فیلم و سریالسرگرمی

بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال نامادری ترکی

سریال ترکی نامادری (Üvey Anne)

سریال نامادری (Üvey Anne) محصول سال 2022 ترکیه است. در این مقاله با بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی نامادری همراه مجله ویکی باشید.

سریال نامادری ترکی یک سریال درام است که از داستانی واقعی اقتباس شده است. کارگردانی این سریال را یاسمین تورکمنلی و نویسندگی آن را یاسمین کیرباش بر عهده دارند. هازال فیلیز کوچوک‌ کوسه و احمد کوتسی در نقش های اصلی این سریال 2023 ترکی ایفای نقش می کنند. این سریال از کانال ATV ترکیه پخش می شود.

داستان سریال ترکی نامادری

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نا مادری / سریال اووی آنه

داستان سریال نامادری روایتگرعشق یک پدر به فرزندانش است. کوتسی در نقش فاروک یک پدر مسئولیت پذیر است. او یک شخصیت قوی است. او به جهت ازدواج با افسون ارتباط خودش را با مادرش قطع کرد. اما بعد از مدتی افسون می میرد و فاروک دیگر با هیچ زنی ارتباطی ندارد.

سراپ یک زن خبیث است که به جهت ازدواج با فاروق و برای نیت دستیابی به ثروت و مال و منال به او نزدیک می شود و به فرزندانش علاقه نشان می دهد. اما حقیقت چیز دیگری است. داستان جذاب سریال ترکی نامادری مطمعنا شما را جذب خودش خواهد کرد.

زمان پخش سریال نامادری ترکی

شروع پخش سریال نامادری ترکیه ای از تابستان سال 2023 از شبکه ATV بوده که در ادامه تاریخ و زمان پخش آن را مشاهده می کنید.

روز پخش سریال نامادری ترکی: روزهای دوشنبه

ساعت پخش سریال ترکی نامادری : ساعت 21:30

بازیگران سریال نامادری ترکی

شخصیت های اصلی سریال نامادری از بازیگران مشهور ترکیه ای هستند. در ادامه با معرفی بیوگرافی کوتاهی از هنرپیشه‌های سریال نامادری همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی پادشاهی | معرفی بهترین سریال های پادشاهی ترکی

هازال فیلیز کوچوک‌ کوسه (Hazal Filiz Küçükköse) در نقش سراپ کوتلو

سریال نامادری ترکی / بازیگران سریال نامادری

هازال در 9 فوریه 1988 در ترکیه بدنیا آمد. تحصیلات دبیرستان هازال در آنکارا بود. کوچوکوزه تحصیلات دانشگاهی خود را تا ترم سوم در رشته زیست شناسی دانشکده علوم و ادبیات دانشگاه کیریکاله ادامه داد، او در حال حاظر در مقطع کارشناسی در رشته شیمی در دانشکده علوم دانشگاه آنکارا مشغول تحصیل است.

وی اظهار داشته که اولین بار توسط یک کارگردان کشف شده که به طور اتفاقی عکس های هازال را در شبکه اجتماعی وی دیده بود. او 21 ساله بود که در اولین سریال خود با نام ستاره دریایی ایفای نقش کرد. بیشتر ما هازال را برای بازی در سریال یک پری در نقش نسلیهان و همچنین بازی در سریال Kara Sevda در نقش زینپ می شناسیم.

هازال در سال 2014 با یک بازیگر و مدل 31 ساله به نام توان تونالی ازدواج کرد و 4 سال بعد، این ازدواج به جدایی انجامید.

کوچوکوزه به بازیگری در نقش های مشابه علاقه ای ندارد و به گفته خود همیشه از کسب تجربه ها و آزمودن خود در موقعیت های مختلف لذت می برد.

زمهریر، مهمت: فاتح جهان، مرا ببخش، پرتگاه از دیگر سریال های هازال فیلیز کوچوک‌ کوسه می باشند. هازال در سال 2014 با Tuan Tunali ازدواج کرد اما در سال 2017 طلاق گرفتند. هازال از بازیگران سریال نامادری در نقش سراپ زنی حیله گر است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

احمد کوتسی (Kutsi) در نقش فاروک گنجر

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نامادری / سریال ترکی نامادری قسمت اخر

احمد کوتسی کارادوعان ( به ترکی Ahmet Kutsi Karadoğan )، در 16 مارس 1973 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او بازیگر، آهنگساز و خواننده پاپ ترکیه نیز است. در سال 2008 آلبوم او به نام Aynadaki Yüzünün Karşılığı Benim رتبه اول لیست موسیقی ترکیه را دریافت کرد. کوتسی از سال 2006 به حرفه بازیگری وارد شد و موفقیت های بسیاری را کسب نمود.

کوتسی، ابتدا در رشته ی معماری تحصیل می کرده ولی پس از مدتی آن را رها کرد. وی در سال 2008 با فردی به نام بایراکتار آشنا شد و ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های جیلین آدا و لیلا می باشد. او در سال 2015 از همسر خود جدا شد.

فعالیت های او در زمینه موسیقی عبارتند از:

آلبوم Ask Payını Aldı سال ۲۰۰۰ ، آلبوم Sana Ne سال ۲۰۰۵ ، آهنگ Kördüğüm سال ۲۰۰۶ ، آلبوم Aynı Şehirde Nefes Almak bile Yetiyor سال ۲۰۰۷ ، آلبوم Aynadaki Yüzümün Karşılığı benim  سال ۲۰۰۸، آلبوم Bambaşka سال ۲۰۱۰، آلبوم Bilemem Anlatabildim mı سال ۲۰۱۳، آلبوم Yaz Günü سال ۲۰۱۴، آهنگ Asiklar Sehri سال ۲۰۱۶

او بازیگری است که با نام من ملک (2019)، پزشکان (2006) و سریال Üvey Anne (2023) شناخته شده است. کوتسی در این سریال در نقش فاروک یک مرد قوی و مصمم ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال های ترکی قبیله ای 

آصلی تاندوغان (Aslı Tandoğan) در نقش ایپک زنگین

هنرپیشه‌های سریال نامادری / بازیگران سریال ترکی نامادری

آصلی تاندوغان متولد 2 آوریل 1979 یک هنرپیشه و نوازنده حرفه‌ای اهل ترکیه است. تاندوغان از کنسرواتوار موسیقی دانشگاه Hacettepe فارغ التحصیل شد. ابتدا ویولن را در هنرستان به مدت یک سال انتخاب کرد و سپس چنگ را انتخاب کرد. او بعداً به ارکستر سمفونیک آنتالیا پیوست. او «بانا گوز کولاک اول» را با اوزگه اوزدر تأسیس کرد. آصلی می به وینگ چون، تیراندازی با کمان، شیرجه، کوهنوردی، تنیس، اسب سواری و اسکی علاقه دارد.

آصلی تاندوغان بیشتر به خاطر بازی در نقش یکی از شخصیت های اصلی، لامیا، در سریال تلویزیونی ترکیه ای Dudaktan Kalbe (“از لب تا قلب”) شناخته می شود. او همچنین در فیلم Kabadayi در نقش Karaca بازی کرد. آصلی تاندوغان از هنرپیشه‌های سریال نامادری در نقش ایپک است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و بازیگران سریال هرچه باداباد ترکیه ای

ازگی شنلر (Ezgi Senler) در نقش نیسان

داستان سریال ترکی نامادری / سریال ترکی نامادری قسمت اول با زیرنویس

ازگی سنلر در 11 فوریه 1993 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای فیلم های Crossroads (2016)، Sen Büyümeye Bak و The Shadow Team (2021) شناخته شده است. او همچنین از بازیگران سریال تشکیلات درنقش پینار بود. ازگی در سریال نامادری ترکی در نقش نیسان ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید: سریال عشق از نو | بررسی داستان و بازیگران سریال عشق از نو ترکی

هاکان اراتیک (Hakan Eratik) در نقش مته سونمز

سریال ترکی نامادری / سریال Üvey Anne

هاکان اراتیک در 7 سپتامبر 1977 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای آثاری چون Etki (2021)، Evlenmeden Olmaz (2015) و سریال Üvey Anne (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: سریال قرص ماه | بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی قرص ماه

بنگو ارگین (Bengü Ergin) در نقش افسون

هنرپیشه‌های سریال ترکی نامادری / سریال اووی آنه

Bengü Ergin در 7 اوت 1985 در آنکارا، ترکیه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای فیلم‌های مرغ عشق (2013)، Eyyvah Eyvah (2010) و Kuzgun (2019) شناخته شده است. او از بازیگران سریال ترکی نامادری در نقش افسون زن اول فاروق است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال خود کرده را تدبیر نیست ترکی

عایشه‌ گل گونای (Aysegül Günay) در نقش مروت کوتلو

سریال ترکی نامادری چند قسمت است / هنرپیشه‌های سریال ترکی نامادری

Aysegül Günay در 9 نوامبر 1969 در اسکی شهیر ترکیه به دنیا آمد. او یکی از هنرپیشه‌های سریال ترکی نامادری است که برای فیلم های The Founder: Ottoman (2019)، عشق در هوا (2010) و Üvey Anne (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی ترکیه ای

امین گوننچ (Emin Günenç) در نقش جم اوزتورک

تیزر سریال ترکی نامادری / زمان پخش سریال ترکی نامادری

در ادامه معرفی Emin Günenç می رسیم که در 23 جولای 1994 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای سریال نامادری ترکی (2023)، مستأجر کامل (2022) و کاربوی مقدس 4 (2023) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و زمان پخش عشق ممنوع ۱۴۰۲

سخن پایانی؛ سریال نامادری ترکیه ای

در این مقاله داستان و بازیگران سریال ترکی نامادری را بررسی کردیم. نظر شما درباره این سریال ترکی جدید 2023 چیست؟ لطفا نظرات خودتان را درباره سریال نامادری ترکی در بخش نظرات بنویسید.

3.7/5 - (46 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا