فیلم و سریالسرگرمی

معرفی داستان و زمان پخش عشق ممنوع ۱۴۰۲

زمان پخش سریال عشق ممنوع در سال ۱۴۰۲

اگر میخواهید از زمان پخش عشق ممنوع ۱۴۰۲ آگاه شوید ما همراه شوید. پخش سریال عشق ممنوع در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه دارد. برای آگاهی زمان پخش و داستان این سریال همراه مجله ویکی باشید.

سریال عشق ممنوع (Ask-i Memnu) از پرطرفدارترین سریال های ترکی تاریخ بوده که در ایران هم علاقه مندان زیادی داشت. سریال ترکی عشق ممنوع یک سریال درام بود که در ابتدا از کانال D بین سال‌های 2008 تا 2010 پخش شد.

زمان پخش عشق ممنوع ۱۴۰۲

سریال عشق ممنوع / بازیگران سریال عشق ممنوع

پخش سریال عشق ممنوع در سال ۱۴۰۲ دوباره از سر گرفته شده و در شبکه جم روبیکس دوباره می توانید این سریال زیبا را مشاهده کنید. در بخش زیر می توانید زمان پخش سریال عشق ممنوع ۱۴۰۲ و همچنین زمان پخش تکرار سریال عشق ممنوع را ببینید.

روز پخش سریال عشق ممنوع جم روبیکس : روزهای شنبه تا پنجشنبه

ساعت پخش سریال عشق ممنوع در شبکه جم روبیکس : ساعت 12:00

تکرار سریال عشق ممنوع از جم روبیکس : در ساعت های 08:00 و 20:00

داستان سریال ترکی عشق ممنوع

عدنان یک تاجر معتبر و ثروتمند است که همسرش یازده سال قبل از دنیا رفته بود. دو فرزند خردسال برای او باقی مانده و او زندگی خود را کلا وقف مراقبت از آنها کرده. او همچنین برادرزاده خود بهلول را که چندین سال قبل خانواده خود را در یک تصادف رانندگی از دست داد بزرگ کرده است. سریال ترکی عشق ممنوع یک مثلث عشقی را دنبال می کند که هر بیننده ای را جذب می کند.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید ۲۰۲۳ | بهترین سریال های ترکی 2023

بازیگران سریال عشق ممنوع

در این بخش به معرفی بازیگران و هنرپیشه‌های سریال عشق ممنوع می پردازیم.

برن سات (Beren Saat) در نقش سمر

داستان واقعی سریال عشق ممنوع بیوگرافی جمیله در سریال عشق ممنوع

برن ساعت (زاده 26 فوریه 1984) یک هنرپیشه اهل ترکیه است که بیشتر برای نقش های اصلی خود به عنوان یاسمین اونسال در سریال ATV Hatirla Sevgi (2006-2008)، در نقش Bihter Yöreoglu Ziyagil در سریال Ask-i Memnu (2008) شناخته می شود. ) -2010)، به عنوان Fatmagül Ketenci Ilgaz در Fatmagül چه گناهی دارد؟ (2010-2012) و در نقش Derin Çelik/Yagmur Özden در سریال درام Intikam (2013-2014)، که یک اسپین آف از مجموعه تلویزیونی Revenge است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی با موضوع ازدواج اجباری

کیوانچ تاتلیتوگ (Kıvanç Tatlıtuğ) در نقش مهند

بیوگرافی بشرا در سریال عشق ممنوع بیوگرافی مراد در سریال عشق ممنوع

کیوانچ تاتلیتوگ در 27 اکتبر 1983 در آدانا ترکیه به دنیا آمد. فعالیت حرفه ای او با مدلینگ در سال 2002 آغاز شد. پس از حرفه مدلینگ، فعالیت بازیگری او با سریال “گوموس” (2005) با نقش اول “مهمت” آغاز شد. «گوموش» به عنوان اولین سریال ترکیه ای شناخته می شود که به خاورمیانه فروخته شد. او برای دومین بار در سریال فانتزی Acemi Cadi (2006) با مروه بلوغور به عنوان مهمان بازی کرد.

پس از آن کیوانچ تاتلیتوگ طرفداران زیادی در خارج از کشور به دست آورد که عمدتاً در خاورمیانه، بالکان، شمال آفریقا و جمهوری‌های ترکی بودند. او توسط بسیاری از جشنواره‌های فیلم مانند ابوظبی، قاهره، مسقط، دوحه ترایبکا (به عنوان مهمان افتخاری) دعوت شد و جوایز افتخاری بسیاری را از آن خود کرد.

او در طول دوران بازیگری خود برنده جوایز متعدد “بهترین بازیگر مرد” از جمله سی و ششمین جوایز تلویزیونی پروانه طلایی (2009)، هفدهمین جوایز تئاتر و سینما صدری علیسیک (2012)، سی و نهمین جوایز تلویزیونی پروانه (2012)، هجدهمین جایزه لنز طلایی (2012) شد. کیوانچ تاتلیتوگ در خارج از صفحه نمایش، جوانترین سفیر حسن نیت یونیسف در جهان است و به کار برای کودکان ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال اگه خیلی دوست داشته باشی ترکیه ای

سلجوق یونتم (Selçuk Yöntem) در نقش عدنان

مرگ بازیگر ترکیه ای عشق ممنوع بیوگرافی عدنان در سریال عشق ممنوع

سلچوک یونتم یمی از بازیگران سریال عشق ممنوع ترکی بود که در 13 جولای 1953 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های Cars of the Revolution (2008)، Block C (1994)، The Valley of the Wolves (2003) و سریال Ask-i Memnu شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی داستان و بازیگران سریال بازی بخت ترکی

هازال کایا (Hazal Kaya) در نقش نیهال

عروسی نهال در سریال عشق ممنوع / زمان پخش عشق ممنوع ۱۴۰۲

کایا از هنرپیشه‌های سریال ترکی عشق ممنوع در 1 اکتبر 1990 در قونیه ترکیه به دنیا آمد. کایا کار بازیگری خود را با Acemi Cadi (2006) آغاز کرد. سپس در سیلا (2006) ظاهر شد. در سال 2007 او در نقش اوزگه در نقش اصلی بازی کرد. در سال 2008، با سریال محبوب عشق ممنوع (2008) ، چهره او برای مخاطبان شناخته شد. در سال 2015 او در مارال: زیباترین داستان من (2015) در تلویزیون 8 برای 17 قسمت ظاهر شد. در سال 2017، او دوباره با Med Yapim با داستان ما (2017) همکاری کرد، او در یک سریال نتفلیکس Midnight at the Pera Palace (2022) بازی کرد.

او اولین تجربه سینمایی خود را در سال 2011 در فرنچایز چالگی چنگی (2011) به همراه احمد کورال با نقشی کوتاه داشت. او در نقش برنا سی در سریال جنایی معروف Behzat Ç: Ankara Detective Story (2010) و فیلم فرانچایز Behzat Ç.: Seni Kalbime Gömdüm (2011) بازی کرد. او در فیلم‌های موفق اونور اونلو در فیلم‌های Kirik Kalpler Bankasi (2017) و Let’s Sin (2014) بازی کرد. او با انگین آلتان دوزیاتان در Bu Son Olsun (2012) بازی کرد. او در Benden Ne Olur (2022) ، The Blue Wave (2013) ، Ay Büyürken Uyuyamam (2011) بازی کرده  است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال تبعید آبی ترکی

نباهت چهره (Nebahat Çehre) در نقش فیروزه

اسم عمه نهال در سریال ترکی عشق ممنوع / پخش سریال عشق ممنوع در سال ۱۴۰۲

نباهت یکی دیگر از اصلی ترین بازیگران سریال عشق ممنوع بود که در 15 مارس 1944 در سامسون ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای عشق پول سیاه (2014)، Yayla kizi Gül Ayse (1969) و Kahreden Genç (1985) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال معجزه صد ساله

سخن پایانی؛ زمان پخش سریال عشق ممنوع در سال ۱۴۰۲

در این مقاله زمان پخش عشق ممنوع ۱۴۰۲ به همراه معرفی داستان و بازیگران سریال عشق ممنوع را برای شما معرفی و بررسی کردیم. نظر شما پخش سریال عشق ممنوع در سال ۱۴۰۲ چیست؟ آیا موافق پخش دوباره سریال عشق ممنوع در سال 2023 هستید. در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

4.2/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. بدبختي هاي يه زن شرقي مدرن نشون ميداد بايد با مرد شرقي و پيرمرد شرقي حسود و بخيل و كينه اي وعقده اي با بچه هاي حسود و دورو اش و زير دستاي حسود و جاسوس كه مي خوان جاي خانوم خونه بگيرن به خاطر پول و آبرو ازدواج كنه و تحمل كنه نمي تونه مثل زن غربي آزاد و مستقل باعشق ازدواج كنه و زندگي كنه داستان واقعي بود كتابش رمان عشق ممنوع اثر خالد ضيا توي كتاب فروشي ها رمان صوتي اش بود 🖤🥀😢😓💔

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا