فیلم و سریالسرگرمی

بررسی داستان و بازیگران سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد ترکی

سریال ترکی به مرد نمیشه اعتماد کرد (EGO)

دراین مقاله به بررسی سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد ترکیه ای (Erkege Guven Olmaz) خواهیم پرداخت و همچنین بازیگران سریال سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد را معرفی خواهیم کرد. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال جدید ترکی 2023 به مرد جماعت نمیشه اعتماد کرد از جدیدترین سریال های عاشقانه درام ترکیه به کارگردانی DOĞA CAN ANAFARTA است. این سریال با نام سریال EGO نیز شناخته می شود. فصل 1 سریال Ego در تاریخ 5 ژانویه 2023 برای بار اول از شبکه FOX ترکیه پخش شد.

داستان سریال ترکی به مرد نمیشه اعتماد کرد

سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد

الیف و ارهان باهم نامزد هستند و همدیگر را خیلی دوست دارند و بزرگترین انتظار آنها از ازدواج، خوشبختی و ساختن یک خانه شاد است. زندگی آنها با ورشگستگی و فریب ارهان به هم می خورد و ارهان با بدهی بسیار سنگینی روبرو می شود. ارهان این خبر را در یک سفر کاری دریافت کردند و این خبر زندگی او و الیف را زیر و رو می کند. در حالی که بدهی که پرداخت آن غیرممکن است، زندگی آنها را به کابوس تبدیل کرده است، با پیشنهاد رئیس ارهان زندگی آنها به مسیر دیگری سوق داده میشود.

بازیگران سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد ترکی

در این بخش معرفی بیوگرافی بازیگران سریال ترکی به مرد نمیشه اعتماد کرد میپردازیم.

بیشتر بخوانید: فیلم ترکی جدید ۲۰۲۳ | بهترین فیلم های ترکیه ای 2023

ملیسا آسلی پاموک (Melisa Aslı Pamuk) بازیگر نقش سیبل در سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد

سریال ترکی به مرد نمیشه اعتماد کرد

ملیسا اصلی پاموک، دارنده عنوان مسابقه زیبایی، بازیگر و مدل ترکیه ای است که در 2 ژوئن 2011 عنوان دوشیزه ترکیه را به دست آورد. پاموک تاج را از Gizem Memic، دارنده عنوان مسابقه زیبایی دوشیزه ترکیه 2010 پذیرفت. او در رشته روانشناسی در دانشگاه آمستردام ثبت نام کرد، اما بعداً به دلیل تمایل به تمرکز بر حرفه مدلینگ خود آن را رها کرد. او همچنین عنوان “بهترین امیدوار کننده” را در بهترین مدل ترکیه 2009 به دست آورد.

ملیسا از هنرپیشه‌های سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد ترکیه ای است به زبان های ترکی، انگلیسی، هلندی و آلمانی مسلط است و کمی به زبان فرانسه صحبت می کند. او مدلینگ را از 14 سالگی شروع کرد. ملیسا که اهل استانبول است در تاریخ 2 ژوئن 2011 در مسابقه دوشیزه ترکیه که در مرکز شوی TIM استانبول برگزار شد شرکت کرد و عنوان خانم ترکیه 2011 را به دست آورد. او به عنوان نماینده رسمی کشورش در مسابقات Miss Universe 2011 برزیل شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی | معرفی بهترین سریال های پادشاهی ترکی

آلپرن دویماز (Alperen Duymaz) بازیگر نقش ارهان در سریال EGO

سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد ترکی

آلپرن دویماز یکی دیگر از بازیگران سریال به مرد جماعت نمیشه اعتماد کرد ترکی است که در 3 نوامبر 1992 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم های تابستان گذشته (2021)، دیرنیس کاراتای (2018) و زمهری (2020) شناخته شده است. او از سال 2020 با کوبرا کلکیت ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال گل جمال | معرفی بازیگران سریال ترکی گلجمال (Gülcemal)

رویا دمیر بولوت (Rüya Demirbulut) در نقش الیف در سریال اگو ترکی

سریال به مرد جماعت نمیشه اعتماد کرد

Rüya Demirbulut از هنرپیشه‌های سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد است که با بازی Tek Yürek (2019)، زندگی و فیلم های Erşan Kuneri (2022) و  سریالEGO – Erkege Güven Olmaz (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال نامه خداحافظی ترکی

احمت کایاکسن (Ahmet Kayakesen) بازیگر نقش تونجای در سریال به مرد جماعت نمیشه اعتماد کرد

بازیگران سریال EGO

احمد کایاکسن از بازیگران سریال نمیشه به مرد اعتماد کرد در 27 سپتامبر 1988 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای برگن (2022)، ساقدوش برای همیشه (2022) و مارمولک دوباره متولد شده (2016) شناخته شده است. او در سریال EGO ترکی در نقش تونجای ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال هرچه باداباد ترکیه ای

هولیا گلشن (Hülya Gülsen) از هنرپیشه‌های سریال اگو ترکیه ای در نقش سوکران

سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد ترکیه ای

Hülya Gülşen Irmak (زاده ۱۴ سپتامبر ۱۹۶۵، آنکارا) بازیگر تئاتر، سینما و سریال‌های تلویزیونی اهل ترکیه است. هولیا گولشن که در سال 1983 پس از بازی در تئاترهای خصوصی مختلف وارد تئاتر دولتی شد، به مدت 28 سال هنر خود را در این موسسه اجرا کرد. در سال های 1992-1993، این بازیگر که با سریال تلویزیونی Ferhunde Hanımlar پا به شیشه سفید گذاشت، به طور متناوب در فیلم ها و سریال های تلویزیونی شرکت کرد.

هولیا گلشن  از بازیگران سریال Erkege Guven Olmaz است که علاوه بر بازیگری به عنوان صداپیشه، مربی و بازیگر نیز فعالیت داشته است و از جولای 2012 در سریال Keşanlı Ali شرکت کرد. این هنرمند در 16 آگوست 2022 دچار خونریزی مغزی شد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی بازیگران سریال گلهای خونی (Kan Çiçekleri)

تونا اورهان (Tuna Orhan) بازیگر نقش برهان در سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد ترکیه ای

سریال Erkege Guven Olmaz / هنرپیشه های سریال ترکی به مرد نمیشه اعتماد کرد

تونا اورهان در 21 ژانویه 1966 در آلمان به دنیا آمد. او بازیگری است که با فیلم های جادوگر (2006)، مملکت مسلسی (2010) و چالگی چنگی (2011) شناخته می شود. او یکی از هنرپیشه های سریال EGO در نقش برهان است.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های منو بشنو | معرفی بازیگران سریال منو بشنو

دریا بشرلر (Derya Beşerler) بازیگر سریال ترکی به مرد نمیشه اعتماد کرد در نقش بیگوم

سریال اگو / بازیگران سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد

Derya Beserler در 23 آوریل 1985 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه و نویسنده است که برای اوفاک تفک سینایتلر (2017)، کوزگون (2019) و ملکه شب (2016) و سریال نمیشه به مرد اعتماد کرد ترکی شناخته شده است.

ناز سایینر (Naz Sayiner) بازیگر سریال ایگو

هنرپیشه‌های ego dizi

ناز ساینِر (naz sayiner ) از بازیگران سریال ترکی ایگو متولد ۲۰۰۳ در استانبول می باشد و اکنون ۱۴ سال دارد. قد ناز ساینِر (naz sayiner ) ۱.۴۰ متر است.ناز ساینِر (naz sayiner ) از سن پایین در تبلیغات تلویزیونی کار خود را آغاز کرد و با بازی در سریال ملکه kiraliçe وارد دنیای بازیگری شده .

ناز ساینِر (naz sayiner ) بازیگر سریال ego به تازگی در سریال به من دوست داشتن را یاد بده bana sevmeyi anlat در نقش دختری به نام مرجان mercan بازی کرده که از شبکه fox پخش می شد. او با نقش آفرینی در سریال‌های «Gecenin Kraliçesi» در سال 2016، «Price of Passion» در سال 2017 و «Kalp Yarasi» در سال 2021 شناخته شده است.

امیرهان دونمز  (Emirhan Dönmez) در نقش آردا

بازیگر نقش سیبل در سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد

امیرهان دونمز (Emirhan Dönmez) از دیگر هنرپیشه‌های ego dizi در سال ۲۰۰۲ در ترکیه متولد شد وی از دانشگاه معمار سینان در رشته تئاتر فارغ التحصیل شد . او سال ۲۰۲۲ در سریال تخته سیاه (Kara Tahta) بازی کرد. و سال 2023 با بازی در سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد EGO – Erkege Güven Olmaz معروف شد.

دیگر هنرپیشه‌های به مرد نمیشه اعتماد کرد

  • عزیز جانر اینان (Aziz Caner Inan) در نقش ظفر
  • جان سرتاچ آدالیر (Can Sertaç Adalier) در نقش صمد
  • توپراک تیویلچیم (Toprak Kivilcim) در نقش برکای
  • اردال کوچوک کومورچو (Erdal Küçükkömürcü) در نقش طاهیر

بیشتر بخوانید: سریال ترکی ملکه (Kraliçe) | معرفی بازیگران سریال ملکه ترکی

سخن پایانی؛ سریال نمیشه به مرد اعتماد کرد ترکی

در این مقاله به بررسی سریال به مرد نمیشه اعتماد کرد ترکی و معرفی بازیگران سریال به مرد جماعت نمیشه اعتماد کرد پرداختیم. نظر شما درباره سریال EGO چیست؟ نظرات خودتان را درباره سریال ترکی به مرد نمیشه اعتماد کرد با ما درمیان بگذارید.

3.8/5 - (9 امتیاز)

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. تو این سریال شخصیت الیف بسیار سواستفاده کن و بی ثبات هست. بسیار سریال ضعیفی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا