فیلم و سریالسرگرمی

سریال ترانه تابستان | بررسی داستان و بازیگران سریال آهنگ تابستانی

سریال ترانه تابستانی (Yaz Şarkısı)

سریال ترانه تابستان یا سریال آهنگ تابستانی از جدیدترین و پرطرفدارترین سریال های ترکی در سال 2023 است. در این مقاله داستان و بازیگران سریال ترانه تابستان را بررسی و معرفی خواهیم کرد. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال ترانه تابستانی یک سریال ترکی کمدی و عاشقانه است که توسط پاستل فیلم ارائه شده است. این سریال به کارگردانی دوغا جان آنافارتا تهیه و تولید شده است. نیلسو برفین آکتاش، مصطفی مرت کوچ و افکان بازیگران نقش های اصلی سریال ترکی ترانه تابستان  هستند.

تاریخ انتشار سریال آهنگ تابستان در 8 جولای 2023 بوده است. این سریال هشت قسمت 2 ساعته دارد که در 27 آگوست 2023 به پایان می رسد.زمان پخش سریال ترکی ترانه تابستانی در روزهای یکشنبه اط شبکه فاکس ترکیه پخش می شود.

داستان سریال آهنگ تابستانی

سریال ترانه تابستانی / سریال ترکی ترانه تابستان

داستان سریال ترانه تابستان دختری بنام یاز را روایت می کند که برای دستیابی به رویاهای پدرش و ادامه تحصیل راهی استانبول می شود. این سریال درگیری یاز، کمال و مورات در یک ماجرای کاری بزرگ را به تصویر می کشد.این سه نفر داستانی جذاب وعاشقانه را روایت می کنند که مطمعنا شما درگیر آن خواهید شد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

بازیگران سریال سریال ترانه تابستان

در سریال جدید ترکی آهنگ تابستانی بازیگران جوانی به ایفای نقش پرداخته اند. در ادامه با معرفی کوتاهی از بیوگرافی اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال ترانه تابستان ترکی با ما همراه باشید.

نیلسو برفین آکتاش (Nilsu Berfin Aktas) در نقش یاز یا گلبیاز

داستان سریال آهنگ تابستانی / سریال yaz şarkısı

نیلسو برفین آکتاش در تاریخ 17 آگوست 1998 در ترکیه و در شهر آنکار به دنیا آمد. او بازیگری است است که با سریال آهنگ های تابستانی (2023)، Kuzey Yıldızi (2019) و Kolej شناخته می شود. او جدیدا در سریال هرچه باداباد و سریال ستاره شمالی ترکیه ای نیز بازی کرده است. نیلسو در سال 2021 با سردار سرتچلیک ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی | معرفی بهترین سریال های پادشاهی ترکی

مصطفی مرت کوچ (Mustafa Mert Koç) در نقش کمال

سریال ترکی ترانه تابستانی / هنرپیشه‌های سریال آهنگ تابستانی

مصطفی مرت کوچ متولد 19 آوریل 1994 در ترکیه و در شهر آنکار است. او از بازیگران سریال آهنگ تابستانی است که با سریال یک پری، Benim Adim Melek (2019)، Falcon Crest (2018) و سریال ترکی آهنگ تابستان (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال ترکی قبیله ای 

افکان جان (Efekan Can) در نقش مورات

سریال ترکی آهنگ تابستان / هنرپیشه‌های سریال ترانه تابستان

افکان جان از بازیگران سریال آهنگ تابستانی است که در 1 ژانویه 1994 در بیلجیک ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های معلم (2020)، قتل های کوچک (2017) و سریال ترانه تابستانی (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال مولانا جلال الدین رومی

یشیم جرن بوزاوغلو (Yeşim Ceren Bozoğlu) در نقش نریمان

 بازیگران سریال ترانه تابستان بازیگران سریال آهنگ تابستانی

یسیم سرن بوزوغلو در 29 ژوئیه 1974 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Dark Cloud (2009)، Genis Aile (2009)، Polis (2007) و سریال yaz şarkısı شناخته شده است. او از هنرپیشه‌های سریال آهنگ تابستانی در نقش نریمان است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال هی سلطان ترکی

اویا باشار (Oya Basar) در نقش امینه

سریال اهنگ تابستانی چند قسمت است سریال ترکی تابستانی

اویا باشار در 11 فوریه 1956 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای Olacak O Kadar (1986)، Meleklerin Aski (2018) و Dünya Fraggle (1988) شناخته شده است. اویا باسار از بازیگران سریال ترانه تابستان در نقش امینه ایفای نقش کرده است. او با Levent Kirca ازدواج کرده است و یک فرزند دارند.

بیشتر بخوانید: برسی داستان و معرفی بازیگران سریال نامادری ترکی

زهرا ییلماز (Zehra Yilmaz) در نقش آصلی

سریال ترکی آهنگ تابستانی بازیگران سریال ترکی آهنگ تابستانی

زهرا یلماز در 30 جولای 1992 در مرسین ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های چهارراه (2016)، عشق و اسرار (2019) و Türkler Must Have Been Çıldırmis 2: Mavi Vatan (2023) و سریال ترکی آهنگ تابستان شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال روحتم خبردار نمیشه

دویگو کاراجا (Duygu Karaca) در نقش فادیمه

بازیگران سریال ترانه تابستانی بازیگران سریال آهنگ تابستان

دویگو کاراجا از بازیگران سریال ترکی ترانه تابستان در 5 ژوئن 1985 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های کاپان (2019)، سریال یاز سرکیسی (2023) و سریال دختر سفیر (2019) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی قرص ماه

سو شاناد (Su Sanad) در نقش مهبوش

هنرپیشه‌های سریال ترکی ترانه تابستان زمان پخش سریال آهنگ تابستانی

سو شاناد در 12 آوریل 1990 در ترکیه بدنیا آمد. شاناد برای سریال Yaz Sarkisi (2023)، سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند (2015) و No: 309 (2016) شناخته شده است.

دیگر بازیگران سریال

  • مروه سوین (Merve Sevin) در نقش دفنه
  • عمر کیلیچ (Ömer Kılıç) در نقش سادات
  • سلین واردارلی (Selin Vardarlı) در نقش سما
  • کامیلا دوارته چاکیر (Camila Duarte Çakır) در نقش آلیس
  • کان یاباش (Mehmet Bey)‌ در نقش مهمت بی
  • ازگی باکان (Ezgi Bakan) در نقش جانان

بیشتر بخوانید: سریال خود کرده را تدبیر نیست ترکی

سریال آهنگ تابستان سریال ترکی آهنگ تابستانی

سخن پایانی؛ سریال ترانه تابستانی

امروزه سریال های ترکی جایگاه ویژه در بین خانواده ها پیدا کرده اند و تاثیر مستقیم بر جامعه ما دارند. دراین مقاله به بررسی و معرفی بازیگران سریال ترانه تابستان ترکی پرداختیم. نظر شما درباره سریال ترکی آهنگ تابستان چیست؟ لطفا نظرات خودتان را درباره این سریال ترکی با ما درمیان بگذارید.

4.4/5 - (17 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا