فیلم و سریالسرگرمی

معرفی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی ترکیه ای

بازیگران سریال ترکی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی

سریال اگه خیلی دوست داشته باشی یک سریال ترکیه ای محصول سال 2023 است. در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال ترکی اگه خیلی دوست داشته باشی خواهیم پرداخت. با مجله ویکی همراه باشید.

سریال اگر خیلی دوست داشته باشی در ژانر عاشقانه و درام ساخته شده است که  بازیگران مطرحی همچون کرم بورسین و هافسانور سانجاک را درخود دارد. زمان پخش سریال ترکی اگه خیلی دوست داشته باشی در5 جولای 2023 بود که از کانال D ترکیه پخش می شود.

داستان سریال اگه خیلی دوست داشته باشی ترکی

سریال اگه خیلی دوست داشته باشی / هافسانور سانجاک توتان

سریال اگه خیلی دوست داشته باشی چی؟ درباره آتش و لیلا است که در شرایطی غیرمنتظره در وسط یک شهر بزرگ باهم روبرو می شوند. این دو شخصیت زندگی کاملاً متفاوتی دارند، اما از همان لحظه اول که با یکدیگر آشنا می شوند، جذابیت زیادی را نسبت به یکدیگر احساس می کنند.

آتش بعد از مرگ مادرش زندگی خود را در خارج از کشور در یک مدرسه شبانه روزی گذرانده و یاد گرفته است که به کسی اعتماد نکند. از سوی دیگر لیلا با فریب مردم امرار معاش می کند و هیچ وقت خانواده واقعی خودش را ملاقات نکرده است. آتش به علت فوت و وصیت نامه پدرش مجبور به بازگشت به استانبول می شود. بازگشت آتش موجب می شود که او لیلا را ملاقلات کند و جرقه یک عشق زده شود.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

بازیگران سریال اگر خیلی دوست داشته باشی

در ادام هاین مقاله با معرفی اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال اگر خیلی دوست داشته باشی ترکیه ای با شما هستتیم.

کرم بورسین (Kerem Bürsin) در نقش آتش

سریال ترکی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی

کرم بورسین در 4 ژوئن 1987 بدنیا آمد و یک بازیگر و تهیه‌کننده ترکیه ای است. کرم در سال 1999 در سن دوازده سالگی به همراه خانواده اش به آمریکا نقل مکان کرد. با در نظر گرفتن تحصیلات دانشگاهی بازیگری از کالج امرسون فارغ التحصیل شد. مسابقه تئاتر بین دبیرستانی در سراسر ایالات متحده بهترین بازیگر مرد انتخاب شد. کوسه ماهی راجر کورمن تهیه کننده و در فیلم Palace of the Damned ظاهر شد.

او با بازی در نمایش های تلویزیونی Güneşi Beklerken (2013-2014) و Sheref Meselesi (2014-2015) به شهرت رسید. بورسین پس از ایفای نقش علی اسمیت در سریال اکشن عاشقانه Bu Şehir Arkandan Gelecek (2017) مورد توجه قرار گرفت که برای آن به ترتیب جایزه بهترین بازیگر مرد درام بین المللی سئول را دریافت کرد.

او بیشتر به خاطر بازی در سریال کمدی رمانتیک درام Sen Çal Kapımı (2020–2021) شناخته می شود که برای آن تحسین منتقدان را دریافت کرد و چندین جایزه از جمله جوایز گوزل برای بهترین زوج با هانده ارچل و جوایز جوانان ترکیه برای بهترین بازیگر مرد را به دست آورد. او مدتی با هانده ارچل بازیگر زیبای ترکیه ای ارتباط داشته که در نهایت این رابطه به جدایی ختم شد. کرم بورسین یکی از بازیگران سریال ترکی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی ایت که نقش آتش ارجالی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی

هافسانور سانجاک توتان (Hafsanur Sancaktutan) در نقش لیلا

سریال Ya Çok Seversen

هافسانور سانجاک توتان یکی از هنرپیشه‌های سریال اگر خیلی دوست داشته باشی است که در 20 مارس 2000 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او برای فیلم های تابستان گذشته (2021)، بین جهان و ما (2022)، گلپری (2018) و سریال Ya Çok Seversen (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی قبیله ای

خدیجه اصلان (Hatice Aslan) در نقش فوسون

سریال اگر خیلی دوست داشته باشی / سریال اگه خیلی دوست داشته باشی کی پخش میشه

خدیجه اصلان در 20 فوریه 1962 در سیواس ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای سه میمون (2008)، بدن (2011) و سامانیولو (2009) و سریال ترکی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی شناخته شده است. او در این سریال نقش عمه خانواده ارجالی را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: سریال خیاط | معرفی داستان و بازیگران سریال ترکی خیاط

عزیز جانر اینان (Aziz Caner Inan) در نقش امید

سریال ترکی اگر خیلی دوست داشته باشی

عزیز جانر اینان در 1 ژوئن 1985 در ریزه ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای «راهنمای زندگی برای مردگان» (2023)، «سندن داها گوزل» (2022)، «قیمت شور» (2017) و سریال ترکی اگر خیلی دوست داشته باشی 2023 شناخته شده است. او در سریال ترکی اگر خیلی دوست داشته باشی در نقش امید پسر ارشد خانواده ارجالی ایفای نقش می کند.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال بازی بخت ترکی

مینه کیلیچ (Mine Kiliç) بازیگر نقش مریم

بازیگران سریال اگر خیلی دوست داشته باشی

مینه کیلیچ در 5 نوامبر 1986 در مرسین ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای اویون بیتی (2007)، روز هشتم (2018) و آگلاما آن (2018) و سریال Ya Çok Seversen شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال تبعید آبی ترکی

دوروکان چلیک کایا (Durukan Çelikkaya) در نقش باریش

هنرپیشه‌های سریال اگر خیلی دوست داشته باشی

دوروکان چلیکایا برای آوروپا اورپا (2011)، مردم پدربزرگ من (2011) و کرت سیت و سورا (2014) و همچنین سریال ترکی جدید 2023 اگه خیلی دوست داشته باشی شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال پرندگان آتش

نظمی کریک (Nazmi Kirik) در نقش یعقوب

زمان پخش سریال سریال اگه خیلی دوست داشته باشی / سریال اگه خیلی دوست داشته باشی ترکی

نظمی کریک از بازیگران سریال اگر خیلی دوست داشته باشی است در سال 1976 در دیاربکر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و مدیر تولید است که با فرش سحر و جادو (2005)، مروارید سیاه (2017)، معجزه (2015) و سریال Ya Çok Seversen (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال معجزه صد ساله

جمره ابوزیا (Cemre Ebuzziya) از بازیگران سریال اگه خیلی دوست داشته باشی

سریال اگه خیلی دوست داشته باشی چی؟

Cemre Ebuzziya در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای داستان سه خواهر (2019)، بارتو بن (2018) و تهوع (2015) و سریال ترکی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال دختر مردم

شریف ارول (Serif Erol) در نقش ایلتر

تعداد قسمت های سریال اگه خیلی دوست داشته باشی

شریف ارول از هنرپیشه‌های سریال ترکی اگر خیلی دوست داشته باشی در 8 اکتبر 1963 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر و نویسنده ای است که با فیلم های Woman (2017)، Biçak Sirti (2007)،  Kapaliçarsi (2009) و سریال Ya Çok Seversen شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال یک پری | بازیگران سریال ترکی یک پری

سخن پایانی؛ سریال ترکی اگه خیلی دوست داشته باشی چی؟

در این مقاله به بررسی و معرفی داستان سریال اگه خیلی دوست داشته باشی ترکی پرداختیم. در ادامه بازیگران سریال ترکی اگر خیلی دوست داشته باشی را به شما معرفی کردیم. نظر شما درباره این سریال چیست؟ لطفا درباره سریال اگر خیلی دوست داشته باشی در بخش نطرات برای ما بنویسید.

4.2/5 - (49 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا