فیلم و سریالسرگرمی

بررسی داستان و بازیگران سریال ستاره شمالی ترکی

سریال ترکی ستاره شمالی (Kuzey Yildizi)

در این به بررسی سریال ستاره شمالی ترکی (Kuzey Yildizi) خواهیم پرداخت و در ادامه بازیگران سریال ستاره شمالی را معرفی خواهیم کرد. همراه مجله ویکی باشید.

سریال ستاره شمالی (Kuzey Yildizi) یک سریال کمدی و درام ترکیه ای به کارگردانی و فیلمنامه نویسی Ersoy Güler است که قسمت اول آن در 14 سپتامبر 2019 منتشر شد. Aslıhan Güner و İsmail Demirci نقش های اصلی سریال را بازی کرده اند. تعداد قسمت های سریال ترکی ستاره شمالی 64 قسمت است که در دو فصل  در تاریخ 15 می 2021 به پایان رسید.

سریال ستاره شمالی ترکیه ای از هر ساعت 18:00 از شبکه جم سریز پخش می شود. تکرار این سریال در ساعت های 00:00 و 6:00 و 12:00 از شبکه جم سریز خواهد بود.

داستان سریال ستاره شمالی ترکی

سریال ستاره شمالی ترکی / سریال Kuzey Yildizi

یلدیز از زمانی که کوزی را می‌شناسد او را دوست داشته است. یلدیز جز او کسی را ندیده است و خیلی عاشق کوزی است. خانواده های آنها نیز با یکدیگر خیلی دوست هستند. کوزی و یلدیز نامزد کردند. اما وقتی کوزی برای تحصیل در دانشگاه به استانبول می‌رود، تمام حرف‌هایش را فراموش می‌کند و به سوی عشق جدیدی به راه می‌افتد. اما پس از 20 سال اتفاقات جدیدی رخ می دهد.

داستان کمدی و عاشقانه سریال ترکی ستاره شمالی برای بینندگان بسیار جذاب و سرگرم کننده خواهد بود. این سریال در IMDb امتیاز 5.9 را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ | بهترین سریال های ترکی 2023

بازیگران سریال ستاره شمالی

در ادامه به بررسی و معرفی بیوگرافی کوتاهی از هنرپیشه‌های سریال ستاره شمالی ترکی خواهیم پرداخت. با ما باشید.

اسماعیل دمیرجی (Ismail Demirci) بازیگر نقش کوزی در سریال ستاره شمالی

بازیگران سریال ستاره شمالی

اسماعیل دمیرچی در 13 نوامبر 1984 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او یکی از بازیگران سریال ترکی ستاره شمالی است که برای تصادف (2018) و Valley of the Wolves: Ambush (2007) و سریال Kuzey Yildizi (2019) شناخته شده است. وی از 14 اکتبر 2017 با هانده سورال ازدواج کرده است. او در این سریال در نقش کوزی ایفای نقش می کند.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی | معرفی بهترین سریال های پادشاهی ترکی

آسلیهان گونر (Aslihan Güner) بازیگر نقش ییلدیز در سریال ستاره شمالی ترکی

سریال ترکی ستاره شمالی

آسلیهان گونر در 17 دسامبر 1987 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای Kuzey Yıldız (2019)، Selam: Journey to Spring (2015) و Dirilis: Ertugrul (2014) شناخته شده است. او از 9 ژوئن 2013 با مرت کیلیچ ازدواج کرده است. او یکی از اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال ستاره شمالی است که در نقش ییلدیز بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال های ترکی قبیله ای

نیلسو آکتاش (Nilsu Berfin Aktas) بازیگر نقش گوکچه در سریال ترکی ستاره شمالی

هنرپیشه‌های سریال ستاره شمالی ترکی

نیلسو برفین آکتاش در 17 آگوست 1998 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای فیلم‌های بگذار زندگی همانطور که می‌داند (2022)، سریال سریال کوزی ییلدیزی (2019) و کولج و سریال هرچه باداباد ترکیه ای شناخته می‌شود. او از سال 2021 با سردار سرتچلیک ازدواج کرده است. نیلسو یکی از بازیگران سریال ستاره شمالی است که در نقش دختر دوم کوزی ایفای نقش می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

تویگان آوان‌ اوغلو (Toygan Avanoglu) از بازیگران سریال کوزی ییلدیزی در نقش صفر

بازیگران سریال کوزی ییلدیزی

تویگان آوان اوغلو در 24 سپتامبر 1979 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با بازی های Ayla: The Daughter of War (2017)، Kuzey Yildizi (2019) و Hayati Tehlike (2016) شناخته می شود. او در این سریال در نقش برادر بزرگتر ییلدیز بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال گل جمال | معرفی بازیگران سریال ترکی گلجمال (Gülcemal)

اسلیهان کاپانساهین (Aslıhan Kapanşahin) بازیگر سریال ستاره شنالی در نقش مینه

زمان پخش سریال ستاره شمالی ترکیه ای

آسلیهان کاپانساهین در 2 نوامبر 2000 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای Ufak Tefek Cinayetler (2017)، Günesi Gördüm (2009) و Notepad (2014) شناخته شده است. اسلیهان کاپانساهین یکی از هنرپیشه های سریال ستاره شمالی ترکیه است که نقش دختر کوچک کوزی را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد ترکی

کورجان کول (Korcan Kol) بازیگر نقش امیر در سریال ترکی ستاره شمالی

سریال ترکیه ای ستاره شمالی

کورجان کول در 28 آوریل 2000 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای ستاره شمالی (2019) و افسانه های تاریخ (2021) شناخته شده است. گورجان کول در سریال ییلدیز کوزی در نقش پسر عموی عثمان و پسردایی ییلدیز را برعهده دارد. او عاشق مینه است.

بیشتر بخوانید: سریال نامه خداحافظی ترکی

گیزم گونش (Gizem Günes) بازیگر نقش فریده در داستان سریال ستاره شمالی ترکی

 

گیزم گونس در 30 نوامبر 1995 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یکی از هنرپیشه‌های سریال ستاره شمالی ترکی است که به خاطر وجود عشق در صدای تو (2019)، کوزی یلدیزی (2019) و سبک (2023) شناخته شده است. گیزم در این سریال در نقش دختر بزرگ کوزی بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی فداکار | معرفی بازیگران سریال فداکار

بوراک جان (Burak Can) از بازیگران سریال ترکی ستاره شمالی در نقش پویراز

سریال Kuzey Yildizi

در سن پانزده سالگی در سریال بازسازی فیلم قدیمی ترکی «ال یازمالیم» (1977) که بر اساس رمان قرقیزی ساخته شده بود بازی کرد. موفقیت او با سریال فانتزی محبوب شخصیت بوراک “Sana Bir Sir Verecegim” در کنار Demet Ozdemir، Ekin Koc، Su Burcu Yazgi Coskun، Berk Cankat به دست آمد. او برای سومین بار در سریال “Yilanlarin Ocu” بر اساس رمان کلاسیک بازی کرد. بوراک یکی از هنرپیشه‌های منو بشنو در نقش عزیز بود. او در سریال کوزی یلدیزی در نقش برادر کوچکتر ییلدیز به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بازیگران سریال گلهای خونی (Kan Çiçekleri)

جان کیزیلتوغ (Can Kiziltug) بازیگر نقش عثمان در سریال ترکیه ای ستاره شمالی

سریال کوزی ییلدیزی

اCan Kiziltug از هنرپیشه‌های ستاره شمالی است که با فیلم های The Pit (2016)، Komutan (2022) و Kuzey Yildizi (2019) شناخته می شود. او در این سریال در نقش عثمان بازی کرده است که به کوکچه علاقه مند است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال تردید ترکی (hercai)

اجم چالهان (Ecem Çalhan) از هنرپیشه های سریال ترکی ستاره شمالی در نقش کامر

سریال ترکی ستاره شمالی

Ecem Çalhan یکی از بازیگران سریال ترکی ستاره شمالی است که در 19 ژانویه 1996 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای توزلویاکا (2022)، همه چیز درباره ازدواج (2021) و کوزی یلدیزی (2019) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های کورولوش عثمان

سخن پایانی؛ سریال ترکی ستاره شمالی

در این مقاله به معرفی بازیگران و بررسی داستان سریال ترکی ستاره شمالی پرداختیم. نظر شنا درباره سریال ییلدیز کوزی چیست؟ نظرات خودتان را درباره سریال ستاره شمالی ترکیه ای با ما در میان بگذارید.

3.7/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا