فیلم و سریالسرگرمی

معرفی بازیگران سریال حماسه ترکی (Destan) به همراه بیوگرافی کوتاه

بازیگران سریال حماسه ترکی

 

اگر می خواهید با بازیگران سریال حماسه ترکی آشنا شوید در این مقاله با ما باشید. در طول این مقاله با هنرپیشه های سریال حماسه ترکی و همچنین بیوگرافی بازیگران سریال Destan 2021 آشنا خواهید شد. با مجله ویکی همراه باشد.

معرفی و داستان سریال حماسه

سریال حماسه به کارگردانی امیر خلیل زاده و فتحی بایرام محصول سال 2021 ترکیه است که از طرفداران بسیار زیادی در ایران برخوردار است. سریال حماسه داستان عشق حماسی آکیز، یک دختر کوهستانی جنگجو و شاهزاده باتوگا معلول، که هر دو توسط گوک هان در قرن هشتم در استپ های خشن آسیای مرکزی یتیم شدند.

اسامی بازیگران سریال حماسه ترکی به همراه بیوگرافی کوتاه

در ادامه با معرفی هنرپیشه های سریال ترکی حماسه  و بیو گرافی کوتاه از بازیگران این سریال با ما باشید.

ابرو شاهین (Ebru Sahin)

بازیگران سریال حماسه ترکی / هنرپیشه های مجموعه تلویزیونی destan

ابرو شاهین در 18 می 1994 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای هرکای (2019)، استانبوللو گلین (2017) و بابام (2017) شناخته شده است. او از اول جولای 2022 با سدی عثمان ازدواج کرده است. ابرو شاهین از بازیگران سریال ترکی حماسه است که در نقش Akkiz ایفای نقش کرده است.

ادیپ تپلی (Edip Tepeli) بازیگر باتوگا در سریال حماسه

هنرپیشه های مجموعه تلویزیونی destan / بازیگران سریال ترکی حماسه

ادیپ تپلی  در 18 آوریل 1989 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Destan (2021)، Eyyvah Eyvah (2010) و The Ambassador’s Daughter (2019) شناخته شده است. تپلی از هنرپیشه های سریال حماسه است که در نقش Batuga بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های سه قرون (Üç Kuruş)

دنیز باروت (Deniz Barut)

بازیگران زن سریال حماسه / داستان سریال حماسه ترکیه ای

دنیز باروت از بازیگران زن سریال حماسه است که در 29 مارس 1983 در دنیزلی ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای فیلم های The Yard (2018)، عشق پول سیاه (2014) و Poyraz Karayel: Global Capital (2017) شناخته شده است. او در سریال ترکی حماسه در نقش Ulu Ece بازی کرده است.

سلیم بایراکتار (Selim Bayraktar)

بازیگران سریال حماسه ترکیه ای / بازیگران فیلم حماسه ترکی

سلیم بایراکتار متولد 17 ژوئن 1975 یک بازیگر عراقی ترکیه ای است که بیشتر برای بازی در نقش سومبول آقا در فیلم Muhtesem Yüzyil  شناخته می شود.  بایرکتار در سال 1975 در کرکوک عراق در خانواده ای ترکمن الاصل عراقی به دنیا آمد. از کودکی شروع به اجرا در مسابقات ژیمناستیک کرد. در روزهای پایانی جنگ ایران و عراق، دو تن از صدام حسین برای جذب پسران به ارتش از مدارس بایرکتار بازدید کردند. زمانی که بایراکتار برای خدمت در ارتش انتخاب شد، خانواده اش تصمیم گرفتند او را به صورت قاچاقی به ترکیه ببرند. او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه Hacettepe در سال 2000 در تئاتر دولتی ترکیه شروع به کار کرد. او نیز یکی از بازیگران سریال Destan است مه در نقش Alpagu Han به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال قضاوت | معرفی کامل هنرپیشه‌های سریال قضاوت

ایپک کاراپینار (Ipek Karapinar) بازیگر زن سریال ترکی حماسه

بازیگران فیلم حماسه ترکی / اسامی بازیگران سریال حماسه ترکی

ایپک کاراپینار از هنرپیشه‌های سریال حماسه است که در 20 مارس 1984 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای دره گرگ ها: کمین (2007)، گل های یتیم (2015) و کوپرو (2006) شناخته شده است. او در سریال حماسه در نقش Çolpan Hatun به هنرمندی پرداخته است.

بوراک توزکوپران (Burak Tozkoparan)

اسامی بازیگران سریال حماسه ترکی / بازیگران سریال حماسه دستان

بوراک توزکوپران اسم واقعی تیمور در سریال حماسه  است که در 14 نوامبر 1992 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Destan (2021)، Sesinde Ask Var (2019) و مست از عشق شناخته شده است. او هم از بازیگران سریال حماسه است که در نقش Temur Tegin به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

بوسه مرال (Buse Meral)

بازیگران سریال حماسه دستان / بازيگران سريال حماسه

بوسه مرال نیز از بازیگران زن سریال حماسه است که در 25 جولای 1999 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یکی از هنرپیشه های سریال تلویزیونی حماسه است که برای فیلم‌های Tek Yürek (2019)، Uyanis: Büyük Selcuklu (2020) و Don’t Let Go of My Hand (2018) نیز شناخته شده است. بوسه مرال در این سریال نقش Sirma را بر عهده دارد.

احمد اولگون (Ahmet Olgun)

بازیگران سریال حماسه چه کسانی هستند / بیوگرافی تیمور در سریال حماسه

احمد اولگون در سال 1982در استانبول به دنیا آمد. او در مجموعه‌های تلویزیونی «پسر»، «بوینو بوکوکلر»، «مارال»، «ماییس کرالیچسی»، «Kanit: Ates Üstünde» و در فیلم‌های «Çilek» و «Kampüste Çiplak Ayaklar» بازی کرد. او در کنار سریال و فیلم، مدل برند «کولا ترکا»، «پپسی»، «مینی کوپر» بود. او یکی از بازیگران سریال حماسه است که نقش Yaman را عهده دار است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال پنت‌ هاوس جنگ در زندگی و نقش هایشان

اسرا کیلیچ (Esra Kiliç)

تیمور در سریال حماسه کیست / اسم واقعی کایا در سریال حماسه

اسرا کیلیچ نیز یم از هنرپیشه‌های مجموعه تلویزیونی حماسه است که با فیلم های Içerde (2016)، Çalikusu (2013) و Seviyor Sevmiyor (2016) شناخته می شود. او در سریال ترکی destan درنقش Mei Jin بازی کرده است.

آلپر دوزن (Alper Düzen)

بیوگرافی بازیگران حماسه / عکس تیمور در سریال حماسه

آلپر دوزن در 20 اکتبر 1973 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Çocuklar Sana Emanet (2018)، آخرین عثمانی: ناک اوت علی (2007) و 125 Years Memory (2015) شناخته شده است. او نیز از بازیگران سریال حماسه است که در نقش Danis Ata ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های the boys | معرفی بازیگران سریال پسران

اورن ارلر (Evren Erler)

اسم واقعی تیمور در سریال حماسه / هنرپیشه های مجموعه تلویزیونی حماسه Destan

اورن ارلر از هنرپیشه های سریال حماسه ترکی در 11 سپتامبر 1976 در ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای هرکول جیبی: نعیم سلیمان اوغلو (2019)، لیلا و مکنون (2011) و دیریلیس: ارطغرول (2014) شناخته شده است. او در سریال ترکی destan نقش Çalayir را بازی کرده است.

اجم سنا بایر (Ecem Sena Bayır)

بازیگر زن سریال ترکیه ای حماسه / بازیگران سریال Destan

اجم سنا بایر از دیگر بازیگران زن سریال حماسه است که با Çok Güzel Hareketler 2.Kusak (2019) و Money Trap (2019) شناخته شده است. او در این سریال نقش Günseli Hatun را عهده دار است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال دهن لق | معرفی هنرپیشه های سریال کره ای Big Mouth 2022

بوراک برکای آکگول (Burak Berkay Akgül) بازیگر کایا در سریال حماسه

عکس کایا در سریال حماسه / بازیگر کایا در سریال حماسه

بوراک برکای آکگول در 24 فوریه 1997 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Destan (2021)، Kirmizi Kamyon (2021) و Ru شناخته شده است. او بازیگر نقش کایا و از بازیگران سریال حماسه ترکی است.

الیف دوغان بازیگر سریال ترکی حماسه در نقش توتکون

هنرپیشه‌های حماسی

یکی از بازیگران سریال ترکی حماسه، الیف دوغان است که در ششم سپتامبر سال 1994 متولد شده است. الیف از رشته موسیقی دانشگاه استانبول فارغ التحصیل شده است.او حرفه بازیگری را از سال 2016 با بازی در سریال عشق حرف حالیش نمیشه آغاز کرد و بعدها در زندگی بعضی وقت ها شیرین است بازی نمود و سپس در سریال چوکور نقش آفرینی کرد و در سریال ارزن نقش اول را بر عهده داشته است.

سخن پایانی

در این مقاله با معرفی بازیگران سریال ترکی Destan و همچنین بیوگرافی کوتاه از هنرپیشه های آن همراه شما بودیم. بنظر شما بهترین بازیگر سریال داستان ترکی کدام یک از عناوین بالا هستند در بخش نظرات برای ما بنویسید.

سوالات متداول

طرحواره پیدا نشد.
4.1/5 - (64 امتیاز)

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. همه خیلی اعلا بودند اما کارگردان فیلم در حد خیلی اعلا کار انجام داده است. یاشاسین تورک

  2. فقط آلپاگو خان واقعا نقشش رو زیبا بازی کرد یه سر و گردن از همه بالاتر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا