فیلم و سریالسرگرمی

سریال قرص ماه | بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی قرص ماه

معرفی سریال ماه کامل ترکیه ای (Dolunay)

سریال قرص ماه از سریال های ترکیه ای محصول سال 2017 است که به تازگی از شبکه جم ریور پخش می شود. با بررسی داستان، زمان پخش و معرفی بازیگران سریال ترکی قرص ماه همراه مجله ویکی باشید.

سریال قرص ماه ترکیه ای (Dolunay) یا سریال ماه کامل یک سریال درام عاشقانه و کمدی است که اولین بار از 4 ژوئیه تا 31 دسامبر 2017 از شبکه استار تی وی پخش شد. این سریال با بازی اوزگه گورل و جان یامان در 26 قسمت توسط چایری بایراک کارگردان مشهو ترکیه ای ساخته شده است. از دیگر آثار معروف چایری بایراک می توان به سریال ترکی بابا و  پرنده سحرخیز اشاره کرد.

داستان سریال ماه کامل ترکیه ای

سریال ماه کامل / سریال قرص ماه ترکیه ای

فریت اصلان یک تاجر بسیار منظم و یک فرد موفق در کارش است. زندگی شخصی و شغلی او بصورت سازماندهی شده و بسیار هدفمند دنبال می شود. . نازلی دختر دانشجو است که در رشته غذا شناسی در دانشگاه تحصیل می کند و بارای تامین هزینه های خانه و خانواده خودش نیازمند یک شغل فوری است. نازلی یک فرد بسیار سرسخت و سخت کوش است و برای هر کاری بسیار تلاش می کند. فریت و نازلی دو شخصیت متضاد باهم دارند ولی برخورد آنها اتفاقات جالبی را رقم می زند.

زمان پخش سریال ترکی قرص ماه

سریال ماه کامل از شنبه تا پنجشنبه از شبکه جم ریور پخش می شود. در زیر ساعت پخش سریال قرص ماه ترکی از شبکه جم ریور را مشاهده می کند.

روز پخش سریال قرص ماه از جم ریور : روز های شنبه تا پنجشنبه

ساعت پخش سریال قرص ماه ترکی از جم ریور : ساعت 15:00

تکرار سریال ترکی قرص ماه از جم ریور : ساعت 11:00، 23:00 و 19:00

بیشتر بخوانید: بهترین سریال ترکی قبیله ای 

بازیگران سریال قرص ماه ترکی

بازیگران سریال ترکی ماه کامل از هنرپیشه های مشهور ترکیه هستند. در ادامه با معرفی هنرپیشه‌های سریال قرص ماه همراه ما باشید.

اوزگه گورل (Özge Gürel) در نقش نازلی

همسر واقعی نازلی در سریال قرص ماه / حاملگی نازلی در قرص ماه

اوزگه گورل در 5 فوریه 1987 در استانبول به دنیا آمد. او تا پایان دبیرستان در سیلیوری ترکیه زندگی کرد. پدر او اصالتاً چرکسی است در حالی که خانواده مادری او از مهاجران ترک تسالونیکی بودند. او بخش تجارت بین‌الملل دانشگاه بیکنت را ترک کرد. او پس از دوره های بازیگری، دوره های مدیریت بازیگری را گذراند. او با شخصیت زینب در فیلم Kızım Nerede؟ پا به دنیای بازیگری گذاشت. در سال 2014 به بازیگر نقش اول سریال «فصل گیلاس» تبدیل شد و شروع به شناخته شدن کرد.

او به تازیگی در سریال جدید ترکی 2023 سپاهی نیز بازی کرده است. اوزگه گورل از بازیگران سریال قرص ماه ترکیه ای است که نقش اول نازلی را  به همراه همبازی خود Can Yaman در این سریال بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

جان یامان (Can Yaman) در نقش فریت اصلان

بیوگرافی فرید در سریال قرص ماه / سریال قرص ماه ترکی

جان یامان در استانبول ترکیه به دنیا آمد و بزرگ شد. پدر جان کارمند گمرک، و مادر او دستیار دفتر بود و زمانی که او پنج ساله بود از هم جدا شدند. مادربزرگ هایش از همان دوران کودکی به دلیل مشکلات مالی والدینش فعالانه در امر تربیت و نگهداری او مشارکت داشتند و همین امر نیز باعث شد تا تحصیلاتش بیشتر از طریق بورسیه باشد.

زمانی که او در زمینه حقوق شرکت ها کار می کرد، متوجه شد که زندگی اداری برای او نیست. جان در یکی از تعطیلات تابستانی خود به بدروم سفر کرد و در آنجا با مدیران خود آشنا شد و حرفه بازیگری خود را آغاز کرد. اولین کار او در تجارت نمایش، نقش یک شوهر خیانتکار در موزیک ویدیو آهنگ «پورسلن دوسلر» از گلنور گوکچه بود. اگرچه اولین نقش او در یک سریال تلویزیونی در Gönül Isleri (2014) بود، اما نقش موفقیت‌آمیز او در بازی سریال Dolunay (2017) بود که او را در سطح بین‌المللی به شهرت رساند.

موفقیت بین المللی این مجموعه تلویزیونی که در آن نقش آفرینی کرد، باعث شد تا او به فعالیت خود در ایتالیا ادامه دهد. او علاوه بر کار بازیگری، چهره برندهای مختلف ایتالیایی و ترکیه ای است و وقت خود را به انجمن خیریه Can Yaman for Children اختصاص می دهد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی | معرفی بهترین سریال های پادشاهی ترکی

تورکو توران (Türkü Turan) در نقش آیلا

سریال ترکی ماه کامل / هنرپیشه‌های سریال قرص ماه

تورکو توران در بدروم، موگلا به دنیا آمد. در دانشگاه معمار سنان در رشته جامعه شناسی تحصیل کرده است. اولین بار در سریال ترکی Annem (2007) در نقش پینار ظاهر شد. او برای بازی در نقش “نپتون” نامزد جوایزی مانند جوایز Yesilcam و Siyad در سال 2010 شده است.

او در سریال‌های « Cakil Taslari» و « Gonul Ferman Dinlemiyor» و به‌دنبال « Adini Feriha Koydum»، « Nuri» و « Oyle Bir Gecer Zaman Ki» در فیلم « Gise Memuru» به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت. توران در فیلم‌های «مسلات 2» (2011)، « Celal Tan ve Ailesinin Acikli Asiri Hikayesi» (2011) و « Topragin Cocuklari» (2012) بازی کرد. تورکو از بازیگران سریال قرص ماه ترکی در نقش آیلا است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال خود کرده را تدبیر نیست ترکی

نجیب مملی (Necip Memili) در نقش هاکان

بولوت در قرص ماه / بازیگران سریال قرص ماه

Necip Memili متولد 27 مه 1980 یکی از هنرپیشه‌های سریال قرص ماه و اهل ترکیه است. او فارغ التحصیل هنرستان دولتی دانشگاه چوکوروا در رشته مطالعات تئاتر است. در سال 1999 به عنوان بازیگر آماتور در تئاتر شهرداری آدانا سیهان شروع به کار کرد. پس از فارغ التحصیلی به استانبول نقل مکان کرد.او در آنجا به گروه بازیگران Uçurtmanın Kuyruğu، نمایشنامه‌ای نوشته ساواش دینچل و کارگردانی اردال سیندوروک پیوست. اولین حضور اصلی تلویزیونی او با بازی در سریال Arka Sokaklar انجام شد.

او سپس در نقش‌های در Hanımın Çiftliği، Yalan Dünya، Muhteşem Yüzyıl: Kösem و سریال ترکی قرص ماه ظاهر شد. بازی او در Shahsiyet مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. او در سال 2018 به بازیگران سریال زیبا و پرطرفدار Çukur از تی وی شو پیوست و شخصیت جومالی را به تصویر کشید. از جدیدترین سریال های نجیپ مملی می توان به سریال معجزه صد ساله و سریال سه سکه اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال ترکی گلجمال (Gülcemal)

اوزنور سرچیلر (Öznur Serçeler) در نقش فاتوش یالچین

بازیگر زن سریال ماه کامل / فاتوش در قرص ماه

اوزنور سرچلر از بازیگان سریال ماه کامل در 1 ژانویه 1987 در قیصری به دنیا آمد. او تحصیلات موسیقی خود را با تورکول کانکایا در کنسرواتوار دانشگاه مرسین در سال 2001 آغاز کرد. پس از آن در سال 2003 در دانشکده موسیقی و هنرهای نمایشی دانشگاه بیلکنت به تحصیلات موسیقی ادامه داد.

در سال 2007 در پروژه ای به نام ارکستر جوانان جهانی شرکت کرد و به کنسرت ها در برلین، کاسل و بدروم پیوست. در سال 2007، اوزنور سرچلر به Elite Model Look پیوست. اونور از هنرپیشه‌های چشم‌ چران عمارت در این سریال پرطرفدار نیز بود. او در سریال Dolunay درنقش فاتوش ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی ترکیه ای

هاکان کورتاش (Hakan Kurtas) درنقش دنیز کایا

بازیگران سریال قرص ماه ترکی / بازیگران سریال ماه کامل ترکیه ای

هاکان کورتاش در 7 سپتامبر 1988 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که بیشتر برای سریال های Body (2011)، Crash (2018) و Ezel (2009) و سریال Dolunay شناخته شده است. هاکان در سریال ترکی قرص ماه در نقش دنیز کایا بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال بازی بخت ترکی

ایلایدا آکدوغان (Ilayda Akdogan) در نقش آسمان پینار

اسامی بازیگران سریال ترکی قرص ماه / هنرپیشه‌های سریال ترکی قرص ماه

ایلایدا آکدوغان در 21 جولای 1998 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یکی از هنرپیشه‌های سریال ترکی قرص ماه است که برای موستانگ (2015)، 10 روز یک مرد خوب (2023) و Masallardan Geriye Kalan (2020) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و زمان پخش عشق ممنوع ۱۴۰۲

برک یایگین (Berk Yaygın) در نقش تاریک

سریال قرص ماه بازیگران / سریال قرص ماه دوبله فارسی چند قسمت است

برک یایگین بازیگر تئاتر، سینما و سریال های ترکیه ای است. او در 4 مه 1983 در استانبول به دنیا آمد. او با ایمن آکبایکال ازدواج کرده است. برک اولین تجربه های بازیگری خود را روی صحنه های تئاتر تجربه کرد. او شروع به بازی در آگهی های بازرگانی کرد و به یکی از نام هایی تبدیل شد که به این معنا در این بخش مطرح شد.

بازی در فیلم ها و سریال های ترکی را از سال 2011 با ایفای نقش در فیلم آتش وار آغاز کرد. او به حضور در پروژه های جدید با شخصیت تاریک که در سریال ماه کامل به او جان بخشید، ادامه می دهد. او همچنان به شخصیت تونچ در سریال مهمان جان می بخشد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال تبعید آبی ترکی

بالامیر امرن (Balamir Emren) در نقش انجین

سریال ترکی ماه کامل / سریال Dolunay

بالامیر امرن در 22 اکتبر 1985 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های Akasya Duragi (2008)، Bordeaux Berets 2: Afrin (2018) و Yola Geldik (2016) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال پرندگان آتش

سخن پایانی؛ سریال ماه کامل ترکی

در این مقاله بازیگان سریال قرص ماه و همچنین تاریخ و زمان پخش سریال ماه کامل از شبکه جم ریور را مورد بررسی قرار دادیم. نظر شما درباره این سریال چیست؟ داستان سریال ترکی قرص ماه را چگونه می بینید؟ در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

4.1/5 - (18 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا