فیلم و سریالسرگرمی

بازیگران سریال غنچه های زخمی | هنرپیشه های سریال غنچه های زخمی

معرفی بازیگران غنچه های زخمی (Kırgın Çiçekler)

در این مقاله به بررسی و معرفی عوامل، داستان و بازیگران سریال غنچه های زخمی خواهیم پرداخت. در ادامه به معرفی هنرپیشه های سریال غنچه های زخمی به همراه عکس و بیوگرافی کوتاهی از آنها می پردازیم. با ویکی همراه باشید.

سریال Kırgın Çiçekler یک سریال تلویزیونی درام عاشقانه و هیجان انگیز ترکیه ای است که از 2015 تا 2018 پخش شد. قسمت اول در 29 ژوئن 2015 منتشر شد. سریال غنچه های زخمی در مراسم اهدای جوایز که توسط دانشگاه Gelişim استانبول برگزار شد، جایزه بهترین سریال را دریافت کرد. این سریال را در ایران با نام سریال گل های شکسته نیز می شناسند. کار گردان سریال ترکی غنچه های زخمی سرکان بیرینچی (Serkan Birinci)است.

فهرست مطلب

داستان سریال غنچه های زخمی ترکی

 سن واقعی بازیگران غنچه های زخمی

ایلول دختری شانزده ساله است که توسط ناپدری اش مورد آزار و اذیت جنسی قرار می گیرد. وقتی تصمیم گرفت به مادرش اعتماد کند، او را دروغگو دانستند و توسط مادرش در یتیم خانه رها شد. او در آنجا با دخترانی آشنا می شود که هر کدام داستان های خود را برای گفتن دارند.

بازیگران غنچه های زخمی

در این بخش به معرفی هنرپیشه های غنچه های زخمی وبیوگرافی کوتاهی از آنها به همراه دیگر فیلم ها و سریال های آنها می پردازیم. اگر می خواهید بدانید بازیگران سریال غنچه های زخمی چند سال دارند  واسم واقعی بازیگران سریال غنچه های زخمی چیست در ادامه با ما همراه باشید.

بیران داملا ییلماز (Biran Damla Yılmaz) در نقش ایلول اجار

بازیگران سریال غنچه های زخمی و همسرانشان / فیلم ترکی غنچه های زخمی

بیران داملا یلماز از بازیگران سریال غنچه های زخمی ترکی است که در 28 ژوئن 1986 در کوجایلی ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای فیلم های معجزه 2: عشق (2019)، گل های یتیم (2015) و ماسک: کیمسین سن؟ (2022).او همچنین در سریال دروغ سفید (2015) نقش نسرین را بازی کرده است. مادرش آیسه بیرسن سن یلماز است. او یک خواهر دارد. او بیش از 1.1 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام جمع کرده است. یکی از اولین نقش های او در نمایش تلویزیونی Yasak (2014) بود. بیران در سریال غنچه های زخمی نقش ایلول را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ | بهترین سریال های ترکی 2023

بوراک توزکوپاران (Burak Tozkoparan) در نقش علی

بازیگران سریال ترکی غنچه های زخمی / اسم بازیگران سریال غنچه های زخمی

بوراک توزکوپاران از بازیگران غنچه های زخمی در 14 نوامبر 1992 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Destan (2021)، Sesinde Ask Var (2019) و مست از عشق شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های چشم‌ چران عمارت (Yalı Çapkını)

هازار موتان (Hazar Motan)در نقش ساغر

بازیگران سریال غنچه های زخمی مارال / هنرپیشه‌های گل‌های شکسته

هزار موتان از هنرپیشه های غنچه های زخمی است که در 13 دسامبر 1990 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای گل های یتیم (2015)، کان کریکلاری (2018) و پاسا گونلوم (2014) شناخته شده است.مادرش فیده موتان کارگردان و تهیه کننده است. او از بازیگران سریال غنچه های زخمی است که در نقش ساغر ایفای نقش کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال تازه عروس

ایپک کارابینا (İpek Karapınar) در نقش فریده گونگور

بازیگران غنچه های زخمی چند سال دارند / سریال ترکی غنچه های زخمی

ایپک کاراپینار در 20 مارس 1984 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای دره گرگ ها: کمین (2007)، گل های یتیم (2015) و کوپرو (2006) شناخته شده است. او نیز یکی از بازیگران فیلم غنچه های زخمی است که در این سریال نقش فریده را بازی می کند.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های خواهر و برادرانم | معرفی کامل بازیگران سریال خواهران و برادران

عارف دیرن (Arif Diren) در نقش گونی ارتورک

بازیگران سریال غنچه های زخمی بیوگرافی / سریال غنچه های زخمی

عارف دیرن از بازیگران سریال گل های شکسته است که در 13 می 1989 در قونیه ترکیه به دنیا آمد. پس از گذشت چند ماه از تولد او به همراه پدر و مادرش به استانبول ترکیه نقل مکان کرد. او از دانشگاه یدیتپه فارغ التحصیل شد. او بازیگری است که با کرگین سیچکلر در نقش گونی ارتورک شناخته می شود. پس از سه فصل موفق، نمایش به پایان رسید. سپس برای خدمت به کشورش به خدمت سربازی رفت. هنگامی که او بازگشت، تهیه کنندگان دیریلیس: ارطغرول، نمایش شماره یک ترکیه، به او پیشنهاد بازی در نقش گوندوز آلپ، اولین پسر ارطغرول را دادند. قبول کرد و او نقش را بازی می کند. او یکی از بازيگران غنچه هاي زخمي است مه در این سریال نقش گونی را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال پشت پرده ازدواج

گوکچه آکیلدیز (Gökçe Akyıldız) در نقش سوگل جلن

بازیگران فیلم غنچه های زخمی / بانو در غنچه های زخمی

گوکچه آکییلدیز از بازیگران زن سریال غنچه های زخمی است که در 30 اکتبر 1992 در سینوپ ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای گل های یتیم (2015)، پلیس (2007) و لمس ادویه (2003) شناخته شده است. او در ترکیه به دنیا آمد و بزرگ شد. در سال 2017 با مصطفی اوزیورت ازدواج کرد. آنها در سال 2018 صاحب پسری به نام اومر شدند.او بیش از 1.7 میلیون دنبال کننده در صفحه اینستاگرام خود دارد. او اولین حضور خود را در تلویزیون ترکیه در سال 2002 در سریال درهای مخفی انجام داد.گوکچه از بازیگران غنچه های زخمی ترکی است که نقش سوگل جلن را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی بازیگران سریال حماسه ترکی (Destan) به همراه بیوگرافی کوتاه

جانسو فیرینجی (Cansu Fırıncı) در نقش کمال ییلماز

بازیگران غنچه های زخمی / بیوگرافی آتاکان در غنچه های زخمی

اسم واقعی کمال در غنچه های زخمی جانسو فیرینجی است که در 16 مارس 1982 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای گل های یتیم (2015)، آکینجی (2021) و نگهبان برادر (2021) شناخته شده است. او از بازیگران سریال غنچه های زخمی  است که در نقش کمال بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان سریال سه سکه | معرفی هنرپیشه‌های سه قرون (Üç Kuruş)

اوزگور چویک (Özgür Çevik) در نقش توپراک ارن

اسم واقعی نازان در سریال غنچه های زخمی / عکس غنچه های زخمی

Özgür Çevik از بازیگران غنچه های زخمی یک بازیگر و خواننده ترک است که به دلیل حضور در یک مسابقه استعدادیابی تلویزیونی به عنوان یک مجری و بازیگر، شهرت و طرفداران شدیدی به دست آورد. اوزگور چویک به عنوان بازیگر نقش اصلی سریال تلویزیونی محبوب Yabanci Damat انتخاب شد، که در آن او در نقش نیکو داماد یونانی بازی کرد که نازلی عروس ترک او توسط نهیر اردوغام بازیگر نقش اول را بازی کرد. او در سریال غنچه های زخمی نقش توپراک ارن را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال قضاوت | معرفی کامل هنرپیشه‌های سریال قضاوت

ودا یورتسور (Veda Yurtsever İpek) در نقش نازان اوزگون

ارتان در غنچه های زخمی / اسم واقعی کمال در غنچه های زخمی

اسم واقعی نازان در سریال غنچه های زخمی ودا یورتسور است. او از هنرپیشه‌های گل‌های شکسته است که در 23 ژانویه 1969 در بینگول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های Alone (2008)، انتخاب (2020) و htr2b: Dönüsüm (2012) شناخته شده است. او از بازیگران سریال غنچه های زخمی است که در نقش نازان ایفای نقش می کند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال اشک و لبخند عربی

دریا آرتمیل (Derya Artemel) در نقش مسعوده ییلماز

بازیگران سریال غنچه های زخمی چند سال دارند

دریا آرتمل از هنرپیشه‌های گل‌های شکسته است در 21 اکتبر 1980 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که با فرش جادویی (2005)، گلهای یتیم (2015) و Çocukluk (2020) شناخته شده است. او در سریال غنچه های زخمی ترکیه ای نقش مسعوده را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های آلپ ارسلان: امپراتوری بزرگ سلجوقی

نیل کسر (Nil Keser) در نقش دافنه اوزگون

بازیگران سریال غنچه های زخمی ترکی / هنرپیشه های غنچه های زخمی

نیل کسر از هنرپیشه های سریال غنچه های زخمی است که در 25 مارس 1995 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای Ah Nerede (2022)، گل های یتیم (2015) و داستان ما (2015) شناخته شده است. او از هنرپیشه‌های گل‌های شکسته است که در نقش دافنه بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عزیز | معرفی هنرپیشه‌های aziz

آلینا سولاکر (Aleyna Solaker) در نقش مارال کندیر

هنرپیشه‌های گل‌های شکسته / اسم واقعی بازیگران سریال غنچه های زخمی

آلینا سولاکر بازیگر فیلم غنچه های زخمی است که در 5 دسامبر 1994 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای بیاز کارانفیل (2014)، گل های یتیم (2015) و ایکی گوزوم احمد (2020) شناخته شده است. او در سریال پرطرفدار ترکی گل های یتیم (2015) در کنار بیران داملا یلماز بازی کرد. نقش او در گل های یتیم (2015) اولین نقش اصلی بازیگری او بود. حرفه تلویزیونی او مخاطبان اجتماعی زیادی را برای او به ارمغان آورده است و بیش از 800000 طرفدار فقط در اینستاگرام دارد. در سال 2015 با بازی مرال در مجموعه تلویزیونی گل های یتیم (2015) به شهرت رسید. او در سریال ترکی غنچه های زخمی نقش مارال را برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

چاگلا ایرماک (Çağla Irmak)  از بازیگران غنچه های زخمی در نقش ساغر

عکس بازیگران غنچه های زخمی / فیلم غنچه های زخمی

چاگلا ایرماک از بازیگران سریال غنچه های زخمی ترکی است در 31 می 1997 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای گل های یتیم (2015)، سن ایناندیر و حکیم (2022) شناخته شده است. او در سریال گل‌های شکسته نقش ساغر را دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال پاکستانی | معرفی لیست سریال های پاکستانی

محمت آیکاچ (Mehmet Aykaç) در نقش سرکان اوزگون

بازیگران سریال گل‌های شکسته/ هنرپیشه های غنچه های زخمی

اسم واقعی سرکان در سریال غنچه های زخمی محمت آیکاچ است که در 25 آوریل 1992 در هاتای ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای بیر زمانلار کبریس (2021)، گلهای یتیم (2015) و اسکی هیکایه (2013) شناخته شده است. او از هنرپیشه های سریال غنچه های زخمی است که نقش سرکان را دارد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال عشق منطق انتقام

بورجو آلممان (Burcu Almeman) در نقش سلین

هنرپیشه‌های گل‌های شکسته / اسم واقعی بازیگران سریال غنچه های زخمی

Burcu Almeman از بازیگران زن فیلم ترکی غنچه های زخمی است که برای گل های یتیم (2015)، عذاب عشق (2022) و سنین هیکاین (2013) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های آخرین بازمانده از ما

تایانچ آیایدین (Tayanç Ayaydın) در نقش اژدر

عکس بازیگران سریال غنچه های زخمی با همسرانشان

Tayanç Ayydin از بازیگران غنچه های زخمی برنده جایزه ترکیه است. وی در 7 اوت 1979 در استانبول متولد شد. فارغ التحصیل از هنرستان ایالتی دانشگاه میمار سینان در سال 2001. در اوقات آزاد خود ، او از گذراندن وقت با دوستان خود لذت می برد ، با سگهای خود تانگو ، تیمبا و مومو بازی می کند ، خال کوبی می کند ، در شکل می ماند ، طبل ، گیتار و ساکسیفون بازی می کند.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های پنت‌هاوس: جنگ در زندگی 

یامور اون (Yağmur Ün) از بازیگران سریال غنچه های زخمی در نقش زینو

سن بازیگران سریال غنچه های زخمی / نام بازیگران سریال غنچه های زخمی

یامور اون در 4 نوامبر 1995 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او از بازیگران فیلم غنچه های زخمی است که برای Söz (2017)، Çember (2017) و Zevcat شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های the boys | معرفی بازیگران سریال پسران

ساچیده تاشانر (Sacide Tasaner) در نقش نریمان

هنرپیشه های غنچه های زخمی / بازیگران سریال Kırgın Çiçekler

ساچیده تاشانر از هنرپیشه های سریال غنچه های زخمی است که در 14 می 1960 در ایسپارتای ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای فیلم های Ates (2016)، Ilk Ve Son (2021) و Orphan Flowers (2015) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال دهن لق | معرفی هنرپیشه های سریال کره ای Big Mouth 2022

اسما ییلماز (Esma Yilmaz) در نقش بشرا آکار

عکس غنچه های زخمی / مسعوده در غنچه های زخمی

اسما یلماز برای گل های یتیم (2015)، بیزیم هیکایه (2017) و اولیک هاکیندا هر سی (2021) شناخته شده است. او یکی از بازیگران سریال پشت پرده ازدواج نیز است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال ارباب حلقه ها | معرفی هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

سخن پایانی؛ سریال غنچه های زخمی

در این مطلب به معرفی بازیگران سریال غنچه های زخمی (Kırgın Çiçekler) و همچنین بیوگرافی کوتاهی از هنرپیشه های سریال غنچه های زخمی به همراه معرفی و بررسی داستان سریال ترکی غنچه های زخمی پرداختیم. لطفا نظرت خودتان را با ما درمیان بگذارد.

 

4.4/5 - (57 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا