فیلم و سریالسرگرمی

بهترین سریال پاکستانی | معرفی لیست سریال های پاکستانی

بهترین سریال های پاکستانی

در این مقاله به معرفی چند سریال پاکستانی برتر می پردازیم. اکثر این سریال های پاکستانی در ژانر عاشقانه و محصول سال 2022 می باشند. با معرفی بهترین سریال های پاکستانی عاشقانه همراه ویکی باشید.

سریال های پاکستانی در حال بدست آوردن طرفداران زیادی در جهان و مخصوصا در ایران هستند. امسال، بسیاری از سریال های پاکستانی عاشقانه جدید و همچنین بازیگران جدید برای اولین بار به نمایش در آمده اند. در حالی که یک تغییر پارادایم بزرگ در صنعت پاکستان وجود دارد که درام ها در نهایت از شر داستان های عاشقانه معمول خلاص می شوند. نویسندگان و تهیه کنندگان امروزی علاقه زیادی به ارائه عناصر مختلف داستانی که موضوعات اجتماعی را برجسته می کنند، نشان می دهند. سریال های پاکستانی جدیدی که اخیراً پخش شده اند، جایگاه ویژه ای در قلب مخاطبان ایجاد کرده اند.

بهترین سریال های پاکستانی

در ادامه به معرفی لیست سریال های پاکستانی خواهیم پرداخت. با معرفی اسم سریال های پاکستانی و داستان آنها همراه ما باشید.

سریال پاکستانی Sang e Mah

لیست سریال های پاکستانی / بهترین سریال های پاکستانی

  • امتیاز imdb: 9.0
  • سال ساخت: 2022

ما هرگز نمی‌توانیم وجود عاطف اسلم را به عنوان یک امتیاز مثبت برای این سریال پاکستانی درام انکار کنیم، اما در طرح سانگ ماه چیزهای بیشتری از ستاره‌ های مشهور وجود دارد. این درام بر خانواده های قبیله ای و قربانی های آنها در پاکستان امروزی به نام سنت ها تمرکز دارد. این سریال دنباله‌ای بر Sang e Mar Mar است که در سال 2017 به پایان رسید و از پس از آن طرح شروع می‌شود. هر دو نمایش نقش حیاتی در برجسته کردن بخش‌های زشت جامعه ما داشتند که اغلب به آنها پشت می‌کنیم.

مضامین این سریال پاکستانی اکشن شامل قتل های ناموسی، خشونت خانگی، رشوه دادن به عروس و مردسالاری در جوامع فئودالی است و سعی می شود از طریق فیلمنامه و طرح داستانی قوی با این موضوع مقابله شود. این سریال با توجه به متیاز بالا در ای ام دی بی از بهترین سریال های پاکستانی می باشد.

سریال Dil Awaiz ؛ سریال عاشقانه پاکستانی

سریال های پاکستانی عاشقانه / سریال پاکستانی جدید

  • امتیاز imdb: 8.7
  • سال ساخت: 2022

سریال دلنواز از سریال های پاکستانی جدید در سال 2022 است. داستان سریال دلنوار کمی شبیه داستان هایی است که ما با تماشای ستاره پلاس بزرگ شدیم و حول رنج های شخصیت اصلی – Dil Awaiz – می چرخد. او که به دلیل گذشته مادرش مورد بی مهری پدرش قرار گرفته است، تحت رحمت ناتنی و خواهرش قرار می گیرد که در تمام مدت با او بسیار بد رفتار می کنند. با پیشروی داستان این سریال پاکستانی عاشقانه، دیلاویز با سیکاندر روبرو می شود و عاشق او می شود. با این حال، سیکاندر خواهر ناتنی خود را دوست دارد و تصمیم گرفت با او ازدواج کند.

خواهر ناتنی، فاریا، با دوست پسرش فرار می کند و دیلاویز را ترک می کند تا با ازدواج با مردی که هرگز او را نخواسته، غرور هر دو خانواده را تسکین دهد. داستان پر از لحظه های افتادن فک است و باعث می شود در مورد جامعه ما و چهره هایی که پنهان می کند تجدید نظر کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین فیلم های سینمایی افغانستانی

سریال Mushkil 

سریال های پاکستانی جدید / لیست سریال های پاکستانی عاشقانه

  • امتیاز imdb: 8.3
  • سال ساخت: 2022

داستان سریال پامستانی مشکیل درام در هر قسمت که می گذرد رونمایی می شود. این سریال با زندگی دانشگاهی و گرفتاری ثمین و فراز شروع شد. داستان به سرعت تغییر کرده است. نامزد ثمین او را ترک کرد. پدر هر دوی آنها تصمیم گرفتند با آنها ازدواج کنند.

بازیگران این سریال پاکستانی عاشقانه مشکیل شامل صبورعلی، خوشحال خان و زینب شبیر به صورت اختصاصی ایفای نقش می کنند. تا آنجا که به داستان مربوط می شود، طرح داستان سرعتی سریع داشته است که در حال حاضر به هیچ فلاش بک بستگی ندارد.

سریال پاکستانی Dunk

معرفی سریال های پاکستانی عاشقانه / سریال پاکستانی 2022

  • امتیاز imdb: 8.3
  • سال ساخت: 2020

Dunk از بهترین سریال های پاکستانی و یکی دیگر از درام های شگفت‌انگیز است که روی آنتن می‌رود در حالی که تحسین بسیاری را در ARY Digital به همراه دارد. بازیگران اصلی سریال  دانک شامل نئومان ایجاز، ثنا جاوید و بلال عباس هستند. خط داستانی Dunk نیز مورد آزار و اذیت را پوشش می دهد، با این حال، جنبه جدیدی مورد توجه قرار گرفته است. هر قسمت جدید فصل جدیدی از داستان را باز می کند، بنابراین آن را از دست ندهید. شما می توانید آن را چهارشنبه ساعت 20:00 فقط در ARY Digital تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: سریال تایلندی عاشقانه مافیایی

سریال Raqs-e-Bismi

سریال های پاکستانی 2022 / اسم سریال های پاکستانی عاشقانه

  • امتیاز imdb: 7.9
  • سال ساخت: 2020

رقص بسمیل از بهترین سریال های پاکستانی عاشقانه داستانی از فداکاری در تعقیب عشق واقعی است. به محض اینکه این سریال پاکستانی عاشقانه روی آنتن رفت، تماشاگران به طور خاص پس از دیدن عمران اشرف در ظاهر کاملاً جدید دیوانه شدند. بازیگران درخشانی چون سارا خان، زارا شیخ، محمود اسلم، انوشی عباسی، مومین ثاقب و فرقان گرد هم آمده اند تا آن را به بهترین سال تبدیل کنند. رقص بسمیل به کارگردانی وجهت رئوف است. رقص بسمل هر جمعه ساعت 20:00 از شبکه HUM TV پخش می شود. با توجه به محبوبیت این سریال، در لیست سریال های پاکستانی عاشقانه برتر قرار می گیرد.

سریال Khuda Aur Mohabbat

جدیدترین سریالهای پاکستانی / دانلود سریال پاکستانی

  • امتیاز imdb: 7.8
  • سال ساخت: 2021

خدا اور محبت از سریال های پاکستانی است که در ژئو تی وی روی آنتن رفت. قسمت اول در 12 فوریه اکران شد. این فیلم بازیگران جذابی از اقرا عزیز، جنید خان و فیروزخان دارد. این درام توسط همان رمان نویس هاشم ندیم به کارگردانی سید وجهت حسین و تهیه کنندگی عبدالله کیدوایی و اسد قریشی نوشته شده است. فصل سوم یکی از پرطرفدارترین درام های خدا آور محبت است. داستان یکسان است، اما برای یک تجربه کاملاً جدید برای بینندگان متفاوت است. هر جمعه ساعت 20:00 از ژئو تی وی تماشا کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی هنرپیشه‌های ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت

سریال Phaans

سریال پاکستانی عاشقانه دوبله فارسی / سریال پاکستانی جدید

  • امتیاز imdb: 7.7
  • سال ساخت: 2021

یکی از بهترین سریال های پاکستانی جدید Phaans است که در تلویزیون HUM روی آنتن می رود. این سریال مبتنی بر جنبه تاریک روابط و آزارهای روحی و جسمی متعاقب آن است. اگرچه ما سریال های زیادی را تماشا کرده ایم که بر اساس تجاوز جنسی و سوء استفاده جنسی ساخته شده اند، با این حال، این سریال پاکستانی نشان می دهد که چگونه طبقه پایین در چنین شرایطی با فشار مواجه می شود. بازیگران اصلی این سریال شامل زارا نور عباس، سامی خان، علی طاهر، شهزاد شیخ و یشما گیل هستند. سریال تقدیر را می توانید هر شنبه ساعت 20:00 از شبکه HUM TV تماشا کنید.

سریال Paristaan

سریال پاکستانی 2022 / سریال های عاشقانه پاکستانی

  • سال ساخت: 2022

این سریال پاکستانی کمدی علیرغم داشتن داستان‌های دردناک، حسی آرام دارد. پریستان بیشتر به دلیل ظاهر شدن مروب و جنید خان نیازی به عنوان یک زوج شناخته شد. همه این دو ستاره را با هم دوست دارند و بیایید خودمان را شوخی نکنیم این دو با هم بسیار زیبا به نظر می رسند. داستان حواشی زیادی دارد، اما از آنجایی که یک کمدی است، احساس بدی در ما ایجاد نمی کند. هر قسمت نوید چند خنده و قهقهه می دهد و ما برای آن اینجا هستیم!

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم تاریخی جنگی پادشاهی

سریال پاکستانی عاشقانه Raqeeb Se

سریال پاکستانی معروف / بهترین سریال های پاکستانی

  • سال ساخت: 2021

داستان این سریال عاشقانه پاکستانی کاملا متفاوت از گذشته که زندگی یک خانواده خوب را تغییر می دهد. راقیب سه مانند یک داستان عاشقانه کلاسیک است که بازیگران افسانه ای را در نقش های قوی و فراموش نشدنی معرفی کرده است. نئومان ایجاز، حدیقه کیانی، سانیا سعید، اقرا عزیز و فریال محمود بازیگران اصلی این درام هستند. در این داستان عشق چیزهای بیشتری برای فاش کردن وجود دارد، پس به تماشای آن ادامه دهید. این درام هر چهارشنبه ساعت 20:00 از تلویزیون HUM روی آنتن می رود.

سریال Parwaaz

سریال پاکستانی پرواز / سریال پاکستانی محبوب در ایران

  • سال ساخت: 2015

سریال پرواز از بهترین سریال های پاکستانی است که در ایران طرفداران زیادی دارد. این سریال در سال 2015 ساخته شد و داستان آن از این قرار است که یک زن پس از متهم کردن مردی با ناتوانی ذهنی به تجاوز جنسی، در مسیر خود برای عدالت خواهی با دشمنان و فشار جامعه روبرو می شود.

سریال پاکستانی کیسا بی نصیباں (kaisa Hai Naseeban)

سریال های پاکستانی ازدواج اجباری

داستان درمورد دختری شیرین و معصوم است که وقتی از خواستگاری پسر عمویش احمد که در مالزی زندگی می کند آگاه می شود، فکر می کند خوش شانس ترین دختر زمین است. و پدری که فکر میکند اگر دخترش را  به پسر خواهرش که ثروتمند است بدهد، فرزندش برای ادامه زندگیش در خوشی و خوشبختی غرق می شود. غافل ازینکه با این کار…

بیشتر بخوانید: فیلم جنگی ایران عراق تکاوری

سخن پایانی؛ فیلم های پاکستانی

در این مقاله به معرفی سریال های پاکستانی عاشقانه و اکشن و درام و … پرداختیم. نظر شما درباره لیست بهترین سریال های پاکستانی چیست؟ به نظر شما بهترین سریال پاکستانی کدام مورد است. اگر فکر می کنید جای سریالی در این لیست خالی است برای ما در بخش نظرات بنویسید.

 

 

 

4.2/5 - (17 امتیاز)

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. سلام چرا سریال‌ها دوبله نیستند يا زیر نویس فارسی داشته باشه

  2. بنام خدا
    سلام علیکم
    ضمن عرض خسته نباشید شما را به هر که دوست دارید سریال ها را پشت سرهم قرار دهید دو سه تا اول دانلودش راحته از چهار به بعد دیگه نمی شود دانلود نمود مثلاً سریال اسم من یوسف است تمام مرورگرها را دور زدم
    باز هم نشد

  3. سلام سریال بحروپ به انگلیسی تو یوتیوب سرچ کنین
    این سریال هایی که شما گذاشتین زیاد جدید نیست و قشنگ ترش اینان
    بحروپ، دمسه، بقیه رو هم یادم بیاد میگم
    سریال پاکستانی دمسه خیلی قشنگه داستانش اینجوریه که ی دختره خب ولی درست یادم نیست فکر کنم 13 با 14 سالش بود این با خوانوذادش زندگی خوبی داره تا اینکه داشت از مدرسه برمی‌گشت مامانش دم در براش وایستاده بود
    این داشت میومد نزدیک در که یک دفعه ی ماشین بزرگ اندازه مینی بوس جلوی این دختره رو میگیره
    چند تا مرد با اسلحه میان بیرون و اینو جلوی مادرش جلوی چشم مادرش میبرن مادر 6م نمیتونست کاری کنه
    بعد این فیلما بیشتر سریالای پاکستانی براساس واقعیت میسازن اینم بر اساس واقعیته تو پاکستان خیلی این اتفاق ها میوفته
    دختره رو می زن میبرن اینارو ی جایی نگه میدارن خیلی هستن پسرای بزرگ دخترای بزرگ بچه های کوچیک این میره اونجا همه اونارو میبینه یکی چشمش کوره یکی کل صورتش و سوزوندن
    خوده همین آدم بدا این کارو میکردن
    بعد اینارو همیشه ی جایی میفرستاد کار کنن
    مادر پدرش از اون طرف همش دنبالش میگشتن
    و خیلی طول کشید تا پیداش کنن
    این دختره میره اونجا کتکش میزنن و اینا بعد بعضی وقتا حتی پوست دختره رو می‌سوزندن یک دکترایی میوردن بدن اینا رو یکاری میکردن اونام بدجور درد میکشیدن
    حالا اینکه تو پاکستان پلیس زیاد کاری نمیکنه مگه اینکه به پلیس اونجا پول بدن یا پلیس خوبی در بیاد بیشترشون رشوه میگیرن بعد اینام که رفتن به پلیس بگن همون پلیسه به همین آدم بدا هم دست بوده و فقط نشون می‌داده که داره به مادرش پدرش کمک میکنه که بچه هاشو پیدا کنه
    ولی کاری نمیکرد
    بعد این مامانش ی کارایی کرد تا داستان بفهمه اینا که فهمیدن براشون خطری داره مامانش هم دزدیدن مامانم کتک زدن بعد چجوری بگم اینو تو یک اتاق زندانی کرده بودن دخترش و تو یک اتاق اتفاق‌ ن دیوارا به هم وصل بود و نم داشت این دختره از قبل فهمیده بود این دیواره نم داره همیشه کم کم دیوار و خراب می‌کرد اون روز کاملش کرد بعد مامانش و یدد فکر کرد خواب میبینه ولی رفت بغلش کرد و اینا
    حالا از اون ور پدر این دختره رو ی خانومه گول میزنه یکاری میکنه از زنش زده بشه یعنی باهم دعواشون شده بود مامانش و باباش بعد این خانومه خودش میرفت دنبال کارای دخترش
    بعد از اون ور دوست همین خانومه میخواست ی جوری با این باباش ازواج کنه
    بعد اینا ی پسرم داشتن فکر کنم 8 9 سالش اون اسم داشت
    بعد باباش اینو سپرده بود به اون خانومه تا نگه‌ش داره و اینا
    بعد این خانومه چون نمیخاست این آقای بچه هاش باشن چیکار میکنه اسم این و بر میداره پسره بعد پسره حالش بشدت بد میشه اصلا نمیتونه نفش بکشه و اینا داره میمیره
    بعد ی پلیس خوب هم میفهمه که اون پلیسه بده و دروغ گفته و جای همون آدم بدا رد میفهمن و اون دوستام زنده می‌مونن دختره و مامانش باباش هم با پلیسا رفته بود از اون رو بچه هه داشت جون میداد
    ولی خداروشکر زود رسیدن بردنش بیمارستان بهوش که اومد گفت این خانومه اسممو قائم کرد و اینا
    این خانومم الکی خودش و مظلوم نشون میداد انگار کاری نکرده خب بعدش اینا با شادی و هوشی زندگی کردن بیشتریا شو نگفتم برین ببینین سریال دمسه
    بحروپ هم خیلی قشنگه وای

    1. سلام
      سریال دمسه کجا با زیرنویس داره من هرجا میزنم اصلا این سریال رو نمیاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا