فیلم و سریالسرگرمی

هنرپیشه‌های آکوامن ۲ | معرفی بازیگران آکوامن و پادشاهی گمشده 2023

معرفی بازیگران آکوامن 2

در این مقاله به بررسی و معرفی هنرپیشه‌های آکوامن ۲ و بیوگرافی کوتاهی از بازیگران آکوامن 2 خواهیم پرداخت. با معرفی لیست بازیگران فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده 2023 با ویکی همراه باشید.

آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت آکوامن از دی سی کامیکس ساخته شده است. این فیلم که توسط استودیوی دی سی، شرکت سافران، و تولیدات اتمی هیولا تولید شده است و توسط برادران وارنر پیکچرز برای توزیع در نظر گرفته شده است، قرار است دنباله ای بر فیلم آکوامن (2018)، پانزدهمین فیلم در دنیای توسعه یافته دی سی (DCEU) باشد. این فیلم توسط جیمز وان بر اساس فیلمنامه ای نوشته دیوید لزلی جانسون-مک گلدریک کارگردانی شده است.

معرفی بازیگران آکوامن 2

در ادامه با معرفی بازیگران آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom) با ما همراه باشید.

جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش آرتور کری / آکوامن

جیسون موموآ در نقش آرتور کری / آکوامن 2

جوزف جیسون ناماکاها موموآ از هنرپیشه‌های آکوامن ۲ در 1 آگوست 1979 در هونولولو، هاوایی به دنیا آمد. پدرش بومی هاوایی و ساموایی تبار است. و مادرش که اهل آیووا است، اصالتاً آلمانی، ایرلندی و بومی آمریکایی است. در سال 2001 به لس آنجلس نقل مکان کرد و در آنجا به حرفه بازیگری ادامه داد.

در سال 2004، پس از سریال تلویزیونی کوتاه مدت North Shore (2004)، او برای نقش شخصیت محبوب «رونون دکس» در مجموعه تلویزیونی Stargate: Atlantis (2004) انتخاب شد، که طرفداران فرقه‌ای را به دست آورد. در سال 2010، او در سریال بازی تاج و تخت (2011) HBO که نامزد جایزه امی شده بود، در نقش پادشاه دوتراکی، خال دروگو ظاهر شد. او چند فیلم کوتاه کارگردانی کرده است. جیسون با همسرش، لیزا بونت، بازیگر زندگی مر کرد که از او دو فرزند به نام‌های لولا و ناکوآ-ولف دارد. او بازیگر نقش اصلی اکوامن 2022 است.

نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در نقش آتلانتا

نیک.ل کیدمن در آکوامن 2 / هنرپیشه‌های آکوامن ۲

نیکول کیدمن زیبا که به عنوان یکی از برترین بازیگران هالیوود شناخته می شود، در واقع در هونولولو، هاوایی به دنیا آمد، در حالی که والدین استرالیایی او با ویزای تحصیلی در آنجا بودند. نیکول مری کیدمن ای سی بازیگر و تهیه کننده آمریکایی-استرالیایی است. او که به‌خاطر فعالیت‌هایش در تولیدات مختلف سینمایی و تلویزیونی در ژانرهای مختلف شناخته می‌شود، همواره در میان پردرآمدترین بازیگران زن جهان قرار گرفته است. او مدتی با تام کروز ازدواج کرده بود که در سال 2001 این ازدواج پایان یافت. نیکول از بازیگران زن فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده است که در نقش آتلانتا بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های ونزدی

بن افلک (Ben Affleck) در نقش بروس وین

هنرپیشه‌های آکوامن 2023 / بن افلک در اکوامن 2

بنجامین گزا “بن” افلک-بولت از هنرپیشه‌های آکوامن ۲ در 15 آگوست 1972 در برکلی، کالیفرنیا به دنیا آمد. او عمدتاً اصالتاً انگلیسی، ایرلندی، آلمانی و اسکاتلندی دارد. نام میانی او، گزا، برگرفته از یک دوست خانوادگی مجارستانی است که بازمانده هولوکاست بود.

در سال 2014، افلک عنوان تریلر اقتباسی از کتاب Gone Girl (2014) را بر عهده گرفت. او در نقش بروس وین/بتمن در فیلم ابرقهرمانی Batman v Superman: Dawn of Justice (2016)، Suicide Squad (2016) و Justice League (2017) بازی کرد. او در فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر (2021) که برنده جایزه اسکار شد، دوباره این نقش را بازی کرد و بعداً در فیلم های آکوامن و پادشاهی گمشده (2023) و فلش (2023) در نقش بتمن ظاهر خواهد شد.

او اخیراً در «راه بازگشت» (2020) به عنوان یک الکلی در حال بهبودی، «آخرین دوئل» (2021) و یک اجرای صحنه‌ای که نامزد گلدن گلوب در فیلم «نوار مناقصه» شده است، نقش‌آفرینی کرده است. او دوباره با جنیفر لوپز نامزد سابق خود ازدواج کرده است. افلک از بازیگران آکوامن 2 در نقش بروس وین است.

امبر هرد (Amber Heard) در نقش مرا

امبر هرد در آکوامن 2 در نقش مرا / بازیگران آکوامن 2

امبر لورا هرد در آستین، تگزاس به دنیا آمد. او تبار انگلیسی، ایرلندی، اسکاتلندی، آلمانی و ولزی دارد. هرد در فیلم نامزد اسکار، North Country (2005) ظاهر شد که در آن نقش شخصیت شارلیز ترون را در فلاش بک بازی کرد. دیگر فیلم‌های اولیه او عبارتند از: شربت (2013)، درایو عصبانی (2011) سه بعدی، جونزها (2009)، هرگز عقب ننشین (2008)، سگ آلفا (2006) و چراغ‌های جمعه شب (2004). در تلویزیون، هرد در درام CW، نخل‌های پنهان (2007) بازی کرد و در سریال‌های Californication (2007) Showtime و Criminal Minds (2005) CBS نقش‌های اصلی را داشت.

هرد در فیلم پارانویا (2013) در کنار هریسون فورد، لیام همسورث و گری اولدمن بازی کرد. این فیلم توسط “Relativity Media” در 16 آگوست 2013 اکران شد. او همچنین در فیلم Machete Kills (2013) ساخته رابرت رودریگز که توسط “Open Road Films” در 4 مارس 2013 اکران شد و McG 3 Days to Kill (2014) بازی کرد. )، در کنار کوین کاستنر و هایلی استاینفلد، که در سال 2014 منتشر شد.

هرد در لس آنجلس زندگی می کند، جایی که او به طور فعال با عفو بین الملل درگیر است. او در سال 2015 با بازیگر جانی دپ ازدواج کرد و این دو در سال 2017 از هم جدا شدند. امبر از هنر پیشه های فیلم اکوامن 2 است که عهده دار نقش مرا است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) در نقش اورم ماریوس

بازیگران آکوامن 2 / بازیگران آکوامن و پادشاهی گمشده

پاتریک جوزف ویلسون از هنرپیشه‌های آکوامن ۲ در نورفولک، ویرجینیا متولد شد و در سن پترزبورگ، فلوریدا بزرگ شد. کار تئاتر او نامزدی و جوایز زیادی را به همراه داشته است.

او نامزد بهترین بازیگر مرد در فیلم موزیکال برای The Full Monty، جایزه لیگ درام برای «ریتم جذاب»، جایزه لیگ درام درام برای «نورهای روشن، شهر بزرگ»، نامزدی Encores برای «Tenderloin» شد. او تورهای ملی در «چرخ فلک» (برنده جایزه درام لوگ و نامزدی لس آنجلس) و «خانم سایگون» داشت. او به صورت منطقه ای در “پرنده شیرین جوانی” (لا جولا)، “قوانین خانه سیب” (تالار مارک تاپر)، “رومئو و ژولیت: موزیکال” (اردوی)، “شانس در باران” (سرعت خوب)، ظاهر شده است.

پاتریک ویلسون با بازیگر Dagmara Dominczyk ازدواج کرده است. این زوج دو فرزند دارند. او از بازیگران فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده درنقش اورم ماریوس است.

دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) در نقش شاه نرئوس

بازیگران آکوامن و پادشاهی گمشده 2023

هانس لوندگرن معروف به دولف لوندگرن بازیگر، فیلمساز و رزمی کار سوئدی است. موفقیت او در سال 1985 اتفاق افتاد، زمانی که در فیلم Rocky IV در نقش ایوان دراگو بوکسور برجسته شوروی بازی کرد. از آن زمان، لاندگرن در بیش از 80 فیلم بازی کرد که تقریباً همه آنها در ژانر اکشن بودند. در او از بازیگران فیلم اکوامن 2 است که در نقش شاه نرئوس بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های جزیره ای جهان

ایندیا مور (Indya Moore) در نقش کراشون

بازیگران زن اکوامن 2

ایندیا مور بازیگر، نویسنده، کارگردان، مدل، فعال اجتماعی و بنیانگذار Beetlefruit Media, Inc است که بر داستان گویی در رسانه های مختلف تمرکز دارد. در طول سال گذشته، ایندیا در کنار کیتی پری و میگوس برای Saturday Night Live اجرا کرده و در فیلم سینمایی Church Church که توسط ساموئل گلدوین فیلمز توزیع شده است، بازی کرده است.

کار آنها بسیاری از موزیک ویدیوها و سرکت های ویدیویی بین المللی را مورد توجه قرار داده است. مور بازیگر اصلی و تهیه کننده اجرایی مجموعه تلویزیونی گلچین ساعت جادو هستند. ایندیا در حال حاضر نقش اصلی را به عنوان “فرشته” در سریال تلویزیونی FX POSE رایان مورفی بازی می کند. او همچنین بازیگر فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده در نقش کراشون است.

یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen II) در نقش دیوید کین / بلک مانتا

بازیگران آکوامن و پادشاهی گمشده / بازیگران فیلم آکوامن ۲

یحیی عبدالمتین دوم بازیگر آمریکایی است. او Black Manta را در فیلم‌های DC Extended Universe Aquaman و بابی سیل در درام حقوقی تاریخی نتفلیکس The Trial of the Chicago 7 به تصویر کشید. او از هنرپیشه‌های آکوامن ۲ در مقش دیوید کین است.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سریال ها و فیلم های یهودی جهان

تمورا موریسون (Temuera Morrison) در نقش توماس کری

بازیگران فیلم آکوامن ۲ / هنر پیشه های فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده

Temuera Derek Morrison MNZM بازیگر و خواننده نیوزیلندی است که برای اولین بار با بازی در نقش دکتر هان روپاتا در سریال خیابان Shortland Street شناخته شد. او از بازیگران فیلم آکوامن ۲ در نقش توماس کری است.

یانی ژائو (Jani Zhao) در نقش استینگری

هنرپیشه های فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده 2023

جانی ژائو در 19 اکتبر 1992 در لیریا، پرتغال به دنیا آمد. جانی بازیگری است که برای Sentimentos (2009)، South (2019) و The Sugar Captains (2021) شناخته شده است. او از بازیگران فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده است که نقش استینگری را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های کورولوش عثمان

رندل پارک (Randall Park) در نقش دکتر استفن شین

هنرپیشه‌های آکوامن ۲ / بازیگران آکوامن ۲

رندال پارک از هنرپیشه‌های آکوامن ۲ بازیگر، کمدین و نویسنده آمریکایی است که بیشتر به خاطر بازی در نقش لوئیس هوانگ در سریال کمدی ABC Fresh Off the Boat شناخته می شود و برای آن نامزد دریافت جایزه تلویزیونی انتخاب منتقدان برای بهترین بازیگر مرد در سریال کمدی شد. او از بازیگران آکوامن 2 دز نقش دکتر استیفن است.

وینسنت رگان (Vincent Regan) در نقش آتلان

بازیگران فیلم سینمایی آکوامن ۲ / هنرپیشه های اکوامن 2

وینسنت ریگان در 16 می 1965 متولد شد. او بازیگر و کارگردان است که برای فیلم های 300 (2006)، سفید برفی و شکارچی (2012) و تروی (2004) شناخته شده است. او از سال 2001 با آملیا کورتیس ازدواج کرده است. آنها سه فرزند دارند. وینسنت از بازیگران فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده است که عهده دار نقش آتلان است.

بیشتر بخوانید: سریال هالیوودی | معرفی لیست سریال های هالیوودی

سخن پایانی؛ بازیگران فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده

در این مقاله از ویکی به معرفی هنرپیشه‌های آکوامن ۲ و بیوگرافی کوتاهی از بازیگران آکوامن 2 پرداختیم. به نظر شما کدام یک از بازیگران فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده می تواندد خوش بدرخشند. نظرات خودتان را درباره بازیگران فیلم آکوامن ۲ با ما درمیان بگذارید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا