فیلم و سریالسرگرمی

بازیگران سریال بابا | بیوگرافی بازیگران سریال بابا (Baba)

هنرپیشه‌های بابا برنامهٔ تلویزیونی ترکیه ای

در این مقاله بازیگران سریال بابا ترکی را معرفی خواهیم کرد. در معرفی هنرپیشه‌های بابا برنامهٔ تلویزیونی ترکی، همچنین بیوگرافی بازیگران سریال بابا بصورت مختصر بیان خواهد شد. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال ترکی جدید بابا زندگی امین ساروهانلی که سال ها با برادرش مهمت علی اختلاف داشت را روایت می کند که ناگهان با سقوط هواپیما تغییر می کند.

فهرست مطلب

معرفی بازیگران سریال بابا (Baba)

در بررسی بیوگرافی بازیگران سریال بابا به معرفی اصلی ترین شخصیت های سریال ترکی Baba خواهیم پرداخت. با معرفی شخصیت‌های بابا برنامهٔ تلویزیونی همراه ما باشید.

هالوک بیلگینر (Haluk Bilginer) در نقش امین ساروهانلی  (Emin Saruhanli)

هنرپیشه‌های بابا برنامهٔ تلویزیونی / بازیگران سریال بابا

هالوک بیلگینر از هنرپیشه‌های بابا برنامهٔ تلویزیونی ترکیه است. او علاوه بر حرفه بازیگری در ترکیه، در بریتانیا نیز کار کرده است و به خاطر بازی در نقش مهمت عثمان در سریال تلویزیونی EastEnders (1985) در دهه 1980 شناخته شده است. او همچنین در فیلم های هالیوودی به عنوان یک بازیگر خردسال بازی کرده است. او در سال 1987 در فیلم کمدی ایشتار (1987) (یکی از بدنام ترین شکست های تاریخ سینما) و در فیلم کمدی تاریک بوفالو (2001) در سال 2001 نقش یک رهبر چریکی شرور را بازی کرد. او نقش Emre Celenk را در قسمت پرسفون در MI-5 (2002) 2004 بازی کرد.

هالوک بیلگینر که به عنوان «ترک وحشتناک» توصیف می‌شود، یکی از محبوب‌ترین بازیگران مرد در ایست اندرز (1985) در دهه 1980 بود و طبق گزارش‌ها، «علیرغم بازی در نقش یک شرور و یک مار زن»، نامه‌های طرفداران دریافت می‌کرد. هیلاری کینگزلی گفته است که چیزی که این شخصیت را بسیار محبوب کرده است، ظاهر خوب و جذابیت به سبک عمر شریف بیلگینر بوده است. او در سال 2004 از زوهال اولجای طلاق گرفت و با آسکین نور ینگی، خواننده مشهور ترکیه ای رابطه برقرار کرد. آنها در سال 2006 ازدواج کردند و صاحب یک دختر شدند.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های چشم‌ چران عمارت (Yalı Çapkını)

آیدا آکسل (Ayda Aksel) در نقش فضیلت ساروهانلی (Fazilet Saruhanli)

بیوگرافی بازیگران سریال بابا / ملیسا در سریال بابا

آیدا آکسل از بازیگران سریال بابا است که در 31 اکتبر 1962 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای عشق تصادفی (2011)، دیپلم کاجیکلیک (1998) و جمهوریت (1998) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال غنچه های زخمی

تولگا ساریتاش (Tolga Saritas) در نقش قدیر ساروهانلی (Kadir Saruhanli)

بازیگران سریال بابا ترکی/ بازیگران سریال ترکی پدر

در بررسی بیوگرافی بازیگران سریال بابا به یکی دیگر از خصیت های اصلی می رسیم. تولگا ساریتاش از بازیگران فیلم بابا ترکیه ای است که به واسطه استعدادش مورد علاقه تماشاگران کشورهای دیگر قرار گرفت و با فیلم های پسر بد (2017)، Büyük Sürgün Kafkasya (2015) و Günesin Kizlari (2015) شناخته شده است.

این بازیگر متولد 30 می 1991 در استانبول است. . تولگا از دوران کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت، که شاید به جای یک فیلم، به مهمترین تجارت او در زندگی تبدیل شود. پسر در مدرسه نواختن گیتار را آموخت و در نوجوانی در کنسرت هایی شرکت کرد که توسط گروه های مختلف اجرا می شد. او به عنوان نوازنده گیتار به پیشرفت های خوبی دست یافت.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های تازه عروس | معرفی بازیگران سریال تازه عروس

اوزگه یاغیز (Özge Yağız) در نقش بشری در سریال بابا (Büsra)

بیوگرافی بشرا در سریال بابا / بشری در سریال بابا

در ادامه با بیوگرافی بشرا در سریال بابا با شما هستیم. اوزگه یاگیز از بازیگران سریال بابا در 26 سپتامبر 1997 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که با فیلم The Hammer and the Rose: A Behzat Ç. داستان (2022)، Baska Türlü Ask و Yemin (2019) شناخته می شود. او از هنرپیشه‌های بابا برنامهٔ تلویزیونی در نقش بشرا است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج

هاکان کورتاش (Hakan Kurtaş) در نقش ایلهان کاراچان (Ilhan Karaçam)

بازیگران سریال ترکی پدر / بازیگران فیلم بابا

هاکان کورتاش در 7 سپتامبر 1988 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای Vücut (2011)، Crash (2018) و Dolunay (2017) شناخته شده است. هاکان از بازیگران بابا در نقش ایلهان کاراچان است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم

داملا سو ایکیز اوغلو (Damlasu İkizoğlu) در نقش کبری ساروهانلی (Kübra Saruhanli)

عکس بازیگران سریال بابا / بازیگران سریال بابام

در ادامه بررسی بیوگرافی بازیگران سریال بابا به داملا سو ایکیز اوغلو یکی از هنرپیشه‌های بابا برنامهٔ تلویزیونی می رسیم. داملا سو ایکیزوغلو در 8 جولای 1997 در ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های انتخاب (2020)، کاردسلریم (2021) و بابا (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال اشک و لبخند عربی

تانر روملی (Taner Rumeli) در نقش سروت ساروهانلی (Servet Saruhanli)

بازیگران سریال بابام ترکی / شخصیت‌های بابا برنامهٔ تلویزیونی

او از هنرپیشه‌های بابا برنامهٔ تلویزیونی ترکیه ای است که  در 8 آوریل 1985 در آنکارا به دنیا آمد. او از دانشگاه آنکارا، دانشکده زبان، تاریخ و جغرافیا، گروه تئاتر (2006) فارغ التحصیل شد. تانر روملی که از سال 1386 تاکنون در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است، علاوه بر کارهای تئاتری خود، در سریال سلطان قلب من در سال 2018، شخصیت سیله تر آقا موسی و در سریال آفیلی بپرس شخصیت رضا را به تصویر کشیده است.

در سال 2020 در سریال تلویزیونی Sol Yanim ایفای نقش کرد. او همچنان در پروژه های جدید شرکت می کند. در آخرین پروژه خود یکی از بازیگران سریال ترکی بابا در نقش سروت ساروهانلی بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

دیلارا آکسویک (Dilara Aksüyek) بازیگر نقش الیف در سریال بابا (Elif)

الیف در سریال بابا / بازیگر نقش الیف در سریال بابا

دیلارا از بازیگران سریال بابام در کارشیاکا به دنیا آمد. در سال 2007، او به استانبول نقل مکان کرد و در مرکز هنری Müjdat Gezen در رشته تئاتر تحصیل کرد. او اولین حضور تلویزیونی خود را در سال 2012 با بازی در سریال Evlerden Biri انجام داد. او اولین بار با بازی در سریال درام 2013 مرحمت در نقش شادیه مورد توجه قرار گرفت. سال بعد، او شخصیت دنیز را در کادم دوستم به تصویر کشید.

او در سال 2015 در درام تاریخی Muhteşem Yüzyıl: Kösem نقش مهفیروز هاتون را بازی کرد. او در سال 2017 با ایفای نقش اصلی در İstanbulu Gelin به موفقیت دست یافت. دیلارا از هنرپیشه‌های بابا برنامهٔ تلویزیونی و بازیگر نقش الیف در سریال بابا است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عزیز | معرفی هنرپیشه‌های aziz

جم اوسلو (Cem Uslu) در نقش جیهون کومورجو (Ceyhun Kömürcü)

 بازیگران بابا / اسم بازیگران سریال بابا

Cem Uslu از بازیگران سریال ترکی بابا است در 22 مه 1983 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با بازی های Çukur (2016)، Karadayi (2012) و Anadolu Kartallari (2011) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

هازال تورسان (Hazal Türesan) از بازیگران بابا در نقش بیگوم (Begüm)

بازیگران زن سریال بابا ترکی / بازیگران سریال baba ترکی

هازال تورسان در 20 جولای 1985 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با فیلم‌های معجزه (2019)، فاطما (2021) و سرماسیک زمانی شناخته می‌شود. او از بازیگران سریال ترکی بابا در نقش بیگوم سویملی است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عشق منطق انتقام

آلپر چانکایا (Alper Çankaya) در نقش احمد (Ahmet Kalkan)

جانسو در سریال بابا / نظرات درباره بابا برنامهٔ تلویزیونی

آلپر چانکایا از بازیگران سریال بابام ترکی برای فیلم های Çukur (2016)، Vatanim Sensin (2016) و Ex Askim (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های کورولوش عثمان | معرفی بازیگران سریال قیام عثمان

بیهتر دینچل (Bihter Dinçel) در نقش منور شاهین (Münevver Sahin)

هنرپیشه های سریال ترکی بابا / هنرمندان بابا

بیهتر دینچل از بازیگران بابا در 12 مارس 1982 در دیاربکر ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای آوروپا یاکاسی (2004)، معجزه (2019) و هارکت سکیز (2019) شناخته شده است. او از سال 2008 با باریس دینچل ازدواج کرده است. آنها یک فرزند دارند. او از هنرپیشه‌های بابا برنامهٔ تلویزیونی است که مقش منور را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های سه قرون (Üç Kuruş)

دنیز سن حمزه اوغلو (Deniz Şen Hamzaoğlu) در نقش یاشار (Yasar Saruhanli)

بازیگران سریال ترکی بابا / هنرپیشه‌های بابا برنامهٔ تلویزیونی

دنیز سن حمزا اوغلو از بازیگران سریال بابا است که در 24 نوامبر 1979 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Tatli Küçük Yalancilar (2015)، Aile Arasinda (2017) و Halka (2019) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال قضاوت

بوسه مرال (Buse Meral) بازیگر نقش فیروزه در سریال بابا (Firuze Görgülü)

بازیگران سریال بابام / اسم بازیگران سریال بابا

در ادامه بازیگران سریال بابا به بوسه مرال از بازیگران سریال بابا می رسیم که در 25 جولای 1999 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای فیلم های Tek Yürek (2019)، Don’t Let Go of My Hand (2018) و Uyanis: Büyük Selcuklu (2020) شناخته شده است. بوسه مارال همچنین از بازیگران سریال حماسه ترکی نیز می باشد.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های آکوامن ۲ 

بریل پوزام (Beril Pozam) از بازیگران فیلم بابا در نقش سویل (Sevil Öztürk)

ملیسا در سریال بابا / بازیگران سریال بابا ترکیه

بریل پوزام از بازیگران سریال بابا ترکی است که برای «آفتاب من باش» (2021)، «آآآه بلیندا» و «یالی چاپکینی» (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال ارباب حلقه ها

زینب دیگر (Zeynep Diker) در نقش زینب (Zeynep)

بازیگر نقش الیف در سریال بابا / ملیسا در سریال بابا

زینپ دایکر برای بابا (2022) شناخته شده است. او از بازیگران سریال ترکی بابا در نقش زینب است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های آخرین بازمانده از ما

علی ایل (Ali Il) بازیگر نقش وشین در سریال بابا (Muhsin)

جانسو در سریال بابا / کبری در سریال بابا

علی ایل از هنرپیشه‌های سریال بابا است که در 16 مه 1982 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Ver Elini Ask (2017)، Poyraz Karayel (2015) و Poyraz Karayel: Global Capital (2017) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ۲۰۲۳ | معرفی فیلم های جدید 2023

سخن پایانی؛ بیوگرافی بازیگران سریال بابا

در بیوگرافی بازیگران سریال بابا به معرفی اسم بازیگران سریال بابا و همچنین قرار دادن عکس بازیگران سریال بابا در این مقاله بسنده کردیم. به نظر شما کدام یک از بازیگران سریال ترکی بابا بهترین بازی را از خود نشان دادند؟ نظرات خودتان را درباره بازیگران سریال بابا ترکی با ما در میان بگذارید.

3.4/5 - (9 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا