فیلم و سریالسرگرمی

سریال بدترین شیطان | معرفی داستان و بازیگران سریال کره ای بدترین شیطان

سریال بدترین شیطان 2023 با بازی جی چانگ ووک

سریال بدترین شیطان 2023 از ساخته های جدید کشور کره جنوبی است. در این مقاله با بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای بدترین شیطان همراه مجله ویکی باشید.

سریال کره ای بدترین شیطان (The Worst of Evil 2023) یک مجموعه تلویزیونی استریم کره ای است که بازیگران مشهوری همچون جی چانگ ووک، وی هاجون و ایم سه می بازی می‌کنند. سریال کره ای بدترین شیطان در ژانر جنایی، اکشن و درام تولید شده و با داشتن داستانی جذاب شما را درگیر خواهد کرد.

سریال the worst evil دوازده قسمت 50 دقیقه ای دارد که سه قسمت اول در 27 سپتامبر 2023 در دیزنی پلاس منتشر شد و سه قسمت پایانی در 25 اکتبر 2023 منتشر می شود.

سریال بدترین شیطان کره ای سریال The Worst of Evil

داستان سریال کره ای بدترین شیطان

داستان سریال بدترین شیطان 2023 در دهه 1990 کره می گذرد. محوریت داستان بر روی بازرسان مخفی پلیس است که به دنبال دستگیری باند جنایتکار به تشکیلات آنها نفوذ می کنند. این باند تجارت غیرقانونی مواد مخدر بین کره، چین و ژاپن را بر عهده دارد و بسیار سازمان یافته و خطرناک است.

پارک جون مو یک افسر پلیس است که مامور می شود به این سازمان نفوذ کند اما در ادامه می فهمد که همسر او نیز در این عملیات نقش دارد. حالا او  با چالش های بسیاری رو به رو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال زندگی درخشان من

بازیگران سریال بدترین شیطان

در ادامه با معرفی بیوگرافی کوتاهی از اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال بدترین شیطان کره ای همراه ما باشید.

جی چانگ ووک (Ji Chang Wook) در نقش پارک جون مو

سریال بدترین شیطان جی چانگ ووک هنرپیشه‌های سریال بدترین شیطان کره ای

جی چانگ ووک از بازیگران سریال کره ای بدترین شیطان متولد 5 جولای 1987 در آنیانگ کره جنوبی است. او فعالیت خود را در تئاتر موزیکال آغاز کرد و در سال 2008 با فیلم مستقل “زیبای خفته” به طور رسمی اولین کار خود را آغاز کرد. جی چانگ ووک با بازی در نقش کارل لیکر در سریال “لبخند، دونگ هه” (2010) محبوب شد و برای آن جایزه “جایزه عالی، بازیگر درام روزانه” را دریافت کرد.

شهرت جی چانگ ووک با سریال تاریخی “Empress Ki” (2013-2014) افزایش یافت و برای او “جایزه عالی – بازیگر” در یک پروژه ویژه MBC 2013 به ارمغان آورد. او همچنین جایزه “بهترین بازیگر جدید” را در جوایز موزیکال برای بازی در موزیکال محبوب “روزها” (2013) دریافت کرد.

در سال 2017، جی چانگ ووک در فیلم اکشن جنایی “شهر ساخته شده” بازی کرد، اولین نقش اصلی او در یک فیلم، که نقدهای خوبی دریافت کرد و برای آن نامزدی برای “بهترین بازیگر جدید – فیلم” در جوایز هنری معتبر Baeksang شد. جی چانگ ووک در سال 2019 برنده “جایزه سلبریتی (بازیگر) آسیا” و “جایزه بهترین بازیگر مرد” برای حرفه خود در جوایز آرتیست آسیا شد. در سال 2022، او جایزه ستاره جهانی را برای بازی در Sound of Magic در هشتمین دوره جوایز ستاره APAN دریافت کرد.

او در سال 2023 با «جایزه نسل بعدی» در شانزدهمین دوره جوایز فیلم آسیا (AFA) به خاطر بازی‌های فوق‌العاده‌اش از عاشقانه گرفته تا اکشن و صداپیشگی، درام و ژانرهای سینمایی تجلیل شد. سریال The Worst of Evil 2023 از نمایش‌های تلویزیونی با حضور جی چانگ-ووک است.

بیشتر بخوانید: سریال امپراطور اشک ها | معرفی داستان و بازیگران سریال پادشاه اشک ها کره ای

ایم سه می (Im Se Mi) در تقش یو ایو جونگ

سریال the worst evil سریال بدترین شیطان 2023

ایم سه می یکی از هنرپیشه های سریال کره ای بدترین شیطان است که اولین بازی خود را در سریال تلویزیونی “Sharp 2” در سال 2005 انجام داد. او از آن زمان در بسیاری از درام‌های تلویزیونی محبوب ظاهر شد، از جمله «قلب‌ها» (2011)، «آن زمستان، باد می‌وزد» (2013)، «دو هفته» (2013)، «تنها عشق» (2014)، «خداحافظ آقای. سیاه» (2016) و «خرید پادشاه لویی» (2016).

در ژانویه 2019، Im با آژانس جدید YNK Entertainment قرارداد امضا کرد. در 3 فوریه 2022، Im پس از پایان قراردادش با YNK Entertainment، قرارداد انحصاری با شرکت Noon امضا کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال بوکسور دوست داشتنی من | بررس داستان و بازیگران

وی هاجون (Wi Ha Joon) در نقش جونگ گی چول

بازیگران سریال بدترین شیطان / هنرپیشه های سریال کره ای بدترین شیطان

وی هاجون در 5 آگوست 1991 در کره جنوبی به دنیا آمد. وی ها جون متولد سوان-میون، شهرستان واندو، بازیگر و مدل کره جنوبی است که توسط MSTeam Entertainment اداره می شود. او دانشجوی سابق دانشگاه سونگ کیول در دانشکده تئاتر و فیلم، رشته تئاتر است. او در سال 2015 در فیلم «دختر قفسه سکه» بازی کرد. هاجون از بازیگران سریال بدترین شیطان در نقش جونگ گی چول است.

او بازیگری است که با بازی در سریال زنان کوچک در سال 2022 و Squid Game (2021)، Gonjiam: Haunted Asylum (2018) و Bad and Crazy (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال به سوی زمان تو | بررسی داستان و بازیگران سریال کره ای به سوی زمان تو

شین سو هیون (Shin So Hyun) در نقش یو یو ای جونگ

بازیگران سریال کره ای بدترین شیطان هنرپیشه‌های سریال بدترین شیطان

شین سو هیون یکی دیگر از هنرپیشه‌های سریال بدترین شیطان است. او در دبیرستان هنرهای نمایشی سئول تحصیل کرد و اولین بازی خود را با یک نقش کوچک در سریال درام «ذهن جنایتکار» در سال 2017 انجام داد. شین سو هیون بیشتر با سریال وظیفه بعد از مدرسه شناخته می شود. او در سریال بدترین شیطان 2023 در نقش همسر پارک جون مو بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال تا ابد عشق | معرفی داستان و بازیگران سریال چینی عشق همیشگی

لی شین کی (Lee Shin ki) در نقش سئو جونگ ریول

بازیگران سریال بدترین شیطان 2023 سریال بدترین شیطان تیزر

لی شین کی یکی از بازیگران سریال کره ای بدترین شیطان و اهل کره جنوبی است که توسط Just Right Entertainment مدیریت می شود. او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد آواز تئاتر موزیکال از دانشگاه کوکمین است. او بازیکن سابق فوتبال است و دان سوم در تکواندو دارد.

او اولین بازی خود را در سال 2014 روی صحنه انجام داد، در حالی که اولین حضورش در صفحه کوچک در سریال OCN 2018 “God’s Quiz: Reboot” بود و اولین حضورش در صفحه بزرگ در فیلم “شب مردگان” در سال 2020 بود. او برنده جایزه بازیگر تازه کار در جوایز گریم 2021 شد.

بیشتر بخوانید: سریال عزیزترینم | معرفی بازیگران سریال کره ای عزیزترینم

بی بی (BIBI) در نقش لی هی ریون

سریال بدترین شیطان چند قسمت است سریال بدترین شیطان تریلر

کیم هیونگ سئو متولد 27 سپتامبر 1998 با اسم هنری بی بی شناخته می شود و یکی دیگر از بازیگران سریال کره ای بدترین شیطان است. BIBI یک خواننده و ترانه سرای اهل کره جنوبی است که توسط FeelGhood Music اداره می شود. او با تک آهنگ “BINU” در 15 می 2019 مشهور شد.

بیشتر بخوانید: سریال پزشکی کره ای | لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

ایم سونگ جائه (Im Sung Jae) در نقش چوی جیونگ باپه

سریال کره ای بدترین شیطان / سریال کره ای بدترین شیطان قسمت اخر

ایم سونگ جائه در 18 ژانویه 1987 متولد شد. او بازیگری است که با فیلم‌های Moving (2023)، اعلامیه اضطراری (2021) و Extraordinary Attorney Woo (2022) و سریال The Worst of Evil 2023 شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای | معرفی 10 سریال کره ای تخیلی

سخن پایانی؛ سریال the worst evil

در این مقاله از مجله ویکی داستان و بازیگران سریال بدترین شیطان کره ای را مورد بررسی قرار دادیم. نظر شما درباره موضوع سریال کره ای بدنرین شیطان چیت؟ یا این سریال می تواند سریال موفقی باشی. نظرات خودتان را درباره سریال بدترین شیطان 2023 با ما درمیان بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا