فیلم و سریالسرگرمی

معرفی سریال یک پری | بازیگران سریال ترکی یک پری

سریال داستان یک پری ترکی (Bir Peri Masali)

سریال یک پری ترکی (Bir Peri Masali) محصول سال 2022 ترکیه است. در این مقاله به بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال یک پری خواهیم پرداخت. با مجله ویکی هرماه باشید.

قسمت اول سریال Bir Peri Masali در 28 سپتامبر 2022 به کارگردانی Merve Çolak و Çağıl Bocut، نویسندگی دنیز آکچای، با بازی آلینا بوز، تارو امیر تکین، هازال فیلیز کوچوکوسه و نازان کسال منتشر شد. سریال ترکی یک پری در ژانر درام و عاشقانه ساخته شده است. این سریال در قسمت سیزدهم آن در 27 دسامبر 2022 به پایان رسید.

سریال داستان یک پری در حال حاظر از شبکه های جم درحال پخش است. زمان پخش سریال یک پری هر چهارشنبه ساعت 21:30 از شبکه FOX TV پخش شد.

معرفی سریال یک پری ترکی / سریال یک پری قسمت آخر

داستان سریال ترکی یک پری

زینب یک دختر متوسط با رویاهای بزرگ و زندگی کسل کننده است. او و دوست پسرش یک کیسه پر از پول را در یک ماشین کرایه ای پیدا می کنند. وقتی آنها در یک خرابه گیر می کنند، زینپ دو انتخاب دارد: می تواند جان دوست پسرش را نجات دهد یا پول را بگیرد و فرار کند. اما او پول را میگیرد و فرار می کند.

ار این به بعد ماجراهای زینپ آغاز می شود، که خود را به “ملیس” شیک تبدیل کرده به به طبقاات بالای جامعه نفوذ می کند. هدف او این است که قبل از اینکه کسی بفهمد یا پول تمام شود، یک شوهر ثروتمند پیدا کند.

ملیس، اونور کوکسال، یک تاجر موفق و بزرگترین پسر یک خانواده ثروتمند را هدف قرار می دهد. او با موفقیت وارد خانواده کوکسال می‌شود، اما هر چه بیشتر جلو می رود، متوجه می‌شود که زندگی در اوج، بدبختی‌های خودش را دارد. او همچنین می‌آموزد که مهم نیست چقدر دور می‌دوید، نمی‌توانید از گذشته خود فرار کنید…

حال که خلاصه سریال داستان یک پری را بررسی کردیم باید بگوییم که داستان سریال یک پری با ریتم جالب خود شما را جذب خودش خواهد کرد و مطمعنا از تماشای آن لذت می برید.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ | بهترین سریال های ترکی 2023

بازیگران سریال یک پری ترکی

هنرپیشه‌های سریال یک پری از معروف ترین و جذاب ترین بازیگران ترکیه هستند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

آلینا بوز (Alina Boz) بازیگر سریال یک پری درنقش ملیس / زینب

بازیگران سریال یک پری ترکی / عکس ملیس در سریال یک پری

آلینا بوز یکی از بازیگران سریال یک پری ترکی است که اهل روسیه و ترکیه است. آلینا بوز در مسکو، روسیه به دنیا آمد. مادر آلینا روسی و پدرش ترک تبار بلغاری است. او تا 7 سالگی در روسیه زندگی می کرد. در سال 2005 برای شغل پدرش به استانبول آمد. او مدرسه ابتدایی را در استانبول آغاز کرد. ابتدا او در نقش Canan در Cesur Hemsire بازی کرد.

آلینا بوز که به خاطر نام خانوادگی خود با مورات بوز مرتبط بود، در سال 2010 با مورات بوز به چهره روی جلد مجله Heygirl تبدیل شد. از اول دسامبر 2014، آلینا بوز در نقش هازال گورپینار در پارامپارچا بازی کرد و نقش اصلی را برعهده دارد و شروع به شناخته شدن کرده است. آلینا بوز سپس در سریال های Elimi Bırakma (2018)، Aşk 101 (2020) و Maraşlı (2021) بازی کرد. آلینا در سریال داستان یک پری در نقش ملیس یا زینب ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی قبیله ای | بهترین سریال های ترکی با محوریت قبیله و خانواده

تارک امیر تکین (Taro Emir Tekin) بازیگر سریال داستان یک پری در نقش اونور

هنرپیشه‌های سریال یک پری / سریال یک پری چند قسمته

تاریک امیر تکین، متولد 1997 در استانبول، فارغ التحصیل پاپا دانشگاه هنر لندن در دانشکده هنرهای تجسمی و نمایشی کمبریج است. او در دوره بنیاد RADA تحصیل کرد و تحصیلات خود را در مدرسه درام آکسفورد ادامه داد. تکین که از سال 2019 در ترکیه زندگی می کند، کار خود را در ترکیه ادامه می دهد.

پدر او متین تکین بازیکن فوتبال است. مادر او بازیگر، خواننده سووال سام است. مادربزرگ او خواننده لمان سام است.تکین در سریال ترکی Sadakatsiz (2020) نیز بازی کرده است. او یکی از اصلی ترین هنرپیشه‌های سریال یک پری در نقش اونور است.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی | معرفی بهترین سریال های پادشاهی ترکی

هازال فیلیز کوچوکوسه (Hazal Filiz Küçükköse) در نقش نسلیهان

بازیگران سریال Bir Peri Masali / سریال یک پری قسمت / سریال ترکی یک پری قسمت اخر

هازال از بازیگران سریال ترکی یک پری در نقش نصلیهان است. او تحصیلات دبیرستان را در آنکارا به پایان رساند. هازال که تا ترم سوم در بخش زیست شناسی در دانشکده علوم و ادبیات دانشگاه Kirikkale تحصیل کرد، اکنون در حال ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی در گروه شیمی در دانشکده علوم دانشگاه آنکارا است. هازال اظهار داشت که توسط کارگردانی که عکس های او را به طور اتفاقی در یک سایت شبکه اجتماعی دیده بود، کشف شد و حرفه بازیگری او با شرکت او در انتخاب بازیگر آغاز شد. کوچوکوزه گفت: در حالی که برای ویزای عمومی زیست شناسی آماده می شدم، خود را مقابل دوربین دیدم.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

مصطفی مرت کوچ (Mustafa Mert Koç) بازیگر نقش ظفر در سریال داستان یک پری

داستان سریال ترکی یک پری / ظفر در سریال داستان یک پری

مصطفی مرت کوچ از هنرپیشه‌های سریال یک پری در 19 آوریل 1994 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که با نام من ملک (۲۰۱۹)، فالکون کرست (۲۰۱۸) و یتر (۲۰۱۵) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال ستاره شمالی ترکی

نازان کسال (Nazan Kesal) از بازیگران سریال داستان یک پری در نقش هاریکا

بازیگران سریال بیر پری / سریال داستان یک پری ترکی

نازان کسال در 28 مارس 1969 در مانیسا ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر و کارگردان است که برای مو (2010)، آب و هوا (2006) و Daire (2013) شناخته شده است. او از 18 دسامبر 2005 با ارجان کسال ازدواج کرده است. آنها یک فرزند دارند. نازان در سریال Bir Peri Masali در نقش هاریکا کوکسال یافای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال راهزنان در دنیا حکومت نمی‌کنند ترکیه ای

کادیر چرمیک (Kadir Çermik) بازیگر سریال ترکی یک پری در نقش سمت

سریال یک پری ترکی / سریال یک پری چند قسمت است

کادیر چرمیک از بازیگران سریال یگ پری است که در 21 ژوئیه 1977 در وان ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای آیوی (2015)، درخت گلابی وحشی (2018) و بورنوا بورنوا (2009) شناخته شده است. کادیر چرمیک را بیشت برای بازی در سریال چوکور یا گودال ترکی میشناسیم.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال هرچه باداباد ترکیه ای

تولین اجه یازکان (Tulin Ece Yazkan) در نقش یومیت کوکسال

زمان پخش سریال یک پری / خلاصه سریال داستان یک پری

Tülin Ece در 26 مه 1991 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای «دختر سفیر» (2019)، «اوفک تفک سینایتلر» (2017) و «چهارراه» (2016) شناخته شده است. تولین در سریال  یک پری شخصیت امیت کوکسال را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال تردید ترکی (hercai)

باران بولوکباشی (Baran Bölükbasi) در نقش حلب

داستان سریال ترکی یک پری / سریال ترکی داستان یک پری قسمت اخر

باران بلوکباسی از هنرپیشه های سریال یک پری ترکی است که در 1 می 1994 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر است که برای فیلم های Vuslat (2019)، Ögrenci Evi (2021) و 15/07: Break of Dawn (2021) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال نامه خداحافظی ترکی

دنیز اوگور (Deniz Ugur) از بازیگران سریال یک پری ترکی در نقش فیگن

سریال Bir Peri Masali / بیوگرافی بازیگران سریال داستان یک پری

دنیز اوگور در 17 اکتبر 1973 در آنکارا ترکیه به دنیا آمد. او یک بازیگر و نویسنده است که برای بیر ارکگین آناتومیسی (1997)، Sahte Prenses (2006) و Zalim Istanbul (2019) شناخته شده است. او از ژوئن 2021 با اردینچ گولنر ازدواج کرده است. او قبلا با اسماعیل حکی سنات و سیرزات بلالار ازدواج کرده بود.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی فداکار | معرفی بازیگران سریال فداکار (Fedakar)

سخن پایانی؛ سریال Bir Peri Masali

در این مقاله به داستان و ترکی را معرفی کردم؟ آیا شما سریال Bir Peri را مشاهده کرده اید. بنظز شما این سریال چگونه است. برای ما از تجربه تماشای سریال ترکی یک پری بنویسید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا