وقت بود که در اردوگاه آموزشی لشکر 32 در گونگجو، استان چونگ چئونگ جنوبی مستقر بود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

سخن پایانی؛ My Golden Life

در این مقاله داستان، زمان پخش و بازیگران سریال زندگی درخشان من را بررسی و معرفی کردیم. نظر شما درباره سریال کره ای زندگی طلایی من چیست؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

 

3.9/5 - (12 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا