سینما و تلویزیونسرگرمی

معرفی داستان و بازیگران سریال خود کرده را تدبیر نیست

بازیگران kendi düşen ağlamaz

سریال خود کرده را تدبیر نیست ترکی یکی از جدیدترین سریال های شبکه TRT1 ترکیه است. در این مقاله با بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال خود کرده را تدبیر نیست با مجله ویکی همراه باشید.

سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست (Kendi Düşen Ağlamaz) یک مجموعه تلویزیونی ترکی در ژانر عاشقانه و کمدی به کارگردانی اینجی بالابان اوغلو و با بازی هاکان یلماز، سلن سویدر، انس کوچاک و ایلول تومبر است.

این سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ که برگرفته از کتاب آیسگول چیچک اوغلو است به زودی از شبکه TRT1 ترکیه روی پرده نمایش برود. در ادامه با داستان و زمان پخش سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست با ما باشید

زمان پخش سریال خود کرده را تدبیر نیست ترکیه ای

سریال Kendi Düşen Ağlamaz

همانطور که گفته شد سریال Kendi Düşen Ağlamaz از سریال های تابستانی ترکیه ای در سال 2023 است که از شبکه TRT1 پخش خواهد شد. طبق آخرین اخبار زمان پخش زمان پخش سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست ترکی به شکل زیر است:

روز پخش سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست : این سریال در روزهای پنجشنبه پخش خواهد شد

ساعت پخش سریال خود کرده را تدبیر نیست : این سریال در ساعت 21:00 هر پنجشنبه خواهد بود.

داستان سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست

داستان این سریال یک قصه عاشقانه و کمدی را روایت می کند. مادر آلیز در زمان بدنیا آوردنش از دنیا می رود. او دختری بسیار زیبا و بسیار خودخواه است که توسط پدرش بزرگ شده و بسیار لوس بار آمده است. آلیز متوجه ازدواج دوم پدرش می شود. این موضوع او را بسیار عصبانی می کند و او برای انتقام از پدرش تصمیم می گیرد با فردی که پدرش هرگز اجازه ازدواج با او را نمی دهد بصورت جعلی ازدواج کند. اما همه چیز طبق برنامه ریزی او پیش نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

بازیگران سریال خود کرده را تدبیر نیست

در ادامه با معرفی هنرپیشه‌های سریال خود کرده را تدبیر نیست همراه ما باشید.

ایلول تومبار (Eylül Tumbar) در نقش آلیز

زمان پخش سریال خود کرده را تدبیر نیست ترکی

ایلول تومبار بازیگر سینما و سریال های ترکیه ای است که در سال 2002 در ازمیر به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته سینما و رسانه دیجیتال از دانشگاه اقتصاد ازمیر است. ایلول تومبار بیشتر به خاطر سریال مامان چه کسی فرار می کردیم نتفلیکس در سال (2023) و کندی دوسن آگلاماز (2023) شناخته می شود. ایلول با بازی در نقش اول سریال Kendi Düşen Ağlamaz به شهرتی جهانی دست یافته است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی قبیله ای

انس کوچاک (Enes Kocak) در نقش سرکان

انس کوچاک بازیگر سریال خود کرده را تدبیر نیست

انس کوچاک مدل و بازیگر سریال های ترکی است که در سال 1999 در استانبول به دنیا آمد. او برنده مسابقه مدل Miss&Mr 2022 شد. انس کوچاک یکی از بازیگران سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست می باشد که با خوش تیپی و هیکلش خوبش در ترکیه طرفداران زیادی دارد. انس کوچاک با فیلم های حکیم (2022)، ملکه (2023) و کندی دوسن آگلاماز (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی | معرفی بهترین سریال های پادشاهی ترکی

سلن سویدر (Selen Soyder) در نقش سینم دوران

بازیگران سریال خود کرده را تدبیر نیست

سلن سویدر از هنرپیشه‌های سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست است که در 26 دسامبر 1986 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر است که با هانگیمیز سومدیک (2016)، عشق در هوا (2010) و عصر لاله (2010) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی ترکیه ای

هاکان یلماز (Hakan Yilmaz) در نقش نورتین سونر

هنرپیشه‌های سریال خود کرده را تدبیر نیست

هاکان یلماز یکی از بازیگران سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست می باشد که در 6 دسامبر 1969 در ترکیه بدنیا آمد. او در 490 قسمت در کمدی رمانتیک « Ayrilsak da Beraberiz» بازی کرد. او بیشتر برای سریال های کمدی “Avrupa Yakasi”، “Yahsi Cazibe” شناخته می شود. او در «هابابام سینیفی: Uc Bucuk» دنباله مجموعه فیلم‌های کالت و «Bizans Oyunlari» (2016) که بازسازی کمدی دوره‌ای «Kahpe Bizans» (2000) و «Aykut Eniste 2» است، بازی کرد.

او یکی از بازیگران مطرح تئاتر ترکیه نیز می باشد. هاکان ییلماز یکی از هنرپیشه‌های کورولوش عثمان نیزاست.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال بازی بخت ترکی

هیودا زیزان الپ (Hivda Zizan Alp) در نقش سراپ بیچاکچی

هنرپیشه‌های خود کرده را تدبیر نیست ترکی

هیودا زیزن آلپ در 9 نوامبر 1993 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای سریال های The Tailor (2023)، Fi (2017) و In Your Dreams (2023) شناخته شده است. هیودا در سال 2023 در سریال ترکی خیاط نیز بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال تبعید آبی ترکی

برات ینیلمز (Berat Yenilmez)‌ در نقش

بازیگران سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست

برات ینیلمز از بازیگران سریال خود کرده را تدبیر نیست می باشد که در 5 اکتبر 1970 در آداپازاری، ساکاریا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با بازی‌های Daydreamer (2018)، Telling Tales (2015) و Kara Bela (2015) شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال هرچه باداباد ترکیه ای

چاغلا بوز (Çagla Boz) در نقش توگچه

سریال خود کرده را تدبیر نیست بازیگران

چاغلا بوز یک بازیگر و مدل ترکیه است. او در سال 1999 در استانبول به دنیا آمد. در سال 2019، او توانست توجه ها را در نمایش مد در هفته مد نیویورک به خود جلب کند.

چاغلا بوز که به خصوص با عکس هایی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارد توجه ها را به خود جلب می کند، از سال 2022 تاکنون در فیلم ها و سریال های تلویزیونی مختلفی مانند Aynaziz Haluk (2022)، کندی دوسن آگلاماز (2023) و Limit بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال دختر مردم

سرهان اونات (Serhan Onat) درنقش

سریال خود کرده را تدبیر نیست چند شنبه ها میاد

سرهان اونات از هنرپیشه های خود کرده را تدبیر نیست در 27 می 1994 در کوجائلی ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای معجزه در سلول شماره 7 (2019)، چهارراه (2016) و آکینجی (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بازیگران سریال گلهای خونی (Kan Çiçekleri)

یونجا شاهین باش (Yonca Sahinbas) ‌در نقش اسما

اسم بازیگران خود کرده را تدبیر نیست / سریال Kendi Düşen Ağlamaz

یونجا شاهینباس در 6 ژوئیه 1972 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های 1001 Nights (2006)، Yeni Gelin (2017) و Kizim Nerede (2010) شناخته شده است.

یونجا در سریال ترکی تازه عروس در سال 2018 در نقش آسیه بازی کرده بود و با این نقش بسیار شناخته شد. او از 10 ژانویه 2015 با کورای شاهینباس ازدواج کرده است. او قبلاً با Tevfik Ali Yenel ازدواج کرده بود.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد ترکی

یگیت کالکاوان (Kalkavan) در نقش بهاتین

سریال خود کرده را تدبیر نیست چند قسمت است

او در سال 2002 در ازمیر به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته سینما و رسانه دیجیتال از دانشگاه اقتصاد ازمیر است. ییگیت کالکاوان برای فیلم های اسرار خانوادگی (2021)، قتل های کوچک (2017) و واکرهای خصوصی (2021) شناخته شده است. Eylül Tumbar در سال 2023 در مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی مانند چه کسی فرار می‌کردیم، مامان؟ و سریال Kendi Düşen Ağlamaz بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم 

دریا آرتمل (Derya Artemel) در نقش تورکان

kendi düşen ağlamaz بازیگران

دریا آرتمل در 21 اکتبر 1980 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او یکی از بازیگران سریال خود کرده را تدبیر نیست می باشد که با فرش جادویی (2005)، سریال غنچه های زخمی (2015) و Çocukluk (2020) شناخته شده است. در این سریال او همسر کدیر و مادر سرکان، سراپ و سارپ است. کدیر و فرزندانش را ترک کرد. سارپ در کنار او بزرگ شد. سینم او را برای کار در هتل دعوت کرد و او این دعوت را پذیرفت. سال ها بعد او موفق شد با خانواده باز گردد.

شورای اوزون (Şoray Uzun) در نقش

فیلم خود کرده را تدبیر نیست

سورای اوزون از بازیگران فیلم خود کرده را تدبیر نیست در 9 ژوئن 1967 در رازگراد بلغارستان به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Seksenler (2012)، Evdekiler (1996) و Kaygisizlar (1994) شناخته شده است.  او عشق قدیمی اسما است. نورتین به او پیشنهاد پول داد تا اسما را رها کند و او این پیشنهاد را پذیرفت. با گذاشتن نامه ای از اسما خداحافظی کرد. او برادر بزرگتر سینم است. او برگشته و سعی می کند از نورتین انتقام بگیرد.

عکس های سریال kendi düşen ağlamaz

خلاصه سریال خود کرده را تدبیر نیست اسم بازیگران خود کرده را تدبیر نیست

بازیگران سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیس

خود کرده را تدبیر نیست چند قسمت است

بیوگرافی بازیگران سریال خود کرده را تدبیر نیست

سخن پایانی؛ سریال خود کرده را تدبیر نیست ترکی

در این مقاله به معرفی بازیگران و بررسی داستان سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست پرداختیم. نظر شما درباره این سریال چیست؟ آیا سریال Kendi Düşen Ağlamaz 2023 می تواند طرفداران زیادی بدست آورد. نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

4/5 - (67 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا