فیلم و سریالسرگرمی

معرفی داستان و بازیگران سریال روحتم خبردار نمیشه

بررسی سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه (Ruhun Duymaz)

سریال روحتم خبردار نمیشه از جدیدترین سریال های ترکی شبکه فاکس است. در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه خواهیم پرداخت. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال Ruhun Duymaz محصول 2023 ترکیه در ژانر عاشقانه و کمدی به کارگردانی آیتاک چیچک است. این سریال برای اولین بار در شبکه FOX در روز دوشنبه، 24 جولای 2023 یا 2 مرداد 1402 شروع به پخش کرده است. پس از شروع پخش سریال روحتم خبردار نمیشه ترکی با استقبال بسیار خوبی از طرف بینندگان روبرو شد و اکنون در سایت IMDb نمره 6.6 را کسب کرده است.

اگر می پرسید که سریال روحتم خبردار نمیشه چند قسمت است؟ باید گفت که این سریال تعداد قسمت های سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه هنوز مانند بسیاری از سریال های ترکی مشخص نیست ولی مدت رمان هر قسمت این سریال حدودا 120 دقیقه است. در رابطه با زمان پخش این سریال نیز باید گفت که سریال روحتم خبردار نمیشه ترکی هر دوشنبه در ساعت 21:30 از شبکه Fox ترکیه پخش خواهد شد.

داستان سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه

سریال روحتم خبردار نمیشه بازیگران / سریال روحتم خبردار نمیشه چند قسمت است

این سریال یک داستان عاشقانه و کمدی و پلیسی را روایت می کند که در آن اونور، یک مامور اطلاعاتی بسیار موفق است که در سن جوانی به ریاست بخش خود می رسد. هدف اصلی او سیوان کورال، مالک بزرگترین شرکت جواهرات ترکیه است که او را به دست داشتن در فعالیت های غیرقانونی مظنون می کند. اونور معتقد است که اسناد مجرمانه مربوط به تجارت غیرقانونی سیوان در گاوصندوق خانه او نگهداری می شود.

اونور برای اینکه به خانه دسترسی پیدا کند و حقیقت را کشف کند، نقشه ای می کشد. او با هلال، خواهر سیوان، رابطه عاشقانه ای را آغاز می کند تا به هدف نزدیک شود و در زندگی او نفوذ کند. این سریال به پیچیدگی‌های روابط، وفاداری و چالش‌هایی می‌پردازد که اونور در مسیری خطرناک برای افشای حقیقت در مورد فعالیت‌های غیرقانونی ادعایی سیوان با آن روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

بازیگران سریال روحتم خبردار نمیشه

بازیگران این سریال از مشهورترین بازیگران ترکیه هستند. در ادامه با معرفی اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال روحتم خبردار نمیشه همراه ما باشید.

بورجو اوزبرک (Burcu Özberk) در نقش اجه چتینل

بازیگران سریال روحتم خبردار نمیشه / هنرپیشه های سریال روحتم خبردار نمیشه / بورجو اوزبرک (Burcu Özberk)

بورجو اوزبرک اهل ترکیه است. او برای بازی در فیلم Afili Ask جایزه پروانه طلایی را برای بهترین بازیگر زن کمدی رمانتیک در سال 2020 دریافت کرده است. اولین حضور او در تلویزیون در سال 2013 در سریال تاریخی Muhtesem Yüzyil و نقش شخصیت Huricihan Sultan را بازی کرد. موفقیت او با بازی در نقش نازلی یلماز در سریال Günesin Kizlari به دست آمد.

او اولین حضور سینمایی خود را با فیلم تاریخی Direnis Karatay انجام داد که برنده جایزه بهترین بازیگر زن ترکیه شد. او همچنین در چندین نمایش در صحنه تاتبیکات اردال بشیکچی اوغلو نقش هایی از جمله کویلز و وایزک داشت. بورجو یکی از اصلی ترین بازگران سریال روحتم خبردار نمیشه ترکی در نقش اجه است. او همچنین از بازیگران سریال عشق منطق انتقام و سریال ترکی ملکه نیز بوده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی

شکرو اوزییلدیز (Sükrü Özyildiz) در نقش اونور

زمان پخش سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه / سریال روحتم خبردار نمیشه ترکی / شکرو اوزییلدیز (Sükrü Özyildiz)

شکرو اوزییلدیز متولد 18 فوریه 1988 و یک هنرپیشه‌های سریال ترکیه ای روحتم خبردار نمیشه است. او در فیلم های محبوب« Eksi Elmalar » و Cebimdeki Yabanci بازی کرد و به واسطه این سریال ها شناخته شد. برخی از فیلم های عاشقانه او عبارتند از: «نوا» ، « Sevimli Tehlikeli » در کنار آیکا آیسین توران، « Her Sey Asktan » در کنار هانده دوگاندمیر، « Ask Taktikleri » در کنار دمت اوزدمیر.

شکرو اوزییلدیز در نقش کلاه در آلیس موزیکالی که اقتباسی موزیکال از آلیس در سرزمین عجایب توسط دیزنی منتشر شد، اجرا کرد. او در سریال «Kis Gunesi» در کنار اصلی انور نقش دو شخصیت را بازی کرد. شکرو در سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه در نقش اونور رئیس گروه پلیس امنیت ترکیه ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی قبیله ای

آسلی سومن (Asli Sümen) در نقش هلال کورال

زمان پخش سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه / بازیگران سریال روحوم دویماز / آسلی سومن (Asli Sümen)

آسلی سومن در 17 سپتامبر 1994 در مرسین ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که بیشتر برای فیلم های Twist of Fate (2021)، Erkek Severse (2022)، Altay و سریال بازی بخت شناخته می شود.

او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی در دانشگاه فنی خاورمیانه، دانشکده اقتصاد و علوم اداری، گروه مدیریت بازرگانی به پایان رساند. همزمان این بازیگر، مدلینگ و عکاسی را شروع کرده و در مسابقه Miss Turkey 2017 شرکت کرد. در این مسابقه، ایشان به عنوان Miss Turkey 2017 انتخاب شدند. اما مقامات سازمان اعلام کردند که به دلیل پست های توییتری ایشان، تاج ایشان پس گرفته شده و فرد دیگری به عنوان خانم ترکیه 2017 انتخاب شد.

آسلی سومن از هنرپیشه‌های سریال روحتم خبردار نمیشه است که در نقش هلال، خواهر سیوان کورال بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال هرچه باداباد ترکیه ای

طغرل تولک (Tugrul Tulek) در نقش سیوان کورال

بیوگرافی بازیگران سریال روحتم خبر نداره / سریال روحتم خبردار نمیشه با بازی بورجو اوزبرک

طغرل تولک متولد 23 سپتامبر 1976 در بورسا و یک بازیگر تئاتر و سینما اهل ترکیه است. طغرل در سال 1999 از دانشگاه اولوداگ، گروه آموزش زبان انگلیسی فارغ التحصیل شد. در همان سال به عنوان بازیگر در تئاتر بنیاد فرهنگ، هنر و گردشگری بورسا شروع به کار کرد. در سال 2007-2008، او شخصیت “ناز” را در فیلم Theater DOT Furry Mercury به تصویر کشید. این نقش برای او نامزدی برای “بهترین بازیگر نقش مکمل مرد” در دوازدهمین دوره جوایز تئاتر Afife به ارمغان آورد.

در همان سال، او “جایزه ویژه جوانان افس پیلسن” را در جوایز بازیگران تئاتر و سینما Sadri Alışık با همه بازیگران مرکوری خزدار به اشتراک گذاشت. او در سال 2015 جایزه بهترین بازیگر مرد را در نوزدهمین دوره جوایز تئاتر آفیفه برای بازی در نمایشنامه تابستان برای دو نفر دریافت کرد و در همان سال از سوی انجمن منتقدان تئاتر (TEB) به عنوان بازیگر سال انتخاب شد. طغرل تولک از بازیگران سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه در نقش سیوان کورال تاجر ثروتمند طلا و جواهرات است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال عشق از نو ترکی

زحل گنجر (Zuhal Gencer) در نقش هندان کورال

معرفی سریال ترکیه ای روحتم خبردار نمیشه / سریال روحتم خبردار نمیشه چند قسمت است

زحل گنجر در 13 ژوئیه 1961 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای بابام اسکرده (1995)، بلوک C (1994) و دور (2002) شناخته شده است. زحل در سریال Ruhun Duymaz در نقش هندان کورال بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی قرص ماه

شاهسوار آکتاش (Sehsuvar Aktas) در نقش مفید

فیلم ترکی روحتم خبردار نمیشه / سریال روحتم خبر نداره ترکی

شاهسوار آکتاش در سال 1964 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با بازی‌های قبرستان (2022)، هالکا (2019) و کابادایی (2007) شناخته می‌شود. آکتاش از بازیگران سریال روحتم خبردار نمیشه است که در نقش مفیت بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال گل جمال | معرفی بازیگران سریال ترکی گلجمال (Gülcemal)

کدیر پولاتچی (Kadir Polatçi) در نقش علی

روحتم خبر نداره / سریال ترکی روحتم خبر نداره

کادیر پولاتچی در 30 سپتامبر 1988 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای Kardes Payi (2014)، Seven Ne Yapmaz (2017) و Küçük Esnaf (2016) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال خود کرده را تدبیر نیست ترکی

الکو دورو (Ülkü Duru) در نقش آیلا

سریال ruhun duymaz / بازیگران روحتم خبردار نمیشه

Ülkü Duru از بازیگران سریال ترکی روحتم خبردارنمیشه است که در 14 آوریل 1957 در ترکیه متولد شد. او بازیگری است که برای سال نو مبارک لندن (2007)، به زودی (2014) و راهزن (1996) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی ترکیه ای

سخن پایانی؛

در این مقاله سعی کردیم بازیگران و داستان سریال روحتم خبردار نمیشه ترکیه ای را مورد بررسی قرار دهیم. نظر شما درباره این سریال چیست؟ بازی کدام بازیگر سریال ترکی روحتم خبردار نمیشه را پسندید؟ نظرات خودتان را درباره این سریال جدید ترکی 2023 با ما درماین بگذارید.

4.4/5 - (14 امتیاز)

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. ممنون از معرفی خوبتون
    عاشق بازیگر مرد اصلی سریال ام 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا