فیلم و سریالسرگرمی

بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال دختر مردم

معرفی سریال Elkizi

سریال دختر مردم (Elkizi) یکی از سریال های پرطرفدار ترکیه ای است. به همین دلیل در این مقاله به بررسی داستان و بازیگران سریال دختر مردم ترکی می پردازیم. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال Elkizi مردم یک سریال درام ساخت ترکیه است که اولین قسمت آن در 23 اکتبر 2021 با حضور فریده کیتان بر صندلی کارگردانی و فیلمنامه توسط هلال یلدیز از شبکه Fox Tv ترکیه پخش شد. بازیگرانی مانند Sevda Erginci، Perihan Savaş و İsmail Ege Şaşmaz نقش‌های اصلی را دارند. تصویربرداری این سریال در منطقه اولا موغلا و اطراف آن انجام شد.

اگر این سوال که سریال دختر مردم چند قسمت دارد در ذهن شما شکل گرفته است؟ باید گفت که این سریال با قسمت سیزدهم آن در 30 ژانویه 2022 به پایان رسیده است.

داستان سریال ترکی دختر مردم

 خلاصه قسمت اخر دختر مردم / بازیگران فیلم دختر مردم ترکی

داستان سریال دختر مردم زندگی دردناک دختر جوانی به نام ایزو را روایت می کند که در جوانی یتیم شده است. ایزو که برای دستیابی به آرزوهایش می‌جنگد، دو عقیده مهم دارد که باید در این زندگی به آن پایبند باشد. خاطرات و آنچه از مادرش برای او باقی گذاشته است. با این حال هر چیزی را که در دست دارد به یکباره توسط خانواده اش که او را مورد آزار و اذیت قرار می دهند از او گرفته می شود. ایزو دو راه بیشتر ندارد. یا باید تسلیم سود یا باید بجنگد.

زمان پخش سریال دختر مردم در شبکه جم سریز

سریال ترکی دختر مردم در روزهای جمعه، یکشنبه و سه شنبه ساعت 23:00 از شبکه جم سریز پخش می شود. و تکرار آن نیز در ساعت های 03:00، 11:00 و 19:00 پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

بازیگران سریال دختر مردم ترکیه ای

در این بخش به معرفی بیوگرافی کوتاهی از اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال دختر مردم می پردازیم.

سودا ارگینجی (Sevda Erginci) بازیگر سریال دختر مردم در نقش ازو

بازيگران سريال دختر مردم / هنرپیشه‌های سریال دختر مردم ترکی

سودا ارگینجی در 3 اکتبر 1993 در استانبول ترکیه به دنیا آمد و از 15 سالگی به تئاتر علاقه مند شد. او اولین نقش خود را در تئاتر به نام پاکی و سوگی سیچکلری بازی کرد. او به مدت 1.5 سال در کلاس های بازیگری شرکت کرد. سودا با بازی در سریال ترکی محبوب رز سیاه (Karagul) محبوب شد.

او یکی از بازيگران سريال دختر مردم است که برای Ver Elini Ask (2017)، I Saved You To My Heart (2022) و Awakening: Büyük Selcuklu (2020) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ | بهترین سریال های ترکی 2023

اسماعیل اگه شاشماز (Ismail Ege Sasmaz) بازیگر نقش هارون در سریال دختر مردم

بازیگران سریال دختر مردم ترکیه / بیوگرافی هارون در سریال دختر مردم

اسم واقعی هارون در سریال دختر مردم، اسماعیل ایگه ساسماز است در 25 نوامبر 1993 در مانیسا به دنیا آمد. او در تئاتر شهرداری مانیسا آموزش دید. او اولین حضور خود را در تلویزیون با بازی در سریال محبوب ترکی در انتظار خورشید (Gunesi Beklerken) انجام داد. پس از آن، او در پروژه های تلویزیونی مختلفی از جمله Serce Sarayi، Ask Yalani Sever، Ask Laftan Anlamaz، Lise Devriyesi و Mehmetcik Kut’ul Amare شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی | معرفی بهترین سریال های پادشاهی ترکی

پریهان ساواش (Perihan Savas) بازیگر نقش جاویدان در سریال ترکی دختر مردم

بازیگر سریال دختر مردم / اسم مادر هارون در سریال دختر مردم

پریحان ساواس از هنرپیشه‌های سریال دختر مردم ترکیه ای در 14 ژوئن 1955 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های The Pit (2016)، Bedrana (1974) و Gerçek (1974) شناخته شده است. او قبلا با یلماز ظفر ازدواج کرده بود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ترکی با محوریت قبیله و خانواده

توپراک سالام (Toprak Sağlam) بازیگر نقش نرمین در دختر مردم

اسم واقعی نرمین در سریال دختر مردم / بازیگر نقش نرمین در دختر مردم

اسم واقعی نرمین در سریال دختر مردم توپراک سالام است. توپراک ساغلام در 9 اکتبر 1985 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای Delibal (2015)، Crossroads (2016) و Kuzey Rüzgari (2007) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال خیاط | معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی خیاط

فکرت کوشکان (Fikret Kuskan) از بازیگران سریال Elkizi در نقش رسول

خلاصه سریال دختر مردم ترکی / داستان سریال دختر مردم

مهمت فکرت کوشکان در 22 آوریل 1965 در استانبول به دنیا آمد. پدرش از آلبانی و مادرش از بلغارستان مهاجرت کردند. دوران کودکی او در ایستینیه استانبول گذشت. در 4 سالگی پدرش فلج شد و در 13 سالگی پدرش از دنیا رفت. پس از آن، او مدرسه را رها کرد و شروع به کار در لوله کشی کرد. پس از یک سال کار به همراه عمویش به توکات رفت و به زندگی روستایی پرداخت.

فیکرت کوشکان در دوران دبیرستان به تئاتر نیز علاقه مند شد. او پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان به همراه دوستانش یک استودیوی عکاسی تأسیس کرد. با این حال او می خواست تئاتر کار کند و به همین دلیل برای هنرستان دولتی معمار سینان درخواست داد اما موفق نشد. سال بعد، Fikret Kuskan موفق شد از کنسرواتوار دولتی دانشگاه استانبول پذیرفته شود. او از بازیگران سریال دختر مردم ترکیه ای است که در این سریال نقش رسول بوزداقلی را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال تردید ترکی (hercai)

چاغلا شیمشک (Cagla Simsek) بازیگر نقش سحر در سریال دختر مردم

دختر مردم قسمت اخر / ایا سریال دختر مردم فصل دوم دارد

یکی دیگر از بازیگران سریال دختر مردم سحر است. این نقش را چاغلا شیمشک بازی کرده است. چاگلا شیمشک در 1 آگوست 2002 در استانبول به دنیا آمد. او از دوران کودکی بازیگری را آغاز کرده است. او اولین بازی خود را به عنوان یک بازیگر کودک در سریال محبوب ترکی Moment of Frawell (الودا درکن) انجام داد. پس از آن به حرفه بازیگری ادامه داد و در سریال ها و فیلم های مختلف تلویزیونی بازی کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال یک پری | بازیگران سریال ترکی یک پری

منیر جان کیندوروک (Münir Can Cindoruk) از هنرپیشه‌های سریال دختر مردم

بازیگران فیلم دختر مردم ترکیه / بازیگر فیلم دختر مردم

منیر جان سیندوروك در 30 می 1990 در آدانا به دنیا آمد. او برادر بازیگر محبوب کنر دینوروک است. دوران کودکی را گذراند و در آدانا به مدرسه رفت. بعد از دبیرستان برای ادامه تحصیل به استانبول رفت. او با بازی در فیلم ترکیه ای پروانه (کلبک) اولین حضور خود را داشت و پس از آن در پروژه های تلویزیونی مختلفی شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ستاره شمالی ترکی

صدف آوجی  (Sedef Avci) بازیگر زلیخا در سریال ترکی دختر مردم

صدف آوجی از بازیگران سریال دختر مردم ترکی در 22 ژانویه 1982 در استانبول به دنیا آمد. او فارغ التحصیل اقتصاد کار دانشگاه کوجالی است. او آموزش بازیگری را نزد ماهسری کامبوس و ایپک بیلگین گذراند. صدف در مسابقه نگاه مدل نخبگان ترکیه در سال 1997 رتبه اول را کسب کرد. او در مسابقه زیبایی Miss Turkey در سال 2001 رتبه دوم را کسب کرد.

او در سال 2001 نماینده مسابقه زیبایی Miss Universe ترکیه بود. Sedef Avci بازیگر نقش اول سریال ترکی Menekse و Halil شد و با هم بازی کرد. کیوانچ تاتلیتوگ. پس از آن در سریال ها و فیلم های مختلف تلویزیونی شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بازیگران سریال گلهای خونی (Kan Çiçekleri)

گوکچه آکیلدیز (Gokche Akildiz) از بازیگران سریال ترکی دختر مردم در نقش سونگول

بیوگرافی بازیگران سریال دختر مردم / عکس بازیگران سریال دختر مردم

گوکچه آکییلدیز از هنرپیشه‌های سریال دختر مردم ترکیه ای در 30 اکتبر 1992 در سینوپ ترکیه به دنیا آمد. او از بازیگران سریال غنچه های زخمی (2015)، پولیس (2007) و لمس ادویه (2003) می باشد که بیشتر برای این سریال ها شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های چشم‌ چران عمارت (Yalı Çapkını)

سخن پایانی؛ سریال Elkizi

در این مقاله به بررسی بازیگران و داستان سریال ترککی دختر میدم پرداختیم. بازی کدام یک از بازیگران سریال Elkizi را می پسندید. نظر شما در درباره بازیگران فیلم دختر مردم ترکی چیست؟ خلاصه سریال دختر مردم چطور بود؟ با ما در بخش نظرات در ارتباط باشید.

 

3.9/5 - (21 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا